kissmyjazz

Uus kasutaja ja toimetuse liige, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
3 meeldimist
34 postitust / 336 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Lahe, kas küllakutset keegi samuti soovis näha? Oskad äkki ütelda ka Suriname viisatingumuste kohta?

Sinu viidatud funktsiooni nimetatakse inglise keeles tavaliselt "multiple destinations". Skyscanneril sellist otsinguvarianti ei ole, kasuta näiteks http://www.momondo.com/, või mis veel parem http://matrix.itasoftware.com

Aerosvit on hetkeseisuga eemaldatud IATA maksete kliiringsüsteemist, mis tähendab, et tema pileteid ei saa enam osta paljude partnerite kaudu ja kombineerida Aerosviti lende teiste lennufirmade reisidega.

Osta kohapeal, hinnad on odavamad kui ostes läbi interneti välismaise IP-aadressiga . Teine võimalus on osta Peruu VPN-i kasutades. http://www.peruvian.pe/es on eriti soodne, kui kasvõi maandumisel kohe lennujaamas läbi kohaliku WiFi võrgu osta.

Ma olen aru saanud, et enamus variante on praegu open jaw, eriti tõhus riikide vahetusega. Estravel on jah vahepeal sellega hiilanud, viimasel ajal küll mitte eriti. Mida võiks ette võtta, kui Amadeusele pole juurdepääsu, vähemalt otsingustaadiumis?

Ei ole küll otseselt odavlennufirmadega (hetkel veel) seotud postitus, kuid sellegipoolest oluline diskussioon uue Delta poolt sisse viidud innovatsiooni majanduslikest alustest.
http://cheeptalk.wordpress.com/2011/01/05/be-very-afraid/

Väga tubli töö. väärib sticky'mist.

Naabrimees, terve mõistus ütleb, et kui odavamad hinnaklassid on juba välja müüdud, ei tule samale reisile müüki veelgi odavamate kampaaniahindadega pileteid.

Eesti Õhk otsib endale kandidaati tulude juhi ametikohale.

Estonian Air tulude juht vastutab strateegiliselt ja taktikaliselt ettevõtte lennuliinide tulude juhtimise eest , mis seisneb optimaalses planeerimises ja õiglases hinnastamises. Tema pädevusse kuulub lühi- ja pikaajaliste analüüside koostamine ja lennuliinide tulude prognoosimine ning lennuliinide analüüsimine optimaalsete hindade kujundamiseks.

http://www.estonian-air.ee/toopakkumised

Osta julgelt! Ainuke tasu, mis võib lisanduda, on äraantava pagasi eest, aga vist BA-l ei tule selle eest eraldi maksta.

Bookinghouse'i teenuseid ei saa praegu kindlasti kellelegi soovitada, sest firmal lihtsalt puudub adekvaatne klienditugi ja selline olukord on reisipiletite vahendamisega tegeleva firma puhul lubamatu.

Travelpartner mulle meeldib endale kah, kuid idiootide kohale meelitamiseks selle peale tehtavad juurdeehitised paraku mitte.

Margus, sinu postitused tekkitavad peavalu, ausalt. Kuidas saab nii pikalt ja nii mööda kirjutada? Amadeus jt. ei ole otsingumootorid, need on piletite reserveerimiskeskkonnad, ja nad ei jagune üldse nii geograafiliselt, nagu sa kirjeldasid. Loe palun enda harimiseks kasvõi Vikipeediast juurde http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_reservations_system
Kohe lisanduv neljas VIP klientide süsteem on ilmselt mingi müstifikatsioon? Üldiselt ma oletan, et sõnad VIP ja eksklusiivne võiks oma sõnavarast välja jätta, sest enamikel inimestel ei põhjusta nad enam mingeid positiivseid emotsioone, vaid pigem arvamust, et neid peetakse idiootideks.

Lisaks on ikka naljakas mõelda sellise ärimudeli peale, kus inimesed maksavad mingit raha ja saavad agentideks, samas tegelikult nad ei saagi õigust mingit teenust osutada, ainuke õigus on juhatada klienti kohta, kus talle sobivat teenust ka lõpuks osutatakse. Muidugi ilmselt sa oled piisavalt tegija tüüp ja saad läbi aetud koolitustega, kus koolitatakse siis välja inimesi, kes saavad omakorda kliente õigesse kohta juhatada jne. Wtf, kas meil ongi sellist kolmanda maailmas levinud struktuuri vaja?
Ja palun töö vähemalt üks näide, kus GoNice saab osutada teenust, mida näiteks Estravel ei suudaks pakkuda. Palun mitte tuua näidet stiilis "muutma oma lende kuni 2 tundi enne väljumist", see on mõtetu loba mis ei seostu kuidagi teie VIP programmiga, vaid lennupileti pardaklassiga ja sellest tulenevate reeglitega.

Minu poolt 3. küsimus, kas GoNice partner saab olema litsenseeritud kui sõltumatu reisiagent ja talle väljastatakse IATAN ID kaarti või mingi muu rahvusvaheliselt tunnustatud turismialase organisatsiooni liikmestaatuse.

Margus, ma toimetasin välja sinu postitustest sinu kontaktandmed ja muu turustamisjutu. Seni kuni Travelpartnerist saab pileteid otse osta ei näe ma kellegi huvides olevat jamada mingite kahtlaste agentidega, kes edutavad raskesti hoomatavat ärimudelit. Samuti ei soovi siin näha värbamiskampaaniaid uutele partneritele ja võitlust eri sõltumatute agentide vahel oma teenuste pakkumisel.

Kus sa olid nädalavahetusel, kui AB müüs pileteid 70% alega põhitariifist, need olid üldjuhul soodsamad, kui praegu Hulludel päevadel müüki tulevad.

Tänane kood on 20000FB4zt7, muud tingimused nagu eespool kirjeldatud.

Chris, kui uus suur lennufirma tuleb turule, paratamatult tuleb selle ümberjagamine, nii et EA on kaotajaks igal juhul, vaielda saab ainult selle üle, kui palju ta kaotab ja kas see on surmav. Ma ei saa aru sinu väitest, et Rayanair paneb maksu suures osas oma taskusse: lennujaamamaksu maksavad kõik lennufirmad võrdselt ja taine maksude osa on kütuse juurdehindlus, mis ei olegi mingi maks tegelikult ja seda kahetsusväärset taktikalist võtet kasutavad paljud lennufirmad (kaasaarvatud EA ja RyanAir).

Estonia Passenger and Security Fees on hetkel 155 krooni. Minu meelest on suht kohatu kurta selle summa kalliduse üle, see küll ei ole selline maks, mis kedagi Eestist ära peletaks ja kindlasti on igati konkurentsivõimeline võrreldes suurtes Euroopa lennujaamades sisse kasseeritavaga. See, et Raynair siia sisse tuleks oma 7 või palju iganes lennuliinidega mõneks ajaks tähendaks suhteliselt automaatselt EA lõpliku hääbumist ja ma ei ole üldse kindel, et nii väikese reisijate baasiga riigis saab isegi Ryanair oma 7 liiniga kasumis olla. Eesti on väga marginaalne sihtkoht nii lennureisimise kui ka turismi mõttes ja tuleb olla päri sellest tulenevate iseärasustega: väike konkurents, suhteliselt kõrged hinnad, ebamugavad lennuajad jne. Igasugune maksualandamine ja doteerimine hakkaks käima teiste reisiliikide arvelt ja nõaub väga tugevat ja süsteemset analüüsi. See on praegu meile igati hea olukord, et Läti maksumaksja maksab koos AB egotripiga ka osaliselt Eesti reisijate reisikulusid ja kui see toob kaasa ka EA pankroti, pole midagi parata. Keegi teine lendab ikka ka tulevikus Stockholmi ja Tallinna vahet, olgu see Norwegian või miski muu firma.

Lennujaamamaksud peaksid tagasi saama. Endal kogemused Ryanairiga puuduvad.