Küsimus Kiwi.com kohta

Tere!Kas kellegil on kogemusi selle kohta, kui on ostetud Kiwi.com kaudu lennupiletid ja lend on päris palju hilinenud, siis kas tõendi lennuhilinemise põhjuse kohta peaks küsima Kiwi.com kaudu või otse lennufirmalt, mis antud juhul on Ryanair? Juhtus nii, et tuli osta omal uued piletud ja kindlustus soovib saada hüvitamiseks sellist asja: Transpordiettevõtte kirjalik tõend hilinemise kohta koos põhjusega või koopiad tehtud päringutest. Omal oli üsna võimatu ühendust saada Ryanairiga, sest kõik broneerimised tehtud ju Kiwi poolt. Mingi hetk sain telefonitsi peale 20 minutilist järjekorras ootamist Kiwiga ühendust ja lubati tõendid küsida ja saata meilile, kuid üsna pikka aega ei ole neid tulnud. Ehk oskab keegi soovitada mida tegema peaks?

Tere,just eile juhtus nii, et esimene lend hilines ja teisest jäime maha.Helistasin Kiwisse, nad saatsid max 2h jooksul meilile juhised ööbimiseks ja uue lennupileti. Kui Tallinna lennujamas öeldi kohe, et Norwegian ei tee koostööd, siis Kiwi võttis kogu vastutuse. Nüüd tarvis vaid tsekid neile esitada ööbimise, transpordi ja toidu eest. Jäin Kiwi.com-iga siiani väga rahule!

1
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased