tickets.ee - kellel kogemusi?

Kellel on kogemusi lennupiletite ostmisega tickets.ee veebilehelt - kas olete oma probleemid näiteks lendude tühistamise puhul saanud ilusti lahendatud ja kas keegi on sealt ostetud piletitega reaalselt reisil ka ära käinud?

Kui aus olla, siis pole seni õnnestunud üldse sealt ostagi. Seal on Visa Credit teistest maksevahenditest soodsam, aga minu Visa Creditit see sait ei tunnista. Olen oma Visaga siis mujalt ostnud, nt Tripstast, mis samuti pakub Visa Creditiga tasudes soodsamat hinda kui Mastercardiga või American Expressiga.

Palun andke teada, kui on reaalne ostu + lennukogemus. Vene foorumitest võib selle seltskonna kohta leida veidi murettekitavat infot siit ja siit. Ütleme, et käekiri on kuidagi tuttav.

Mul on kogemus tickets.ru-ga, ostsin augustis sealt piletid aastavahetuseks, jõudsin reisilt just tagasi. Ostmisel andis võimaluse maksta otse lennufirmale, riskisin kuna tol päeval tegi rubla pea 10% languse, ning see oli ainuke koht kus mul rublade eest õnnestus piletid osta.

Veigo äkki teed lühikokkuvõtte, ei räägi ise vene keelt :( Mul pilet sealt kaudu ostetud, broneering igalpool olemas. Peaks veel millegi pärast muretsema?

Reisijate kirjeldused on üsna kattuvad:

  • piletid said broneeritud, kuid pangaarvelt võeti maha suurem summa
  • ostes piletid natuke pikemalt ette, teatatakse ühel hetkel, et mõne lennufirma lend on tühistatud, süüdi on lennufirma (kõik soliidsed vedajad) ja raha kantakse tagasi. Raha kättesaamine võtab pikalt aega (vahest kuid) ja hulk telefonikõnesid (kas tuleb siin ehk midagi tuttavat kodumaalt ette?). Ja neid tühistamisi erinevatel põhjustel on sageli.
  • klienditeenindus ei tea kunagi midagi ja ei näita üles vähimatki abivalmidust.
  • paljude juhtumite puhul palutakse kirjutada kirjalik avaldus, kuid see näib olema ettekääne venitamiseks.

Ma ei väida, et poleks reisijaid, kellel kõik ei sujuks, kuid probleeme on nendega kuidagi kahtlaselt palju.

Vägisi tundub, et ärimudel on üles ehitatud selle peale, et iga hinna eest pakkuda kõige odavamaid piletieid ja siis teenida ebatavaliselt suurte krediitkaarditasude, arvetele otsakirjutamise ja reisijate raha teatud perioodil enda käes hoidmise kaudu.

Tere!

Minul jällegi positiivne kogemus pakkuda. Lendasin jõulude ajal Tallinn-Berliin-Tallinn, kõik sujus, maha võeti arvelt täpselt see summa, mida nägin tickets.ee lehel.

Tellisin just täna piletid ning tegin ülekande, ootan Teie jutte lugedes põnevusega, aga annan teada, kuidas kulgeb. Nende lennuhind koos kohvritega oli sama, mis teistel ilma sh otse lennufirmalt ostes, ning perele tegi see ikkagi pea 100 eurot võitu. Küsisin küll igaks juhuks kohvrite kohta infost üle, mulle juhtus küll abivalmis töötaja.

Kas teil õnnestus Visa Creditiga osta?

Ostsime samuti tickets.ee kaudu veebruariks piletid TLL-MIA-TLL ja hetkel on broneeringud olemas ja kõik tundub korras olevat. Väike okas jäi küll hinge sellepärast, et minu eesti keeles esitatud küsimusele (Eesti lehekülg ikkagi) vastati, et nemad toimetavad ainult inglise või vene keeles, aga eks see ole rohkem selline kõrvaline probleem.

Küsingi selle pärast, et ostsin sealt piletid, maksin Masteriga. Maha võeti õige summa, kuid paar päeva hiljem tuli teade, et esimene lend on tühistatud ja tagasi tulles teise lennu kellaaeg niimoodi muutunud, et peame transiitlinnas algse 2 tunni asemel 10 tundi veetma. Neile helistades selgus, et firma (kodulehe andmetel Tallinnas esindus) ajab asju vaid inglise või vene keeles. Minu jaoks see iseenesest probleem ei ole, saan hakkama, kuid kulmu pani kergitama küll. Võtsin siis alguses nende online chat'i kaudu nendega ühendust, et mis saab - sealt ma suurt abi ei saanud - venekeelsed noormehed ajasid täiesti selgusetut juttu. Peale kurja kirja kirjutamist võttis minuga ühendust Peterburist tickets.ru ja seal oli vähe asjalikum naisterahvas, kes ütles, mis variandid mul on - ettepanek teine lend võtta või raha tagasi. Lendu tühistada me ei soovinud ja otsustasime riskida ning küsisin teist lendu. Vastuse ja pakkumistega venitati korralikult - tegin neile ise ettepanekuid lendude osas, mis kõik tagasi lükati ja hakkas juba mullegi tunduma, et ega me seda uut lendu ei saangi. Kulus ikka palju kõnesid ning e-maile ( lõpuks läksin juba väga konkreetseks) enne kui sain uue pakkumise uuele lennule, mis ka lõpuks kinnitati. Läksime ikkagi riski peale ja hetkel on Air France koduka andmetel kõik broneeringud kinnitatud ning kehtivad. Eks ma muljetan, kui antud teemal uudiseid on või kui on õnnestunud reisil ära käia. Kui keegi enne käib, siis ootan põnevusega uudiseid.

Jätsin täna Cancuni pakkumise piletid ostmata.
Hind muidugi väga hea ja pagas tundus ka sees olevat.
Kas tasuks ikka riskida ja osta?

Ostsin eile piletid üle Moskva Vietnamisse. Maksin Masteriga esialgu tundub kõik korras olema.

Vaatasin suurest hirmust oma broneeringu Aerofloti leheküljelt järgi, tundub, et minu puhul on kõik korras :)

Ostsin ka piletid Tickets.ee kaudu Riia-Moskva-Riia- ja kõik tundub korras olevat. Olen ka mitu korda suhelnud telefonitsi nendega ja kõik korras. Summa läks õige maha!Maksin Masteriga :)

Minu saaga see-eest jätkub - eile tuli teade, et kolmandat korda peale ostmist on taas üks lend tühistatud. Seekord pakuti, tõsi küll, kohe ka asendust, millega ma jälle nõustusin, aga kinnitust veel ma kätte saanud pole. Ehk, kui kuu aja jooksul on kolm korda juba lende muudetud/tühistatud ja reisini on veel 2,5 kuud aega, siis mis kõik juhtuda veel selle ajaga võib...? Vägisi hakkan kahtlema, kas me ikka saame üldse nende piletitega kuskile ja hullem lugu on see, et ei taha kohapealseid majutusi/rendikaid jms pileteid ka sedasi bronnida.

Kusjuures, ma nende tühistamiste ja muutmiste eest seda tickets.ee-d ei süüdistaks. Uurisin veidi ja tegu oli airbalticu, kes airfrancele ette veab, enda lennuplaani muutustega. Mul endal samuti muudeti 2 korda ning lennud on USAsse. Kui midagi ette heita võib, siis jah, klienditeeninduse kiirust.

Tere. Tickets.ee annab ühe pileti hinnaks 84 €. Kuis soovin nelja piletit, on hind 95€. Kas siin on mingi nipp või saabki ainult ühe soodushinnaga pileti inimese kohta?

Ma usun, et see on täitsa tavapärane praktika e mingi hinnaga on mingi kindel arv pileteid.
Proovi järjest 2tk ja 3tk bronnida, siis näed, kus selle 84-ga piletid otsa saavad. Ostad nt. 2tk või 3tk selle hinnaga ära ja siis ülejäänud ostad eraldi natuke kallimalt. Keskmine pileti hind tuleb siis kuhugi sinna vahele.

Tere

Kas selle ettevõtte puhul on raha saajaks eesti ettevõtte või see austria emafirma?

Tänan dante. Olen aru saanud, et lennupiletite ostmine ja otsimine on üks paras teadus.Aga huvitav.Hinnad kõiguvad ikka meeletult,kogu aeg peab silma peal hoidma.Toredaid reise kõigile!

Ostsin ka 4 piletit nende kaudu Gruusiasse Augusti kuuks. 3h hiljem piletid olemas, kontrollitud. Nüüd päev hiljem teatati, et lennud edasilükatud seoses lühikese ümberistumisajaga Istanbulis 2h45min ( tundub ebareaalne ). Eks näis mis lahendusi hakkab tulema...

EDIT: Pakuti teist varianti, mis meile ei sobinud. Saatsin enda soovid ja järgmine päev oli uus kiri, et kinnitaksin enda soovid. Ehk kõik valutult korras :).

Mul Mastercard ei sobinud, valisin siis ülekandega tasumise.Väljastati arve ja tasumiseks oli aega 12h.Kuna makse läks Swedis pangasiseselt, siis väga kiiruse pärast ei muretsenud.Järgmisel hommikul selgus, et piletid tühistatud.Asja uurides, väideti, et laekumist pole.Saatsin neile panga kinnitusi küll digiallkirjaga ja ka päris paberil koos pitsati ning allkirjaga aga ei midagit.Laekus see summa neile väidetavalt alles 36h pärast makset, mis võib ka tõele vastata, sest enam vähem sama aeg läks ka raha tagasi saamisel.Mis värk see nende Swedi kontoga on ja kuhu raha edasi läheb ei tea aga rohkem enam ei proovi.Päris mitu klienditeenindajat lubasid ka kohe tagasi helistada, kui midagi selgub.Ilmselt siis midagi ei selgunudki, kuna keegi tagasi ei helistanud.

Üritasin läbi Tickets.ee Miami pileteid osta/broneerida, aga maksmine ei õnnestunud. Kirjutas, et kaart ei sobi ja ei mingit konkreetset ega ka täpsemat põhjendust. Ometigi oli Visa (Gold) krediitkaart. Tickets.ee valikus oli ka võimalus teha makse ülekandega (12 tunni jooksul), aga siis küsiti 50 EUR kõrgemat hinda. Ei hakanud sellega jamama. Õnneks sai läbi SuperSaver.fi sama hinna ja probleemivabalt kõik ilusti tehtud.

See on vist mingi ullikeste ligimeelitamise trikk, mul juhtus sama.
VISAga näitab soodsaimat hinda, aga selle kaardiga maksta ei ole võimalik.
Ostsin samuti mujalt, mulle ei meeldi, kui mind petta üritatakse ja pean algselt lubatu asemel kallimat hinda maksma (st Visa seal ei toimi ja Mastercardiga makstes on hind sammu võrra kallim).

Mul õnnestus eile nende vahendusel piletid osta. Algselt ei osanud kahtlustada, et piletid tulevad läbi eesti, aga kui maksmiseni jõudsin, nägin, et tegu on tickets.ee Kõik sujus ladusalt, maksin Mastercardiga ning mõne minuti pärast olid piletid postkastis. Kontrollisin ka CheckMyTrip lehelt ja kõik on olemas.

Lihtsalt infoks, et CheckMyTrip lehelt oleksid näinud oma broneeringut ka ilma maksmata ehk need genereeruvad süsteemi automaatselt broneeringu tegemisel.Kui makset ei tehta ja pileteid välja ei kirjutata, siis see broneering
annuleerub mingi poole päevaga.

Mulle saadeti mõne minuti pärast ka e-piletid

Mul ostetud nende kaudu piletid mai algusesse Lissaboni.
Siiani probleeme pole esinenud. Oli ainult pisike kellaaegade update, mis ei sõltu pileti vahendajast. Ainus huvitav seik oli, et raha võeti arvelt maha alles kuu aega hiljem. Oli küll broneeritud aga ikkagi....Piletid on confirmed ka CheckMyTrip lehel, seega muretsemiseks põhjust ei näe.

Meil olid nende kaudu detsembris 4-le ostetud piletiid Tallinn -San Francisko-Houston-Tallinn (Airfrance 29.märts -16.aprill)25 .veebruaril suri 1 meie reisiseltskonnast ja meie kallis pereliige.Tema mälestuseks tahtsime reisi ikka teha,v6tta tema asemel reisile lähisugulase( 76 aastase).Kuna piletil nime vahetada polnud v6imalik,siis olime valmis ostma uue pileti. Uurimise käigus selgus ,et yhte lendu Tallinn-Pariis pole olemaski enam(seda sain teada helistades Helsingi Airfrance esindusse ja Tallinna lennujaama.Tickets.ee lehel näitas 23.märtsil seda veel ilusti broneeringutes.,kui sinna helistasin,siis pakuti Amsterdami kaudu lendu,helistades sain teada ,et pileteid on seal veel ja siis kiitsin heaks selle variandi ja ostsin sugulasele ka pileti ära,ta oleks pidanud kyll Houstonist Amsterdami 1 lendama,aga olime samadel aegadel lennujaamades,ainult lennunumber oli teine.Siis tuli teade,et meile neid pileteid Ikka pole,lennaku me Pariisist.Kurja kirja järgi pakuti samu Amsterdami kaudu lende( kus nad siiani olid ja meile neid ei broneerinud) ja l6puks eile ,et neid Ikka ei saa,helistage ise lennufirmasse.See nädal on olnud nii väsitav,helistamised ja energiakulu.....76 aastase lend on homme,tema kuskile nyyd 1 kyll ei lenda....täna taas uued helistamised.......

Tere! Sai just tagasi tuldud Miamist ning piletid sinna sai ostetud jaanuarikuus tickets.ee kaudu ning meie lendudega küll probleeme polnud. Lennuaegade muutustest informeeris tickets nii e-postiga kui ka saadeti sõnum telefonile. Seega kas meil lihtsalt vedas, aga järgmine kordki soetaksin piletid tickets.ee-st.

Tere.Ostsin Momondost ehk lõpuks selgus,et maksin tickets.ee piletite eest
Lend Riia-Moskva-Ho Chi Minh ,edasi-tagasi,jaanuari lõpp,veebruar,Aeroflotiga.
Maksin Masterkaardiga,maha läks täpselt tasutud summa.Kohe tuli bookingu kinnitus,veidi hiljem ka el.piletid
Ka täna veel kõik OK.

Tere,

Kas keegi teab öelda, kas pileti ostmisel läbi Tickets.ee ja valides, et maksa otse lennukompaniile (lisandus mingi summa otsa, tickets.ee ise promos hirmsasti läbi nende enda maksmist) on ka mingeid eeliseid või annab see rohkem turvatunnet?

Tere.

Mul miskipärast ei lasknud tasuda krediitkaardiga.Tasusin siis läbi tikets.ee
lennukompaniile,makstes Masterkaardiga,lsandus 16,62 inimene.Kas see mingit eelist annab kahtlen,aga teisiti ma lihtsalt seekord maksta ei saanud.

Tere! Ka meil tickets.ee -st ostetud piletitega reisil ära käidud, kuigi pileteid/vedajat/lennuaegu muudeti kokku kolmel korral ja tegemist oli sellega päris kõvasti. Midagi lisaks Masteriga maksma ei pidanud ja muudatuste eest samuti mitte.

Tere,
tsiki, mis teil need muutmiste põhjused olid? Kas teil olid üle ookeani lennud, ümberistumisi?
Kui kaua enne reisi ette piletid ostsite ja kui kaua enne hakkasid need muutuste jamad peale? Lahendusi pakkusite ise välja või tickets.ee?

Tirts - vaata sama teema eelmisele lehele - kirjeldasin seal paaris postituses oma seiklusi :). Tegemist oli Miami lendudega läbi Pariisi, piletid ostsin detsembri keskel, esimene jama oli paar päeva peale piletite ostmist. Lahendusi pakkusin ise ja pidin kogu aeg neile peale käima ( sh helistasin Ukrainasse ja Peterburgi, sest Tallinnast ei osatud mind väidetavalt aidata), et üldse midagi toimuks ja piletid muudetud saaks. Nad pigem tundusid olema seda meelt, et ma võtaks raha tagasi, kuid me ei tahtnud põhimõtteliselt raha tagasi vaid reisile minna. Kokku oli siis muutusi kolmel korral - tühistati lendusid; muudeti ooteaegu ja vedajaid...

Ei õnnestunud VISA Creditiga osta. See on petuhind seal!

Ostsin mytrip.com kaudu, seal oli hind sama, mis tickets.ee puhul mastercardiga.

Tere!

Mina ostsin ka mais neilt piletid Ateena kaudu Kreetale ja kuigi see makse Visaga ei toimunud nii nagu alguses näitas, siis kui lõpuks see lahendatud sai, siis lennuaegu ei muudetud ja kõik toimis hästi.

Tere!
Minu soovitus on küll sellest seltskonnast eemale hoida.
Visa kaarti mul ei ole ja MasterCard neile ei kõlvanud. Seega jäi üle ülekanne Swedbanki kaudu, mis oli pisut kallim. Kandsin üle, kontolt läks maha ja kõik tundus ilus. Järgmisel päeval näitas tickets.ee leht, et pilet on tühistatud. Raha oli ka tagasi tulnud põhjendusega, et vale kontonumber. Kontrollisin ise ja ka oma pangast, et nende IBAN-is ma viga teinud ei olnud. Selline kontonumber oli täiesti olemas ja jäigi arusaamatuks miks Swed raha tagasi kandis. Püüdsin siis nende lehel oleva telefoninumbri kaudu tickets.ee-ga ühendust võtta. 880-seeria number on vist kallima tariifiga, aga täpset hinda ma uurinud ei ole. Kõigepealt tuli venekeelne automaatvastus, et kui tahate teenust vene keels, valige 1. Siis inglisekeelne otsa, et kui tahate inglise keeles, siis valige 2. Proovisin mõlemat ja sain tükk aega mingit muusikat. Tasuline number ikkagi! Siis proovisin Skypega. Täpselt samad automaatvastused. Jutule sain lõpuks kellegi Tetyana333-ga online chati vahendusel ja seda inglise keeles. Miks raha tagasi tuli, seda teada ei saanud. Soovitati uuesti proovida. Ostsin siis samad piletid Airtickets.com lehelt, maksin mõned eurod vähem ja tickets.ee-st hoian edaspidi eemale.

Lennuni on veel pool aastat aga mul ka tühistati üks jätkulend Vancoverist-Honolullusse ja pakutakse alternatiivina teist lendu järgmisel päeval. See tähendab, et peaksin ööbima seal riigis ühe öö.
Kas lennufirma peaks kompensatsiooni majutuse eest maksma kui nõustun ise selle alternatiivpakkumisega?
Kas Kanadas peab ka pagasi välja võtma, kui jätkulend on alles järgmisel päeval?

Wiha, näe, loe seda, vast on abiks: http://trip.ee/content/forum/96233

Pagasi kohta: kui kõik lennud ühel piletil, siis ei pea välja võtma, kui sul vahepeal muidugi kohvit vaja pole. Kindlasti küsi see check-ini tehes üle!

Kirjutan siis oma kogemustest Tickets.ee-ga. Loodetavasti on mõnele inimesele abiks otsustamisel, kas kasutada nende teenuseid tulevikus või mitte.

See on üsna tuntud fakt, et Tickets.ee hind otsingumootorites on sageli soodne selle pärast, et hiljem lisanduvad pileti hinnale kõrged krediitkaarditasud, mis teevad vahe lennufirma hindadega üsna marginaalseks.
Minul läks aga sedasi, et piletil oli üks summa koos kõikide lisatasudega, mis sai ka kinnitatud krediitkaardimakset tehes, kuid arvelt võeti hoopis suurem summa, mis kokkuvõttes ületas isegi lennufirma hinda.
Järgnes väga pikk ja vaevaline suhtlus Tickets.ee-ga, mis sisaldas lõputut emailide kirjutamist ja vormide täitmist, lubati teha tagasimakse, kuid paari kuu möödudes midagi ei toimunud.
Vahepeal muudeti veel lendu, ja selleks et vormistada uued piletid, nõudis Tickets.ee piletite summa teistkordset tasumist, lubades enammakstud summa hiljem tagastada. Kuna see on päris absurdne, kirjutasin neile, et rohkem raha pole, millele vastati, et tehku ma siis avaldus ja proovigu algselt makstud raha tagasi küsida. Niisiis pole nüüd enam pileteid ja ka raha tagasisaamise perspektiiv on kahtlane.
Ja nende kallim maksmise viis otse lennufirmale on puhas pettus kuna lennufirma kinnitas, et raha nad saavad alles peale lennu toimumist.
Väldin kindlasti edaspidi seda teenusepakkujat ja maksan parem otse lennufirmale mõnikümmend eurot rohkem.

PS. Tickets.ee tihti figureerib ka trip.ee soodsate lennupiletite rubriigis, kuid tegelikkuses võib osutuda üsnagi kalliks ja aeganõudvaks variandiks.

Tere!Ostsin piletid Ticket.ee kaudu.Lendame Turkish Airlinesiga ja see lennufirma läks talvegraafikule ning sellega seoses muutus ka meie lennupäev.Turkish ise pani meid päev hilisema lennu peale aga meile see ei sobinud ja võtsin ühendust Ticket.ee ja soovisin,et meid päev varem lennule bronnitakse.Ticket.ee tegi asja korrektselt ära ootas meie kinnitust kas nii sobib ja nüüd nädala aja pärast peaks lendama.Siiani on kõik positiivne.

Vähe kahtlane susserdamine seal käib. Proovisin osta kolme erinevat piletit. Läbi häda sain esimese eest makstud Visa Classic krediitkaariga, millel teenustasu nagu pole, ehk siis sellega ainult saab näidatud odavamat hinda (teised on üle 10€ kallimad). Teise pileti eest ei õnnestunud maksta krediitkaardiga, hädaldas ikka, et vali õige kaart. Tühistasin selle ära ja ostsin otse lennufirmast. Kolmanda eest paar päeva hiljem ka ei saanud maksta krediitkaardiga, hädaldas ikka, et vali õige kaarditüüp. Proovsin ka teist veebibrauserit. Samas testi mõttes valisin kaarditüübiks "Visa deebet" millel oli 10+€ teenustasu, kuigi kaart on reaalselt Visa credit. Ja näe üllatust, asi toimis ja sai ilusti (rohkem) maksta. Mulle tundub, et see ongi nende äripraktika -- reklaamida odavat hinda aga reaalselt sellega mitte müüa.

See jutt, et raha võtab lennufirma otse on puhas jamps. Kui vaatad pangaväljavõtet, siis seal ilutseb TICKETS.RU / SPB.

Ma ostsin nende kaudu Aeroflot vedajale 2 piletit.Maksmisega probleeme polnud(mastercard credit).Tõsi esialgsele summale oli ca 20 juurde pandud.Panga väljavõttel oli makse saajaks aeroflot(mingi Saksamaa esindus).Võimalik ,et aeroflotiga probleeme pole.

Eile proovisin sealt piletit osta, Momondo järgi oli kõige soodsam. Keeldus Visa krediitkaarti tunnistamast, Mastercardiga oleks saanud maksta, aga siis oleks olnud hind 30 eurot kallim ja ma loobusin. Niimoodi hinna juurdekeevitamine tundubki olevat nende äriidee.

Ostsin just mõni tund tagasi endale piletid Helsinki-Reykjavik. Broneering tuli ilusti meilile 5 minutiga, aga jah, ticket.ee võttis mingi 4.07.- eurot endale. Lend on alles mais, loodame et kõik sujub tõrgeteta. Maksevahendiks kasutasin mastercardi.

Mul nendega piletid aprilliks UIAga Gruusiasse. Ostmine läks suhteliselt libedalt ja hind oli ka kaardiga makstes teistest pakkujatest soodsam, hiljem muudeti lennuaegasid ja ka sellest anti aegsalt teada. Kummaline oli vaid et pileti 'garanteerimiseks' taheti et ma saadaks neile e-mailiga oma krediitkaardi andmed kuni CVV koodini välja pluss passi koopia, millest ma muidugi keeldusin, seda enam et makse oli juba tehtud ja arvelt maha võetud.

Tallinn - Manila sai Tickets.ee kaudu ostetud. Reisilt tagasi ja kõik korras. Ostmine läks libedalt - summa võeti maha õige.
Kuna üks osa lendudest oli Nordicaga ja pilet sai ostetud mõni aeg enne Nordica üleminekut LOT'i alla siis pileti vahetamisega läks aega aga see oli tingitud Nordicast, sest nad vahetasid pileteid järjekorras - hilisemad lennud hiljem jne. Aga tickets.ee kogu aeg andis teada, mis situatsioon on ning sellega probleeme ei tekkinud.
Ostsin nende kaudu ka Kreeka lennu piletid, sain kasutada Tallinn - Manila piletitelt tekkinud boonust.
Võib-olla tasuks mainida seda, et nende customer support ei ole eesti keelne. Kuigi koduleht on ja tegutsevad ka Eestis. Midagi, mida peaks Tarbijakaitseamet uurima .. aga see selleks.

Võin ka neid kiita. Ostsin Tansaania siselennupiletid nende kaudu. Hiljem muutis Turkish sinnalende ja esimest siselendu poleks enam saanud kasutada. Seega tuli kogu broneering tühistada kui esimest lendu ei lenda. Pärast mitmekordset suhtlemist ja avalduste täitmist saime aga kogu raha tagasi. Aega läks küll paar nädalat, aga isegi mingit teenustasu ei peetud kinni.

Kuid võib vältida tickets.ee teenust, samu pileteid saab ka teiste vahendajate kaudu osta.
Ilmselt momondo vahendusel näitab, et odavamaid pileteid saab vaid tickets.ee-st, kuid selle saab ka elimineerida, kui kasutada VPN-i. Opera brauseril on VPN juba sisse ehitatud ja kasutamine lihtne. VPN-i abil määrad asukohaks näiteks Hollandi ja siis uuesti sama tehing Momondost näitab hoopis teisi ja tuntud vahendajaid, sageli soodsam, kui tickets.ee.

Helsinki-phuket-helsinki piletid ostetud ja käidud. Vahepeal toimus ühe lennu muutus ja nad kirjutasid sellest ja vahetasid piletid ja muutsid bronni ja kõik käis ladusasti. Minul negatiivsed kogemused puuduvad. Julgen soovitada:)

Jagan kogemust. Olen mõned aastad olnud tickets.ee kasutaja. On toiminud nii ostud kui lennud. Lisatasu jah enne maksmist lisandub ( u 7-10 eurot pileti kohta on minul olnud), kuid eks siis saab ise võrrelda, kas mõni teine pakkuja teeb paremat hinda. Aga põhjus, miks kirjutan, on viimane tehing nendega. Pileteid ostes pakuti tasumise võimalust otse lennufirmale (LOT) või siis tickets konto kaudu (lisandunuks u 10 eurot, kui õigesti mäletan, igatahes kallim oli). Valisin ikka väiksema väljamakse ning sain kinnituse, piletid ja raha läks ka maha ning makse saaja oligi LOT. Paari nädala möödudes tuli lennumuudatuse info ning asendus meile ei sobinud, seega täitsime raha tagastuse avalduse, ning vastus pidi saabuma 3 päeva jooksul. Ei midagi! Kirjutasin siis korduvalt ja sain vastuse, et nemad pole LOTilt saanud kinnitust raha tagastuse kohta-oodake! Suhtlesin otse ka lennufirmaga, sealt kinnitati, et jah, kui mulle ei sobi asendus, siis on pilet tühistatud ja pean raha tahasi saama, aga kuna olen ostnud vahendajalt, siis nemad ise klaarivad (kuigi makse saaja oli LOT) ja kõik on OK. Aga Ticketsilt vastus ikka viibis. No selle sebimise ja lubaduste peale kulus 18 päeva! Lõpus oli raha tagasi arvel (NB! koos selle nn teenustasuga, mis tickets enne maksmist lisab). Häirima jäi kogu selle teema juures see vahepealne teadmatus ja tähtaegadest mitte kinnipidamine Ticketsi poolt. Teada on, et lennufirmadel on tõesti raha tagastamiseks üsna pikk periood (kuni 60 tööpäeva!!) aga kinnituse saamine, et tagastuse otsus on tehtud, see ei tohiks ometi nädalaid võtta. Seega, kellel tagastusega tegemist, varuge kannatust! Samalaadne kogemus Tripstaga ja raha oli 5 päeva pärast arvel tagasi.
See muidugi ei tähenda, et ma Ticketsit enam ei kasuta, kõik oleneb pakkumistest. Küll aga peab arvestama, et tagastuse korral võib raha olla mõnda aega nn külmtatud.

Mina ei saanudki osta sealt, kuna visa credit ei aksepteerinud mul ja teistele lisandus päris suut summa. Klienditeenindus ka ei suutnud mind aidata.

Olen Tickets.ee-d nüüdseks paar korda kasutanud. Üks lendudest on juba ka toimunud, teised veel ees. Fakt on see, et nn teenustasuta pakutav Visa Credit maksevõimalus neil ei toimi. Olen korduvalt tahtnud selles osas nendele kirjutada, aga pole viitsinud. Muus osas pole midagi ette heita - seni. Lehel muidugi mitmeid kirja- ja trükivigu, aga no elab üle :)

Siin mainiti ka SuperSaver.fi´d. Kas selles portaalis saab maksta ka Eesti krediitkaardiga? Olen kokku puutunud sellega, et sageli Soome portaalid Eesti kaarte ei tunnusta. Nt viimane kogemus oli FlightFinder.fi-ga.

Supersaver.fi'd pole kasutanud, küll aga supersaver.nl, mis ilusasti ilma igasuguse kaarditasuta aktsepteeris Swedbanki mastercard debitit.

Supersaver.fi aksepteerib Eestis väljastatud kaarte.

Kui asi puudutab raha vastuvõtmisesse, siis ei ole kusagil probleeme. Teeninduse kvaliteedist saab aru siis, kui tekivad tõrked. Nt olukord, kus lennuajad muutusid ja peale muudatust väljuv lend läks 50min varem, kui sisenev, ei suutnud nad millegagi aidata, pöörduge otse lennufirmasse. Edreamsist pileti ostnud seltskond sai sealt ka info, et ümberistumise riigis oli vahepeal transiitviisa välja mõeldud, meile ei saadetud midagi, tänu millele jäime ühelt lennult maha. Ei mingisugust abi tickets.ee-lt, chat käis ülipika viibega, vene või inglise keeles, kuna internetiühendus oli vilets, katkesid sessioonid jne jne. Igaüks kujundab oma eelistused ise, järgmised piletid olen mujalt ostnud.

Olen mitmeid kordi ostnud ja lennanud. Minu Visa toimib, kõik muu ka on senini toiminud. Märtsi lõpus USA lend, samuti piletid nende kaudu. Ei oleks arvanud, et nendega võib probleeme olla. Eks siis näis.

Tere. Kuna mul Visa Credit puudub siis pakub seal ahvatlevat maksevõimalust "Valige mahakandmist läbi tickets.ee ning säästke oma raha ja aega", mis ühtlasi on siis kõige soodsam makseviis teiste kaartide kõrval. Natuke muudab see mind küll ettevaatlikuks, aga vb ei peaks kartma? Plaan juba kuu lõpus lennata TLL-BKK-TLL ja Turkishiga.

Siit ka kivi Momondo kapsaaeda - kas selline klientide lahterdamine nende päritolu järgi üldse EU mõistes lubatud on? On üsna ebamugav kõik eu portaalid läbi proovida, et soodsaimat hinda leida. Momondo võiks iseseisvalt leida kõige soodsama vahendaja konkreetsele päringule.

On kogemus Tickets.ee-ga. Tasusin MasterCardiga ja kirjas oli, et sellisel viisil maksmine kallim, nii et kurta pole. Keegi selja taga krediitkaardilt etteteatamata summat maha ei võtnud. Hiljem tekkis küsimus passinumbri vahetamisega, kuna pass oli vaja välja vahetada. Suhtlesime Tickets.ee-ga inglise keeles ja kõik sai kiiresti ja konkreetselt lahendatud. Oma reisi seisu saab jälgida nende portaalilt. Praegu olen ostnud läbi nende uued piletid ja usun, et kõik toimib. Jah, tegemist on Venemaa ettevõttega.

Ostsin veapiletid Aasiasse ja tagasi, kõik siiamaani timm. Ei saa kurta.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi