Agoda.com ja Booking.com.

Tere,
Kas keegi oskab jagada kogemusi kui usaldusväärsed on broneerigud interneti kaudu kodulehtedelt http://agoda.com ja http://booking.com.
Sihtkoht India.

Tänud

Oleme kasutanud mõlemat ja kõik on kenasti toiminud.Vahe ainult selles ,et Agoda lehelt broneerides läheb summa alati kohe krediitkaardilt maha.Bookingu lehelt broneerides vastavalt tingimustele ,mis kirjas.(kas maksad kogu summa alles hotellis,kogu summa võetakse kohe broneeringu kinnituseks või ainult ka osa makstavast summast.)

Booking.com`ist on siin palju teemasid. Näiteks : http://trip.ee/node/47390

Väike kodutöö ei tee paha ;)

Agoda on minu meelest vägagi usaldusväärne.Olen korduvalt kasutanud Aasias.Esitad hotellis Agoda poolt mailile saadetud voucheri ja kõik toimib.Ei mingit lisamaksu kohapeal.Agoda kaudu broneerides võetakse kohe krediitkaardilt
vastav summa.Kui tahad broneeringut tühistada,siis selle tasu Agodale on 15 $.

Bookingul saab üldjuhul tühistada tasuta kuni üks päev enne saabumist. Maksmine toimub kohapeal. Osadel hotellidel on tühistamist ja maksmist puudutavad eritingimused ja need ka ilusasti kirjas. Bookingu kasutajate poolt antud hotellihinnangud on vägagi adekvaatsed. Nende klienditeenindus on jätnud äärmiselt professionaalse mulje. Booking-com`ist olenematute probleemide tekkimisel vastatakse meilidele kiiresti ja korra olen nende abil ka raha tagasi saanud kuna tegu hotelli poolse teenindusveaga.

Olen Agodast u 15 erinevat hotelli erinevatest Aasia riikidest broneerinud ning alati on kõik kulgenud probleemideta.
Kuna Agoda võtab kohe raha maha, on reisida palju mugavam ja muretum. Ei pea sularaha tassima ega muretsema krediitkaardi limiidi/kopeerimise pärast. Lihtsalt jalutad hotelli ja esitad voucheri. Kõige eest on juba makstud.

Tänud.
Esimest korda oma krediitkaardi numberid internetti trükkid oli päris kõhe :)!

Kumb on parem, kas õun või pirn? Vastus on, et mitte kumbki pole ei halvem ega parem. Sõltub kumb on värskem ja muidugi maitse-eelistustest. Agoda ja Booking on mõlemad head kohad broneerimiseks, aga mitte tingimata parimad.

Kuna ilmselt on tegemist broneerimisega kuhugi Aasiasse, siis soovitaks läbi vaadata erinevaid broneerimissaite, näiteks asiarooms.com ja muud. Kui mingi konkreetne hotell on silma jäänud, siis hinnavahed erinevatel lehtedel võivad olla märkimisväärsed. Booking.com broneering on üldjuhul ilma hommikusöögita.

Hommikusöök sõltub hotellist mitte broneeringukeskkonnast. Ka riigiti on kombed erinevad. Ida-Euroopas ja saksakeelsetes riikides on hommikusöök enamasti hinnas, nn. Ladina-Euroopas aga enamasti mitte. India kohta ei oska sõna võtta.

Oleme Agoda kaudu bookinud kümneid hotelle Aasias kui Euroopas. Tase tip top, nuriseda pole millegi üle. Lisaks tiksub neil igalt broneeringult võrdlemisi viisakas boonussüsteem, seega lojaalse kliendina on võimalik iga viies/kuues/seitsmes (olenevalt hinnast) samahästi kui tasuta saada. Arvestasid nad seda dollarites, kui ma ei eksi?

Olen korduvalt kasutanud mõlemat broneeringusaiti ja seni on kogemused olnud ainult väga positiivsed - kõik on alati toiminud kiriesti ja tõrgeteta, hotelli kohale jõudes on kõik broneeringud alati korrektselt vormistatud ja raha õigesti arvestatud. Agoda puhul on minu jaoks natuke häiriv see, kuidas nad lõppsummat näitavad - nimelt tuleb nn final price´ile juurde liita eraldi real olevad taxes and fees. Booking näitab täit summat korraga. Kuid kokkuvõttes on mõlemad saidid usaldusväärsed ja korralikud. Agodas saab teenida nn preemiadollareid, mille ulatuses saab hiljem allahindlust.

Lisaks kasutan sagedasti hotelclub.com, expedia.com ja hotels.com. Hotelli broneerimisel tasub uurida erinevaid saite, sest hind võib erineda märkimisväärselt.

Tere,
soovitan vaadata ka asiawebdirect.com-ist. Seal on tihti hinnad odavamad kui nt agoda.com-is. Lisaks võivad olla mõlemal lehel erinevad sooduspakkumised. Mina olen oma Tai hotellid põhiliselt just asiawebdirect.com-ist ostnud ja siiani on toiminud kõik 100%.

Võin kinnitada sama, mis eespoolkirjutajad. Et mõlemad toimetavad korrektselt. "Preemiate" tagasitiksutajaid on rohkem kui Agoda. Mulle isiklikult meeldib saada ülevaade võimalikult paljudelt broneerimissaitidelt ja alles siis teha valik. Erinevate bron.saitide hindu jm tingimusi võrdleb näiteks hotelpipe.com, kus saab selekteerida nii hotelli kui ka bron.süsteemi vastavalt oma eelistusele. Minu lemmik on seni olnud Booking.com, aga sellegipoolest teen alati hinnavõrdluse enne Hotelpipe.com-is, sest eriti hea pakkumise korral kasutan ka muid broneeringusüsteeme. Seni petta pole saanud.

Bronnisin tasuta tühistamisega majutuse Agodast, maksmine 21. jaanuaril, kohe ei lase ära maksta. Nüüd selline asi, et ise arvatavasti 21. netti ei pääse ja krediitkaardi ostuga tahab ju läbi panga autoriseerimist. Kuidas see asi toimib? (Enne ei ole tasuta tühistamisega võtnud, sellepärast ei tea)

Agoda jt sellised broneeringusüsteemid autorisserimist ei taha. Nad kasutavad vanat süsteemi, millega pääseb su kontole lihtsamalt ligi. Mingi hetk, 21. jaanuar või mõni muu suvaline kuupäev tulevikus, võtab majutuse pakkuja sinu kaardilt Agodalt saadud andmetega ise raha maha.

Tänud vastamast. Otse ostes tahtis küll autoriseerimist ja tundus veits kahtlane, et nendele tehakse ELˇi seaduste suhtes erandeid.

Mõtled otse majutusest ostes? Ma neid ELi reegleid ei tea, aga Lääne-Eurooas on see autoriseerimise kasutamine üsna haruldane. Pea kõigilt lennufirmadelt, broneeringusüsteemidest nagu expedia jne saab piletid krediitkaardiga ostetud lihtsalt tavaliste kaardiandmetega. Seda lisaautoriseerimist nõutakse alati Baltikumis ja veel paaris kohas. Isegi vist Finnairilt saab piletid ilma selleta kätte. Pigem meie kohalik erapära, aga samas kasulik lisaturvalisus. Sellised suured broneeringusüsteemid nagu agoda, booking.com, hotels.com jne ei hakka seda tõenäoliselt niipea kasutama, sest enamike riikide krediitkaartidel seda võimalust vist ei olegi. Kui just tõesti mingit ELi nõuet vms ei ole tulemas.

Arvasin, et see lisa autoriseerimine tuli selle ELi üldise panga turva kaitse paketiga kaasa (topelt autoriseerimised,ülekande suurused jms), aga tuleb välja, et see on hoopis kaupmehe oma valik. Leidsin ühe panga lehelt sellise teksti:

„Turvalised e-ostud” on rahvusvaheliste kaardiorganisatsioonide loodud lahendus, mis muudab internetist ostmise tänu kaardi valdaja lisatuvastamisele senisest turvalisemaks. Nii väheneb internetis kaardipettuste võimalus. Isegi kui keegi Teie pangakaardi andmed kopeerib, ei ole tal ainult selle info põhjal võimalik programmiga liitunud internetipoes ostude eest maksta.
Programmiga „Turvalised e-ostud” (inglise keeles 3D Secure) liidame automaatselt kõik Teie MasterCardi ja Visa pangakaardid, millega veebipoes maksta saab. Programmi kasutamine on tasuta ja tähendab Teile internetipoes maksmisel vaid ühte lisatuvastust.
Veebipoes, mis on selle turvasüsteemiga liitunud, kuvatakse logo(d) kirjaga „MasterCard SecureCode” ja/või „Verified by Visa”. Praeguseks on süsteemiga ühinenud kõik Eesti internetikauplused.

Panen siis tulemuse ka kirja.
Agodast tuli 21. kiri, et teie kaardilt ei õnnestunud raha võtta, lõpus oli otsemakse link, panin siis kaardi andmed sisse, tegin makse, näitas, et makse õnnestus, aga raha maha ei läinud ja kinnitust ka ei tulnud. Tundus nii, et hiljem maksjad olid nende jaoks varuvariandid, kui kohe maksjatest majutust täis ei saa. Igatahes hoidsin 22.-23. veel silma peal, et kas mõni tuba vabaneb (7 tuba oli bronnitud), mitte kui midagi. Igatahes ilma me jäime.

See "lisa-autoriseerimine" ehk 3D-Secure (3DS) ei ole kuidagi EL-iga seotud. 3DS kasutamine kaitseb sind (ja panka loomulikult) kaardipettuste eest.
Kui sul on 3DS olemas ja sellega on tehtud internetis makse siis on seda makse saajalt palju raskem tagasi nõuda väitega, et su kaart on varastatud.
Lennufirmad jms teenusepakkujad saavad ise valida, kas nad kasutavad 3DSi või mitte balansseerides pettuseriski makse tagasilükkamise/loobumise riskiga.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi