anneju

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
4 meeldimist
2 postitust / 9 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Õigusbüroo LEXTAL saatis kõigile tema poole pöördunud klientidele järgmise vastuse:

Austatud daamid ja härrad
Tänan, et pöördusite LEXTAL-i poole ja saatsite oma sooviavalduse LEXTAL-iga õigusabilepingu sõlmimiseks seoses WOW Travel GmbH poolse reiside korraldamata jätmisega.
Meie eesmärk oli enne kliendilepingu sõlmimist ja Teile riigilõivu ja ettemaksuarve esitamist koguda õigusliku olukorra, vaidluse eduperspektiivide, WOW Travel GmbH majandusliku seisundi ja tema võimaliku kindlustuse kohta nii palju andmeid kui võimalik. Soovisime vältida olukorda, kus Teile tekivad veelkord asjatud kulutused olukorras, kus reaalse raha tagasisaamise võimalus on väga väike või olematu.
WOW Travel GmbH on sisuliselt tegevuse lõpetanud. Tema tegevuse suhtes on Saksamaal politsei menetlus otsustamaks, kas toimunu on kuritegu ja järgneb kriminaalmenetlus. Minule teadaolevatel andmetel ei ole WOW Travel GmbH sõlminud kohustuslikku kindlustuslepingut, mille alusel oleks võimalik nõuda kindlustusandjalt Teie sõlmitud reisilepingu maksumuse hüvitamist.
Oma soovist algatada kohtuasi WOW Travel GmbH vastu teatas oluliselt vähem inimesi (ca 80) kui võis eeldada. Enamusele inimestest oleks õigusabi tasu suurendamine raha tagasisaamise väljavaateid arvestades vastuvõetamatu.
Eelnevast tulenevalt ei ole meil kahjuks võimalik Teid hagimenetluses pakettreisi hinna tagasisaamiseks esindada. Andmete põhjal, mis meil õnnestus koguda, ei ole kohtuvaidluse alustamine mõistlik – see tooks kaasa täiendavaid kulutusi, kuid raha tagasisaamise tõenäosus on väga väike.
Kui otsustate alustada kohtuvaidlust WOW Travel GmbH vastu või üritate pakettreisilepingu eest tasutud summat muul viisil tagasi saada, siis loodan siiralt, et Teie ettevõtmine õnnestub.
Kõik Teie poolt edastatud meilid ja nendele lisatud dokumendid kustutatakse. Neid ei ole edastatud ega edastata ühelegi isikule.
LEXTAL tegi selle kaasusega seoses kümneid tunde tööd ja selle eest ei tule kellelgi midagi tasuda. Meiliaadress teade@lextal.ee suletakse pärast käesoleva meili saatmist.
Lugupidamisega
ALAR URM
vandeadvokaat • partner

Nüüd on siis lõplikult selge, et need 1800 petta saanud inimest (nii suurt klientide arvu nimetati, täpset arvu teab Tarbijakaitseamet) jäävad oma rahast ilma.
Kas leiduks keegi, kes pöörduks meedia poole, et vähemalt reisi pakkunud Cherry Media petised saaks häbistatud, et tulevikus teaks inimesed reisifirmade suhtes olla ettevaatlikud.

Kirjutasin Tarbijakaitseametile järgmise kirja
Olen lugenud kõiki Teie kirju pettasaanud klientidele ja Teie vastuseid trip.ee foorumis. Olen aru saanud, et aidata Te meid ei taha ja jääte petiste poolele.
Selle firma reise ostavad valdavalt väikse sissetulekuga inimesed ja pensionärid, kes on reisiraha kokku hoidnud oma kasinatelt sissetulekutelt. Mõne inimese jaoks oli see võibolla esimene reis. Meie hulgas ei ole mõjukaid ja jõukaid inimesi, kes suudaks kohut käia. Sellega Te oletegi arvestanud. Kokkuvõtteks tahaksin Teilt küsida: “Kas Teie südametunnistus ei piina, et Te meid aidata ei taha ja nii suure hulga inimeste mure jääb lahendamata”.
Kuu aja möödudes sain trafaretse vastuse, kus selgitatakse, et TKA ei ole süüdi.

Olles teinud kõnealusel juhul kõikvõimaliku tarbijate aitamiseks, ei pea me põhjendatuks Teie poolt esitatud küsimust ametniku südametunnistuse kohta.
Juhul, kui Te olete veendunud, et Tarbijakaitseamet ei teinud piisavalt ega tegutsenud kooskõlasTarbijakaitseameti põhimäärusega, on Teil õigus pöörduda ameti tegevusele hinnangu saamiseks Eesti Vabariigi Õiguskantsleri poole.

Selge on, et rahast oleme ilma, aga häbistama petiseid ja ametnikke meedias vähemalt peaks. Ka meedia poole pöördumisel jääb meie jõust väheks.

Kas nüüd on foorumis kõik rahulikult leppinud petmisega. Keegi meid ei aita, tarbijakaitse meiega ei tegele. Meie hulgas ei ole rikkaid ja mõjukaid isikuid, kes suudaks koondada meid Cherry petistega võitlemiseks. Olen korra varem reisinud WOW-ga, siis oli reis korralik. Selle firmaga reisivad väiksema sissetulekuga inimesed ja pensionärid, kes on reisiraha vaevaga kokku hoidnud.
Tundub, et meie õnnetuse ümber kiibitsejaid tekib juurde. Sain meili Aurelius Inkassolt. Kui küsisin, kellelt nad said minu aadressi, siis vastati, et koostööpartnerilt. Minul ei ole iialgi olnud ühegi inkassofirmaga kokkupuuteid. Kas keegi veel on saanud taolisi pakkumisi?
Meilise oli järmine
Aurelius Inkasso OÜ pakub abi tasumata võlanõuete menetluses. Meie töö tulemuslikkuse tagab meeskonna tugev juriidiline pagas ning pikaajaline kogemus võlanõuete menetlemises.

Meie pakutavad teenused on:
· nõuete inkassomenetlus
· nõuete kohtulik menetlus
· nõuete ost
· krediidiinfo ja taustauuringud
· juriidiline konsultatsioon ja õigusabi (võlaõigus, äriõigus, pankrotiõigus, kohtumenetlus)
· esindamine läbirääkimistel, kohtus, likvideerimis- ja pankrotimenetluses
· õigusalaste dokumentide koostamine

Nõuete inkassomenetluses kehtib meil põhimõte: kui meie tegevusest ei ole Teile mingit tulu, siis ei kaasne sellega Teile ka mingit kulu. Meie teenustasuks on kokkulepitav % võlgnikult reaalselt laekuvalt summalt.

Kui Teil on tekkinud probleeme võlgnike ja tasumata nõuetega, siis võtke meiega julgelt ühendust!

Lugupidamisega

Aurelius Inkasso
Tel. +372 555 86 485
E-mail
Web Sait

Lisaks 17.08.2015 kirjeldatud juhtumile teatan, et tegemist oli kahe pettusega. Enne reisi tühistati üks ekskursioon ja muudeti ekskursioonide nimekirja. Costa Bravas tühistati ka botaanikaaia külastus. Rannikuga tutvumise ekskursiooni ei olnud, meid viidi bussiga hotellist 10-minutilise jalutustee kaugusele Santa Clotilde aedadesse ja lisati veinikeldri külastus, mida ei olnud üldse kavas, see oli giidi soov. Kõigile on teada ja näha, et giid lahkub sealt kingitud pudelitega.
Kirjeldan veel paari juhtumit minu tuttavatega.
Minu sugulane käis paljukiidetud Türgi reisil. Kuna seitse inimest olid ostnud viimasel hetkel soodushinnaga reisi, siis käituti nendega seal nagu vaeste sugulastega. Seitse inimest paigutati eraldi odavamasse hotelli, mis oli eemal asustatud punktidest. Ekskursioonid algasid kell kümme ja lõppesid kell kolm. Peale seda ei olnud seal hotellis midagi teha, sest hotelli lähedal ei olnud mingit asustust. Seda oleks tulnud reisijatele enne reisi öelda, et nad saavad viletsama teeninduse. Need inimesed ei reisi enam Nikal Traveliga.
Minu tuttavad käisid 5 -12. septembril Hispaania ringreisil. Ühte bussi paigutati 30 läti ja 30 eesti reisijat. Giidid pidid rääkima vaheldumisi, teisekeelsed pidid samal ajal vait olema. Girona ja Figuere müüdi jälle lisaraha eest. See tuli üllatusena ja paljud loobusid ekskursioonist. Giid Diana palus reisijatel pöörduda firmasse ja öelda, et raske on kahte erikeelset ekskursiooni ühes bussis juhtida. Ma ei tea, kas keegi on pöördunud. Minu reisil käinud tuttav ütles, et kõik reisijad lubasid, et ei sõida enam kunagi Nikal Traveliga.
Eesti turg on väike, reisijad tunnevad üksteist ja räägivad muljeid firmade kohta. Teada on, et vastavalt hinnaklassile on Nikal Travel orienteeritud madalama maksejõuga rahvale, pensionäridele ja vähem reisinud inimestele. Kui firma ei käitu oma reisijatega ausalt ja lugupidavalt, kaotab ta varsti turu. Juba on märke näha. Nikal Traveli müügistrateegia on läinud väga labaseks. Alles hiljuti sain koos Maalehega Nikal Traveli klantslehe “Reisipärlid”. Soliidne firma selliseid võtteid ei kasuta.

Miks minna Germaloga. Osta paketireis Tenerifele ja kohapeal osta ekskursioonid või sõida liinibussidega.

Toimetus kõrvaldas postitusest reklaamlingi!

Tenerife

Soovitusi Tenerifele sõitjatele. Kui sõidate esmakordselt ja tahate saarest ülevaadet saada, siis on parim võtta saare ülevaatetuur Olavi ja Eike firmalt „Kompass“, vt tenerifeinfo.eu. Võrreldes saaretuuridega, mida pakuvad kohalikud firmad ja paketireiside korraldajad, võib nende reisi kohta öelda – 2,5 in 1. Teiste reisidega peate samade kohtade külastamiseks võtma mitu reisi, kusjuures suure bussiga ei pääsegi kõikidesse kohtadesse. Olavi korraldab mikrobussi reise eesti keeles laupäeviti ja vene keeles esmaspäeviti. Soovitav on broneerida reis interneti teel, sest viimasel ajal on hilised tellijad kohast ilma jäänud. Saaretuuri võiksid teha kõik, kes esimest korda Tenerifele satuvad. Kui lähete reisile vaid päevitamise pärast, vöiks ühe päeva siiski saarega tutvumiseks kasutada – on millest kodus jutustada. Kui kavatsete auto rentida, võiks ülevaatetuuri kaasa teha – saate ideid iseseisvate sõitude jaoks.
Loro pargile peaks planeerima umbes 7 tundi. Firmad müüvad tänaval ja hotellides praegu reise hinnaga 37–40 eurot, millest 32 on pargi pilet. Hommikul hakkab buss reisijaid korjama eri hotellidest kell 8 – 8.30. Kui on palju objekte, võib see kesta kuni 1,5 tundi. Jõudsime Loro pargi väravasse kell 11. Aega jäi tagasisõiduni 5 tundi, sellega jõudsime kiiresti ringi kapates ära vaadata 4 show´d, akvaariumi, pingvinaariumi, gorillad, tiigrid. Lindude, lillede, ahvide, krokodillide jne juurde ei jõudnud. Oleks tahtnud rahulikult ringi jalutada ja vahepeal süüa ning puhata. Parem sõitke Loro parki autoga või kohaliku transpordiga, saate ise aega planeerida.

Hoiatasin juba suvel peale Londoni reisi tulevasi kliente, ettevaatust Eurotouriga. Nüüd siis ongi lõpp käes. Juba suvel oli asja-ajamine kahtlane. Lugege ikka enne reisi planeerimist Trip.ee-d. Vaadake sissekannet 07.08.2008

Tänan kommenteerijaid asjalike sõnavõttude eest.
Peale reisi järgmisel päeval pöördusin e-kirjaga selgituste saamiseks firma poole. Vastust ei ole siiani suvatsetud saata. Alles peale kolm päeva vastuse ootamist kirjutasin trip.ee portaali. Eesmärk ei olnud arveid klaarida, vaid hoiatada tulevasi Eurotouriga reisijaid. Selleks see portaal ju loodud ongi, et jagada kogemusi.
Mõned märkused minule suunatud süüdistuste kohta:

  1. Rong-metroo-jalgsi ei ole transfeer.
  2. Meile jagatud ühistranspordi pilet kehtis sama päeva öösel kella 4.30-ni, mitte 24 tundi. Seda piletit hankis giid pool tundi. Meile teatas, et otsis odavaimat võimalust.
  3. Jalutuskäik Thames´i lõunakaldal ei ole ülevaatlik bussiekskursioon.
  4. Reisi kavandades olingi arvestanud iseseisva linnas liikumisega. Nii saab palju kiiremini ja rohkem näha. Enamus reisiseltskonnast liikus iseseisvalt. Inimestel on erinevad soovid ja paljud olid varem Londonis lühemat aega viibinud.
  5. Kui juba giid on firma vastuses kaasatud arutelusse, siis teatan,et giidi teenust ma ei vajanud ja giidi kohta ei esitanud ma pretensioone. Mind ei häirinud see, et ta ei teatanud meile oma nime, telefoni- ja toanumbrit. Kui teda aga vaja oleks läinud, siis ei oleks olnud võimalik temaga kontakti saada.
    Firma vajaks tõepoolest mainekujunduse konsultanti. Kindlasti ei paranda valetamuine mainet. Kui meile oleks enne reisi teatatud programmi muutustest, poleks pahameelt tekkinud. Firma kodulehel rippus kuu aega teade, et sellele reisile on saada kolm viimast kohta. Lennujaamas selgus, et reisijaid on vaid 10. See on valetamisele rajatud reklaaminipp.