Unustame algteema - kas lennukitüüp on tõesti määrav?

Aprilli mõned soodsad kuupäevad saada

https://skyscanner.pxf.io/6e65qq

Vaadates tagasilennuvõimalusi, leiab otse Tallinna/Riiga sobivaid pakkumisi alates 300, seega koguhind päris ok.

1
23
...
8

Lennukid neil uued (<5a) ja modernsed, kõik Norwegiani 789-d. See 787 seeria on minu arvates kõige mugav Boeing pikamaa lendudeks, kordades vaiksem kui 77W ja 787 on ikkagi uue põlvkonna lennuk, mis on võrrledav nende konkurendi 351-ga.

3
7

Aga pilootide treening?

5
4

351?? pea keegi ei saa aru, et selle all Airbus 350-1000 silmas pead.

Pealegi on võrdlus naljakas - 350-1000 on hoopis suurem ja mahukam kui 787 ja ei konkureeri samas segmendis . hea näide, kuidas tähtsust täis lennukispetsialistist wannabe ei tea absoluutselt oinakottigi. :D

3
5

351 on võrdeline 78X-ga. Ja mainisin tehnoloogilises mõttes, et 351 on sama uuenduslik kui 787 seeria. Ning lõpuks, "351" on Airbus A350-1000 tüübi ametlik kasutuses olev lühend.

5
10

Lihtsalt huvi pärast küsin - mis te arvate, mitu % reisijatest teeb enne piletite ostu analüüsi, millised lennukid antud liini teenindavad?

Arvatavasti neid ikka on. Mõned. Kas nad selle põhjal ka oma ostuotsust kuidagi muudavad? Krt, kahtlen.

Järgmine küsimus - mitu % reisijatest teeb analüüsi, kas see konkreetne Boeing või Airbus või Embraer vms on nüüd 351 või 726 või 34x või mis iganes tähekombinatsioon? Või teeb mingeid ostuotsuseid selle põhjal? Nomaeitea...

No offence, aga lihtsalt elasin korra emotsiooni välja, et kuidas Henry suudab igasse teemasse mingid lennukitüübi tähised sisse tuua ja teema maru tehniliseks viia.

Müts maha nende ees, kes teemat jagavad ja oskavad sellest enda jaoks kasulikke järeldusi teha, aga julgeks väita, et enamus (99%) ei saa sellest midagi aru. Nagu tööalaselt suhtleks mõne suurkorporatsiooni inimesega, kes pillub 3-4 tähelisi lühendeid siia sinna ja peab siis loomulikuks, et kõik saavad tema jutust aru. Mul just lõppes Teams ühtede sellistega, sellest väike emotsioonipuhang :)

26
3

Tunnen huvi küll millega lend toimuma hakkab, aga otseselt selle baasilt ostuotsust olen vist teinud 1-e korra, kui valikus oli sisuliselt sama hinna ja ajaraamiga Finnairi A350 vs Turkishi A330. Otsus langes Turkishi kasuks (ülevalpool kirjutanud kodaniku jaoks ilmselgelt vastuvõetamatu valik:D) ja just seetõttu, et A330 istmevalem on 2+4+2 vs A350 3+3+3... Sai kindlapeale 2-kesi kõrvuti öisele lennule. A350 on tõesti gramm vaiksem, aga müra on müra ja selle vastu aitavad õiged kõrvaklapid.

6
3

Ikka vaatan lennukitüüpi, kui valikut on, pidades meeles, et alguses välja kuulutatud lennukitüüp võib iga hetk muutuda.

Aga kui otsingukriteeriumiks on <100 euro eest Euroopast Taisse, siis väga valikut pole ja võivad vabalt ka Tu134ga lennata, elan üle.

9
4

Ma kujutan ette, et Henry ei lähe enne oma kohalegi, kui pole saanud pilootidelt täit ülevaadet nende lennutundidest, treeningutest ja nõudnud näha kõiki logbooke.

9
1

See odav pilet ei näita midagi. Norse samasugune nagu Easyjet ja muud sellised.
Kõige odavam pilet sisaldab ainult väikest käispagasit. Saad omale võileiva sinna panna, sest toidu eest peab eraldi maksma. Sellest järgmine valik on üks toitlustus kord ja vähe kallim valik on kaks toitlustus korda.
Idee on väga hea. Sööd enne lendu kõhu täis, vaatad vähe filme(tõenäoliselt peab oma vahend selleks olema) ja magama. Hommikul ärkad ja oled kohal. Ostad selle teenuse omale mis täpselt vaja. Loodetavasti WC kasutamise eest raha ei küsita.

2
2

Henry on foorumiga eksinud?

0
0

to dante

usud või ei :) aga mul on sõbra naine , see planeerib perele reise arvestab mis lennukid , mis on istmete paigus ja kus on kõige mugavamad kohad :)

6
2

@dim123

Küsi sellelt naiselt, kas ta eelistab valikuvõimaluse olemasolul 32B-d või 32Q-d ning mis argumendid tal ühe või teise valimiseks on:)

Aga tore kuulda, kui on veel inimesi, kelle jaoks pole lennuk lihtsalt punktist a punkti b saamise vahend vaid midagi enamat.

4
7

@henry086, tore, et pooletoobiseid leidub, aga räägi meile lähemalt, mis see enamat on? Mina küll ei tea ühtegi teist inimest, kes lendaks a la 15 tunni kaugusele ja eesmärgiks ei ole antud kohta külastada, vaid midagi "enamat" saada lennusõidust.

9
4

Ma ei ole päris seda ka väitnud, nüüd paned mulle sõnu suhu.

Ma reisile siiski selleks ei lähe, et saaks lennata, jutu mõte on, et lendamine on üks ja tähtis osa reisist ning minu jaoks on oluline, et saaksin lennata endale meelepärast lennukitüüpidega ja lennufirmadega, isegi kui see tähendab pikemat reisi kestust, rohkem ümberistumisi ja kallimat piletihinda.

3
7

@henry086, olgem ikka korrektsed, lendamine on sulle mitte "üks ja tähtis osa reisist" vaid ikka "kõige tähtsam osa"?

Tsitaat: "Minu jaoks pole lendamine lihtsalt punktist a punkti b saamine, minu jaoks on see reisi kõige olulisem tegevus [...]"

6
1
1
23
...
8
Lennupakkumised
Reisikaaslased