matist

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

9 meeldimist
3 postitust
35 kommentaari
Viimased kommentaarid

Probleem tekkis Mehhikos. Pärast üleöö lendu õnnestus Amsterdamis tavaarvutil see teha aga mobiilis ikka ei õnnestunud. Põhjus siiani selgusetu.

Minul kaks eraldi piletit Tll-STO Lot ja edasi STO-SIN-DPS Singapore Airlines.Pagas saadeti lõppu ja pardagaardid sain ka kõik Tallinnas.SIN-DPS pole siselend.

Piletid ühe numbri ja

 bron. koodiga peaks vähemalt teoreetiliselt garanteerima, et  lõpuks ikka sihtpunkti toimetatakse. Mõlemad lennuki vahetused seal alla miinimum aega. Mingit hoiatust, et omal vastutusel, polnud. Turkishil on küll väravas vastas oldud ja kiirelt järgmisele lennule toimetatud.

Tänan Buldooza.Minnes ja tulles Air France-Aeromexico T1-st T2-te ja tulles vastupidi.Seni lennanud vaid T2 kaudu.

Tulin Singapuri kaudu Stockholmi ja seal  kontrolliti nii käsipagasit kui äraantavat.

Aasta tagasi pidid kõik riigist lahkujad Cebu lennujaamas eraldi kassas tegema makse. Vastu said kviitungi, milleta keegi lennule ei pääsenud.

Cebust väljuvatel rahv.lendudel lennujaama

maks eraldi.

Minule soodne 300 ringis.Jõuludekski võib saada soodsalt,viimati Singapore Airlinesiga Balile 400-ga.Nüüd vast liialt vara osta.Kindlasti tuleb  hiljem häid pakkumisi.

Võib ka teisiti olla.Olen olnud Bali randades kahel erineval aastal.viimati sai seal oldud kolm nädalat detsembris ja äsja tuldud.Päevad kõik päikeselised.Vahel õhtul ja öösel sadas oli ka äikest.Erinevad rannad, ka Kuta, olid puhtad.Ei mingeid kilekotte vees ega prügivalle ka vara hommikul.Legiani kandi randades päikeseloojangu kogemine tulede, melu ja mugava olemisega-ere kogemus.Kogu Bali õhustik on kogemist väärt.

Minu kogemus vastupidine.Ikka on neid aegunud ja nüüd otsustasin kasutada.Selgus,et punktidele lisaks tuleb ka veidi raha maksta.Valisin reisi Istanbuli kaudu ööbimisega vahepeatuses nii tulles kui minnes.Mõlemal korral pool päeva linna jaoks.Kellel kogemus uues lennujaamas hotelliga,millistesse  viiakse?Toredat aastavahetust!

Tere. Loodetavasti on foorumisse oodatud kõik reisimisega seotud teemad. Hävitavad hinnangud inimestele ja nende tegudele pärsivad siinseid arutelusid.

Nüüd peabki seepärast lendude vahe olema vähemalt 12 tundi. Hotellid on olnud erinevad, heast väga heani. Hääletaja liialdab, hotell deskis pole kunagi üle tunni läinud ja sõit hotelli maksimum tund.

Tagasilennul Balilt Turkishi piletil esimest otsa Kuala-Lumpurini opereeris Malaysia Airlines ja online check-in oli võimalik vaid esimesel segmendil Malaysia kodulehelt saadud piletinumbriga teise booking koodiga.Turkish andis teada, et chek-in vaid Kuala-Lumpuris. Seal lennukist väljudes ootas töötaja ja andis järgmiste lendude pardakaardid. Endal polnudki check-inni vaja teha. Sinnalennul kasutasin transsit deski. Oman airi lennul algusega Amsterdamist opereeris esimest segmenti KLM. Omani kodulehel ei lubanud esimest otsa registreerida aga KLM lehel sai tehtud. Pagas alati sihtpunktini. Qatari ja Turkishi puhul pole varajane check-in oluline, sest tasuta saab kohad valida varakult.

Olin seal möödunud detsembris, ei sääske puuke ega liivakärbseid. Öösiti sadas,päevad päikeselised. Üldmuljelt kõik ülivõrdes, ka hinnad. Vaid bussitransport oli Mahel odav ja hästi korraldatud. Kel edasilend Praslinile võiksid arvestada aeganõudva piirikontrolliga, eriti kui mitu suurt lennukit samaaegselt maandub. Dokumente, hotellide broneeringuid jne.kontrolliti põhjalikult.



Tagasilennul Balilt Kuala-Lumpuri kaudu hilines Malaisian Airlines sedavõrd,et Kuala-Lumpuris kahanes lennuki vahetuse aeg 1t 25minutilt 20 minutiks.Lennukist väljumisel oli töötaja vastas,kes juhatas Turkishi väravasse. Lennule mineku väravas ootasid ka pardakaardid.Tagasilennul oli online check-in võimalik vaid Kuala-Lumpuruni aga istekoht valige Turkishiga lennates kindlasti varakult.

Tänan. Kavas linna minna aga pagasilint saab esmalt testitud. 

Tere kribusk. Kuidas sujus ümberistumine koos pagasiga.

Lennufirmade,lennujaamade suhteliselt objektiivseid hinnangud saab skytrax kodulehelt. Sealsete hinnangute järgi ei teki minul küll soovi Aeroflotiga lennata.Qatar on kindel valik.

Kas tõesti Turkishi lehel Kuala Lumpur-Denpasar puudub?Minul kogu reis seal olemas.

Ka minul sarnane tagasilend DNP-KUL MH 852 19.15-2215 ja KUL-IST TK 61 23.40-6.20 ühel piletil-

Parim variant muidugi pagasita reisimine.Soovitan võtta ühendust Turkishi Tallinna lennujaama esinduses kellekiga.Minu muredele on alati leidnud lahenduse Rainis Kolgo. Miks uus pilet? Lennud ju ühel piletil,seega lennufirma mure.Edu.

Siin sama liin, sama mure.Lend alles märtsis.Vahe vaid selles,et minnes edasilend Kuala Lumpurist  järgmisel hommikul MH 715 kell 9.00.Tulles kõik nii kui kribuskil.Turkishi lehel kõik ühel broneeringul ja piletinumbril.Tasuta kohtade valik võimalik seni vaid Turkishi opereeritavatel lendudel.MH kodulehel annab bron.veateate aga piletinumbriga saab sisse ja annab ka teise broneeringu tähise.Selgub,et nii minnes kui tulles terminali vahetus.Jah,firmad erinevas alliansis.Siit ka võimalik probleem pagasiga.Kui peab Kuala Lumpuris selle välja võtma siis järgmisele lennule tõenäoliselt ei jõua. 

Barcelona El Prati lennuväljalt sõitsin bussiga 64 linna(2eur) siis regionaalrongiga Riudellots`i(7,2eur) ning sealt jala Girona lennujaama (tavakõndi 45 min), Kuna Tallinna lennuni(30eur)oli piisavalt aega ja pagasiks vaid seljakott siis probleeme polnud.Ekspressbussidega sõites oleks hind ühelt lennuväljalt teisele üle kahe korra kallim ja vaid veidi kiirem.