reisikohvrite garantii ja vastutus

tere, loodan et keegi targem ja kogemustega reisija saab aidata. Probleem selles, et ostsin Delsey reisikohvri (1600,-) ja teisele reisile minnes avastasin et alt jala juurest õmblus kärisenud. Kuna garantii kehtib, siis läksin ostudokumentidega kauplusesse. Müüja teatas kohe rõõmasalt, ehee-see ju lennukis hoobi jala pihta saanud ja seetõttu õmblus rebenenud ! Muidugi sel juhul garantii ei kehti jne.jne. Kohvri ostmisel(sama müüja) ei mainitud seda muidugi poole sõnagagi. Soovitati lennufirmale(eesti õhk) pretensioon esitada. Asi läks küll garantiisse ülevaatamisele, aga müüja võidurõõmsat nägu vaadates midagi positiivset ilmset oodata ei tasu... Kas kellelgi on kogemusi, maksab tõesti lennufirma, näiteks eesti õhk kohvreid välja ostutseki alusel ? Sel juhul tuleb muidugi KOHE lindilt katkist kohvrit saades kahjutasusi nõuda. Ja kerkib küsimus, kuhu ma kohvri sisu sel juhul kallan ?

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased