kristjan669

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
5 postitust / 7 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Käisime Val Di Fassas veebruaris 2015. Ööbisime Penia külas ning selleks, et igal hommikul Canazeisse saada, kust läks lift mäe otsa, kasutasime suusabussi. Suusabussi nädala pilet maksis mälu järgi suurusjärgus 7-10 eurot. Sõit võttis vähe aega (äkki 10 minutit?)
Ostsime "Dolomiti superski skipassi", mis võimaldas kasutada kõiki Sella Ronda ringile jäävaid suusakeskusi (võibolla oleks saanud ka bussiga keskustesse sõita, mis ei ole tõstukitega selle piirkonnaga ühendatud, aga kuna radade valik on suur siis ei tundnud vähimatki vajadust seda teha). Julgen arvata, et tasuta bussi selliseks liikumiseks seal ei ole - isegi külasisene suusabuss oli tasuline. Need kes viimastel talvedel keskuste vahel liikunud on oskavad selle kohta täpsemat infot anda.

Radade valik Selle Rondaga piirnevates keskustes on lai, Põhja-Itaalia külad meenutavad tõepoolest Austriat. Kõrtsides mängib saksakeelne muusika ning weissbier on omal kohal, saksa keelt osates saad hästi hakkama.
Sella Ronda läbimiseks on mõistlik arvestada koos lõunasöögiga terve päev - hommikuti hakkab rahvamass sama marsruuti mööda liikuma ja Sella Ronda marsruudil olevatel liftidel tekivad järjekorrad. Isegi kui oled ise kiire sõitja siis järjekordades ootad ikkagi.
Mitmel päeval jäid meie seltskonnas vähe aeglasemad sõitjad liftide sulgemisel teise orgu "lõksu" ning läksime autoga neile järgi. "Lõksu" ei jäänud nad mitte selle tõttu, et päevaga poleks ringi ära teinud vaid eelneva uimerdamise, viimasel hetkel tehtud valede rajavalikute ning järsult halvenenud nähtavuse tõttu, mis hakkas kiirust piirama. Taksosõit naaberorust oleks maksnud suurusjärgus 100+ eurot.
Rajad olid head ja midagi negatiivset selle piirkonna kohta küll öelda ei saa.

Tere,

tänan vastuse eest!

Arusaadav,et veebruaris on talveilm suurema tõenäosusega kui märtsi lõpus, selle pärast ma küsisingi, et kuidas on teiste kogemused märtsi lõpu ilmaga. Aeg on suht lukus - kas sel ajal või üldse mitte.

Radade kaardiga olen ka juba ammu tutvunud, soovisin lihtsalt teada teiste arvamusi radade kohta - nö punaseid nõlvasid on ka erineva raskusastmega. Mind huvitas kuidas punaste tase on St-Moritzi keskustes... näiteks Are Duvedi ja Are By punaste radadega võrreldes.

Tänud ette vastatamast ja kogemusi jagamast!

Keegi ei ole käinud märtis lõpus või aprilli alguses Austria või Šveitsi alpides? Kuidas lumeolud ja ilm seal võiks olla?

Soovitan firmat nimega AurigaCrown. aurigacrow.com, 2008 aasta kevadel rentisin sealt autot mitu korda (Valencia lennujaama esindusest). Hind oli siis ca 20 eurot päev + 20 eurot vabatahtlik kindlustus rehvide purunemise tarbeks ja klaaside purunemise tarbeks. Iga kord jäin teenindusega rahule ja soovitan julgelt.

Autoks soovitaks Fiat Doblo/Peugeot Partner - need diislid ja lisaks reisimiseks mugavad, ruumikad ja ökod.

Jätsin mainimata, et olen Hispaanias ja varustust sooviks osta/rentida siit. Kuigi Eestist on ka delegatsioon tulemas siis tundub, et neil on pagasiga kitsas, nii et mugav oleks varustustust osta kohapealt mitte Eestist.

Aga kuidas muidu nende kaubamärkidega on, mida seal pakutakse?

rääkisin ühe tuttavaga, kes hiljuti sõitis Barcelona-Valencia mööda tasuta teed. Reis kestis 14 tundi!!! Uuri liiklusolukorda enne kui sõitma hakkad.

Barcelonast Valenciasse saad mööda tasulist kiirteed (25-30 euri) või enamvähem paraleelselt kulgeb ka tasuta tee. Olenevalt liiklusest tuleb tasuta teel pisut suurema ajakuluga arvestada. Samas on seal ka rohkem vaadata, kui sõidad päevasel ajal. Me sõitsime mööda kiirteed ja nägime ainult asfaltit ja betooni ning mitu-mitu korda tuli peatuda, et teemaksu maksta. Vaata http://viamichelin.com - saad valida nii kiirema tee kui odavama tee.

Samas läheb Valenciasse ka buss: http://alsa.es