Eurotour

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Täname Teid kommentaari eest ja vabandame väga, et reis Teile pettumuse valmistas.
Siinkohal soovime selgitada, et reisil Londonisse oli Teil kõik lubatud teenused hinnas. Lennujaamatransfeer oli seoses väikese rühmaga asendatud rongi (Gatwick express) ja metrooga (24h ühistranspordikaart), mille eest ei pidanud ükski reisija maksma, vaid reisifirma poolt olid kõik teenused reisijatele tagatud.
Metroos tuli ümberistuda, kuna Londonis toimus mitme liini katkestus ja elektrisüsteemide ümberehitus. Kahjuks ei allu Londoni metroo eesti reisikorraldajale ja katkestusi ning elektrisüsteemide remonti pole võimalik ette näha.

Kõik 4 päeva toimusid erinevad ekskursioonid ja rühmajuht/giid tegeles rühmaga.
Giidi ja teiste reisijate antud reisi ülevaatest selgub, et Teie ei soovinud mitte ühestki ekskursioonist osa võtta ja soovisite kiiresti hotelli jõuda. Saabumispäeval kestis linnaekskursioon lubatud 2 tunni asemel kordi kauem kuni hilise õhtuni välja, millest Teie osa ei võtnud.
Giid hoolitses kõikide reisijate eest ja osutas kõigile võrdset tähelepanu. Teie kirjeldatud suure pagasiga klienti abistas giid omalt poolt ja aitas tal pagasit kanda. Üldjuhul pagasi kandmine on ikka iga kliendi oma isiklik asi. Teile endale ei olnud ju kaasreisija suur pagas probleemiks, kuna teie isiklik pagas mahtus käsipagasi mõõtu.

Kurb, et me peame selgitusi jagama interneti kaudu. Soovime edaspidiseks positiivsemaid reisielamus.

Lugupidamisega,
Annika Õis
Eurotouri juhataja