Soodne ööbimine Roomas

Tere,

Plaan on minna juuni lõpus perega (2 täiskasvanut, lapsed 7a ja 13a) Rooma, kus ööbiks neli ööd. Äkki keegi soovitaks head ja soodsat ööbimist Rooma kesklinnas (võib ka Vatikani lähiümbrus). Ette tänades! :)

Palju nendest teemadest sealt läbi lapatud. Kuna paljud sealsed postitused on juba päris vanad siis mõtlesin, et äkki on midagi uut pakkuda ;)

Meie käisime 2014a sügisvaheajal teismelistega ja ööbisime Vatikani müüri ääres. Ülirahul olime selle valikuga. Väga mugav asukoht, jõudsime nende päevadega tohutult palju ja meil oli lausa isiklik murulapike, kus saime puhata ja shillida. Lisaks veel väga autentne lõunamaalik keskond:) Ehk siis mingit luksust polnud, väga vana maja oma kanalisatsioonihädadega ja tagasihoidliku sisustusega. Öömaja leidsime siit https://www.airbnb.com/rooms/640357 Sel lehel olev Gabrielle on maakler ja tal oli seal kandis palju erinevaid pakkumisi, meile saabumisel uksi avama saabus ta hiiglaslikku hulka võtmeid sisaldava võtmerõngaga. Kui sealt lehelt pilte vaadata, siis meie elamisest olid pildid 26-36 ja maksime oktoobri lõpus 2 korteri eest kokku kuuele inimesele 2 ööks 320eur. Juunikuised hinnad on küll kardetavasti kõrgemad.

Olen ööbinud Termini külje all. Päris omapärane kogemus. Soodne oli küll. Kui soovitada, siis mina võtaksin öömaja kuskile kaugemale, metroojaama lähedusse. Ostad päevapileti, sõidad palju isu on ja igal hetkel oled mõne minutiga kesklinnas.

Termini kõrval on neid odavaid hotelle palju. Enamus säästukad, et öö mööda saata. Värvilist kontingenti oli üksjagu. Mõned aastad tagasi sai toa kolmele 33.- EUR eest. Kemps oli koridoris. Vana ja kulunud aga kõik üllatavalt puhas siiski. Hotell oli Marsala samanimelisel tänaval. Õhtul sai aknast raudteejaama kõrval olnud liikluskaost jälgida.