Kuna endal on juba pikemat aega olnud huvi reiside ja puhkuste vastu, siis olen selleteemalise idee ka projektina paberile saanud. Lähiajal on kohtumine investoritega. Sel teemal ka küsimus: mis on puudu Eesti turismiturul?
Toode:
Infotoode:
Mu tuttaval käisid lõuna-korealased külas. Siis neid huvitas talu-põllumajandus, mida kasvatatakse, kuidas jne. Kahjuks turismitalud ei paku seda näha.
Vau-efekt on suheline- kellele vau, kellele mitte. Olen olnud tunnistajaks mitmelegi "vau'le" erinevate nn. lääne-eurooplaste suust, kui nad on jõudnud raba servale. Samas, jah, vist sellist üleüldist "vau'd", mida tekitaks näiteks Niagara joa nägemine, meil vist ei ole. Samas, argentiinlase või brasiillase, kes pärit Iguassu jugade äärest, suust tuleks võib-olla ainult "möhh". Eesti turismimaana peaks rohkem endast teada andma väljaspool, lähimessidel (loe: London, Berlin, Helsingi)käimine-esindamine pole piisav. Ega ometi küsija mõelnud väljaspoole suunatud turismi?
Kui ise Eestis turismiäri ajaks saaksin ruttu rikkaks kolme asjaga:
Ükski neist kolmest ideest ei nõua erilisi investeeringuid. Kutsud Šveitsi pankuri, topid ta mingisse vanasse UAZ'i ja kärutad ringi. Ekstreemturismiks sobib vanaisa kartulikelder ja vana NL armee munder
Paari suvega on nii palju pappi koos et sõidad ise Karaiibi mere saartele
Roomlasele: kõike seda ju ka tehakse, aga on vaja pappi, et muu maailm ka teada saaks, et sul selline business. Ja oma äriga tuleks astuda ATTA-liikmeks http://www.adventuretravel.biz/
->roomlane
Need turismitooted on väga spetsiifilisele sihtgrupile, kes tuleksid siia ainult ekstra sellepärast ja nende siia meelitamine nõuab investeeringuid.
Mille kuradi pärast peaks Šveitsi pankur tulema Eestisse pseudoekstreemi kaifima, kui Venemaal saab seda ehedalt ja odavamalt.
Paraku on enamik geniaalseid äriideid kiireks rikastumiseks jäänud kapitalistlikus maailmas möödunud sajandi esimesse poolde, IT-valdkonnas selle teise poolde ja Eestis kauboikapitalismi aegadesse. Venemaal see kestab veel...
Uskuge või mitte aga minu naabrimees ühes Eesti maakolkas (mul on seal suvila) elab sellest värgist juba kümme aastat ja pole kusagile registreerunud, ei tea isegi kas ta internetti kasutada oskab... Meie probleem on initsitatiivi puudus, seda on eestlasel nagu talveunes karul... Sellisel tasemel äri käib suust-suhu info kaudu
Usume ikka.
Mõisatuurid, militaartuurid, jms. on turismitoodetena olemas.