J7p

Uus kasutaja, liitus Tripiga 5 aastat tagasi

10 meeldimist
0 postitust
12 kommentaari
Viimased kommentaarid

Mitte, et see enam väga suurt tähtsust omaks, aga ka kaubamärk Cherry ei kuulu tulevasse pankrotipessa, vaid Red Media OÜ-le. https://tmdb.eu/by/trademarkowner/753590/red-media-o%C3%BC

Cherry.ee domeeni registreerimine 8.aprillil 2016 ettevõttele Red Media OÜ, mis juhtumisi asutati 1. aprillil 2016 (!), oli muidugi osav käik. Nii on võimalik väita, et hoopis mingi kolmas osapool on Cherry nimel reiside kinnitusmeilid välja saatnud...

Mis perioodil viimane müügikampaania toimuski?

Ma millegipärast arvan (või vähemalt loodan), et Tarbijakaitse on lihtsalt naiivne. Soovides oma tööd teha parimal võimalikul viisil jäädi uskuma Cherry versiooni, kes tuli näilise siiruse ja avatusega olukorda selgitama. Avatust üritati demonstreerida osaledes ka siinsamas foorumis (kas enda või TK initsiatiivil). Skeem ja legend olid eelnevalt hästi ette valmistatud.

TK, suutmata paremat või alternatiivset versiooni genereerida (või uskuda), hakkas Cherry soovitud suunas edasi tegutsema. Cherry suhtub kõigisse (k.a TK-sse) kui manipuleeritavasse halli massi ja tundub, et vähemalt osaliselt on nende strateegia ka töötanud.

Kokkuvõttes võib kõik olla juriidiliselt korrektne. C`est la vie.

Jah. Kui kogu info, maksetehingud jne panna ajajoonele, saaks ilmselt selgema pildi. Pädevad instantsid peaksid sellega tegelema.

Enne likvideerimisteate tegemist raha kontol ilmselt "põles" ning kõikvõimalikud diilid olid võimalikud.

Kui maksekorraldusel Wow`le on selgituseks kirjas küll makse uute broneeringute eest - mis justkui tõendaks Tarbijakaitsele, et broneeringute eest on tasutud - aga samas ollakse võlgu eelnevate reiside eest, siis on Wow poolt igati loogiline samm saadud rahaga esmalt katta eelnevad võlgnevused.

Wow`lt seega ilmselt mingit lootust raha tagasi saada pole - neil jääb niigi omapoolne nõue Cherry vastu üles.

Jääb selgusetuks mis asjaoludel aga Cherry viimase raha Wow`le üldse kandis, klientidele oleks kasulikum olnud jätta see raha Cherry pankrotivaraks, suurendades sellega sealt võimalikku kättesaadavat summat.

Pole Cherry ega Wow abil reisinud, aga võib eeldada, et igal broneeringu kinnitusel on näidatud ka unikaalne broneeringu number või kood, mille alusel saab reisikorraldaja infosüsteemist igal hetkel reisi andmed kindla tellimuse, makse, broneeringute ja piletitega seostada?

Hakkab tulema. Seega puuduvaid Wow-poolseid kindlustussertifikaate ei saagi olla, kuna Wow pole ühtegi reisi klientidele kinnitanud? See seletaks ka seda, miks pole tehtud ühtegi liinilennu- ega majutusbroneeringut. Kõik broneeringud eksisteerivad vaid kohalikus Excelis vms..kohalik broneerimissüsteem vaevalt rahvusvaheliste broneerimissüsteemidega ühildatud on.

Vaadake, mis IP aadressi(de)lt kinnituskirjad on saadetud.

Ma pole Cherry`st ühtegi reisivoucherit ostnud ega ole seega antud juhtumis otsene osaline. Teadaoleva info põhjal on loos aga mitmeid ebakõlasid, mis jätab väga suure ruumi spekuleerimiseks võimaliku kelmuse osas. Tarbijakaitse, mis peaks kaitsma heauskseid tarbijaid, võib samuti lasta end tahtmatult lollitada/eksitada. Tuleb loota, et nad pole liiga sinisilmsed ja arvestavad erinevate alternatiividega.

Hetkel on see kõik spekulatsioon, loodetavasti aeg annab aru.

Üks võtmeküsimusi on see, kas veel enne tegevuse lõpetamist müüki paisatud kõige magusamad koolivaheajareisid (millele võis eeldada suurt nõudlust), olid eelnevalt ka Wow Traveliga kokku lepitud või olid need lihtsalt söödaks viimase raha kokku kraapimisel?

Selline skeemitamine võiks toimida ka misiganes muu toote müügi puhul, mitte ainult reiside, seega tööpõld on lai......Tarbijakaitse poolt on see igati ok, tundub.

Kes teab, võib ilmneda, et ka WOW-l oli sarnane vastutuse edasikandumise leping mingi teise firmaga ning sel omakorda kolmandaga jne jne. Kas tarbijana peaksin enne makse tegemist kõik firmadevahelised lepingud läbi vaatama või vastutab minu ees ettevõte, kellelt kauba ostan ja kellele maksan?

Hea skeem tulevikuks:

  1. Tee vastutuse edasikandumise leping x juriidilise kehaga.
  2. Reklaami ja müü reisivouchereid nii palju kui jaksad.
  3. Raha kandi enda või x juriidilise keha abil välja.
  4. Reise ei toimu.
  5. Tuled puhtana välja - vaata punkt 1.

Kas tõesti kahe juriidilise isiku omavahelised lepingud on ülemad üldisest seadusandlusest või on need õigustühised, kui lähevad seadustega vastuollu? Kas tarbija seisukohalt selline vastutuse edasidelegeerimise leping on kehtiv ja seaduslik?

// Tarbijakaitseamet ei ole võtnud ei Cherry ega WOW poolt: need kaks ettevõtet on omavahel lepinguga kokkuleppinud, et tarbijate ees vastutab WOW, sõltumata, kas Cherry neile raha kannab voi mitte.