Sugram

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
7 meeldimist
8 postitust / 53 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Supersaver.fi aksepteerib Eestis väljastatud kaarte.

Kuna just eile sai lõpuks broneeritud UAE perepuhkuseks hotellid, siis lisan ka oma kommentaari. Meid on 3 täiskasvanut ja 2 last. 5..6 kohalisi apartemente Dubais leidus, aga enamus neist nn. vanemates kivilinna osades, kus rand ja vaatamisväärsused kaugel. Ikkagi üllatas, et Dubai hotellide hulgas oli minimaalselt lõuna euroopale tüüpilisi basseinide ning rohealadega majutusi ja need mis olid, oli mulle kui Kreeka ja Hispaania hinnatasemega harjunule ülikallid. Ja tervet puhkust linna korteris ka ei soovi veeta. Lõpuks tegime nii, et oleme pool ajast Dubais ja pool aega UAE põhja osas, kust leidsin siis nn. unistuste tüüpi hotelli mõistliku hinnaga. Al Hamra Village Golf Resort, 2x kahest tuba ja hind kokku HS-ga 120.- öö maksudega. Dubai linnakorter ilma HS-ta sama hinnaga. Kuna meil väiksem pereliige mahub veel vanemate voodisse, olen otsinud näiteks nii, et valin majutujate arvuks 4 ja siis vaatan eritingimustest, kas on lubatud laps tasuta "existin beding" või tasuta lisavoodi ja mis vanuseni. Seda tingimust toob eriti täpselt välja booking.com. Kui otsingusse märkida lihtsalt laps vanusega, siis otsing eritingimusi ei arvesta, vaid otsib talle ikkagi eraldi voodi kohta. Ja igaks juhuks prindin ka eritingimused välja. Loodan, et saame ka emiraatides hakkama. Airbnb hinnatase emiraatides hotellidest igal juhul kallim.

Kevadel tegime lastega nädalase ringi Phuketi lennujaam-Krabi. Sai ööbitud erinevates ilusates kohtades ja rahulikult teele jäävad vaatamisväärsused ära vaadatud ilma vajaduseta tellida nn. ekskursioon. Auto jäi Krabi lennujaama ning mõned päevad Krabi ümbruses ja läbi Phi-Phi Phuketisse tagasi. Kõik OK ja liiklus norm. Jäin kogetu ja oma reisiplaaniga väga rahule. Auto läbi http://www.economycarrentals.com/ Väike "probleem" oli, et taid väitsid, et meil ei ole Krabi tagastus hinnas, aga hiljem maksid selle lisatasu tagasi. Peaasi, et pimedas võrridele otse ei sõida. Neile meeldib tihti varem teisepoole teed tulla, et siis lõpuni vastassuunas sõita. Rahvuvahelise loa vajaduse peale ei tulnudki, nüüd enne Dubai reisi saan aru, et ka seal oleks pidanud olema.

Levadad vihmaga muidugi ka positiivne kogemus. Vett voolab igalt mäeküljelt. Igal juhul Viimsi ja Grand Rose SPA võidab!

Eks see ilm arvatavasti vahelduv võib olla. Eelmine aasta oktoobri II pool 12 päeva 75% ajast oli pilves ja 30 % ajast sadas. ca 20 kraadi. Kui päike välja tuli, muidugi soe ja mõnus. Saar muidugi super ja kunagi tahaks tagasi minna. Aga koos päiksega. Selle aasta sügispuhkuse tõstsin igal juhul kuu aega ette poole.

Ostsime märtsi koolivaheajaks Dubai piletid Supersaveri kaudu. Pagasit juurde ei valinud. Check my trip näitab igale ühele kahte ära antavat pagasit. Ja samuti Norwegiani kodulehelt allalaetav "travel document". Ei teagi kohe , mida sealt Dubaist 10-ne suure kotiga tuua.:) Samas Supersaveri kinnitus ütleb - "Ainoastaan käsimatkatavarat sisältyvät lipun hintaan". Natuke teeb muret see, et Supersaver registreeris lapseks reisiajal 13 aastase tüdruku(sünni kuupäev lennupiletite bronni ajal antud).

Supersaver tõesti toimis. Kokkuvõttes on ajaliselt läbi Momondo ostmine ikkagi päris pikka töö, sest näiteks odavamasi hindu pakkunud travelink, opodo ja sembo puhul selgus, et ostu ei saa vormistada, alles siis kui kõikide reisijate andmed ja kaardi andmed olid järjekordselt sisestatud. Tulevikuks koostan listi, milliste vahendajate hindu ei ole võimalik edaspidi arvestada.

Probleemiks võib kujuneda nende kindlustuste puhul eelkõige reisitõrge, mis on näiteks 2000 kaardi kohta. Kui kuskil kaugemal kogu perega lennukist maha jääda, siis selle summa eest koju kogu pere enam ei sõida. Seda kas nad näiteks müüvad lisakindlustust või tuleb katete tõstmiseks sõlmida täiesti uus kindlustus, seda ei tea.

Broneerisin 3 õõks Agodas :Seashell Resort Krabi .Basseiniga, soodne,ranna lähedal, uus hotell, toas 2+2 double beds. Hs 3,5 €. Ei ole küll otse Ao Nangis, kes soovib suuremat kisa kära. Ao Nangi ja sama piirkonna ranna kohta öeldakse, et pole ideaalne ujumiseks. Rohkem saarte trippide tegemiseks. Ka esimest korda Tais.

Veel Swedi kaardi kindlustusest:
1.Telefoni teel öeldi, et kehtib ka siis, kui olete teinud ülekande eraisikule(näiteks üks isik tasub arved, teised tasuvad hiljem talle)

  1. Väike on lennuplaani muudatustest tekkivate kulude kate - 150 € euri kaardi kohta. Perega reisides selle raha eest palju ei saa. Meile lubati maksta Helsingi sõidu piletid(laevaga), kuna ei tahtnud loobuda Madeira reisist(pärast TAP-i Tallinna lendude lõpetamist) ja lasin ümber broneerida alguse Helsingist.

Hetkel oli Ikla -Salacgriva lõigul 4 fooriga üherealist lõiku. Õhtul mõlemas suunas sõites tuli vast reisi ajale otsa ca 15 minutit. Aga homme saab uuesti proovida.

Enda kogemus Marrakechist 2 aastat tagasi jaanuaris. Ca 25+ kraadi ja päikseline. Agadiris natuke jahedam.

15 aastat tagasi oli meeles, et Prantsusmaalt korraks Genfi sõittes nõuti kohe 40 FR."Põdesin" vale trassi otsust mitu päeva. Nüüd muidugi raha suhe teine.
Rentisin ka mai alguses Zürichis rendiautot. Renti broneerides tekkis sama küsimus. Ühes pakkumise oli kirjas, et hind sisaldab kiirteemakse, teises odavamas, et ei. Riskisin, võtsin odavama ja vignet oli olemas. Sattus Europcar(Economycarrentals). Võimalus võiks ainult olla, et kui saad täitsa tutika auto või rendid jaanuari alguses, et siis pole vignetti. Kuigi, neil võib ka olla tava, et kõik autod vignetitatakse. Otsi vastust välismaa foorumitest, kui siin 100% vastust ei saa.

Supersaver kontrollitud, töötab. Piletid "checkmytrip.com"is ka olemas.

Goldcari kindlasti ei soovita - lisandub Teile kohe paagitäis kütust, mida on tülikas võimatu enne äraandmist tühjaks sõitta, kütus on teenustasuga kallim kui tanklas, lisatasu diisel auto eest(2 € päev -alati on diisel auto). Kaks korda kunagi rentisin, lisaks eeltoodud teemadele lisandusid järgmised kehvad üllatused - esimest korda sain väiksema auto kui rentisin ja kord auto salongi tungis pidevalt diisli ving. Lugege rahvusvahelisi kommentaare Goldcari kohta. Ei saa aru, kuidas nad jätkuvalt suudavad lettide ette tekitada pikad järjekorrad(ehk kuidas leitakse inimesed, kellele teenust pakkuda). Minu kogemuse järgi parimaid tingimusi saab läbi economycarrentalsi(maakler). Kindlustuse excessi vähendamise eest aastaid enam pole maksnud iga kord eraldi. Kuna rendin autot aastas üsna mitu korda, siis olen ostnud aastase excessi katte kindlustuse http://www.insurance4carhire.com/ - aastane kindlustus Euroopas ca 50 € ja katab tunduvalt rohkem kui eraldi rentija juures võttes. Vaja küll pole veel läinud.

Ikka tekib pahameel kui sugulase-tuttava "sõbrahind" on kallim kui turu pealt võõra käest küsitud hind.

Säästu reiside kokkupanekul kaaluge ka kui palju maksab Teie aeg. Keskelt läbi teenib Eesti reisiv inimene tööl olles kätte päevaga 50..100.. eurot. Liitke ka see raha nendele reisi eelarvetele, kus Te ei puhka ja veedate päevi lennuväljadel või nende vahel sõites.

Lugedes aruelu - otsides ka paar kuud tagasi pileteid Nimesi kanti - valisin lõpuks ikkagi Estonian Airi otselennu Nizzasse - nagunii tuleb rendiauto võtta - ja polegi kodumaise kompaniiga vähemalt 5 aastat sõitnud - vast Euroopa komisjoni vastus enne juunit ka ei tule. Siis oli hind ca 240 €. Muidugi viie aasta kallim pilet. Või siis ei, eelmine aasta sai Tallinnast Islandile sõidetud sama hinnaga.

Kui Norwegianilt osta ümberistumisega lend(vähemalt kodulehel näidatakse ka undirect flighte), kas siis kehtib vedaja kohustus sind igal juhul kohale toimetada ka kui ei peaks teisele lennule mingil põhjusel jõudma? Lumimumm oskab vast oma kogemustele toetudes vastata. Streik sai ka täna läbi.

Olen vaadanud, et mitmed lennud Riiast-Helsingist selle ettevõttega on päris soodsad. Hakkaks juba järgmist sügist-talve planeerima. Aga väga pikalt ette osta Ukraina lennukompanii pileteid ka nagu ei julge. Pean ütlema, et ühtki otsest fakti kartuseks teada pole, peale sõjategevuse Ukrainas. Kindlustus ka vist ei kata näiteks lennufirma pankrotti(vähemalt Swedbanki gold krediitkaardi tingimustes ei ole selline juhtum kindlustusjuhtumina kirjas). Mida arvavad ja soovitavad targemad?

Lisaks
Võiks arvata, et kui booking.com küsib kõigepealt, mitu täiskasvanut ja mitu last soovitakse mitmesse tuppa majutada, siis pakutakse vastavalt sellele ka tube. Minu kogemus on selline, et kui küsid näiteks 2 täiskasvaule ja 1 lapse jaoks tuba, pakutakse selline tuba , kus on olemas 3 kohta(ka lisavoodil, kui lisavoodi kehtib täiskasvanu kohta). Kui näiteks 3. aastane laps võib magada lastevoodis või 4. aastane laps isa-emaga samas voodis, siis see tuuakse välja alles "hea teada" osas. Seega, kui on soov säästlikumalt reisida, olen otsingusse pannud näiteks 2 täiskasvanut ja otsinud kommentaaridest, kus laps ja kui vana laps saab samas toas tasuta ööbida või väikse lisatasu eest ööbida.

Nagu EA strateegia on ametlikult väljaöeldud: Riik toteerib suundasi, mis hoiavad Eesti majanduslikke suhteid e. ärimeestele. Muidureisijad leidku endale ise soodsamaid lennu alustus kohad(Riia, Helsingi,..). Ei saa vastu vaielda, kui Eesti turg väike nii väike on. Hetkel käige soodsalt Itaalias suusatamas ja suve poole Itaalia saari avastamas. Bergamost on sinna head ja tihedad ühenduslennud. Aga eks itaalia köök hakkab ka varsti ennast ammendama.
Ja EA ju iga nädal "soodus" kampaania, kus pileti hinnad täpselt samad, mis muidu. Avastage Vilniust, Stokholmi...

Mõned kommentarid ka enda poolt, 2014 august:
Ilmaga vedas, enamus päevi päikesepaistelised ja ca 20 kraadi. Nädalaga jõudis lahedalt tiiru peale ja arvan, et kõik peamine sai nähtud. Ei jõudnud vaalu vaatama ja loode Islandi poolsaartele. ETV-s jooksnud reisisari hirmutas päris ära, kus peamine atraktsioon oli, et a-la "tuul hoiab mind püsti" või "tuul puhub auto teelt ära". Suhteliselt kallis reis, arvan, et ei tasu riskida mõningast raha kokkuhoidu püüeldes kehvema ilma perioodiga. Kuigi jah, suvel võib ka sadada. Lisaks veel, et suur meeste grupp hakkab logisevate autode kapotte avama alles kolmandal päeval ja, mis jama nad sealt kül avastavad. Arvan, et sisemaal pole midagi väga erilisemat, et tasuks nautida kehvemaid teid, väga väikest liikumiskiirust, pikakasi vahemaid ja kallimat 4x4 rendiautot. Arvamus põhineb ETV sarjale ja tuttava käest kuuldule(lisaks, et kui nad hakkasid lähenema Askjale, hakkas vulkaan susisema ning teed suleti). 3 peale sobis meile tutikas Fiesta ja nädal ca 360€, economycarrentalsist(Ice Rental Cars). Keskmiseks ööbimisehinnaks kujunes 90 € öö, kallim oli Myvatn ca 250 €. Meie võtsime enamus booking.com-ist. Muudes keskondades oli vähem pakkumisi ja otse ka ei leidnud midagi paremat. Tasub broneerida nii kiiresti kui võimalik, mõnedes tühjades piirkondades on majutusi väga vähe(idakallas, Myvatn). Telgiga saab, aga meie ei tahtnud riskida ilma pärast ja soovisime pühenduda Islandile, mitte riiete kuivatamisele. Aga tõsist reisiselli see ei heiduta loomulikult. Kaasas oli meil priimus lõunasöökide jaoks. Hommikusöök mõnes kohas hinnas ja õhtusöök üldiselt kämpingumaja köögis valmistatud.
Võin saata ka oma 7 päevalise reisiplaani koos kohtadega, mida meil meeldis külastada. Siis saab netist infot otsida ja otsustada, kas endale see koht võiks ka meeldida. Aga enda nimekiri sai koostatud ikka teiste blogisi lugedes ja raamatuid sirvides ja seejärel netist pilte ning täpsustusi otsides.

Lisan Egiptuses olijatele lohutuseks - ka Lanzarotel nädal aega järjest pilves ja külm, õnneks saab homme koju. Aga saar on ilus.