acks

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
3 meeldimist
5 postitust / 28 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Minu ainsad kogemused on Radissoni hotellidega. Mõlemal juhul unustasin ise oma asjad maha. Esimene oli Stockholmi park inn hammarby. Sinna jäi "kosmeetikakott". Kuna ööbisin seal hotellis väga tihti ja olin paari päeva pärast naasmas ja üldse ei tulnud selle pealegi, et Rootsis peaks selliseid asju jälgima, siis võtsin teema üles järgmisel visiidil paar päeva hiljem. Ei leitud midagi. Suure lamendi peale ilmus paar nädalat hiljem kott "ühest teisest toast leituna" üles, aga kallimad lõhnad olid sealt kadunud. Nii jäigi. Teine kord unustasime naisega Radisson Latvijas mõlemad oma jakid kappi. Leiti aga ainult naise jakk...

Kui rohkem sisule keskenduda, siis Regional Jet on just see ettevõte, kes lennutab Nordica värvides CRJ-e. Ma arvan, et keskmine lennureisija peab ennekõike seda silmas kui ta arutleb, kas konkreetse LO koodiga lend on Nordica voi LOT oma.

BMI lennuk oli vist viimane, mida Nordica oma tütarettevõtte kõrval kasutas. Minu arusaamist mööda, vaadates Nordica lennuplaani ja Skyscannerit - on BMI lennuk hetkel viidud Taani ja Rootsi vahet kulgevatele liinidele, mis juba estoniani ajast oli mingi hankega võidetud.

Mis puutub Nordica ja Regional Jet omanikestruktuuri, siis see on rohkem majandusinimeste teema ning asja iva on jätta ärivastutus ühte ettevõttesse ja lennuvõimekus (sh lennukid, sertifikaadid, meeskonnad, koostöölepingud) teise ettevõttesse, et halva stsenaariumi puhul oleks "restart" lihtsam kui estonianiga.

Lisan siis täpsustuseks juurde, et riiki sisenen ma kava kohaselt Miami (MIA) lennujaama kaudu, sealt otse edasi St Thomas (STT), kuigi see enam oluline pole. Olen seni 3-4 korda USA-s käinud, iga kord selle sama viisaga. Ma arvan, et olen märganud eraldi biomeetrilise passi väravaid, aga pead ei anna, kas USA või siiski mõnes EU lennujaamas (endal oli veel hiljaaegu vana pass, väga ei süvenenud).

Äkki taandubki küsimus sellele, kas on mingeid masinloetavaid sabasid, kus inimkontroll on pisteline ja siis üldine saba, kus tuleb pass ja viisa ja nägu ja sõrmejäljed kokku panna?

Reaalselt opereerib TLL-MUC liini LOT oma embraeridega. Nii nagu osa ARN-WAV ja VNO-WAV reise on Nordica opereerida.

Alustan ka kohe nõuet airBalticu suhtes.

  1. Okt lend Bcn-rix-tll (17:20 -> 23:55) esimene lend tühistati. Keskendumata korralagedusele Barcelona lennujaamas, siis uueks lennuks sain use airBalticusse helistades Bcn-cdg-tll (6:45-22:35). Ööbimine, transfer ja 10€ söögikupong.

Hilinemine kokku üle 22 tunni (paljudel seal reisil üle 24h).

Kuna väljumine Pariisi oli varahommikul (äratus kell 4, hotelli jõudsin ca 22), ja Pariisis ooteaeg 10h, siis võtsin lennujaamas päevaks hotelli. Lisaks tegin 100€ piiresse jäävad kulutused puhastele sokkidele ja pesule ning sõin nii esimesel õhtul kui Pariisis, a' ca 30€ eest.

Küsimus, millele ma veel vastust ei tea, et kas need kulud tuleks lisaks airBalticult sisse nõuda või see on puhtalt reisikindlustuse teema (mis samuti olemas)?

Eks annan teada, kuidas tulemus on.

Norsu,
Tõsi ta on. Ma seekord ka ei tahtnud stopovereid (ilmselt ka poleks saanud, kuigi ega ei süvenenud sellesse).

Ise võtsin STT - 25.02 sinna ja 7.03 tagasi. Umbes 300€ inimene. Ei võtnud kõige soodsamad pileteid, kuna sihtisin koolivaheaega ja mõistlikke ümberistumisi (minnes Helsinki 50 min, London 2h ja Miami 2h; tagasi Miami 5h sealt otse Helsingisse, kus 5h jälle enne Tallinna lendu).

Pileti sain bravoflyst, kusjuures kuna päevake kaalusin, siis momondos enam hinda ei andnud, bravoflyst otse sain. Lennud confirmed, kuigi booking reference imelik (bravofly poolt antud number checkmytripis ei valideeru, brittishi lehel aga muundub reference seal väljas millekski muuks, ja see miski muu on valiidne igal pool).

Majutus näib airbnb-s olevat 100-150€/öö, mis tundub nelja peale OK täiesti.

Muide. Antud pakkumine oli siis soodsam legendaarsest estraveli "sünnipäeva kampaanias" pea 10 aasta eest, kus lend Stockholmist maksis 3999eek, ja lend Stockholmi 1500kr lisaks :)

Paar mõtet:

  1. Äri ebaõnnestumine või pankrot pole kuritegu
  2. Firma juhid ja omanikud peavad võlausaldajaid kohtlema võrdselt
  3. Võin eksida, aga juriidiliselt ettevõte likvideeritakse, kui selle protsessi käigus selgub, et kohustusi on varadest enam, alustatakse pankrotimenetlust ja selle käigus siis vastavalt seadusele jagatakse varad laiali.
  4. Ettevõtte juhid ega omanikud pole automaatselt kurjategijad, kui ettevõte ebaõnnestub. Ennekõike on kuritegu varade kantimine / varastamine. Tagantjärele rumalana paistvad otsused pole kuritegu.
  5. Üldiselt raskustes ettevõtted kas üritavad vee peal püsida (hoiavad turuosa, kärbivad kulusid, nuiavad omanikelt raha juurde, otsivad investoreid, püüavad ettevõtet müüa) või kui see ei õnnestu, siis panevad putka kinni. Ei ole võimalik teha pehmet maandumist ja pikka ei liha ega kala perioodi. Nii ongi nii, et täna müüakse kaupa ja homme on pood suletud. Riik on loonud teatud turvavõrgustiku sellises olukorras tarbija, kes ei pea (kuigi võib) oma tehingupartneri majanduslikku seisu analüüsima, kaitsmiseks. Aga jällegi, puhtalt ettevõtte pankrotistumine pole kuritegu
  6. Kui cherry oleks kuritahtlik likvideerija, oleks firma nimi, omanik ja juhatus enne lõppu muutunud. Nagu meie riigis kahjuks tavaks...

PS. Ma pole cherryga muud moodi seotud kui läbi aegade ca 5-10 voucherit ostnud. Mitte kordagi reisivoucherit. Lihtsalt loen huviga juba mitu päeva seda foorumit ning mõned arvamused on küll emotsionaalselt mõistetavad, aga sisuliselt arusaamatud :)
PPS. Loodan, et õnnestub Saksamaalt mingid rahad kätte saada, kuna cherryst reiside eest ilmselt midagi loota pole. Ilmselt on võlausaldajaid cherryl omajagu ning oleks arusaamatu, miks peaks osa raha maksma reisi ostnutele, kui lepingute järgi on see vastutus antud reisi korraldajale ja eriti kui rahagi makstud. Cherry on lihtsalt agent...

Nägu näha pargitakse lennuk ööseks Tallinnasse :)

Sai eelmine kord septembri viimasel ja oktoobri esimesel nädalal käidud ning oktoobri osa USVI-l veedetud (St Thomas), mis on PR-ist kiviga visata. Ilmad olid väga ilusad. MIA-s enne olid ilmad märksa kehvemad.

No ei tahaks nüüd banaalne ja parastav olla, aga airBaltic on ennast positsioneerinudki odavlennufirmaks. Iga liigutus on tasuline, kuid põhihind on odav. Kui käed taskus reisid ja internetis mõistad check-in teha, pole probleemi. Seevastu Estonian Air üritab hetkel taasluua kvaliteetse lennuettevõtte imagot, kus nö tasuta saab pakid ära anda, check-in teha kui ka lennukis mingi kuklit närida. Kuigi jah, eks kõik on kokkuvõttes ikkagi kõrgema piletihinnaga kinni makstud. On see siis hea või halb... aga tore kui on valida :)

Tutkaonu - miks sa ainult Urxi kirgesid jahutada soovid - räägi välja, endalgi plaan sinna lennata... :)

Minu arusaamist mööda on topeltkodakondsus lubatud vaid sellisel juhul, kui too muu kodakondsus on omandatud ajal, mil eesti ei saanud oma kodakondsust anda, kuigi inimesel selline õigus oli (mõni esivanem oli eesti kodakondne 1939.a.)

Nii ehk naa on soovitav otse kas saatkonnast või KMA-st järele uurida.

Esitasin internetipanga väljatrüki --> viisa on passis :)

Kui juba Nice'i jõutud, siis seal võib ka vabalt liinibussiga sõita (oli vist nr 100, Nice'i bussijaamast), mis 1€ eest 20-30 minuti ja sama arvu peatuste järel Monacosse jõuab. ole ainult mees ja mine õiges kohas maha, muidu leiad ennast Itaaliast :)

Kas USAs peale selle väikeristmikel-kõigile-stop-märk veel mingeid huvitavaid reegleid on? Ja kui kui väga kiirusepiirangutest kinni peetakse/jälgitakse?

PS. Puhtverdeestlane - kui küsimusi ei pelga, siis ma hea meeega päriks veel MSNi kaudu: alar50(at)hotmail.com :)

Sihuke küss veel - kuidas USAs (või täpsemalt Florida --> Miami) internetiga lood on? Kas on mõtet mõne wifit võimaldava pihuarvuti peale lootma jääda ööbimist broneerides (gprs eesti numbriga on megakirves) või pigem rõhuda internetikohvikutele? Hinnad?

Kas keegi kommenteeriks, mis ilm on Floridas septembri viimastel päevadel? Googeldades jäi mulje, et 25+ kraadi ja ilus. Samas need orkaanid ja siingi topicus on räägitud rohkest vihmast sel ajal...
.
.
.
!

Soodsaim ööbimine, mida veebis näinud olen hetkel:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g147355-d148926-Reviews-Sebastian_s_on_the_Beach-Road_Town_Tortola_British_Virgin_Islands.html

Tundub hea otsing olevat see tripadvisor. Surfa natuke ringi, saad teised pakkumised ka kätte.

Ahjah. pigem makske "riigilõiv" mitte rohkem kui päev-paar varem ning kontrollige, et summa oleks õige. Paar tüüpi saadeti tagasi, kuna nad olid vähem maksnud. Tegelikult meenub mullegi, et kui esimest korda viisainfot lugesin paar nädalat tagasi, siis oli ca 50 krooni madalam see summa. Ja taala kurss muudkui tõuseb.

Samuti viisa approved.
Küsis natuke ettevõtte kohta, kus töötan - et millega tegeleb, palju inimesi, kaua töötanud.
Siis küsis paar küsimust mu seniste reiside kohta. Küsimus elukoha ja reisikaaslase kohta ning oligi kõik. Eks näis kui pikk viisa kukkus.

Ööbimine on odavam apartmentide/majade vms "ühikute" puhul, mis otseselt ei sõltu inimeste arvust. Hotelli puhul vast peaks jah sada eestlast kokku ajama, et terve hotell ära bronnida :)
.
Ehh
oskad sa öelda, miks viisast ilma jäädi?

Samas, mina saan ka sellest kirjatükist aru nii, et BA kaudu valideerimisel ei saa suure tõenäosusega AA kunagi kütuselisatasusid. Ning ka sellest, et tegemist on finantsotsusega, kuna kõikide infosüsteemide ringi progemine oleks rämekulukas. Ning kui lennufirma tahaks kindla peale need tasud kätte saada, peaks ta suurendama lennupileti maksumust, mitte trikitama maksudega.

Seda ei saa ju siis veaks nimetada, kindlasti mitte üksi AA või AA-BA vaheliste suhete kontekstis. Ainus, mis veel lahtiseks jääb - kas BA tegi vea, et ta ei kasseerinud endale kõnealused maksud lisakasumiks (või siis kahjumi katteks, mis tuleneb teistpidi AA kaudu valideeritavatest BA lendudest). Kuskilt on nagu kõrva jäänud, et tegemist just BA kampaaniaga oligi, mistõttu endale sisse kasseeritavate maksude mitte sisse kasseerimine võiski ju olla sihilik?! Otseseid kütuse lisakulusid ju neil üle atlandi lendamisel polnud (ise ei lenda, AA-le ei maksa).

Või millest ma valesti aru saan?

Snoop, olen nõus, et minu loogika tugineb eeldustel, mille õigsuses ma pole 100% kindel.

Kuid ma arvan, et kogu teema võib taandada ühele küsimusele: kui pileteid valideerib BA, siis kas toimub kütuselisatasude üle kandmine AA-le. Ma olen hetkel aru saanud, et ei toimu. Tasusid arvestatakse valideerija reeglite järgi ning tasu läheb valideerijale. Sellise leppe põhjused on ilmselt mugavus (odavus!) ning eeldus, et valideerimine toimub ühte või teist pidi suhteliselt võrdselt.

Kui ülaltoodu on korrektne, siis poleks AA näinud mingit kütusetasu ka juhul kui BA oleks mingi kirve otsa lajatanud. Ehk kokkuvõttes - AA ei saanud rohkem kahju, kui iga kord, kui BA kaudu nende lende valideeritakse ning BA puhul oli tegemist teadliku tegevusega.

Sellisel juhul ei näe ma mingit eetilist probleemi, kui reisibüroo kasutab ära taoliseid lennufirmade vahelisi kokkuleppeid oma klientidele soodsaima hinna pakkumisel ega ka sellise hinna reklaamimisel.