biggest
Reisihuviline
biggest
Liitus Tripiga 16 aastat tagasi
0 meeldimist
0 mittemeeldimist
0 postitust
15 kommentaari
Viimased kommentaarid
Taani silladÜldfoorum

Eurod sobivad vaid paberist, münte pole mõtet pakkudagi. Sama ka Rootsis, Norras.

0
0

ID- on EU sisene dokment, küll aga võivad seda aktsepteerida ka Shengeni maad. Kolm aastat tagasi töötades autojuhina sobis Eesti ID nii Norra kui Sveitsi tollile ning piirivalvele. Inglismaale minnes küsiti Prantsuse poole peal passi. Inglismaal ulatasin piirivalvele passi, kuid ID oli sinna vahele jäänud. Passile visati põgus pilk ja anti tagasi, isikuandmeid kontrolliti ID-lt. Kui keegi 2008 aastal EU-s eitunnista Eesti ID-kaarti on see pigem ülbus kui võhiklikkus.

0
0
Reis Soome.Üldfoorum

Ei taipa kust inimesed hangivad omale nii massiivseid ID-kaarte, et ei jõua seda reisil kaasas vedada. Minul on ID alati rahakoti vahel. Ka meie oma miilits või piirivalve võib Sind isiku tuvastamiseks kaasa võtta, kui sul puudub dokument.

0
0

Minul 256MB jooksutab küll, aga nii suuri postitusi võiks hakkida küll. Tegelikult juba paarikümne postituse järel on teema piisavalt vahetunud. Sadakond posti oleks vist piisav.

0
0

Vabandage, et mitte minejana sekkun, aga pean seda vastutustundetuks. Olles ise väga palju roolis olnud, võin kinnitada, et liikuvas autos ei puhka keegi korralikult. Nelja peale võite jagada sõiduaja max 20-ne tunni peale, sest viimane rooli istuja on selleks ajaks juba väsinud. Samas juhile pole midagi tapvamat, kui magav reisiseltskond. Selle tee kohta see üks 8-10 tunnine paus ei ole kaotus. Pole ju vahet kas teete pausi tee peal või magate Itaalias ennast välja. Ärge tapke ennast ja teisi. Sõites öösi ja varahommikul näete tee ääres nende surmakutsarite tagajärgi küllaga.

0
0

Inglise nael 17.34. Millal siis veel kui mitte praegu.

0
0

Ära palun solvu jälle,aga Sinu äriplaan on natuke nõrk. Vaidleks puhtalt hindade ja tasuvuse üle. Selliste hindadega Sa ie suuda pakkuda oma klientidele turvatunnet. Tehnikaga suhteliselthästi kursis oleva inimesena julgen väita, et need paarkümmend aastat vanad autod ajavad oma jaoks asja ära aga teenuse pakkumiseks nad teps mitte ei kõlba. Kui peaks tehnika alt vedama, kuidas kompentseerid oma klientidele koju jõudmise, reisi jätkamise või mitmepäevase autoremondi kusagil mõttetus külakeses. Saan aru, et Sinu sihtgrupp on noored mitte väga nõudlikud kliendid, aga seda enam nad tahavad oma pisku eest saada maksimumi. Järgmiseks võtaks autojuhi. Sellele 6-8 tuhandele, mis Sa talle palgaks pakud lisa ka maksud. Sellise palga eest saad juhi mustalt ja max üheks reisiks. Kui ajad asja ametlikult siis Sul pole pelgalt mitte autorendi firma kuna Sa korraldad ju reise, tegeled reisjate veoga. Sellega lisandub hunnik lubasid, litsentse, makse ja kohustusi. Ära unusta, et klient on kuningas. (tavaliselt, kuid mitte kõik )

0
0

Minu jaoks maksab ka eneseuhkus midagi. Arvasin seni oma lolli peaga, et Eesti hakkab arengumaa staatusest juba välja kasvama.

0
0

See alko ja tubaka müümise jutt on küll jama. Esiteks pole hinnavahe enam selline, et oleks võimalik teenida, teiseks peab olema kellele müüa. Laua viina sinu käest küll keegi ostma ei hakka ja Leedus toodetud Marlborot...jne ei osta samuti ükski eurooplane. Kui tahad teada miks, proovi ise ära. Sama ka alkoga.

0
0

Sorry, pole küll investor aga kindlasti poleks ma huvitatud ,et koos minu pere või seltskonnaga terve puhkuse töllab kaasa mingi võõras vant ja üritab mulle pähe määrida oma marsruuti. Selle jaoks rohkem bussireisid. Matkaauto eelis ongi ju privaatsus ja sõltumatus hotellidest(vajadusel ka kämpingust) marsruutidest, kellaaegadest,jne...

0
0