Osale Trip.ee kampaanias ja võida 2 lennupiletit Maltale.

Vaata lähemalt siit

Aeroflot

Uus kasutaja
Njah. Lendamine siis ees aeroflotiga.Kas minu tunded on õiged ,et parem läheks jala? Või tunded on petlikud?. Palun kogemusi Moskvas Sheremetyevo lennujaamas passimisest ja Aeroflot A330 sõitmisest? Tänud!.
Mine uusima kommentaari juurde
Uus kasutaja
Jala võib ju alati minna - igal juhul mõnusam ja tervislikum! Kui aga oled ikkagi otsustanud lennata, siis pigem soovitaks suuremat optimismi!

Mis aga Aerofloti puutub, siis viimastel aastatel on nende teeninduskultuur tublisti paranenud, söögid/joogid täiesti talutavad. Tõsi küll, kangemat kraami - kui selle vastu huvi on - enam ei pakuta, seevastu kerget veini saab jätkuvalt ja piisavates kogustes.

Passimine lennujaamades pole kellelegi just eriti meeltmööda, kuid kõik sõltub pigem ooteajast ning selle sisustamisest. Samas on Moskva Sheremetyevo lennujaam üks hullemaid üldse - kohutavalt rahvarohke, kärarikas ja pealegi veel hirmkallite hindadega. Mõned tunnid peaks küll rahulikult vastu, kuid ööbimine selles lennujaamas on täielik õuduste unenägu.

Lennud püsivad tavaliselt graafikus ning kõik muud toimingud laabuvad samuti üsna hästi.

Kui mingeid konkreetsemaid küsimusi, siis vastan meeleldi.
Rändur
Mind huvitab ka see teema. Kuna Tai-piletid näivad Aeroflotiga väga soodsad: hind hea ja ümberistumise aeg mõistlik - 2-3 tundi. Südametunnistuse piinad on küll, aga kaalun tõsiselt... Igaks juhuks küsin üle: pagasi saab lõpuni? Viisat vaja pole? Kes on viimasel ajal lennanud?
Uus kasutaja
2-3 tundi ooteaega lennujaamas ei ole mingi probleem. Pagas rändab konkreetsesse sihtkohta ning viisat lennujaamas viibimise ajaks pole kindlasti vaja. Olen viimasel ajal lennanud Aerofloti kauglendudega Hong Kongi ja Tokyosse nii iseseisvalt kui ka väikeste rühmadega, kuid seniajani on kõik väga hästi laabunud. Ööbimist lennujaamas ei soovitaks küll kellelegi.
Uus kasutaja
Tänks reisispets! Ka söögid normaalsed? Kui sõita näiteks Tokyosse antakse ikka? Helsingi-Moskva-Tokyo. Hind on hea praegu ... sellepärast küsingi ,et kas midagi muud ei lisandu, lennujaamamakse, pagas on hinna sees ?? Mida veel küsida? Räägi palun:)
Uus kasutaja
Ei saa mitte vaiki olla. Samal ajal kui Venemaa tungib oma hordidega Euroopasse, peaks meie kui üks mees tegema kōik,et kallaletungile vastu hakata,igaüks omal moel siis mōned libedikud toetavad seda režiimi sest säästavad omas rahakotis paar šeekelit. Mis inimesed nee küll sellised on ,kindlasti Savisaare teenrid. Häbi peaks olema. Häbi. Ja veel küsib kas toit normaalne,et sul see tšburaska kurku kinni jääks.
Rändur
Aeroflot teeb silmad ette paljudele Euroopa lennufirmadele.Teenindus pardal hea,toidud ok.(jagati veel menüüd kätte nagu restos,kus said ise toiduvaliku teha).Selle aasta veebruaris lennates oli Aerofloti pardal täielik alkokeeld.Ei leia praegu Aerofloti kodulehelt vastavat infot,aga mäletan,et see oli mingi riigi lennuameti seadus vms.
Uus kasutaja
leokran 14. dets. 2014 19:42 Ei saa mitte vaiki olla.

Arvan et võiksid vaiki olla ja poliitika siit portaalist välja jätta.
Tänud ette!
Rändur
kui möni uus veel siin ei tea, siis leokran on vana P-Korea ja Putini fänn ja üritab lihtsalt siin vaenu külvata.
Uus kasutaja
Lp.Norsukene. Elu läheb edasi ja mina nagu ōige e-eestlane muiste,liigun samuti ja olen juba ammu poolt vahetanud. Tänaseks päevaks olen ainult ōigel poolel ja ainuke partei mis on suuteline elu edasi viima ōiges suunas on ju reformierakond ja meie rahva suur juht Ansip. Nii ,et paluks mitte solvata minu isikut,olen teie poolel
Uus kasutaja
leokran 14. dets. 2014 19:42
"Ei saa mitte vaiki olla..."

Kahju küll, et poliitilised kired on juba tungimas ka selle portaali veergudele. Ilmselt võiks leokran teha oma poliitilist kihutustööd kusagil mujal, kust saaks ehk sellest koguni teatavat kasu lõigata. Olgu siinkohal lisatud, et Aeroflot on jätkuvalt Sky Team alliansi liige ning lisaks sellele jagab koodi Estonian Airiga. Ja kui austatud leokran keeldub vastava lennufirma teeneid kasutamast - see ju ka tema õigus -, siis loomulikult teevad seda paljud teised. Muide, viimastel lendudel moodustasid reisijate põhituumiku eeskätt soomlased, rootslased, sakslased jpt, kusjuures vene keelt polnud lennukis peaaegu kuuldagi. Siit ka minu küsimus: kas need solvavad kommentaarid on mõeldud ka sellisele rahvusvahelisele seltskonnale, kellest just äsja juttu oli?

Nüüd aga asja juurde. Nii minu isiklike kogemuste põhjal kui ka Tokyo lennul viibinud tudengite arvates oli pardateenindus väga heal tasemel, lennuki personal võrreldes varasemate aegadega muutunud lahkemaks ja abivalmimaks. Alkokeeld on arusaadavatel põhjustel täiesti olemas, kuid viimasel lennureisil marsruudil Kiiev-Moskva-Hong Kong pakuti sellegipoolest toidukordade ajal veini. Pagas kuulub hinna sisse ning mingeid makse enam ei lisandu. Kogu asjaajamine on olnud senini üsnagi korrektne.

Kokkuvõtteks veel niipalju, et näiteks Britishile, Turkishile, Qatarile jpt jääb Aeroflot tublisti alla, kuid isegi mõned 5-tärni lennufirmad (Hainan, viimasel ajal isegi Malaysian) ei paista küll enam millegi erilise poolest silma.
Uus kasutaja
Oh õeluse hunnikud,(leokran) eestane ju ..sööks ainult teist eestlast ja luuraks teise rahakotis. eks see tuleb sulle endale kõik kunagi tagaisi.. Lihtsalt korra piilusin su eelnevaid postitusi ja need ainult negatiivsust pritsivadki. Ei tea kuidas sa küll elad? Ja ega ei huvita ka.

Aitähh abilistele asjalike soovituste eest... Reisispets/ummi .. kui aega saate poetage ikka veel mõni hea soovitus. Loen meeleldi.
Uus kasutaja
Hea leokran

Sa võid olla ükskõik kelle poolel ja liikuda kuhu iganes, kuid räägiks edaspidi pigem ikka asjast. Soovin sulle omalt poolt rahulikke jõule ja meeldivaid reisielamusi uuel aastal!
Rändur / Toimetus
Täiesti normaalne lennufirma. Süüa antakse rohkem kui EL-i lennufirmades. Jaapani, Tai vms otsa pole lennanud, aga lühemaid kontinentidevahelisi küll. Alkohol on nüüd täielikult keelustatud ja seega pole ka mingit liigset lällamist. Teenindus väga hea, inglise keelega pole probleeme olnud. Esimest korda lennates oli ka hirm, et tegemist mingi kahtlase vene firmaga jne, aga tase on hoopis teine kui see hirmsatel aegadel tõenäoliselt oli. Turkish Airlinesi sama pikkusega lendudega ei anna päris võrrelda, aga Lääne-Euroopa firmadega küll.

Šeremetjevos on ka teenindus olnud väga kiire ja konkreetne. Kui passikontrollis liialt mökutama jääd, siis kästakse kiiremini edasi astuda. Vahel pole esimese lennuga saanud mõlemat pardakaarti ja selle saamine Šeremetjevos on alati kiirelt läinud. Viimati jäi lennu hilisema väljumise tõttu seal 65 min asemel u 30 min. Enne turvakontrolli olid pardakaartidega töötajad ootamas ja hõikusid Tallinna lennule minejaid. Pardakaardid jagati kätte, pagas lasti arvutist läbi, turvakontrollis lükati muud välismaalased eest ja järgmine töötaja viis isiklikult järgmisesse väravasse andes samal ajal väravasse infot, et reisijad on teel ja väravat ei tohi veel sulgeda.
Uus kasutaja
Ka mina olin pileti broneerimisel natuke skeptiline (lendasin oktroobris NYC) kuid jäin väga rahule nende teenusega. Lennud ei hilinenud, söök oli väga maitsev, teenindus meeldiv, ruumi üle ka ei kurda. Lennupiletid sain ka ülisoodsalt ning kindlasti kasutaks nende teenuseid ka tulevikus.
Päikest :)
Uus kasutaja
Ja mis sée ülisoodne hind oli NYC sse?
Viimati sai Aeroflotiga lennatud TU-134 ajastul.........
Uus kasutaja
Edasi-tagasi piletid sain 500 euroga. Muidugi on see subjektiivne arvamus, kuid minu jaoks oli see päris odav :D
Päikest :)
Uus kasutaja
tänud vastajatele... eks ootan ja kuulan veel , kes ja mis räägivad.
Reisisell
Tänase seisuga saab Tallinnast New Yorki juba 440€ eest Aeroflotiga. Ilmselt muudesse põnevatesse sihtkohtadesse veel! Tasub hoolikalt jälgida rubla kurssi :)
Rändur / Toimetus
Vene piletiportaalide otsing asub siin: avia.yandex.ru/. Nii näiteks leiab kerge vaevaga pileteid Pekingisse ca 32k RUB eest. Tallinn-NYC 29,2k RUB. Tõsi, maksmise osas tuleb osata kombineerida, kuna krediitkaardifirmade võetavad kursid ei ole rahavahetuse omadega võrreldavad.
Rändur
Maksin kaardiga paar nädalat tagasi Venemaale 115,- dollarit, maha läks 118.- EUR-i. Selleks, et pileteid saaks sealt odavalt osta, oleks vaja Venemaa kontot rubladega, või pangakaarti millel rublad peal.
Vastasel korral võib hoopis haledalt lüpsta saada.
Uus kasutaja
Eks igaüks lendab, millega tahab. Meie punt oma Aasia pileteid valides küll Aerofloti välistasime. Südametunnistuse pärast.
Rändur / Toimetus
Siin mõned hinnanäited ja nõuanded (saksa keeles): www.exbir.de/das-ist-gut-und-guenstig/13040-aeroflot-angebote.html.
Kõige riskivabam tundub olevat Aerofloti lehel broneerimine, makstes krediitkaardiga rublades. Päevakurssi näeb näiteks siit: www.finanzen.net/waehrungsrechner/russischer-rubel_euro, nt TLL-NYC edasi-tagasipilet veebruariks ca 390€, Tallinn-Tokio 460€ etc.
Rändur
Ma eile kammisin juba ja jõudsin järeldusele, et pole mõtet kaardiga millel põhivaluutaks euro.
Visa tehingukurssi näeb üldiselt siit: www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates
Asja teevad riskantsemaks veel need paar päeva mis kuluvad raha mahaminekuks kaardilt.
Uus kasutaja
Müts maha selliste tripikate ees nagu Metsis, paljud aga kahjuks kahepalgelised,müüdavad.
Uus kasutaja
Kaalun mis ma kaalun, et poliitika on poliitika ja ja minu isiklik reisimine hoopis midagi muud, aga siiski - lennufirmale, mis 51% ulatuses kuulub Putini-Venemaale, oma isikliku raha praegu ülekandmine tundub kuidagi.....moraalselt lödi, ja ma ei saagi sellega hakkama(Kuigi kasvõi näiteks mõte kuu aja pärast 418 euriga Tallinnast Hong-Kongis ära käia paneb esialgu vaimustusest keksima).
Uus kasutaja
Tavareisijat huvitab pigem hind ja teenuse kvaliteet, mistõttu võiksid poliitilistest tõmbetuultest kibestunud arvamusavaldajad oma isiklikke eelistusi kajastada pigem delfi veergudel või kusagil mujal. Isiklikult ostan pileteid sealt, kust vajalikuks pean, ja kindlasti teevad samamoodi ka paljud teised.

Mis aga antud teenuse kvaliteeti puutub, siis soovitan lugeda siit: reisijuht.delfi.ee/news/news/aeroflot-juba-teist-kuud-maailma-tapseim-lennufirma?id=70391545
Rändur / Toimetus
Poliitika ja reisimine -- oma isikliku raha ülekandmine kellelegi on kindlasti igaühe eraasi. Eelistused samuti. Neid ei ole mõtet siin arutada.
Samas võiks vahest meelde tuletada, et maailm on globaalne ning suuremat pilti vaadates võib selguda nii mõndagi ;-)
Nimelt eelistades Kaug-Ida lendudel Finnairi või näiteks Lufthansat Aeroflotile ei anna te jah raha otse (osaliselt) Venemaale kuuluvale lennufirmale kuid päris märgatav osa teie rahast jõuab väikese ringiga ikkagi dollarites või eurodes Venemaa riigieelarvesse. Kõik Lääne-Euroopast Jaapanisse, Hiinasse, Koreasse jms. lendavad lennukid viibivad suure osa oma lennuajast Venemaa õhuruumis ning vastavalt reeglitele ja kokkulepetele tasuvad selle eest Venemaale ka ülelennutasusid...
Uus kasutaja
tere

tihti kasutan Aerofloti- Põhiliselt Tallinn Moskva ja siis edasi hiina reisid, näiteks Shaghai, Pekin või Guanzhou. Kinnitan, et mitte yhtegi korda ei olnud mul halva kogemust. Puhas lennuk, särav ja soe tennindus, muideks, alati olid in-time, söögid ja joogid ok, uued lennukid suuremas osas. Meeldis nende trikk - stikerid rohelised või punased(please, do not disturb). Ühesõnaga, ausalt tunnistan, et Finnair on samal tasemel aga kuna mu elus kasutan vene keelt siis meediaprogramm oli ka minu jaoks super))))
muideks, Sheremnjevo lennujaam on ka päris ok, erinevad söögikohad ja baarid (sportbaarid). Kõige rohkem kasutan Mama Russia...seal on maitsev kodune söök) soovitan

parimat, Andrei
Reisiguru / Toimetus
Olen nõus sellega, et poliitika ja reisimine ei pea käsikäes käima. Ise ma Aerofloti pileteid põhimõtteliselt ei osta aga praeguseid ostjaid ma hukka ka ei mõista. See on juba igaühe otsutada ja leokrani kombel neid ostjaid halvustada pole ilus. Mis sa ikka plõksid, kui raha vähe ja pead Aerofloti soodukat kasutama. See pisku suures plaanis midagi ei muuda. Pigem põhimõtte küsimus.
Samas pole peale Vene riigi omandis oleku Aeroflotile midagi kurja ette heita. Siin postituses leiab päris palju positiivset just nende teeninduse kohta. See on tavareisija jaoks päris oluline point.
Uus kasutaja
Tere! Lähen esimest korda USAsse ja ilmselt minek Aeroflotiga. Aeroflot lennutab mind Moskvast New Yorki, kuid lendan sealt edasi Dallasesse ja sinna viib mind Endeavor DBA Delta Connection. Kas Deltaga sõites tuleb maksta pagasi eest lennujaamas? Või kehtivad samad reeglid mis Aeroflotiga, kuna broneerisin ja ostsin kõik piletid korraga ära ja põhilende teostab Aeroflot?
Rändur / Toimetus
Kui kõik lennud on samal broneeringul, siis ei pea siselennul pagasi eest maksma. New Yorki jõudes pead pagasi ikka välja võtma, aga ära andmiseks on peale tolli kohe eraldi lett. Pagasilipikul on tõenäoliselt kirjas ka Dallase lend ja ise midagi muud kohvriga tegema ei pea.
Rändur
Täna just astusin maha Aerofloti Airbus 330 pardalt lennult Maldiividele. Olin väga positiivselt üllatunud kui puhas ja uus nägi lennuk välja (ilmselt oligi tegemist suht uue lennumasinaga). Teenindajad korreksted ja kenad, siiralt naerusuised ja rõõmsameelsed. Pardameelelahutussüsteem ka kaasaaegne, võimalus kasutada ka wifit tasu eest. Olemas USB laadimise võimalus. Söögid normaalsed, aga peale veini midagi kangemat ei pakuta.
Mis puudutab Sheremetjevot, siis minu arust võrreldes paljude maailma lennuväljadega oli tegemist väga odava kohaga. Näiteks 3 praadi, sõrnikud, mahl oli kokku 27 euri. Kuskil skandinaavias saab sama raha eest paar võileiba närida. Loomulikult aitab praegu oluliselt hindadele kaasa rubla soodne kurss.
Uus kasutaja
Kas Sheremetjevo lennujaamast saab ka lennule suitse ja alkoholi kaasa osta transiit tsoonis.Lend on Tallinn-Sheremetjevo-Bangkok.
Uus kasutaja
Saab küll kaasa osta. Aga peate arvestama, et suitsetada lennujaamas enam ei saa. Ja jaanuar 2015 oli Moskva- Bangkoki lend täiesti alkoholivaba.
Rändur
See on küll vana teema ja ei oska vastata jaanukesele, aga lisan siia ka oma Aerofloti kogemuse:

Käisin veebruaris Aeroflotiga Kagu-Aasias, lendasin Tallinn-Moskva-Bangkok

Tallinn-Moskva ja tagasi oli A320, mis oli pooltühi, nii et sai hästi laiutada mõlemas suunas lennates. Nüüd peaks päevas käima ka teine lend, Sukhoi Superjetiga. See peaks vähendama ooteaega Moskvas. Ma sinna minnes ootasin 6 tundi, mis on täitsa normaalne, aga tagasi tulles pidin ootama 15 tundi (veetsin öö lennujaama pinkidel). Lennujaam on täitsa kena, äsja valminud uus D-terminal on korralik. DEF terminalide vahel saab vabalt liikuda.

Mida aga küll ette heidaks - Aerofloti Boeing 777-l on 10 istet reas! Seega õlaruumi oli minu jaoks vähe, pidin keskmisel istmel kuidagi viltu istuma. Seda mõlemas suunas ja reis on ju pikk. Väga ebamugav!

Nii et õlaruumi puuduse pärast üritan edaspidi Aerofloti 777-ga lendamist vältida. Turkishi ja Malaysiani 777-l on 9 istet reas, palju mugavam.

Olen hiljem veel korra lendanud 777-ga, mil oli 10 istet reas. Aga see oli Jaapani siselend ANA-ga. Poolteist tundi kannatas ära, eriti kuna mul oli aknakoht, sain õla vastu akent toetada. Aga pikka reisi küll enam ei teeks 10-istet reas 777-ga!