Kiire! Grand Midwest View Hotel Apartments Dubais / hotelscombined.com

Broneerisin mitu kuud tagasi hotelli hotelscombinedcom kaudu (ka siin trip lehel reklaamib). Täna, kui sai läbi ka tasuta tühistamise aeg, teatas hotell, et nad ei paku hommikusööki. Kui küsisin, et mis saab rahast, siis kirjale ei vasta.Kui minna hotelli kodulehele, siis sealt tube broneerida ei saa, tuleb teavitus - "Specified hotel group with id 17283 doesn't have any active hotels". Ometi hotelscombinecom suunab ilusti broneerima. Kas ma olen nö petta saanud ja jään rahast ilma ja ka taeva alla?Ööbimist oleks vaja juba homseks, äärmisel juhul reedeks.Hotell siis: Grand Midwest View Hotel Apartmentshttp://grandmidwest.com/new/barsha/

Nagu ma aru saan, siis hotelscombined ei ole broneeringusüsteem vaid otsingusüsteem ja tegelik broneering on mingi teise lehe kaudu. Suvalistel kuupäevadel otsides näitab sellele öömajale näiteks Agodat, getaroomi, hotelli enda lehte jms. Seega kinnitusel peaks kusagil olema ka selle broneeringusüsteemi vms andmed. Nemad on need kellega pead suhtlema hakkama, kui jõuad kohale ja mingid tõsisemad jamad on.Kui hommikusöök oli algselt kindlasti hinna sees ja nüüd enam ei anta, siis sellega pead samuti vajadusel vahendaja poole pöörduma. Kui oli lisatasu eest ja nüüd enam ei pakuta, siis see kedagi tõenäoliselt ei huvita. Lähed ja ostad mujalt.Majutuse enda kommentaarid on üsna kehvad. Puuduvad linad, vesi jms ei tundu olema ebatavaline.

0
0
  1. Seal tal neid erinevaid tube palju, millise sina bronnisid?2. ja kui hakata bronnima, siis HS ei pakutagi (proovisin suvalist tuba)!3. On sul mingi kinnitus ka emailil, et HS oli hinna sees?
0
0

Hotelli enda leheküljel ei lase bookida enam, väga imelik.Huvipärast küsin, palju öö maksis, koos kõigi maksudega selles kohas? Oli tõesti nii odav, et väärida riskimist? Dubai on täis usaldusväärseid mid-scale ketihotelle: Ibiseid, Hilton Garden Inne, Hyatt Place, üsna mõistlike hindadega.

0
0

Kui algne kinnitus koos HS-ga olemas, tuleb broneeritud keskkonnas tühistada ja põhjusena just hotellipoolne muutus. Kui nüüd pakuvad HS, siis on ikka mõistlik tühistada viidates ebakindlusele ja teiste kehvadele kogemustele. 

0
0

Paistab tõesti, et Synxise/Sabre broneerimissüsteemist, millel enamus hotellide veebilehti toimib, on see hotell ja teised sama keti hotellid täiesti maas. Seega hotelli enda veebilehelt kasutatud suunamine Synxise süsteemi ei toimi.Vaatasin ka huvi pärast erinevaid hotellide otsingusüsteeme ja samuti ei leidnud hommikusöögiga variante, seega kas broneerimise kinnitusel on hommikusöögid olemas?Kui hotell teatas, et hommikusööki ei pakuta, aga see on algses broneeringu kinnituses kirjas, siis ma usun et reservatsioon on olemas ja lageda taeva alla ei jäeta, probleem ikkagi ainult hommikusöögiga. Ilmselt on targem ikkagi hotelli kohale minna ja seal nendega vaielda selle hommikusöögi raha tagasi saamise teemal. Iga endast lugu pidav hotellikett maksaks sel juhul vähemasti selle hinnavahe tagasi ja sama raha eest saab ilmselt juba Zomato äpist endale hommikusöögi hotelli tellida. Samas arvestades viimase aja tagasisidet sellele hotellile, siis ma pead panti ei annaks et nad kavatsevad midagigi maksta. Seljuhul tuleks ühendust võtta selle firmaga, kes broneeringu kinnituse saatis. (Agoda, booking.com vms) ja küsida kogu raha tagasi ning broneerida tuba teises hotellis.

0
0

Kui soovid broneeringut tühistada, siis taotle seda läbi broneerimissüsteemi ja  panegi tühistamise taotlemise põhjuseks, et hommikusööki enam ei pakuta, kuid Sa olid sellega arvestanud.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased