kopsy

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
3 meeldimist
1 postitust / 49 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Linn on tuledes ca 22ni, aga seda vaid ja ainult juhul, kui õhusaaste on normaalne ehk see värvidemäng on ka teisele kaldale näha. Vastasel korral tulesid sisse ei lülitata elektri (ja keskkonna) säästmise eesmärgil.  Umbes 2/3 päevadest on siiski õhk OK. 

Kohalik Uber ehk DiDi toimib väga hästi, saadaval ka inglise keeles. Kindlasti lae app alla enne Hiina saabumist. Bundilt Pudongi lennujaama pühapäeva õhtul tuleks arvestada ca 30-45min ja ca 120 RMBi.  
Vue baar Hyattis on OK koht, aga tavaliselt on seal alates mingi kella 9st õhtul vaja osta pilet (pole aastaid käinud, aga oli vist 150 RMB kunagi). Võibolla pühapäeviti siiski koht ööklubiks ei muutu ja pääsed vaid joogi ostmisega. 
Kui tahad vastupidist elamust, et tornist alla Bundile vaadata, siis nn pudeliavaja ehk SWFC kõrgematel korrustel asub Park Hyatt hotell, mille baar-restoranist avanevad head vaated. Vaate lunastamiseks tuleb soetada jook. 

Ühtteist on mõlema linna kohta juba mainitud.
Hakkas silma, et tulete augustis. Meie pere on nüüdseks Shanghais juba pea viis aastat elanud ja pean mainima, et eestlasele on ilma mõttes juuli-august aasta raskeimad kuud siin olla. Meeletu kuumus ja niiskus, ka peale päikeseloojangut (suvel hiljemalt kell 19) väga paremaks ei lähe :)
Shanghai aga just eeldaks just rahulikku jalutamist, et selle linna erinevaid linnaosi näha (Huangpu äärne (Bund), FFC (Former French Concession), Nanjing road, Yu aed, Lujiazui jne.
Väga ägedad on ka Shanghais max 1h rongisõidu kaugusel olevad Hangzhou oma West Lake'ga ja Suzhou, mida kutsutakse ka Hiina Veneetsiaks. Soovitaks vähemalt üle plaani võtta päevatripina.
Kui lisaks vaatamisväärsustele on soovi ka mingeid kaubagruppe studeerida ja võimalusel osta, siis selleks pakub loomulikult Shanghai kõik võimalused :)

Tere,
Olemas ja põhimõtteliselt valmis aitama, kui mure jätkuv.

Nõustun Miaga. WeChat on tunduvalt parem kui Skype. Videokõne kvaliteet suunal Hiina-Eesti on super ja kui netiühendust vähemalt 2mbit/s, siis pole kunagi katkestusi esinenud.

Hiina asukana võin öelda, et Skype toimib ilma VPNita küll, aga mitte päris ideaalselt. Esineb paremaid ja halvemaid päevi, kusjuures halvad päevad esinevad ka VPNi kasutades. Täiesti ideaalselt töötab siis, kui skype kõne teha Hiina piires.

Ei pea olema ühel piletil. Elame siin ja külalised käinud selle waiveri alusel, kus edasisõidu piletid olid eraldi. Kõik toimis.

Ja maal viibimise aeg on juba enam kui aasta 144h, kui siseneda Shanghai kaudu.

Tundub tõesti, et vaid Shanghai ja lähimate provintside teema. Vabandan eksitava info levitamise pärast.

Alates veebruarist on see viisavabadus edasilennu olemasolu puhul pikenenud 144le tunnile, kui kasutada Hiina suuremaid lennujaamu (Peking, Shanghai jne)

Testitud ja toimib. Meil käisid sõbrad külas omades SASi Tln-Shanghai-Tallinn piletit ja eraldi Shanghai-Bangkok-Shanghai piletit. Nad sisenesid Hiinasse nii enne kui pärast Tai külastust. Kokku teoorias siis oleks nad võinud viibida Shanghais 2x144h, kuid nad piirdusid vähemaga.

Oluline o lennufirmat eelnevalt teavitada soovist seda tingimust kasutada maale sisenemiseks, et vältida probleeme check-in'is.

Kui ekstreemsem variant ka võis sobida, siis äkki midagi sellist. 2010 sai mindud El Nidost öölaevaga Coronisse. Keskööl välja, ca 8st hommikul kohal, kiire ja efektiivne, piletid sai ostetud päev või paar enne sealtsamast sadamast, hinda kahjuks ei mäleta. Elamus oli muidugi igati seljakotireisija vääriline: ca 500 inimest suht väisel alusel, väga palav jne. Praegu vist enam nii ei teeks, aga siis tundus fun :)

Me hetkel siin ja pisuke peavalu endalgi otsustamisega, kus aastavahetust veeta. Väidetavalt pidi seal Burj Khalifa juures tõesti kena olema, kuid sealt peale keskööd taksot saada pidi olema pea võimatu. Mõned väidavad, et 4...5 h ootamist poleks mingi üllatus. Kuna meil ka 8-aastane kaasas, siis vist kaldume otsustama uus aasta vastu võtta enda hotellis, mis asub Deira poolel Creeki ääres.

Võib kiireks minna. Kunagi 2010. a lendasin ka ise Tigerairiga ning selle väljumine oli mingist terminalist, midakutsuti kas low-cost terminal või budget terminal vms. Sinna sai bussiga ja pagas tuleb kindlasti välja võtta ja uus checkin teha. Ise reisisin seljakotiga,checkin oli netis eelnevalt tehtud ja seepärast ei olnud probleemi. Lendude vahe oli mul ca 2,5h.

to Rajukas

See ka täitsa huvitav variant, mida pakud. võimalik, et läheks ühtepidi ja tuleks teistpidi tagasi.

Kas sel juhul minnes tasuks minna üle Zagrebi? s.t vältida täielikult Sloveeniasse sisenemist?

Teadjamad soovitage hetke parimat marsruuti Pärnu ja Pula (CRO) vahel.
Plaan oli startida 16.07 hommikul ca 6st Pärnust. Nüüd lugedes kommentaare hakkan kahtlema, et kas see äkki isegi liiga vara pole, et Varssavi suht valutult läbida? Ehk peaks proovima sinna veelgi hiljem (ca 20?) jõuda?
Varssavini tundub, Budzisko-Suwalki-Augustow-Lomza-Zambrow-Varssavi on parim variant.

Kuidas sealt, edasi? Kas tasuks Lodzi uut teed mööda minna mingi osa? Teha küll tiir, aga võita "sõidukvaliteedis"? Või on Katowice suund ka OK? Viimane tundub kõige mõistlikum distantsi silmas pidades. Sealt siis edasi Brno-Viin ja siis juba suht üheselt selge, kuidas edasi.

Tänud ette.

Kas sellist stsenaariumi nagu Marielle81 kirjeldas võib karta ka Saigonis? Saabume sinna sel laupäeval graafiku järgi 12:50 ja edasilend domestic termialist juba 15:25... sinna sisse peame mahutama viisa vormistamise ja terminali vahetuse...

Loodan, et aega ikka jagub :)

Mul pangakaart jäi alles, aga vähemalt 2010 a aprillis ei olnud mujal kui PP-s sularahaautomaate. Seega oli tengelpung mõnda aega päris punnis, kuna peale PP-d sai suund võetud Port Bartonisse, sealt laevaga El Nidosse, sealt öölaevaga (elamus omaette!) Coronile. Ehk 2 nädala cash oli pidi kaasas olema.

Mulle maaalune jõgi väga mingit muljet ei jätnudki. Suurim elamus siiski island hopping Port Bartoni ja El Nido kandis. Samuti soovitan võtta tsikli ja El Nido kandis päevake-kaks ringi vaadata.

Me päris kahte nädalat ei olnud, aga ajaliselt jagunes meie aeg umbes nii:
PP 2 ööd, 3 päeva s.h päevane tripp maaaluse jõe juurde
Bussiga Port Bartonisse (ca 4h), seal 2 ööd, 3 päeva, peamine tegevus paat laenutada ja lähiümbruse arhipelaagoga tutvuda
Paadiga (ca 10 inimest mahutav) El Nidosse, vist olime 5 ööd. Sealkandis suht sama päevakava s.t lähiümbruse saartel enamus päevi. Kuid 1 päev sai siis ka tsikkel laenatud ja lähiümbrusega tutvutud.
Edasi viis tee juba öölaeval Coronile. See laevasõit oli päris huvitav kogemus.

Pean tunnistama, et ei mäleta :) Kuskilt on meeles summa 700php/päev, aga võin ka eksida.

Palawan on suht suur saar, kus asfalti kontsentratsioon ei ole just teab mis kõrge. Eriti piirkondades, kus midagi vaadata on (El Nido kant, Port Barton jne, PP-st ülalpool ei käinud, seega info seaalsete teeolude kohta puudub) Seega roller ehk pole parim variant.
Ise sai renditud El Nidost pisut suuremate ratastega krossika tüüpi tsikkel. Usu mind, see rataste ja kummide suurus loeb nendel teedel väga palju, kuna teed on rööpas ja suurtest kividest üle sõites ei ole sel juhul nii valus. Riideid varu hoolega või mõtle nende pesemisele igapäevaselt, kuna ca pooltunniga nendel teedel oled ühlasest liivakihiga (või mudaga) kaetud.
Teeäärseid tanklaid kui selliseid remote kohtadest ei ole, aga see pole suur probleem, kuna suvalisse külla sisse sõites küsi esimeselt inimesest kütust ja üldisest seda ka saad...äärmisel juhul tuleb kahte või kolme inimest tülitada. Hind on küll grammivõrra kallim kui El Nidos või mõnes muus "päristanklas", aga mingit liigkasuvõtmist filipinod ei rakenda.
Ööbimise hinnad ja kvaliteet seinast seina. Ilma koditsioneerita toa saad kindlasti alla 1000php/öö, kondiga kipub sinna 1500php kanti minema.

Ilma jobutamiseta siis oma kogemustest Londonis priceline'ga:
Copthorne Tara Kensington $85 + maksud. Oli King size bed, aga hotelli ennast ei soovita
Hilton Hotel Olympia $80 + maksud. Oli king bed.
Nh Harrington Hall Hotel $85 + maksud. Oli king bed. Neist kolmest hotellist vaieldamatult parim minu hinnangul.

Teen sulle copy-paste'i enda reisiplaneerimise failist, mis sai koostatud enda Filipiinide ja Java ning Bali külastuseks selle aasta aprillis. Hinnad kahele (abielupaar siis), reaalsus erines kokkuvõttes ca 2-3kEEK ülesse poole. Eelkõige oli reaalselt kallim "transport kohapeal". Olime siis kahekesi, seljakottidega ja püüdsime elada suht mitte laristades, aga samas ka mitte vaid kuivikuid süües. Hommikuti ikka korralik hommikusöök ja õhtuti korralik õhtusöök restos koos rohke õlle ja muu napsuga. ehk on abiks:
Lennud Eelarve
Riia-Hongkong-Riia Turhish Airways 11 265 kr
Lennud kohapeal kokku 7 siselendu 12 929 kr
Muu transport kohapeal 5 000 kr

Toit ja jook 6 900 kr
Ööbimine 10 549 kr
Vaatamisväärsused, meelelahutus 4 000 kr
muu 3 000 kr
KOKKU 53 643 kr

Reisiplaan oli selline. Päevad, kus on hotelli nimi taga broneerisime eelnevalt ette, ülejäänud siis vaatasime kohapealt.
kuupäev koht EEK/öö Hotell
3.apr laupäev Lennuk/Hongkong
4.apr pühapäev PP 580 A&A Plaza Hotel
5.apr esmaspäev PP/Sabang/PB? 300
6.apr teisipäev Port Barton 225 Greenviews Resorts
7.apr kolmapäev Port Barton 225 Greenviews Resorts
8.apr neljapäev El Nido 600
9.apr reede El Nido 600
10.apr laupäev El Nido 600
11.apr pühapäev Coron 300
12.apr esmaspäev Coron 300
13.apr teisipäev Coron 300
14.apr kolmapäev Manila/Buss 0
15.apr neljapäev Banaue/Buss 0
16.apr reede Jakarta 518 Prasada Mansion (hommikusöögiga)
17.apr laupäev Yogyakarta 714 The Phoenix Hotel Yogyakarta
18.apr pühapäev Yogyakarta 714 The Phoenix Hotel Yogyakarta
19.apr esmaspäev Indoneesia 300
20.apr teisipäev Surabaya/Rong 300
21.apr kolmapäev Bali 933 Novotel Bali Benoa
22.apr neljapäev Bali 933 Novotel Bali Benoa
23.apr reede Bali 933 Novotel Bali Benoa
24.apr laupäev Hongkong 1174 The Harbourview (hommikusöögiga)

tsekka Turkish Airlines'i soodukaid. Endal õnnestus Riia-Hongkongi eest ümberistumisega Istanbulis maksta 350€/naase. Lendasime selle aasta aprillis.
Kuigi ka siin foorumis on Turkish saanud pisut negatiivse varjundiga kommentaare, siis mina isiklikult julgeks küll seda firmat soovitada. Nii lennuk, seal pakutav söö, jook kui ka teenindus iseenesest tundus täiesti heal tasemel olevat.
Pole küll üleliia palju väga pikki lendusid teinud, aga võrreldes möödunud aastase KLMi lennuga LAXi oli kogemus Turkishiga ikka peajagu üle, seda siis nii lennumasina, kui lennul pakutava osas.
Pealegi huvitav fakt: Turkish on Manchester United'i ametlik "carrier", seegi mingi kvaliteedimärk.

Kes selle uudise edastas? On sul mingit linki jagada?