Minul on olnud viimasel ajal 2 tõsist jama kahe suure odavlennufirmaga -
1)RyanAir - RyanAiri lend hilines nii palju, et jäime seltskonnaga järgmisest lennust maha. Kui üritasime erinevaid kanaleid pidi (koduleht, RyanAiri lett, RyanAiri checkin, lennujaama admin) saada kindlustuse jaoks tõendit, et lend hilines - ei saanud me mitte bittigi :-S Ainuke, mis me saime oli tavaline posti aadress Iirimaal - kust me siiamaani ei ole vastust saanud (no muidugi umbes aasta on ka alles möödunud :-) Tänu siseinfole tean, et vastust ei saanud ka kindlustus.
2)EasyJet - tühistas juulis pooled lennud Tallinn - London - Tallinn. Olen ilusti kõik andmed alati sisestanud (telefon, aadress, meiliaadress), kuid ühtegi teadet pole kuhugi laekunud ja meilidele nad ka ei reageeri (vähemalt 8 päevaga mitte)
Kas kellegil on analoogilisi jamasid mõne teise lennufirmaga olnud, teaks teinekord jälgida?
Pett