Estonian Air + lowcost. Kui keegi Sind ei aita!

Minuga juhtus selline lugu, et lendasin Tallinnast Barcelonasse (EA) ja seal edasi Barcelona Lissabon (Clickair - see on Iberia lowcost kompanii). Lendude vahe oli üle 3h, mõtlesin, et peaks saame ilusti ja pagasi kindlustust ei teinud. Lähen Tln check in'i ja öeldakse, et lennuk hilineb 2h-d ja pagasit ei saa kohe edasi saata. Ta saadab mind EA infosse, et nad paneksid mind mõne muu lennu peale, kuna vahele jääb 1h, ning ma pean oma pagasit ootama ja Barcelonas uuesti check in'i tegema. Läksin siis EA infosse ja küsisin, et äkki on võimalik mind mõnda muud kaudu Barcelonasse saata?! Kontoris on mingi naine, kes täiesti ignoreerib mind ja klõbistab arvutis nuppe ja kui ma rääkima hakkan, ütleb, et kas ma ei näe, et ta teeb midagi ja et ma oodaku. Lõpuks reageerib ja siis pobisem omaette midagi, et ikka ei saa ja et 1h on piisav. Mis mul ülejääb. Saame lõpuks lennukisse, oleme juba peaaegu stardirajal, kui piloot ütleb, et meie start on määramata edasi lükatud, kuna Euroopa kohal on liiklus suur. Enne maandumist räägin stjuardessidele oma loo ära, nad andsid mu lennu nr piloodile ledasi, et see maa peal ühenduks võtaks - tulutult, keegi ei vasta, keegi ei tule mulle vastu, et viia mind teise lennule. Lootusetu ja abitusetu tunne. Maandume lennujaama keskel, isegi väravat ei saanud, seega pidime bussi ootama. Lõpuks jõudsime lennujaama, terminal A-sse. Teise lennuni on15min, check in on ammu kinni. Uurin, kust lendab clickair, tuleb välja, et hoopis terminal B'st. Jooksen välja, kontsad all ja jooksen nagu hull. Jõunagi ja näen clickair check in'i ka. Mis on kinni, kuid registreeritakse inimesi juba teisele lennule. Inimesi on rivis palju aga joooksen kõige ette, hingeldades ja oma juttu selgitades. Ta ütleb mulle, et ei saa, check in on kinni. SEletan talle veel kõik ära ja ta siis lõpuks ütleb, et ok, kuna see on erakordne juhus ja lennuk TÄNU JUMALALE jääb 45min hiljaks, siis ta paneb mind sinna lennule. Tänasin teda südamest ja läksin istusin korra maha, et puhata. Mul oli oma pagasist sellel hetkel üsna ükskõik, kuidagi ta ikka tuleb. Käisin infos rääkimas, mis juhtus, et kas nad palun saadaksidm ulle Lissaboni pagasi, nad lubasid selle peale panna, aga nii väha jäi aega, et ma ei arvanudki, et see jõuab, ega ei jõudnudki - 3 päeva. Aga see polnudki tähtis. Mina jõudsin. Miks ma selle siia kirjutasin - lihtsalt sellepärast, et mitte keegi sind tegelikult ei aita ning ise pead alati kõike tegema ja organniseerima. Kellel on olnud toredad ja abivalmid inimesed, on vedanud!!! Infoks veel, et tagasi tulles Estonian Airi lennuk hilines ka. Enne lendu olid nad e-maili välja saatnud, et jääb 2h hiljaks, aga üllatus üllatus, jäi veel u 2h hiljaks. Nõme!!

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased