17.juuli - pärast tunniajast hilinemist jõudsime lõpuks lennuki peale. Bulgaaria lennufirma Aurela otselend Bourgasesse. Lennukist maha astudes oli õhk Eestiga võrreldes kuum ja niiske- oleks kui leiliruumi ukse avanud:) Umbes pool tundi sõitmist ja olimegi Sunny Beachi kuurordis. Kahetärni hotell Orel üllatas meid väga - olime valmistunud hullemaks! Tuba oli üle ootuste! 8.korrus, vaatega merele ja tänavale, kui rõduuks kinni panna ei kostu tuppa ka kära tänavatel.
18.juuli - hommikusöögielamus hotelli restoranis. Toit ei olnud väga maitsev, aga selle üle saab ju alati vaielda! Uurisime kaubatänavaid. Tänaval tulid ligi mehed, kes puuvilju maitsta pakkusid, mille järel olime sunnitud neile ka raha andma! Tänavatelt on võimalik osta kõike ja odava hinna eest- Dieselist Guccini jne. Mida kaugemale rannast minna, seda odavamad on kaubad! Plaanis oli koju saata postkaart. Ainuke postkontor terve kuurordi peale oli umbes 2km hotellist! Postkaart ise jõudis kohale 28.juulil kui juba neli päeva kodus olime:) Peale lõunat külastasime Nessebari vanalinna- ilus sadamalinn ilusa arhitektuuriga!
19.juuli - jalutasime jälle kubatänavatel, ostsime igasugu nänni kokku:) Pitsaelamus rannaäärses restoranis: kohalikku sularaha ei olnud meil just palju, kaardiga maksmisest ei ole need inimesed seal midagi kuulnud, kui aga mainisime, et maksaksime eurodes koheldi meid kui kuningaid, sest siis said naad paarkümmend eesti krooni vahelt küsida! Esimest korda proovisime ka musta mere vee ära! Õhtul proovisime oma hotelli baaris maasikamargaritasid- neid nad seal küll teha ei oska!

Lugesin su reisikirjeldust ja tekkis küsimus hindadega seoses. Lähen samuti Bulgaariasse samasse hotelli ka :) saaksid sa kirjutada mõned hinnad, mis mingi asi maksis põhiliselt söök ja muud asjad, üldiselt siis tean kuidas rahaga arvestada ning kuidas seal rannas selle tasuga oli nende lamamistoolide eest? kirjuta palun mulle kettukk@hot.ee jään su vastust ootama.