olevtoom

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi. Tahab minna:
15 meeldimist
1 postitust / 33 kommentaari
1 (0.2%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Palun lisaks cassandrinale ka minu konto kustutada.
-- vabandust, juba sain teada, kuidas see käib. Kiri saadetud. Veel kord aitäh senise eest.

Lugupeetud Markus Lausmaa,
palun seletage rumalale väidet
"Eelmise lehe kasutajasõbralikkus oli nullilähedane."
Mina kui Väga Väikese Aruga Karu märkan ainult seda, et uues versioonis on väga ebamugav teha seda, mis vanas käis lihtsalt. AInus asi, mis mulle vanas tripis negatiivselt silma jäi, oli pikk viivitus postitamisel, aga mulle miskipärast tundub, et seda oleks saanud parandada ka ilma haige ... vabandust, Haiku ... kujunduseta.
Lisaks tekitab väide "Võtke seda kui uue auto saamist, mis sest et vana sõitis, aga uus on parem ja kiirem ja lihtsam hooldada"
minus mitmesuguseid kahtlasi assotsiatsioone. Kuid neid ma ei hakka pikemalt lahti seletama; arvestada tuleb seda, et trip.ee on tasuta kasutatav ja seega ei ole kasutajatel erilist õigust kobiseda. Mina tänan tripi seltskonda selle 10 aasta eest, mis ma siin olen veetnud.

Tere!
Andke palun andeks mu otsekohesus, kuid kui vana versiooni 2 või 3 ekraanitäie asemel mul avaleht nüüd 9 ekraanitäit võtab, siis mina seda parenduseks pidada ei saa. Võib muidugi olla, et sõnad "mobiilisõbralikkus" ja "läpakavaenulikkus" on sünonüümid...
Üksikuid ebakohti ma sellelt lennuväljalt otsida ei suuda; aga võib olla, et uus trip.ee teeb mulle suure teene, hakates säästma õige suurt osa minu aega, mida ma siiani tripis kulutasin. Sest sisu on väga hea!
Keskkond osta.ee tegi hiljuti samasuguse uuenduse, kuid kasutajate tungival soovil jättis paralleelselt kasutatavaks ka vana kujunduse. Kas tripis saaks sama liigutuse teha?

Olen vastusega vist küll veidi hiljaks jäänud, kuid Messonghi naaberkülas Moraitikas näiteks on auto- ja rollerirendifirmasid nagu kirjuid koeri, hinnad ja suhtumine mõistlikud. Tulin täna sellelt saarelt, võtsin nädalaks firma Low Cost Car Rentals auto, mis toodi lennujaama ja mille sain lahkudes lennujaama parklasse jätta (pakkide asjus väga mugav, kui sind hommikul hotellist välja visatakse ja lend alles õhtul läheb). Chevrolet (ex Daewoo) Matiz maksis 112 € ehk 16 € ööpäev. Ma Korful sõitmiseks kahele inimesele suuremat autot ei soovitagi, Matizi eriline võlu on see, et ta on väga kitsas ja mahub igalt poolt läbi ning kõikjale parkima. Ja kui keegi tuleb rääkima Matizi puudulikust võimsusest, siis soovitan tal kõigepealt autosõidu elementaarvõtted omandada ja seejärel uuesti rääkima tulla.
P.S. See "full insurance" ei kata tavaliselt autopõhja, rehvide, laternate, peeglite ja klaaside vigastusi, nende eest küsivad nad ca 3 € ööpäevas juurde. Ma ei ole viimast võimalust küll kunagi kasutanud. Kui kreeka liiklusest aru saada, siis sääraseid vigastusi eriti ei tohiks ette tullagi.

Ma Kreeta kohta ei tea, kuivõrd otse sinna pääseks, kuid aeg-ajalt olen vaadanud Korfule saamise võimalusi ja sinna on küll ainus inimlik viis tšarter. Mõne päeva eest leidsin kõige odavama lennu ca 450 € per nase; sama hinnaga sai nädalase puhkusereisi koos majutusega. Ja ei pea loksuma läbi Frankfurdi vmt. ning Ateena.

Pisut ohvtopik, aga: liiza141 -- sellega, et pdf-faili muuta ei saa, ei maksa küll vähimatki arvestada.

Lp. RosettaStone,

nagu ülalt näha, olin mina esimene küsija. Kuidas selle kreeka keele paketiga siis on?
Inglise keel on piisavalt selge, ma arvan.
Vajadusel võite minuga ühendust võtta aadressil olevtoom@gmail.com
Tänan!

Njah, sõltumata lennuõnnetuse põhjusest on ISIS juba saanud, mida tahtis.

Paketireis ei pea inimest hotelli külge siduma, sest selles on hotelli hind sageli õige madal (mäletan üht Kreeka korda, kus nädalane kahekohalise hotellitoaga reis oli ainult-lennust 500 krooni (just, mitte eurot) kallim). Siis lausa tekib kiusatus auto võtta ja ööbida kusagil mujal. Või ka mitte, vabadus on valida. Ja on kindel koht asjade hoidmiseks... nii et mõne öö võib autoski magada.
P.S. Olen ma tõmmelnud mis olen, aga Korfule saamiseks odavamat ega kiiremat varianti kui paketireis pole leidnud. (Võib-olla on asi minu interneti-küündimatuses, muidugi).

Enne Saksamaale kolimist võiks ju ka teada, et selle linna nimi on Köln.

Igal juhul soovitan registreerumise (check-in) internetis ära teha, ja võimalikult vara. Siis on rohkem võimalusi istekohta valida (kui lennufirma sellist võimalust üldse pakub). Enamasti algab registreerumine 24 tundi enne lendu, kuid vaata Norvegiani lehte. Istekoha valimises on raskelt abiks seatguru.com.

Ahnojah, kui puust ja punaseks.
Sinu lennureserveeringu peal on mõned vajalikud asjad kirjas.
Esiteks "Booking reference", mis on 6 tähest-numbrist koosnev kood, näiteks T56GH7. Seda läheb vaja internetis (või lennujaama automaadis) registreerumisel ja üldse on kuivem ja muretum tunne, kui see kogu aeg võtta on.
Peale selle on seal toodud lendude numbrid, näiteks LH 885 (mis on Lufthansa). Lennujaama jõudes otsid üles väljuvate lendude (departures) tabloo, sealt leiad lennu numbri ja selle järgi
1) nende lettide numbrid, kus registreerumine toimub (kui Sul on registreerumine tehtud, siis see Sind ei huvita),
2) värava numbri, kust lennuk väljub, ja tegeliku väljumisaja. Need mõlemad võivad üsna kiiresti muutuda, nii et aeg-ajalt jälgi tabloosid (mida on lennujaamas iga nurga peal) ja säti oma jooksmised vastavalt. Pardaleminek algab tavaliselt pool tundi enne starti, kuid on erandeid.

Edasised tegevused on kenasti ära seletanud ksf! kreegid.

Maunu (maunu 19. mai 2015 03:42) ütles kõik kenasti ära.

sirle kaks,
ma palun väga vabandust, aga kas Teil fraasis "alla 4 meetri" mingit trükiviga ei ole? Tänapäeval kipuvad väikeautod (superminid) teisele poole seda piiri minema, ja autoelamuks ma sihukest küll ette ei kujuta.
Laevapileteid uurides olen märganud, et jamad hakkavad pigem teiselt poolt 6 meetrit, mõnes kohas läheb alla 7-meetrine ka veel odava auto alla.

Ma ikka soovitan selliste teemadega matkaauto.com foorumisse ka minna, seal on palju rahvast suurte praktiliste kogemustega.
Kõrguse eest maksad igal pool, alates praamidest. Parklatesse mittemahtumise vastu on võimalus auto kuhugi linna äärde jätta ja kaasavõetud rolleriga edasi liikuda, aga pean tunnistama, et ise ma seda proovinud ei ole.

P.S. Kas oled hinnanud, kui palju Su reis maksma läheb? Mul on pisike kahtlus, et auto hind ei moodusta sellest väga suurt osa. S. t., kui raha väga suureks probleemiks ei ole, tasuks kõigepealt ehk valmistoodang üle vaadata.

Naabrimehel on jummala õigus, see valgete õhtute osa on kõige tähtsam. Mind absoluutselt ei huvita, mis toimub hommikul kell 4, küll aga see, mis toimub õhtul kell 22.

See endast lugupidav rendifirma võiks endale asjad selgeks teha, lugedes ksf! 1000V kirja.
Muide, käivad jutud, et see registrimassiga skeemitamine (à la 3400-kilose USA pikapi arvelevõtmine 100-kilose kandevõimega, et saaks B-loaga sõita) kaob varsti.

Kõigepealt ma soovitan selliste küsimustega pöörduda foorumi matkaauto.com poole, sealt saab väga asjatundlikku abi. See öeldud, esitan oma võhiku-seisukohad. (Korra olen autoelamut proovinud ja hakkas meeldima :).
Ma ei tea, kuskohast see "Weight in running order" pärineb, aga meenutab justkui tühimassi. See on sõiduki mass ilma juhita, sõitjateta ja laadungita, kuid kõigi (sõitmiseks vajalike) vedelikega -- kütus, jahutusvedelik ja õlid. Mu sisemine hääl ütleb, et joogi- ega reovett seal hulgas ei ole. Ja isegi kui on, siis 3150-kilosest tühimassist on kerge arvutada, et iga inimene 7-st tohib koos pagasiga keskmiselt kaaluda 50 kilo ;). Pealegi oma piiratud kogemuse põhjal ma ütlen, et seitse täiskasvanut seitsmekohalises autoelamus ei ole Hea Mõte.
Matkaauto.com teemade hulgas on ka see, et Euroopas kaalutakse autoelamuid üpris tihti ega käituta ülekaalulistega kuigi leebelt.

Sekundeerin Buldoozale. Mul küll nii laialdasi kogemusi pole, kuid Kreekas ja Hispaanias (sh. just Mallorcal) olen alati auto võtnud mingist kohalikust noname-firmast ega pole kunagi mingite probleemide otsa sattunud. Ja see ainus kord, kus mõtlesin kah valge inimese moodi autot rentida, juhtus olema täpselt ülalmainitud Itaalia Hertz. Et neil vihmavari kõhus lahti läheks.

http://www.gva.ch/en/desktopdefault.aspx/tabid-60/

Peaks jõudma. Olen küll ainut "sinna" ja "sealt" lennanud, aga midagi keerulist ei ole märganud.

Ei ole Riial ka häda midagi, veidi kauem on vaja küll sõita kui Tallinnasse, aga parkimine lennujaama juures on odavam.

Kas see ring on ka autoelamuga läbitav? (Inglise- ja saksakeelses tekstis sellest juttu ei olnud, soome ja rootsi keeled kahjuks minu kõvasse pähe ei hakka).

Nii igaks juhuks: ega tark meiliprogramm pileteid spämmi hulka pole pannud?

See on pisut ohvtopik, kuid -- kas selliste ühekommentaariliblikate nagu "shader", "055905" jt. ärahoidmiseks saaks ehk registreerumisel isikutuvastust kasutada?