Norwegiani uus tütarfirma: Norwegian Air Sweden

Kui jutt käib odavlennufirmast Norwegian, siis üldiselt seda nii mõistetaksegi: jutt käib "sellest" Norwegianist. Vaadates lennufirma struktuuri aga lähemalt, siis ilmneb, et Norwegiani näol on tegemist tõeliste tütarfirmade virr-varriga. Kui tavaliselt opereerivad lennufirmad ühe või ehk ka kahe lennuettevõtja sertifikaadiga (AOC, Air Operator Certificate), siis Norwegian on siin maailmarekordi pretendent, kasutades tervelt seitset sertifikaati (AirAsial peaks neid olema 8). Need on Norwegian Air Shuttle (DY), Norwegian Air International (D8), Norwegian Long Haul (DU), Norwegian Air Norway (DH), Norwegian Air UK (DI), Norwegian Air Argentina (DN) ja alates 2018. aasta lõpust ka Norwegian Air Sweden (LE).

Norwegian on teatanud, et näeb Stockholm Arlandat sõlmjaamana Aasia ja Põhja-Ameerika vahel, plaanides sobival hetkel taotleda lennulubasid Stockholmist USA sihtkohtadesse.

Seisuga aprill 2019 on Norwegian Air Swedeni käsutuses 4 lennukit, kolm kurikuulsat Boeing 737 MAX 8 lennukit ja üks Boeing 787-9 lennuk.

Routesonline teatel viib Norwegian alates 2019. aasta augustist oma Rootsi tütre alla hulga liine, nende seas ka liini Stockholmist Tallinnasse. Lende müüakse endiselt DY koodi all, kuid lennu operaatorina võib ilmuda LE kood. Ühtlasi võiks ju arvata, et august tähendab seda hetke, kui Norwegiani arvates MAX 8 lennukid jälle lennata saavad.