Venetsueelasse, Isla Margaritale sõit detsembris

Sõidame perega aastavahetuseks Isla Margaritale. Kas on kedagi, kes seal on viimasel ajal käinud, et saada mingit värskemat infot rahakursi, ekskursioonide ja muu vajaliku kohta?

sõidan esmaspäeva hommikul, eks ületuleval nädalal jagan teile lahkesti värskeimat margaritainfot. seal on soe!!!

Soovin Teile Peep imeilusat puhkust soojal Margarital! Ohtralt rummi ja puuvilju!

Pueblo Caribe hotellis Margarital päevitab kaks eestlast 6.-22.detsember,et oleks ka huvitatud värskest infost hotelli ja kaasmaalaste kohta sel ajal seal.

Reisisin seal eelmine suvi pea 3 nädalat ringi, uskumatult ilus ja põnev riik, kindlasti üks minu lemmikutest, soovitan soojalt. Ja kui seal juba olla, siis kindlasti mitte piirduda ainult Isla Margaritaga. Rahast - kaasa ainult sularaha, USD, kuna ametlik ja mittemaetlik kurss erineb ca poole võrra, keegi kaardimaksed ei taha, ja kui kohapeal ATM kasutada saada sula ametliku kursiga. Üldiselt võetakse ka USD vastu. Mina vahetasin raha mingis rannabaaris, sest ka kohalikud sularahaga äri ajavad inimesed eelistavad tänu suurele inflatsioonile hoida raha välisvaluutas. Seega mõlemale poolele kasulik tehing. Infot sain hotellis pool kohalikelt e eurooplastelt kes seal elavad, neid on seal üllatavalt palju. Päris tänaval suvalise inimesega ei vahetanud, aga igal pool pakuti küll. Kui kurss juba teada ja rahad teada võib ju tänaval ka proovida. Samas korraga suuri summasid ei soovita vahetada, minu seal oleku aja jooksul muutus nö tänava kurss ca 25%. Eriti oma rahade, ehete, kaamerate jms laiata ei soovita, riik on ikkagi väga vaene, mina chillisin seal üksi naisterahvana ringi, midagi ei juhtunud, tõsi pimedas üksinda väljas ei jalutanud va Meridas, seal on tõesti ohutu, aga seltskonnaga koos küll. Üldiselt on inimesed sõbralikud, kui sa ise oled nendega sõbralik ja turul on kõige pikem värskete mahlade lett, mida ma kuskil üldse näinud olen - enamik neist tundmatud viljad, ga väga maitsvad.

Olin kevadel Isla Margarital. Puhkamiseks mõnus, aga saarel iseenesest midagi põnevat omapead ette võtta ei osanudki. Ühe päeva sõitsime autoga ringi, aga ei midagi vapustavat. Võib-olla kui dziibisafari võtta, viivad põnevamatesse kohtadesse. Kaarti saamisega oli seal ka raskusi. Selleks, et aru saada, kuhu linna just jõudnud oleme, tuli suveniiripoes postkaarte uurida ja tuttavaid vaateid otsida. Siis imede-ime, märkasin, et ka saare kaart lõpuks ometi müügil. Ekskursioonidest soovitan kahepäevast dzunglireisi (ilma koseta). Lennukiga viidi mandrile, sealt paar tundi bussisõitu jõe äärde ja siis kaks päeva paadiga mööda jõgesid. Ööbimine oli peaaegu jõesuudmes mingis campingus. Külastasime indiaanikülasid ja püüdsime piraajasid (kätte ei saanud). Muljeid oli palju. Siis käisime veel snorgeldamas. Pole küll nii ilus kui Egiptuses, aga käib kah. Meie vahetasime raha kursiga 3,0. See suht kehva, saab ka parema kursi. Aga kuna palju polnud vaja, ei hakanud eriti vaeva nägema. Ärge unustage, et tagasilennul tuleb lennujaamas maalt väljumise maksu maksta. Summat enam ei mäleta.

Alustuseks tuleb kohe ära öelda, et see saar sobib puhkuseks laiskadele inimestele, kes peavad lugu rannast ja rannabaarist. Nagu mina. Nädala jooksul jõudsime me oma seltskonnaga korra Porlamari ja korra ka Playa el Aquale õhtust sööma ja niisamapalju neid vaatamisväärsusi oligi. Muide, soovitan soojalt Playa el Aqua restorani El Pacifico-kuigi vein on neil odav, siis seevastu kalaroad oivalised. Õhtusöök neljale,mis sisaldas kaht kahekilost merivähki, kaht kala ja kolme pudelit veini, maksis tuhat kohalikku ehk siis 3000 EEKi. Muide, peremehe nimi on Harry, seda on tähtis teada. Meiegi elasime hotellis Pueblo Caribe, mis on üks väga tore koht, sest randa minekuks pole vaja teha muud, kui ületada sõidutee, lisaks on see all-inclusive hotell. Aga enne 11 hommikul ei anta jooki sugugi ja see ehk oligi põhjus, miks me kuhugi ei jõudnud. Me olime kõik lahked inimesed ja levinuim pakkumine oli: ma teen järgmise ringi välja! Seega siis ootasime me igal järgmisel hommikul kella ühtteist, et kosutada oma tervist ning siis leidsime üksmeelselt, et homme on ju ka päev. Aga homset ei tulnud kunagi... Tõsi, mingil õhtul olime me kapeaaegu korralikud, sest tõesti, kui need caipirinhad ja pinacoladad muudkui ilma rahata lauda sõidavad, pole neil justkui mingit väärtust, eksole. Ja rahast. Dollarit võetakse põhimõtteliseslt igal pool vastu, aga kohalik raha on kindlam. Meie vahetasime oma raha rannas, seal ei püüa sind keegi petta, nagu linnas olevat tehtud. Dollari eest saab mustalt neli kohalikku ametliku 2,14 asemel, euro eest rohkem.Ja inimesed on väga ausad. Auto üürib saarel ainult lollakas, sest taksod on niivõrd odavad ja neid on kõik kohad täis. Lepi hind kokku ja anna minna. Eriti vahva on sõita vanade ameeriklastega, sest sinna võib sisse minna nii palju inimesi, kui mahub. Liikluseeskiri on kohapeal väga vabalt tõlgendatav ja tehnoülevaatusest pole seal keegi kuulnud. Soovitusi veel. Ostke endale müts esimesel päeval, mitte teisel.Päikeseprillid ka, sest Eestis kasutatavatega pole seal midagi teha.Päikesekreem on UV15 miinimum. Kraanivett ÄRGE JOOGE MINGIL TINGIMUSEL! Tagajärjed on hirmsad, ehkki lohutuseks võin öelda, et haigla on lähedal ja arstiabi tasuta. Häid uudiseid meestele. Osta pole saarel eriti midagi ja ka hinnatase on nagu kodus, nii et peale esimest poeskäiku tahavad ka naised minna tagasi randa ja võtta ühe pina colada ja teema võetakse päevakorrast üldse maha. Pueblo Caribe rannast leiate kindlasti pika tõmmu mokahabemega mehe,nimega Vincent. Tal on valge Ford Bronco dziip, millel on ees kuus tuld. See on lahke inimene, kes vahetab teile raha, viib teie üheksaliikmelise seltskonna, kuhu te just tahate, tunneb hästi restoranipidaja Harryt ja on hea meelega teie sõber. Kasutage teda julgesti. Ja lennuk, millega lennatakse on korraliku istmevahega. Kannatab sõita. Muidugi, sellist luksust, nagu meil, te enam ei saa. Enamik inimesi jäi saarele maha, nii et me tulime tagasi kolmekümnekesi. Istusime peale, käetoed üles, konjak sisse, pikali ja magama. Tegime silmad lahti-hellou, Helsinki! Võin kinnitada, et Margarita on praegu hinna ja kvaliteedi poolest parim paik, kuhu lennata, eriti kuuldes Kanaaridelt ja Egiptist saabunud sõprade kadedat porinat. Kui midagi konkreetset on, küsige! Aga muidu tundke end samahästi, kui meie.

kui tahate sõita mandrile, siis teenindab teid lahkesti Tallink Autoexpress!