Värtahamnenist (Rootsi) Arlanda lennujaama

Tere,

Selliseid teemasid olnud aga kellegil pole siiamaani olnud nii vähe aega lennule jõudmiseks. Jõuame kell 10 sadamasse ning Tyrkishi lend läheb Arlanda lennujaamast 12.15. Kas on võimalus lennule jõuda kui võtame takso? Kui kaua takso lennujaama sõidab?

Tänan!

Google pakub sõiduajaks 35-45 minutit, mis on ka enam-vähem reaalne. Seega peaks jõudma, kui midagi olulist tee peal ees ei ole.

Ise kaaluks küll alternatiivina päev varem kohale minekut ning ööbimist kuskil lennujaama lähistel.

Arlandas võivad olla check-inni järjekorrad, kui ma poleks läinud ülbelt äriklassi check-inni, oleksin ma maha jäänud lennukist. Ja ega äriklassi tädi ei tahtnud üldse mulle check-inni teha.

Ööbimine lennujaama lähedal vähemalt booking.comi kaudu on väga kulukas. Siis peaksime oma seljakottide peal magama ning kuna ees on väga pikk lend Nairobi siis ei sooviks seda teha. Alguses mõtlesime Air Balticu peale see lennuk peaks Arlandasse jõudma kell 09.30 aga peale tripi kommentaare lugedes ei julge seda võimalust enam kasutada, sest selle lennufirma lennukid pidid hilinema ja lende edasi lükkama jms. Kuna on Tallinki voucher siis see laeva variant oleks kõige parem aga jah küsimus on selles ajas. Bangkokis ma mäletan, et läks Tyrkishi check-in küll väga kiiresti aga siis olime muidugi ka varem kohal.

Võib ka linnas ööbida ja hommikul lennujaama bussiga lennujaama kimada. Sest alati on variant, et ka laev võib hiljaks jääda :D Piisab mõnest joodikust, kes üle parda kukub ja sa ei jõua enam kuhugi.

no ei saa ikka päris iga kopikat lugeda,kui selline pikk reis juba plaani võetud. otsusta ise,kumb on valusam laks - kas mõnikümmend euri inimese moodi ööbimise eest,või lennult mahajäämine + totaalne närvikulu....

Ise lähme päev varem kohale, kuna laev saabub kell 10, lennuk läheb kell 13. Sest tõesti oleks loll jääda lennust maha, kui laev hilineb või on lennujaamas järjekorrad või mis iganes. Kuna reisikaaslane pole Stockholmis enne käinud ka, siis väike ekskurseerimine Stockholmis on igati tervitatav. Ööbida kavatseme Rest and Fly hostelis lennujaamas, hind kahele 795 SEK ehk umbes 90€. Ei ole tappev, kuid siiski kallis selle kohta, et seal saab ainult magada ja isegi vannituba on nö koridori peal, aga palju kulukam on jääda lennust maha ja sellega rikkuda kogu oma 2-nädalane reis.

Ega takso sadamast lennujaama odavam ei tule, kui Stockholmis ööbida ja ühistranspordiga pärast lennujaama minna. Taksohinnad on seal kordades ja kordades kallimad kui meil siin Eestis. Sadamast lennujaama läheb takso hind, olenevalt kellaajast ja nädalapäevast, minimaalselt 600 SEKi, ja see on, kordan, minimaalselt.

Kellegil on värskemaid kogemusi, plaanisin siin Tobagole lennata 13 dal, aga lennukipiletid on köik a la 300+, st sama kallid kui lend Tobagole. Samas ikka jube kahtlane on kas laeva pealt taksoga jöuab 12.50 lennule, igasugu turvakontrollid jne lisaks.

Meie ei julgenud eelmine aasta riskida (meie lennuk läks 12.15) ning otsustasime ühe öö Rootsis veeta. Leidsime 20 € hostelli (6 inimest jagas ühte tuba).

Taksoga sadamast Arlandasse u. 40 minutit. Peaksid kenasti jõudma kui ummikusse ei satu. Taksode kohta Stockholmis saad hea ülevaate wikitravelist - mida jälgida jne.

Rahulikult jõuab, meil eelmisel aastal läks lend 13:00, laev jõuab sadama kell 10:00, nii et teil c 2h50min, põhimõtteliselt samma mis meil oli. Me jõudsime veel kohvreid kiletada ja niisamma logeleda, ühesõnaga aega oli päris kõvasti. Taksot valides ärge sattuge röövel taksode rüppe, kes koorivad teid nii kuidas jõuavad. Sõit peaks maksma c 500sek ja see peaks fix hind olema.

12.50 lennule jõuab vabalt.

Mina olen taksoga sõitnud sadamasse isegi 380SEK eest (kui kolmekesi minna on see isegi odavam kui bussitransfer sadamast linna + flygbussarna). Erinevate firmade kohta leiad infot siit - http://www.taxipriser.se/arlanda.html. 500SEK on pigem ülemine ots.

Olen kasutanud www.taxijakt.se ja neil on fixhind 370 SEK lennujaama. Broneerida saab nende veebilehel, samuti on neil olemas Taxify sarnane app, kus täpselt näha takso asukoht. Kui laev saabub kl 10, siis kl 11ks võite juba lennujaamas olla.