Aeroflot

Njah. Lendamine siis ees aeroflotiga.Kas minu tunded on õiged ,et parem läheks jala? Või tunded on petlikud?. Palun kogemusi Moskvas Sheremetyevo lennujaamas passimisest ja Aeroflot A330 sõitmisest? Tänud!.

Jala võib ju alati minna - igal juhul mõnusam ja tervislikum! Kui aga oled ikkagi otsustanud lennata, siis pigem soovitaks suuremat optimismi!

Mis aga Aerofloti puutub, siis viimastel aastatel on nende teeninduskultuur tublisti paranenud, söögid/joogid täiesti talutavad. Tõsi küll, kangemat kraami - kui selle vastu huvi on - enam ei pakuta, seevastu kerget veini saab jätkuvalt ja piisavates kogustes.

Passimine lennujaamades pole kellelegi just eriti meeltmööda, kuid kõik sõltub pigem ooteajast ning selle sisustamisest. Samas on Moskva Sheremetyevo lennujaam üks hullemaid üldse - kohutavalt rahvarohke, kärarikas ja pealegi veel hirmkallite hindadega. Mõned tunnid peaks küll rahulikult vastu, kuid ööbimine selles lennujaamas on täielik õuduste unenägu.

Lennud püsivad tavaliselt graafikus ning kõik muud toimingud laabuvad samuti üsna hästi.

Kui mingeid konkreetsemaid küsimusi, siis vastan meeleldi.

Mind huvitab ka see teema. Kuna Tai-piletid näivad Aeroflotiga väga soodsad: hind hea ja ümberistumise aeg mõistlik - 2-3 tundi. Südametunnistuse piinad on küll, aga kaalun tõsiselt... Igaks juhuks küsin üle: pagasi saab lõpuni? Viisat vaja pole? Kes on viimasel ajal lennanud?

2-3 tundi ooteaega lennujaamas ei ole mingi probleem. Pagas rändab konkreetsesse sihtkohta ning viisat lennujaamas viibimise ajaks pole kindlasti vaja. Olen viimasel ajal lennanud Aerofloti kauglendudega Hong Kongi ja Tokyosse nii iseseisvalt kui ka väikeste rühmadega, kuid seniajani on kõik väga hästi laabunud. Ööbimist lennujaamas ei soovitaks küll kellelegi.

Tänks reisispets! Ka söögid normaalsed? Kui sõita näiteks Tokyosse antakse ikka? Helsingi-Moskva-Tokyo. Hind on hea praegu ... sellepärast küsingi ,et kas midagi muud ei lisandu, lennujaamamakse, pagas on hinna sees ?? Mida veel küsida? Räägi palun:)

Ei saa mitte vaiki olla. Samal ajal kui Venemaa tungib oma hordidega Euroopasse, peaks meie kui üks mees tegema kōik,et kallaletungile vastu hakata,igaüks omal moel siis mōned libedikud toetavad seda režiimi sest säästavad omas rahakotis paar šeekelit. Mis inimesed nee küll sellised on ,kindlasti Savisaare teenrid. Häbi peaks olema. Häbi. Ja veel küsib kas toit normaalne,et sul see tšburaska kurku kinni jääks.

Aeroflot teeb silmad ette paljudele Euroopa lennufirmadele.Teenindus pardal hea,toidud ok.(jagati veel menüüd kätte nagu restos,kus said ise toiduvaliku teha).Selle aasta veebruaris lennates oli Aerofloti pardal täielik alkokeeld.Ei leia praegu Aerofloti kodulehelt vastavat infot,aga mäletan,et see oli mingi riigi lennuameti seadus vms.

leokran 14. dets. 2014 19:42 Ei saa mitte vaiki olla.

Arvan et võiksid vaiki olla ja poliitika siit portaalist välja jätta.
Tänud ette!

kui möni uus veel siin ei tea, siis leokran on vana P-Korea ja Putini fänn ja üritab lihtsalt siin vaenu külvata.

Lp.Norsukene. Elu läheb edasi ja mina nagu ōige e-eestlane muiste,liigun samuti ja olen juba ammu poolt vahetanud. Tänaseks päevaks olen ainult ōigel poolel ja ainuke partei mis on suuteline elu edasi viima ōiges suunas on ju reformierakond ja meie rahva suur juht Ansip. Nii ,et paluks mitte solvata minu isikut,olen teie poolel

leokran 14. dets. 2014 19:42
"Ei saa mitte vaiki olla..."

Kahju küll, et poliitilised kired on juba tungimas ka selle portaali veergudele. Ilmselt võiks leokran teha oma poliitilist kihutustööd kusagil mujal, kust saaks ehk sellest koguni teatavat kasu lõigata. Olgu siinkohal lisatud, et Aeroflot on jätkuvalt Sky Team alliansi liige ning lisaks sellele jagab koodi Estonian Airiga. Ja kui austatud leokran keeldub vastava lennufirma teeneid kasutamast - see ju ka tema õigus -, siis loomulikult teevad seda paljud teised. Muide, viimastel lendudel moodustasid reisijate põhituumiku eeskätt soomlased, rootslased, sakslased jpt, kusjuures vene keelt polnud lennukis peaaegu kuuldagi. Siit ka minu küsimus: kas need solvavad kommentaarid on mõeldud ka sellisele rahvusvahelisele seltskonnale, kellest just äsja juttu oli?

Nüüd aga asja juurde. Nii minu isiklike kogemuste põhjal kui ka Tokyo lennul viibinud tudengite arvates oli pardateenindus väga heal tasemel, lennuki personal võrreldes varasemate aegadega muutunud lahkemaks ja abivalmimaks. Alkokeeld on arusaadavatel põhjustel täiesti olemas, kuid viimasel lennureisil marsruudil Kiiev-Moskva-Hong Kong pakuti sellegipoolest toidukordade ajal veini. Pagas kuulub hinna sisse ning mingeid makse enam ei lisandu. Kogu asjaajamine on olnud senini üsnagi korrektne.

Kokkuvõtteks veel niipalju, et näiteks Britishile, Turkishile, Qatarile jpt jääb Aeroflot tublisti alla, kuid isegi mõned 5-tärni lennufirmad (Hainan, viimasel ajal isegi Malaysian) ei paista küll enam millegi erilise poolest silma.

Oh õeluse hunnikud,(leokran) eestane ju ..sööks ainult teist eestlast ja luuraks teise rahakotis. eks see tuleb sulle endale kõik kunagi tagaisi.. Lihtsalt korra piilusin su eelnevaid postitusi ja need ainult negatiivsust pritsivadki. Ei tea kuidas sa küll elad? Ja ega ei huvita ka.

Aitähh abilistele asjalike soovituste eest... Reisispets/ummi .. kui aega saate poetage ikka veel mõni hea soovitus. Loen meeleldi.

Hea leokran

Sa võid olla ükskõik kelle poolel ja liikuda kuhu iganes, kuid räägiks edaspidi pigem ikka asjast. Soovin sulle omalt poolt rahulikke jõule ja meeldivaid reisielamusi uuel aastal!

Täiesti normaalne lennufirma. Süüa antakse rohkem kui EL-i lennufirmades. Jaapani, Tai vms otsa pole lennanud, aga lühemaid kontinentidevahelisi küll. Alkohol on nüüd täielikult keelustatud ja seega pole ka mingit liigset lällamist. Teenindus väga hea, inglise keelega pole probleeme olnud. Esimest korda lennates oli ka hirm, et tegemist mingi kahtlase vene firmaga jne, aga tase on hoopis teine kui see hirmsatel aegadel tõenäoliselt oli. Turkish Airlinesi sama pikkusega lendudega ei anna päris võrrelda, aga Lääne-Euroopa firmadega küll.

Šeremetjevos on ka teenindus olnud väga kiire ja konkreetne. Kui passikontrollis liialt mökutama jääd, siis kästakse kiiremini edasi astuda. Vahel pole esimese lennuga saanud mõlemat pardakaarti ja selle saamine Šeremetjevos on alati kiirelt läinud. Viimati jäi lennu hilisema väljumise tõttu seal 65 min asemel u 30 min. Enne turvakontrolli olid pardakaartidega töötajad ootamas ja hõikusid Tallinna lennule minejaid. Pardakaardid jagati kätte, pagas lasti arvutist läbi, turvakontrollis lükati muud välismaalased eest ja järgmine töötaja viis isiklikult järgmisesse väravasse andes samal ajal väravasse infot, et reisijad on teel ja väravat ei tohi veel sulgeda.

Ka mina olin pileti broneerimisel natuke skeptiline (lendasin oktroobris NYC) kuid jäin väga rahule nende teenusega. Lennud ei hilinenud, söök oli väga maitsev, teenindus meeldiv, ruumi üle ka ei kurda. Lennupiletid sain ka ülisoodsalt ning kindlasti kasutaks nende teenuseid ka tulevikus.
Päikest :)

Ja mis sée ülisoodne hind oli NYC sse?
Viimati sai Aeroflotiga lennatud TU-134 ajastul.........

Edasi-tagasi piletid sain 500 euroga. Muidugi on see subjektiivne arvamus, kuid minu jaoks oli see päris odav :D
Päikest :)

tänud vastajatele... eks ootan ja kuulan veel , kes ja mis räägivad.

Tänase seisuga saab Tallinnast New Yorki juba 440€ eest Aeroflotiga. Ilmselt muudesse põnevatesse sihtkohtadesse veel! Tasub hoolikalt jälgida rubla kurssi :)

Vene piletiportaalide otsing asub siin: https://avia.yandex.ru/. Nii näiteks leiab kerge vaevaga pileteid Pekingisse ca 32k RUB eest. Tallinn-NYC 29,2k RUB. Tõsi, maksmise osas tuleb osata kombineerida, kuna krediitkaardifirmade võetavad kursid ei ole rahavahetuse omadega võrreldavad.

Maksin kaardiga paar nädalat tagasi Venemaale 115,- dollarit, maha läks 118.- EUR-i. Selleks, et pileteid saaks sealt odavalt osta, oleks vaja Venemaa kontot rubladega, või pangakaarti millel rublad peal.
Vastasel korral võib hoopis haledalt lüpsta saada.

Eks igaüks lendab, millega tahab. Meie punt oma Aasia pileteid valides küll Aerofloti välistasime. Südametunnistuse pärast.

Siin mõned hinnanäited ja nõuanded (saksa keeles): http://www.exbir.de/das-ist-gut-und-guenstig/13040-aeroflot-angebote.html.
Kõige riskivabam tundub olevat Aerofloti lehel broneerimine, makstes krediitkaardiga rublades. Päevakurssi näeb näiteks siit: http://www.finanzen.net/waehrungsrechner/russischer-rubel_euro, nt TLL-NYC edasi-tagasipilet veebruariks ca 390€, Tallinn-Tokio 460€ etc.

Ma eile kammisin juba ja jõudsin järeldusele, et pole mõtet kaardiga millel põhivaluutaks euro.
Visa tehingukurssi näeb üldiselt siit: http://www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates
Asja teevad riskantsemaks veel need paar päeva mis kuluvad raha mahaminekuks kaardilt.

Müts maha selliste tripikate ees nagu Metsis, paljud aga kahjuks kahepalgelised,müüdavad.

Kaalun mis ma kaalun, et poliitika on poliitika ja ja minu isiklik reisimine hoopis midagi muud, aga siiski - lennufirmale, mis 51% ulatuses kuulub Putini-Venemaale, oma isikliku raha praegu ülekandmine tundub kuidagi.....moraalselt lödi, ja ma ei saagi sellega hakkama(Kuigi kasvõi näiteks mõte kuu aja pärast 418 euriga Tallinnast Hong-Kongis ära käia paneb esialgu vaimustusest keksima).

Tavareisijat huvitab pigem hind ja teenuse kvaliteet, mistõttu võiksid poliitilistest tõmbetuultest kibestunud arvamusavaldajad oma isiklikke eelistusi kajastada pigem delfi veergudel või kusagil mujal. Isiklikult ostan pileteid sealt, kust vajalikuks pean, ja kindlasti teevad samamoodi ka paljud teised.

Mis aga antud teenuse kvaliteeti puutub, siis soovitan lugeda siit: http://reisijuht.delfi.ee/news/news/aeroflot-juba-teist-kuud-maailma-tapseim-lennufirma?id=70391545

Poliitika ja reisimine -- oma isikliku raha ülekandmine kellelegi on kindlasti igaühe eraasi. Eelistused samuti. Neid ei ole mõtet siin arutada.
Samas võiks vahest meelde tuletada, et maailm on globaalne ning suuremat pilti vaadates võib selguda nii mõndagi ;-)
Nimelt eelistades Kaug-Ida lendudel Finnairi või näiteks Lufthansat Aeroflotile ei anna te jah raha otse (osaliselt) Venemaale kuuluvale lennufirmale kuid päris märgatav osa teie rahast jõuab väikese ringiga ikkagi dollarites või eurodes Venemaa riigieelarvesse. Kõik Lääne-Euroopast Jaapanisse, Hiinasse, Koreasse jms. lendavad lennukid viibivad suure osa oma lennuajast Venemaa õhuruumis ning vastavalt reeglitele ja kokkulepetele tasuvad selle eest Venemaale ka ülelennutasusid...

tere

tihti kasutan Aerofloti- Põhiliselt Tallinn Moskva ja siis edasi hiina reisid, näiteks Shaghai, Pekin või Guanzhou. Kinnitan, et mitte yhtegi korda ei olnud mul halva kogemust. Puhas lennuk, särav ja soe tennindus, muideks, alati olid in-time, söögid ja joogid ok, uued lennukid suuremas osas. Meeldis nende trikk - stikerid rohelised või punased(please, do not disturb). Ühesõnaga, ausalt tunnistan, et Finnair on samal tasemel aga kuna mu elus kasutan vene keelt siis meediaprogramm oli ka minu jaoks super))))
muideks, Sheremnjevo lennujaam on ka päris ok, erinevad söögikohad ja baarid (sportbaarid). Kõige rohkem kasutan Mama Russia...seal on maitsev kodune söök) soovitan

parimat, Andrei

Olen nõus sellega, et poliitika ja reisimine ei pea käsikäes käima. Ise ma Aerofloti pileteid põhimõtteliselt ei osta aga praeguseid ostjaid ma hukka ka ei mõista. See on juba igaühe otsutada ja leokrani kombel neid ostjaid halvustada pole ilus. Mis sa ikka plõksid, kui raha vähe ja pead Aerofloti soodukat kasutama. See pisku suures plaanis midagi ei muuda. Pigem põhimõtte küsimus.
Samas pole peale Vene riigi omandis oleku Aeroflotile midagi kurja ette heita. Siin postituses leiab päris palju positiivset just nende teeninduse kohta. See on tavareisija jaoks päris oluline point.

Tere! Lähen esimest korda USAsse ja ilmselt minek Aeroflotiga. Aeroflot lennutab mind Moskvast New Yorki, kuid lendan sealt edasi Dallasesse ja sinna viib mind Endeavor DBA Delta Connection. Kas Deltaga sõites tuleb maksta pagasi eest lennujaamas? Või kehtivad samad reeglid mis Aeroflotiga, kuna broneerisin ja ostsin kõik piletid korraga ära ja põhilende teostab Aeroflot?

Kui kõik lennud on samal broneeringul, siis ei pea siselennul pagasi eest maksma. New Yorki jõudes pead pagasi ikka välja võtma, aga ära andmiseks on peale tolli kohe eraldi lett. Pagasilipikul on tõenäoliselt kirjas ka Dallase lend ja ise midagi muud kohvriga tegema ei pea.

Täna just astusin maha Aerofloti Airbus 330 pardalt lennult Maldiividele. Olin väga positiivselt üllatunud kui puhas ja uus nägi lennuk välja (ilmselt oligi tegemist suht uue lennumasinaga). Teenindajad korreksted ja kenad, siiralt naerusuised ja rõõmsameelsed. Pardameelelahutussüsteem ka kaasaaegne, võimalus kasutada ka wifit tasu eest. Olemas USB laadimise võimalus. Söögid normaalsed, aga peale veini midagi kangemat ei pakuta.
Mis puudutab Sheremetjevot, siis minu arust võrreldes paljude maailma lennuväljadega oli tegemist väga odava kohaga. Näiteks 3 praadi, sõrnikud, mahl oli kokku 27 euri. Kuskil skandinaavias saab sama raha eest paar võileiba närida. Loomulikult aitab praegu oluliselt hindadele kaasa rubla soodne kurss.

Kas Sheremetjevo lennujaamast saab ka lennule suitse ja alkoholi kaasa osta transiit tsoonis.Lend on Tallinn-Sheremetjevo-Bangkok.

Saab küll kaasa osta. Aga peate arvestama, et suitsetada lennujaamas enam ei saa. Ja jaanuar 2015 oli Moskva- Bangkoki lend täiesti alkoholivaba.

See on küll vana teema ja ei oska vastata jaanukesele, aga lisan siia ka oma Aerofloti kogemuse:

Käisin veebruaris Aeroflotiga Kagu-Aasias, lendasin Tallinn-Moskva-Bangkok

Tallinn-Moskva ja tagasi oli A320, mis oli pooltühi, nii et sai hästi laiutada mõlemas suunas lennates. Nüüd peaks päevas käima ka teine lend, Sukhoi Superjetiga. See peaks vähendama ooteaega Moskvas. Ma sinna minnes ootasin 6 tundi, mis on täitsa normaalne, aga tagasi tulles pidin ootama 15 tundi (veetsin öö lennujaama pinkidel). Lennujaam on täitsa kena, äsja valminud uus D-terminal on korralik. DEF terminalide vahel saab vabalt liikuda.

Mida aga küll ette heidaks - Aerofloti Boeing 777-l on 10 istet reas! Seega õlaruumi oli minu jaoks vähe, pidin keskmisel istmel kuidagi viltu istuma. Seda mõlemas suunas ja reis on ju pikk. Väga ebamugav!

Nii et õlaruumi puuduse pärast üritan edaspidi Aerofloti 777-ga lendamist vältida. Turkishi ja Malaysiani 777-l on 9 istet reas, palju mugavam.

Olen hiljem veel korra lendanud 777-ga, mil oli 10 istet reas. Aga see oli Jaapani siselend ANA-ga. Poolteist tundi kannatas ära, eriti kuna mul oli aknakoht, sain õla vastu akent toetada. Aga pikka reisi küll enam ei teeks 10-istet reas 777-ga!

Tänud vastamast. Ja oh õnnetust,et lend on just selle 777ga

Paluks tagasisidet kuidas Aeroflotiga hetkel Moskva Bangkok lend on? Alkost pole eriliselt huvitatud ja õlaruumiga saan hakkama.

Lendasin 2015 märtsis ning SVO-BKK lend oli 40 inimest pardal. Lennuk oli B777, seega päris korralikult sai laiutada. Lennul Bangkokist oli silma järgi täituvus kuskil 60-70% seega pisut kitsam. Aeroflot andis silmaklapid ning kõrvatropid ka economy-s. Toit oli ok, meelelahutussüsteem toimis.

Lendasin sama liini novembris ja detsembris. Lennuk samuti suur Boeing. Puhas lennuk, professionaalne teenindus, korralik toitlustamine 2 korda pluss mitmel korral tasuta jookide pakkumine. Filmid, mängud, USB. Tekk, padi, silmaklapid, sussid, kõrvaklapid jne.
Istmete laiuse kohalt mina ei virise. Aknaäärse koha olemasolul on igati normaalne - tehke varakult check-in internetis ja saate kindlasti sellise koha. Võimalik, et teiste kohtadega on kitsam aga pead ma ei anna.
Jalaruumi oli minu jaoks ka piisavalt (ise 183cm). Ei pidanud ennast ebamugavalt tundma.

Aga võrreldes eelkõnelejaga olid lennukid reisijaid täiesti täis. Vabu kohti ei näinud mitte ühtegi.

Lendasime Aeroflotiga veebruaris Hiina Uue Aasta pidustuste ajal Hong Kong - Moskva - Tallinn ja tagasi Hong Kongi. HK - Moskva lennukiks oli uus Boeing 777. Väga mugav oli lennata. Saime kohad turistiklassi esireas, kus oli piisavalt ruumi laiutada. Pojale (1.5a) toodi spets korv, mis kinnitati seina külge. Kui päris aus olla, siis talle seal magada ei meeldinud, aga see selleks. Muidu lennuk oli puhas ja pardateenindus tasemel.
Negatiivsest poolest niipalju, et Hong Kongi lend hilines ning jäime maha edasilennust Tallinna. Kuna rohkem lende samal päeval Tallinna ei väljunud, siis meid paigutati lennujaama territooriumil olevasse hotelli ja varustati uute piletitega järgmise päeva hommikusele lennule. Saime ka toidukupongid. Seega millegi üle kurta ei ole, väga positiivne kogemus :)
NB! Imikuga reisimisel tellige talle toit eelnevalt ära, sest kui pole tellitud, siis automaatselt nad toitlustust beebile pardal ei paku. Me unustasime tellida, aga õnneks oli omal seljakotis poisile piisavalt toitu kaasas 10h lennuks.

Meie lendasime ka nüüd märtsis Aeroflotiga Hong Kongist Moskvasse ja täitsa mugav oli. Veini pakuti sel lennul küll. Lend ei olnud välja müüdud, mistõttu ruumi oli. Lapsed said mingit ajaveetmise nänni ja toit oli ka ok.

Lend Tallinn-Sheremetyevo-Phuket on 19.12.2016 Mis kuupäevast umbes saab teha internetis check-in ?

Seda infot saab alati vaadata lennufirma kodulehelt. Aeroflotil 24h enne väljalendu.
Siin inglise keeles: http://www.aeroflot.ru/ru-en/information/checkin/web_checkin
Siin vene keeles:
Преимущества Онлайн-регистрации:
Вы можете зарегистрироваться на рейс из дома или офиса;
Онлайн-регистрация начинается за 24 часа и заканчивается за 45 минут до вылета рейса*;
Вы сами выбираете удобное для Вас место в салоне самолета;
Вы сами распечатываете посадочный талон. По прибытии в аэропорт Вам нет необходимости обращаться на стойку регистрации.

Vaatan just Tln-Ho Chi Minh pileteid jaanuariks ja Aeroflotiga on väga kena hind momondos (470,-). Aga mingi ebaratsionaalne tõrge on selle lennufirma suhtes, ei tea miks. Eelnev jutt siin täitsa viisakas, aga lükake veel natuke ümber seda minu tõrget, kes viimasel ajal aeroflotiga on rännanud, eriti, kes sama otsa lennanud?

Broneerisin nyyd piletid Moskva kaudu Taisse Phuketisse veebruari lõpp.Kuna sinna kanti j a transiidiga lend esimest korda)(pilet netist ka esimest korda).Siis paluks selgitust.See makstud elektrooniline broneering pole veel pilet vist.Lendan siis Aeroflot Boeing777.Tallinnast alates koik Aeroflotiga.Kas istekohta saab ka valida?Kas tehtud valikut peab veel kinnitama voi saab jälgida näit pileti nr järgi?

Kui kinnitusel on kirjas sinu e-pileti number, siis see ongi lennupilet.
Puudu on sul pardakaart (boarding pass), kuhu on märgitud istekohad ja millega saab lennukisse. Selle saad teha 24 tundi enne Tallinn-Moskva lennu väljumist (nii Tallinn-Moskva kui Moskva-Phuket otsale).
Kui ei viitsi seda ise netis teha, siis saad ka lennujaamas enne lennu väljumist, see ei maksa midagi. Selleks hetkeks istekohtade valik on piiratum.

Tagasilennul samamoodi, istekohad saad valida check-ini tehes kas hotellis 24 tundi enne Phuket-Moskva väljumist või Phuketi lennujaamas.

Vähemalt käesoleva aasta alguses ei saanud Aerofloti puhul Tallinnast algava lennu puhul veebis check-in`i teha 24 h enne lendu. See tuli ikkagi lennujaamas teha ning seal sai ka endale sobiva koha valida. Olen Aeroflotiga 4 korda Aasias käinud ja iga kord on sama lugu olnud. Tagasilennu puhul toimib asi ka veebis.

Viimati lennates (oktoobris) ei saanud ka mina check-in tehtud nende mobiiliäpis (mobile check-in). Lihtsalt ei leitud broneeringu numbrit üles millegipärast.
Online check-in (veebilehel) toimis ja sain kõik tehtud.
Varem olen kohe alati veebilehel teinud ja pole probleeme olnud aga seekord proovisin millegipärast äppi kõigepealt.

Lend oli jällegi probleemideta, teenindus ja toit korralik ning virisemiseks mitte mingit põhjust ei leidnud. Tagasi tulles novembri lõpus olid ka mõlemas lennukis pooled kohad tühjad ning laiutada sai mõnuga üle kolme istme.

Ehk keegi oskab ja viitsib vastata? :)

Sooviks ära osta piletid Aasiasse Aeroflotiga, kuid tagasitulles on lendude vahe kõigest 1h 20m. Arvestades seda, et Moskva lennujaam on suur ja erinevate terminalidega, siis kas pigem jätta ostmata?
Ning veel: Kas olen õigesti aru saanud, et kui lendan ühe lennufirmaga(Nt Tln-Moskva-Phuket) ja nende üks lend hilineb, siis lennufirma muretseb ise selle eest, et ma lõpp punkti jõuaksin?(Nö nendepoolse kuludega).

Ettetänades,

Kui sul on ostetud piletid ühe vedaja käest (nt Aeroflot) ning see on ühel piletil on Tll->lõpp sihtkoht ( nt Phuket), siis jah, kui Tallinn->sõlmjaam lend hilineb, siis see on Aerofloti asi sind järgmise lennuga kohale toimetada (sinule lisakulusid ei teki).

Kui sa aga ostad 2 eraldi piletit (tll->moskva) ja (moskva->sihtkoht X), siis see on küll sinu mure kui ühega lendudest peaks midagi juhtuma.

P1 kohta ei oska kommenteerida.

Hanna- Maria R. Aeroflotil on ettenähtud min. lendude vahe 50.min. Küll nad edasi aitavad.

Aeroflotil on päris hea teenindus lennujaamas. Kui on lühike aeg lendude vahel, siis on tihti saabuval lennukil töötaja vastas, kes kiiret ümberistumist vajavad inimesed järgmise lennukini jooksutab. Isegi juhul kui sa järgmise lennu pardakaarti pole veel saanud (neil mingitel lendudel tundub see tavaline olema), siis hõigatakse lennukilt tulles nimeliselt või järgmise sihtkoha järgi, antakse kiirelt uus pardakaart ja jooksutatakse saatjaga järgmisele lennule. Ja kui esimene lend hilineb ja edasi ei jõua, siis samal piletitl olevate lendudega saad uue lennu ja vajadusel ka majutuse (kui transiidi hotell on täis, siis kahjuks muud nad ilma viisata pakkuda ei saa).
Olen lennanud sellise vahega ja koos hilinemisega ning julgeks uuesti piletit osta.

Selge, nüüd on vähemalt mingigi aimdus kuidas asjad peaksid sujuma.

Suur tänu ja ilusat uut aastat!

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi