sailu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Olen ise kenasti reisinud LindaLiinidega, kuid tänane olukord oli küll vägagi ebameeldiv.
Ostsin kuu aega (13.aprill) tagasi sooduskampaania käigus 2 piletit Helsingisse. Broneerisin kohe tänaseks (5.mai) reisi. Peale seda kadus ära mul rahakott, kus sees olid ostutšekid. Ma ei hakanud muretsema reisi pärast, sest broneering oli tehtud ja broneeringu number olemas. Täna laevale minnes selgus, et mind ei lasta laeva, kuigi mul on olemas broneeringu number ja isikuandmed nende süsteemis.
Lükkasin broneeritud reisi siis edasi järgmisele nädalale (13.mai), et tulla täna koju ja võtta välja Internetipanga väljavõte sellest, et Osturalli ajal ostetud piletite eest olen maksnud.
Helistasin LindaLiini, et selgitada oma olukorda ja mulle öeldi, et see pole mingi tõestus ja ma võin võtta ühendust e-maili teel LindaLiini juhatajaga. Kirjutasin oma olukorrast ja vastuseks tuli napisõnaline kommentaar, et jah kahjuks ei ole võimalik ilma ostutšekita reisida, kuna need ei ole personaalsed ja pangakonto väljavõte ei tõesta midagi.

Sai helistatud ka tarbijakaitsesse ja sealt vastati, et Internetipanga väljavõte on dokument, mille alusel firmad, kes hoiavad oma kliente ja on viisakad, teevad toiminguid/tühistamisi jms. Kahjuks AS LindaLiinid sinna alla aga ei kuulu!

Klienditeenindus nii sadamas kui ka telefonis on LindaLiinil täiesti puudulik!