Alustan selle päeviku kirjutamisest sellest ajast kui hakkame Rootsi lennukile minema... Tartust-Tallinna jutu jätan ära:)

Niisiis:)

10.04.2009 Reede ja mitte lihtsalt reede vaid kohe Suur reede:) Auto parkisime lennujaama A2 parklasse. Edasi liikusime check-in ja nägime, et meie Stockholmi lend on edasi lükatud seega, lend mis pidi väljuma 16.25, väljus hoopis 17.25. Check-in-s oli minu piletiga miski jama, aga õnneks sai see kiiresti korda ja saime edasi turvakontrolli minna. Muide see on minu esimene lend seega, ei tea ma mis mind ees ootab ega midagi. Turvakontroll: kuna meil oli kaasas ainult käsipagas, siis see tuli letti panna, samuti vööd ja jakid, telefonid, võtmed, rahakotid. Siis väravast läbi, minu meelest mingit piiksu see värav ei teinud, kuid mingi turvatädi mu siiski läbi kompis, ei tea miks, ju siis olin natuke kahtlane:) aga ei lase end sellest heidutada. Kui turvakontroll läbitud hakkab uus maailm, kus on poed ja istepingid jne... kohe ilus lennujaam:) Jah nüüd võid kõike osta, kui muidu ei tohi rohkem kui 100ml vedelikku olla, siis nüüd võid seda endale osta. Meie lennuk väljus väravast 7. 17.15 istume lennukis, muide lennukile läksime me nii, et väravast õue ja siis õuest treppidest üles lennukile ja lennuk see on siuke pisike:) mis muidu sõidab ma pakun, et Saaremaa ja Tallinna vahel:)

igatahes lennuks siis: ESTONIAN AIR, SAAB 340 ja mahutab 33 inimest.

Meie istume viimases reas, kahekesi kõrvuti. Ausalt öeldes, olid mu ootused suuremad, et tuleb ikka suurem lennuk, aga noh mis seal ikka:) Pärast pikka tiirutamist maa peale, tõuseb lennuk õhku ja ma mõtlen, AAAA KUI ÄGE:) Kõrvad läksid korra lukku, aga õnneks paar korda neelatamist ja kõik taas korras. Lahe on vaadata kõrgelt alla, nii pisike on kõik seal all. Oleme pilvedest kõrgemal... super lahe... Lennukis pakuti isegi snäkki ja juua. Snäkk koosnes: juustukuklist, mille vahel oli tomativiiluke, salatileht ning singiviil ja veel 1kanneli komm, suu peab ju pärast soolast magusaks saama:) Joogiks vesi ja mahl. Enne maandumist pakuti veel Kalevi karamellkommi. Stokholmi jõudsime nende aja järgi kell 17.25 ehk siis Eesti aja järgi 18.25. Maanumine oli väga sujuv!

Edasine aeg kulus meil Arlanda Lennujaamaga tutvudes. Muide Stokholmis oli 16kraadi sooja, paistis ilus päike. Kui lennukist maha saime, pidime minema bussi peale, mis meid 5ndasse terminali viis. See lennujaam on palju suurem kui Tallinnas:)

lennujaam on siis suur, kus on palju poode ja söögikohti ning on olemas ka hotell. Ka meie käisime söömas ja kus mujal kui ikka Mäkis:) Stokholmi linna me ei hakanud sõitma. Aga kuna öö oli vaja mööda saata lennujaamas, võtsime endale toa Rest & Fly-s.