Easyjetilt tühistatud lennu eest raha tagasi saamine ja SEB virtuaalne krediitkaart

Tere! Ehk keegi on samas olukorras olnud ja oskab nõu anda, kuidas käituda. Nimelt sai ostetud EasyJeti piletid SEB virtuaalse krediitkaardiga. Kõik oli ilus, kuni lennufirma teatas paar nädalat enne lendu, et tühistab selle ja pakkus ühe variandina raha tagasimaksmist, mis sai ka valitud. Kuid virtuaalne krediitkaart on praeguseks hetkeks aegunud ja EasyJet nõuab järjekindlalt, et ma teataksin neile kaardi uue kehtivustähtaja. Selgitused maili teel, mis kaardiga tegemist on ja et vaatamata aegumisele jõuaks tagasikantav raha ikkagi minuni (nagu pank kinnitas), ei ole mingit tulemust andnud. Mingeid muid variante olukorra lahendamiseks peale helistamise kurikuulsale tasulisele UK infotelefoninumbrile pole pakutud ja ei kujuta ka ette, mis nõu sealt võiks saada. On mingeid soovitusi, mida ette võtta?