RXeduXR

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

14 meeldimist
0 postitust
17 kommentaari
Viimased kommentaarid

Lp. erna (juhul kui Te esindate LEXTAL advokaadibürood)

Taolisi tutvustusi võib lugeda pea iga suurema advokaadibüroo kodulehelt. Kui soovite tõesti kliente (meid) aidata (tuginedes TKA pöördumisele olite te ennast ise välja pakkunud meie esindamiseks), siis võiksite siin esineda mingi konkreetsema avaldusega, kuidas ja mis edasi. Palun vabandust, aga enamusi siin ei huvita hetkel mõne firma eneseupitamine (meie oleme see ja meil on need ja meie teeme seda), meid huvitab konkreetne tegutsemine ja tulemused. Seega palun konkreetsemat postitust/pakkumist.

Huvitav, millee järgi TKA valib inimesi, kellele ta mingeid juhiseid või infot saadab? Pole TKA-lt mitte ühtegi kirja saanud peale nende esimest teadet. Kui seda deeve postitatud TKA kirja lugeda, siis LEXTAL'iga ei ole meil midagi peale hakata, sest nemad on valmis protsessima ainuult Wow Traveli vastu, aga tegelikult pani ju kelmuse toime Cherry. Kui Cherry väidab vastupidist ja väidab, et neil olid kõik kehtivad lepingud korras ja maksed tehtud, siis miks ei lähe nad ise Wow Traveli vastu kohtusse? Miks peavad seda tegema reisi ostnud kliendid? Kui Cherryl ei oleks midagi varjata ja karta, oleks ta seda ise juba kohe teinud, mitte hakanud venitama, sest Saksamaa kohtust ei ole neil (ega ka meil) head tulemust loota. Mis puutub kindlustustesse, siis mitte ükski reisikindlustus ei kata seda, kui reisikorraldaja reisi lihtsalt ära jätab. Kuigi kindlustuslepingus on punkt "Hüvitame reisi maksumuse, kui reis jääb ära kliendist olenemata põhjustel", siis sellele vastavad nad, et kuna sellist põhjust, et reis lihtsalt ära jäetakse ei ole kindlustuslepingu tingimustes võimalike reisi ärajäämise põhjuste all kirjeldatud, ei kuulu see ka kindlustusjuhtumi korras hüvitamisele. Kui öelda neile, et seda ei ole ka välistuste all kirjas, vastatakse, et nende seisukohalt on olulised ainult põhjused. JOKK, aga kliendid jäävad ikka kannatajaks. Tõesti ei saa enam aru, mis otstarve sel TKA'l meil üldse on. TV's aegajalt paar kommentaari anda, et näidata, et nad ikka olemas on? Tundub ka juba selline lihtsalt mingite mitte midagi tegevate inimeste palgal hoidmine, kuna kellegi oli vaja töökoht leida. Reaalset kasu tarbijatele on neist suur ümmargune "0".

Postitus 1, kus väidetakse, et sellist domeeni ei eksisteeri: https://drive.google.com/open?id=0ByXJaesN_YlCbTQyVlN4ZmFnWjQ

Postitus 2, kus väidetakse, et kõik broneeringud tulevad Cherry broneerimissüsteemist: https://drive.google.com/open?id=0ByXJaesN_YlCSzZtVnBXRVJTOWs

Sai nendest kahest postitusest, esimene kus ta väidab, et domeeni ei ole ja teine kus ta ütles, et ikka cherry saatis need, ka Printscreen tehtud. Kahtlustasin, et midagi sellist nagu kommentaaride muutmine või kustutamine võib mingil hetkel juhtuda.

To: norsu Just, paberite järgi on Wow Travel kinnitanud, aga kuna, nagu nüüd selgus, on kõik broneeringud tulnud Cherry broneerimissüsteemist, siis tegelikult ei pruukinudki Wow Travel üldsegi asjaga kursis olla ja võimalik, et Cherry on Wow Traveli nime oma kinnituskirjadel kasutanud omavoliliselt. Broneeringu kinnitustel ei ole toodud eraldi broneeringu kinnituse numbrit, on ainult Cherry.ee poolt väljastatud voucheri number.

Lennupileteid ei ole ju veel kellegi saadetud, jutt on käinud algusest peale broneeringu kinnitustest.

Vot nüüd läheb küll asi juba väga segaseks. Kogu aeg on räägitud, et broneeringu kinnitused saadab klientidele otse Wow Travel, seda hr. Susi, Te väitsite ka oma eelmises postituses (Cherry.ee 12. juuni 2016 20 22 - sellist aadressi doomenil cherry.ee ei eksisteeri. Kõik kinnitused tulid aadressilt no-replay@wowtravel.de), et kuidas nüüd siis järsku ilmnes, et kõik broneeringu kinnitused on saadetud cherry broneerimisüsteemist? Hr. Susi, Te räägite päris palju endale vastu.

To: Cherry

  1. Te väidate, et broneeringu kinnitused on saatnud Wow Travel GmbH, aga palun ehk Te võiks selgitada, miks tulid broneeringu kinnitused aadressilt no-replay=wowtravel.de@cherry.ee? Ja kui vajutada replay, kuvatakse aadressiribal info@cherry.ee.
  2. Teil on olemas kõigi reisi ostnud inimeste maili aadressid, kas ei oleks siis lihtsam see maksekorraldus kõigile mailile saata? Oleksid kõik 85% inimestest maha rahustatud. Siis jääb muidugi veel see 15%.
  3. Millised on need konkreetsed 15% reise, millede eest Te ei ole maksnud Wow Travelile ja mis põhjusel? Klientidelt Te olete selle raha ometi saanud.

Seda makset tõendavat dokumenti meile ei edastata ühel lihtsal põhjusel, seda dokumenti lihtsalt ei eksisteeri!

Lgp Katrin Malm

Aga kuidas jääb nende maksekorraldustega? Cherry.ee väidab ise siin lehel, et on kõik maksekorraldused üle andnud. Miks TKA neid ei avalda? Palun TKA-l avaldada avalikult nimetatud maksekorraldus!

Cherry.ee 7. juuni 2016 17:32

Hea viaje,

kõik vajalikud dokumendid (sh maksekorraldused) on edastatud TKA-le

Lgp. Katrin Malm

Jah, juriidiliselt see ei oma tähtsust, aga kui Te loete inimeste kommentaare siin, siis suur osa neist on seisukohal, et seda raha ei ole Cherry Media Wow Travelile tasunud ja seega on rahvas meelestatud Cherry Media, kui kuriteo sooritanud kaupleja vastu ja plaanib Cherry Media vastu kohtusse minna, mida Tarbijakaitseamet soovitab mingil põhjusel hetkel mitte teha. On ju selge, et ükski firma ei paku tasuta teenust, olgu seal taga milline leping tahes.

Minu pöördumisest Cherry Media poole ei ole kasu, kuna Cherry Media väitel on kõik dokumendid ja vastavad materjalid üle antud Tarbijakaitseametile ning ta suunab kõikide küsimustega Tarbijakaitseameti poole.

Lgp. Katrin Malm Tarbijakaitseametist

Kui Te kinnitate, et Cherry Media OÜ on täitnud oma kohustused ja tasunud Wow Travel GmbH-le vähemalt 85% pakettreiside eest, siis palun esitage avalikult see makset tõendav dokument. Kui makse on päriselt sooritatud, siis ma ei näe põhjust, et miks mitte rahva rahustamiseks seda dokumenti avaldada.

Kas Tarbijakaitseametil (kuna väidetavalt on kõik dokumendid TKA-le üle antud) oleks avalikult kuskilt võimalik näidata mingit maksekorraldust või dokumenti, millega saab tõestada, et milliste ja mis kuupäevade reiside eest Cherry Media on Wow Travelile maksed teinud. Palun vabandust, aga mingil muul juhul ma ei usu seda 85% makstud reiside juttu.

Küsimus Tarbijakaitseametile.

Et kuidas TKA-t seda asjade käiku kommenteeriks?

Et lisan siia oma varem kirjutatud mõtte:

Parandage, kui ma eksin, aga need Küprose reisid tulid müüki ju ca nädal enne seda, kui pankroti otsus teatavaks tehti? Ehk siis olid need viimased pingutused veel heausksetelt klientidelt raha kätte saada, sest olgem ausad, ükski firma ei tee pankroti otsust üleöö. See, et pankrot tuleb, pidi firma omanikel juba vähemalt kuuaega ette plaanitud olema. Ja kunas pankrot välja kuulutati? Päev või kaks peale seda, kui kõik Küprose reisi voucherid välja müüdud sai. Seega mina näen küll selget tahtlikku ja planeeritud kuriteo koosseisu siin.

Kuna siiani ei ole mingit vastust TKA-lt saanud, siis helistasin ka. Aga tundub, et TKA ei saa ise ka aru mis toimub, või leiutavad kõik teenindajad seal oma peast asju. Vastus oli mulle praegu sealt poolt, et TKA ei saada mitte ühtegi kirja, et kirja juhistega saadab ikka Cherry Media. Kuidas siis mõni inimene on saanud TKA-lt mingid juhised juba?

Ehk oleks võimalik kellelgi, kes need juhised juba saanud, need siia kopida? Et TKA-i ametlikust teatest ei tasu vist unistadagi?

Et selles "yasmina 9. juuni 2016 18:05" kommentaari valguses tuleb siis ühisavaldusega Cherry Media vastu kohtu poole pöörduda, sest selles valguses tundub, et kuriteo koosseis on olemas? Et see 85% reiside eest makstud on siis puhas muinasjutt. Parandage, kui ma eksin, aga need Küprose reisid tulid müüki ju ca nädal enne seda, kui pankroti otsus teatavaks tehti? Ehk siis olid need viimased pingutused veel heausksetelt klientidelt raha kätte saada, sest olgem ausad, ükski firma ei tee pankroti otsust üleöö. See, et pankrot tuleb, pidi firma omanikel juba vähemalt kuuaega ette plaanitud olema. Ja kunas pankrot välja kuulutati? Päev või kaks peale seda, kui kõik Küprose reisi voucherid välja müüdud sai. Seega mina näen küll selget tahtlikku ja planeeritud kuriteo koosseisu siin.

Tere Cherry ja Tarbijakaitseamet. Mul sama küsimus, mille esitas Krissis 8. juuni 2016 22:18. Kas jagatakse mingeid juhiseid ka neile, kes reisi otse välja ostsid, et kuidas raha tagasi saada.

Wow Travelist sain telefoni teel vastuse (mailidele nad loomulikult ei vasta), et pöörduge Cherry Media poole ja nemad tasuta reise ei paku. Cherry Media ei olevat neile midagi maksnud ja seega mingit reisi pole suurt loota.

Tarbijakaitseametiga rääkisin telefoni teel 30.mai ja siis öeldi, et hiljemalt 02.06 tehakse mingi pressiteade. Siiani ei ole seda kahjuks näinud.

Sooviks lõpuks mingit adekvaatset vastust saada.