marguss

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi. Tahab minna:
2 meeldimist
4 postitust / 29 kommentaari
37 (5.9%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Homme hommikul minek, omal RG, paar muud ka sõpradel võrdluseks. 3 nädala pärast võin öelda mis seljakotireisil paremini "töötas" :)

Sel aastal Singapur, Malaisia (esmakordselt) ja Indoneesia (põhiliselt Flores), lisaks Brüsselis 3 päeva, Kihnu ja Ruhnu saar :) Uuel aastal siis kindel asi, et on olemas lennukipiletid Peruusse (3 nädalat), loodetavasti miskit veel Euroopas...

8a tagasi Indoneesias oli üks meie naissoost reisikaaslane kahel siselennul mrs Estonia ja polnud ka probleeme :) Lennufirmat ei mäleta, aga vist oli Lion Air.

Üks märksõnadest on uhhuduur ;) Trailblazeril ka raamat "Himalaya by bike", kus Põhja-Indias sõitmisest infot.

Mingitel hetkedel on tüütu oodata kui autoklaasid on seestpoolt jääs ja ei taha kohe ära sulada, samuti ajab veidi vihale, et lumi on, aga mäge kuhu lumelauaga minna ei ole, aga kõik muu on ilus, Kakumäel nagu talvemuinasjutt, soola enamustel tänavatel pole, ilus valge kokkupressitud lumi (siinkohal tänud linnavalitsusele), rannas olevatest pinkidest paistab ainult seljatugi jne. Sooja saab Pirital ja Harkus suusatades, Keskerakonda ei vali, selle asemel sõidan varsti neljaks nädalaks Vietnamisse, tuleb tõenäoliselt igatpidi soodsam :)

Kui India sobib, siis lennuk Turkish Airlinesiga või Aeroflotiga Riiast Mumbaisse, vist oli 400 Eur kanti edasi tagasi ja sealt rongiga Goasse Gokarnasse vms alla 100kr sleeper ehk platskaart klassis. Edasi pane juba otsingusse Goa ja leiad siit-samast enamus vajalikku infot odavamate hotellide jne kohta. Eeldan et kui eelarve kitsavõitu siis väga 2häid" hotelle ei otsi. Ei oska küll Egiptusega võrrelda hinnataset aga usun et võib päris odava eelarvega ära käia. Soovitav olla kaks nädalat, sest kohapeal elu odav ning eelarve sellest väga palju suuremaks ei lähe, 20Eur/päev võimalik hakkama Indias kenasti hakkama saada kui Kingfisheriga ei liialda ;) aga ca 30 kraadi või rohkemgi iga päev garanteeritud :) Jälgi ka lennufirmade soodukate teemat, äkki viskab sealt midagi.

Tere

Kuna küsitud oli kõiki kogemusi, siis 2003 või 2004 lendasin Kiievi kaudu Bangkokki ja tagasi sama firmaga. Kõik sujus vägagi hästi, va päris suur hulk Ukraina rikkureid, kes kiiresti erinevaid ca 40 kraadiseid kaasaostetud pudeleid kummutama hakkasid ning üsna pea väga lõbusaks muutusid. Varsti pani nii mõnigi neist suitsu ette, aga kohale tormanud stjuuardessid lahkusid kas siis dollarid käes või pikalt saadetuna, kes mis variandi valis, ju siis oli see mitte esimene ega viimane kord kui nii juhtus. Ei tea millega see täpselt lõppes, sest jäin mingil hetkel ise magama, aga kui üles ärkasin, siis kostis nende suunalt ühtlane norin kuni maandumiseni. Aga lennukid tõusid-maandusid täpselt ja ka kõik muu toimis.

Lao Cai ja Sapa erinevus on vist selles, et Sapa asub 1600m peal, aga Lao cai oluliselt madalamal. Seal võib ka kliima hoopis erinev olla.

Nepaalis kohtasin kanadalast, kes tuli ka läbi New Dehli ja tal viisat ei olnud ning ta kirus, et peab mingis väikeses lennujaama ruumis 20 tundi edasilendu ootama, aga ise küsiks igaks juhuks India saatkonnast üle.

Esimene lause saatkonna lehelt on natuke imelik või eksitav, käisin kevadel Indias ja Nepaalis, olin alguses Indias, siis kolm nädalat Nepaalis ja siis jälle Indias ja tõenäoliselt käivad näiteks Nepaalis väga suur osa niimoodi ja üldjuhul ka tõenäoliselt alla kahe kuu. Uue viisa kohta ei oska täpselt öelda, aga praegu uus viisa passis ja paari nädala pärast minek :)

Eelmine aasta Nepaalis käies kuulsin ühelt jaapani kodanikult, kes Indias püsivalt resideerus, et peab iga poole aasta tagant minema Kathmandusse, et saaks uue viisa teha, aga kõige kindlam on, kui saadad Helsingi India saatkonda e-maili oma küsimusega.

Ma ei saa võib-olla täpselt aru, aga Protesti nimelises kohas 18. septembril peaks ju midagi toimuma. Küsimus on vist ainult kellaajas ;)

Tallinnas elava inimesena pooldaks ise Tallinnas korraldamist, aga võimaluse korral olen ka mõnes muus kohas kohal. Sissekirjutusejärgne pubi on Flint Kakumäel, mis on ka korraldamiseks ok, kuna päris suure saaliga. Uitmõte dress code-i kohta: üritusel võiks iga osaleja panna selga oma lemmik sihtkoha särgi, a la "I love Bangkok" :) Minule 25-s kahjuks hästi ei sobi ja kui sellel päeval toimub, siis pean tõenäoliselt jääma järgmist korda ootama.

Gokyo Ri Nepaalis mägimatkal. Kõrgus hollandlaste ja ameeriklaste kaartide järgi 5483m, Trailblazeri guidebooki järgi 5360m. Võib-olla tõstab ka veidi keskmist ;)

2002a oli Monywast Bangladeshi poole jääv ala valdavalt suletud, kuid Pyay-st sai bussiga üle mägede Taungup-i nimelisse kohta Ngapali lähedal ja sealt sai vett mööda või lennukiga Sittwesse ning seal läheduses võis ringi liikuda piiratud alal Mrauk U ümbruses. Bangladeshi piir oli sealt alla 50 km kaugusel, aga see oli tollal isegi kohalikele suletud. Moniwa poole läks ka buss üle mägede, mis sõitis ca 36 tundi, aga see oli turistidele keelatud marsruut ja ega seal polnud ka mõtet midagi üritada, sest iga natukese aja tagant olid sõjaväe checkpointid ees, kust Sind viisakalt tagasi oleks saadetud.

Paar kuud tagasi ThornTree-d lugedes jäi silma, et ei saa, aga uuri sealt, äkki on muutunud midagi.

Vaata Macao-st läbi Kuala Lumpuri erinevatesse Austraalia linnadesse näiteks.

Eelmine aasta käisin nendega Kaukasuses, kõik oli OK.

Nalja pärast vaatasin http://expedia.com -st järgi. Goa nimeline asula Kongos täitsa olemas, kuigi mitte Kongo DV-s, vaid selles teises ja suht väike linnake ning vaevalt et seal mingi suur lennuväli olemas on. Kas nad Sulle 10000 kr eest sinna pileti müüvad, selles julgeks kahelda.

Meie mõistes võltskaupa võib ka NY peatänavalt osta. Kuhu see piir vahele tõmmata on ka teema...

Risustan natuke teise teemat, aga kas keegi on ostnud kokkuhoiu mõttes edasi-tagasi pileti (on vahest odavam kui üheotsa pilet), kui plaan tagasi tulla hoopis teisiti ja kas sellest võib ka jama tulla? Loogiliselt võttes mitte, aga pole ise kogenud.

Dehli ikka suht puhas võrreldes muu Indiaga. Kochinis oli näiteks prügimägi keset kesklinna ja pidime sealt iga päev paar korda mööda kõndima, et lähimasse A/C Bari õllele jõuda. Hindud on paljudest muudest asiaatidest julgemad ja tänu inglise keele oskusele tulevad tihti juttugi ajama. Teid remonditi küll, aga nii suures linnas on raudselt alati kuskil teeremont-laiendus pooleli. Arvestdes linna suurust ei olnud ummikud üldse hullud, kaos on suhteline asi ja paljud asjad toimivad seal väga hästi kuigi meile tunduvad kaosena. Muide Dehlis on olemas täiesti kaasaegne metroo, millega sai olulist ajavõitu. Ja Finnairi lend hilines ainult väljumisel ja sedagi pool tundi, aga selle arvele oli Helsinkis ootamist vähem jälle :)
Selge muidugi see, et kõigile ei saa Dehli meeldida, aga kellele ei meeldi, siis pole ju mõtet minnagi.

Pane veel http://kalale.ee samma kuulutus, seal rohkem kalamehi lugemas. Üks eestlasest kalamees Norras on näiteks selle aasta Jalgpalligeenius Raio Piiroja. Norras on minu kogemuse põhjal Eestiga võrreldes kalapüük "igav", kogu aeg kala võtab :-) Head kalaõnne

Soovitan piletimüüjalt või firmaesindusest küsida kui asi segane. Ei ole Euroopas sellist asja kohanud, et lennujaamamakse kogutakse eraldi. Indoneesias oli küll nii, et siselendudel koguti lennujaama maksud eraldi lennujaamatöötajate poolt check-in-i minekul, aga see pole Tallinn-Pariis :-)