Mrikser

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

4 meeldimist
0 postitust
4 kommentaari
Viimased kommentaarid

Swedbank igaljuhul kahjusid ei hüvita, kuna tegemist on Cherry Media maksejõuetusega. Kummaline on see, et Tarbijakaitse silmis on reisiteenuse osutaja Wow Travel, aga Kindlustuste silmis on selleks Cherry Media.

To: viaje

Aga sina vist puudusid koolist, kui elementaarseid viisakusreegleid õpetati ja kui räägiti, et teiste inimeste mõnitamine ei ole viisakas. Mina loen antud postitusest välja, et asi on põhimõttes, mitte selles kui palju iga kahjukannataja tagasimakse korral tagatisrahast hüvitist saaks. Antud hetkel oleme kõik siin ühtemoodi kannatajad ja kui on väga isu sapiseid kommentaare kirjutada, siis palun tee seda Delfi.ee-s

Jäägem viisakaks!

Paar küsimust Tarbijakaitseametile.

TKA väidab, et Cherry Media on reisi vahendaja ning teenuse pakkuja on Wow Travel ja tulenevalt sellest ei saa ühtegi nõuet Cherry Media vastu esitada. Vastab tõele? Kui aga pöördusime nüüd küsimusega reisikindlustuse pakkuja poole, siis sealt saame vastuseks, et nende silmis on teenuse pakkuja Cherry Media OÜ ja kuna nemad on välja kuulutanud oma maksejõuetuse, siis sellisel juhul kindlustuskaitse reisi ära jäämise puhul ei kehti. Et sooviks nüüd teada, kumb vassib?

Lisaks on soov näha maksekorraldusi, millega Cherry Media on tasunud reisikorraldajatele paketireiside eest ja mis ulatuses.

(Et kui nüüd lõpptulemusena peaksid kõik reisi ostjad mingil põhjusel rahast ja reisist ilma jääma, sest keegi nagu millegagi ei vastuta, siis kas kõik need inimesed peaksid ka oma firmad tegema ja selle Cherry Media poolt välja petetud raha teistelt heausksetelt klientidelt välja petma ning siis firmad pankroti ajama või maksejõuetuks kuulutama. Tekiks lõpuks nagu surnud ring või mis?)

Et sai nüüd tehtud kõne TKA-sse, kust öeldi, et tänase päeva jooksul peaks kõikide tarbijate (ehk siis paketireisi ostnute) postkasti jõudma kiri edasiste juhistega. Kui küsisin, et kas on plaanis koostada ka mingi pressiteade, sest paljud inimesed ootavad vastuseid, sain vastuseks: "Ei oska hetkel kahjuks midagi vastata, aga anna info Avalike suhete oskaonda edasi"

Tekib küsimus, et kas Eesti Tarbijakaitseamet on mingi põrandaalune organisatsioon või kellegi poolt kinni makstud, et avalikult peavoolumeedias enam pöördumisi ei tee? Isegi nende endi kodulehel pärineb hetkeseisuga viimane info ajast 27.05.2016!?