Vormel 1 Belgias

Tere, olen minemas 2 sõbraga 2008 aasta vormel 1 etappi vaatama Belgiasse, Spa-Francorchamps rajale. Piletid ostame arvatavasti Eau Rouge kurvi äärde. Tahaks teada kuidas saaks valutult ja kergelt Bürsselist sõita võimalikult kiiresti rajani. Samuti sooviksin rohkem teada saada hindadest Brüsselist.

Küsiks seda ka veel, et kas keegi veel kavatseb sellise tripi omal ette võtta, või keegi kes on käinud, võiks kirjutada oma kogemustest :)

Belgia GP-l pole käinud. 2006 sai Prantsusmaa tuuri käigus vaadatud Magny-Cours'i etappi. Olime rendiautoga. Kõik oli lahe, va see, et hommikul sõitsime Never'st Magny-Cours'i(ca 15 km) 4 tundi. Šõu lõppes ca kl 14.00 kohaliku järgi...autoga saime parklast minema umbes kl 20:00 paiku...väljas oli +35 tselsiust, bensiinipaak peaaegu tühi...ainus ellujäämisvõimalus - auto konditsioneer - mine või hulluks...ja siis põrutasime üle 400 kildi Lyoni. Nalja kui palju...nii sooda pole ma veel ühegi reisi ajal õhtuks olnud...kahjuks, jah, Nevers on pärapõrgus ja Pariisist Magny-Cours'i ühistranspordiga on paras jama...rohkem ma igatahes sinna etapile ei lähe. Sügisel olime Monzas...olime targemad...sõitsime Milanost rongiga (kui prantsuse kogemust poleks olnud, oleks raudselt auto võtnud)...ajakulu oli olematu...elamus vinge 2008 mais lähme Monaco GP-le. Kuna hotell on Nice's, siis lähme hullule avantüürile - võtame jälle auto, sest rongiliiklus pidi GP ajal vägagi umbes olema...ei tea olen muidu 4 korda autoga Monacos käinud - vormeli ajal on vist paras jama...õnneks on Monaco väike - saab linna(riigi)servast raja äärde tipa-tapa ka mindud

Tegelikult on loo moraal lihtne - kasutage ühistransporti ja risk ajahätta jääda või ummikutes tolkneda on väiksem...kahjuks olen mina juba nö oldskool man ja lihtsalt ei taha õppust võtta...ja väike seikluse ja adrenaliinijanu on ka veres...

Käisime kolm-neli aastat tagasi sõitu vaatamas, sai ka Ardennides ja mujal ringi vaadatud, õllekloostreid väisatud, natuke ratast sõidetud. Olen enne käinud ka Monza's aga Spa on muidugi klass omaette. Rada on imeline - looduskaunis kohas, suured kõrguste vahed, tehniline. Olime pika lauge Pouhon'i topeltkurvi juures tribüünil. Pärast sõitu kõndisime kogu ringi läbi, Eau Rouge tõus on nii järsk et annab jalgsi üles punnida. Kogu ümbruskonna ööbimine on aasta enne välja müüdud - saatsin mäletamist mööda suurusjärgus 70 faksi/meili (Jaanuaris !!!), lõpuks õnnega pooleks leidsime 25 km eemal. Parim nali oli ühe väikse hotelli vastus....kõik väga viisakas, vabandage aga oleme välja müüdud jne....aga lõppu veel (manitseval toonil et kuna te ei paista olevat eriti informeeritud...siis teadke et) "well....usually House of McLaren stays with us " :-) Kasutasime rendiautot. Kohale tasub minna varakult a' la 10 hommikul, et mitte ummikutes võidelda ja rahulikult ambient'i nautida. Sisenesime "alumisest" väravst, auto jäi paar kilomeetrit eemale tee äärde. Tagasi tulles erilisi probleeme ei tuvastanud - kiirteel nõksa aeglasem liiklus oli aga ei midagi hullu. Head nautimist !!

Aga võistluspäeva hommikul, tulime sikklitega Liege kämpast ja sõitsime läbi Spa kiirteele. Autoga erilist liikumist poleks olnud, sikkliga tuli vast kiiruseks 20km/h. Sai suht rajakõrvalt mööda. Enamus rahvast tatsas jala, ilmselt oma 5km vähemalt. Ju pead uurima kiirtee varianti kohale saamiseks ja siis selle juures asuvat parklat.

Teadjamad, kes on kohapeal käinud, mis te soovitate. Kas osta piletid interneti teel ära või on kõige odavamaid pileteid kohapeal ka veel saada?