mees80

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

51 meeldimist
1 postitust
155 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kaks nädalat võib peiteaeg olla. Selle ajaga jõuate juba tagasi. Hiljem aega muretseda küll.

Riietumisest Dubais. Kas naised peaks toetama kohalikku kultuuri või toetama inimõiguste rikkumist, kultuuri kus naine on kui ese? Mehed ütlevad naistele kuidas riietuda, kunas võib välja minna jne.
Õigel moslemil ei ole probleemi, mis usku te olete. Tähtis on midagi uskuda, see on neile kõige olulisem.

Unustasite lisada, õnnetusse sattumisel võite kaasa saada suured probleemid, kuna sisuliselt juhtimisõigus puudub. 
AoNang ja lärmakas? Rannas on vähem inimesi kui suvel Stroomi rannas. Lärm tuleb paadimootoritelt ja tänavatel sõitvatest autodest, mis läbi valjuhääldi reklaamivad Muay Thai võitlust, täna õhtul, kell üheksa. 

AoNang-ile enam peatuma ei tasu jääda, rand on hooletusse jäetud, liiv sõelumata, suuri puulehti täis. Rannapuhkuseks lihtsam viis on minna Railay-le öö ja päev AoNangiga.

Norsu: Tavalise gripi vastu on olemas ravi, need kas leevendavad või on viirusevastase toimega ravimid. Pöördud haiglasse, nad teavad mida teha.
https://www.ravimiamet.ee/milliseid-ravimeid-kasutada-gripi-korral

Coronaviiruse puhul on milles probleem, ei ole õiget ravimit. Arstid ei tea mida teha, antakse ravimeid, et ära hoida hullem: "Instead doctors focus on supporting patients' lung function as best they can. They may be given oxygen or placed on a breathing machine (ventilator) in the most severe cases."
https://www.telegraph.co.uk/global-health/science-and-disease/coronavirus-what-symptoms-how-to-treat-advice/

See on väga madal väita, et seagripp ei olnud midagi suurt. Arusaadav, kodus on hea mugav istuda ja elu on muretu. 

Võrrelda tavalist grippi selle viirusega on ka väga kohatu. Gripile on ravi, enamus inimesi suudab gripist taastuda käsimüügis olevate ravimite abil.

Coronaviirusele ravi ei ole hetkel. Selles see erinevus ongi. Ja kui tuleb tõhus ravim, siis seda saate te ikka haiglast. Võrrelge nüüd Eesti ja Hiina rahvaarvu. See üks linn ületab kogu meie rahavaarvu ja kui isegi 20% neist tahab kohe ravimit saada, on see suur probleem.

Eestlane loomulikult võtab asja rahulikult. Kabanossi sabas üle 5 minuti peate ootama, siis nii mõnegi mehe närvid ütlevad üles.

Wuhan, see kus kõik alguse sai. 11miljonit elanikku 2018 aasta andmete järgi. Ma arvan ka, kohalikud elanikud võivad väga rahulikult magada.

Teen ettepaneku teha korjandus ja tuua üks lennukitäis hiinlasi Wuhan-ist Eestisse.

Taimaal on kaardimaksed ei ole nii levinud. Ühes moodsamas restoranis püüdsin kaardiga maksta ja see oli võimalik, kuid nad hoiatasid, et sellisel juhul nad peavad lisama summale 3% juurde. 

7Eleven võtab kaardimakseid alates 400bahtist vist... Kas seal lisatakse protsent automaatselt, ilma klienti teavitamata või jääb summa samaks?

Paraku ei haaku, see on vastus paar postitust tagasi kirjutatud kommentaarile. 

Kui siis niipalju, et HON mees tahab ka hädaolukorras turvaliselt lennukist väljuda ja siis ei ole erinevust, milline kaart kellegil taskus on.

Reaper-ile soovitus. Kui tõesti kardad sellisel viisil lendamist, siis järgmine kord varuväljapääsu juures istudes, palu istekoht vahetada. Kui midagi peaks juhtuma, siis ei ole vaja sinna inimest kes suudab ohuolukorras läbimõeldult tegutseda.

Piletit varem osta on hea aga kas sinna lisandub ka tehingutasu? Pluss alati ei ole odavam. Näiteks Krabi lennujaamast Ao Nangi pakub 12go.asia minibussis koha hinnaks 250bahti. Turiste vist on väga vähe. Kohapeal oli hind 150 bahti.

Singapore Airlines viimase rea istmeid saab alla lasta. Seina ja istme vahel on selleks jäetud ruumi.

Äriklassis saab ka väga mugavalt hakkama. Istme saab täiesti alla lasta.

Artiklit korralikult lugedes saate aru, miks on see võimalik.

Olen kasutanud teistel vedajatel, kuid ei leia sellel oleks väga mõtet. Tuleb toitlustus, filmid, muusika on ekraanil olemas. Lisaks soovid lae midagi telefoni. USB ühendus laadimiseks on pikamaalendudel olemas. Maksnud olen 10 eurot. Parem puhka ja võimalusel kasuta aega magamiseks.

Lennukiga Trat-i lennujaama ja sealt edasi. 

Või vahepeatus Pattayal.

Llufthansa kasutab kõnekeskust , mis asub Eestis.

Check-in automaat ja baggage drop peaks võimalused olema

Sinna korraldati ühe uudise järgi protesti turismi. Eesti oma Balti kett-i üritusega oli neile inspiratsiooniks.

Kõige lihtsam oleks ka seda küsida lennufirmade infoliinilt. Vaevalt see esimene selline olukord on. Ettevalmistavalt võibolla  on vaja politseilt lisaks tõendit,  varastatud dokumendi kohta.

Info kohalikelt. Kohalikud on ka ohus trahvi saamisel aga viimane näide oli selline,  kus kohalikud lasti läbi ja ainult turiste peatati. Alkotest, kiiver, võibolla kontrolliti juhilube. 30tuh öeldi max trahv aga võimalik, et keelebarjääri tõttu mõeldi ka enamat, max mitmerikkumise tõttu.

Viimased päevad oli tänavad korralikult kontrollitud, ehk korraga tehti mitmes kohas kontrolli. Täna nägin ka päevasel ajal, kuidas üks kohalik maha võeti. Tänavapildis näeb nüüd üha vähem kohalikke, kes ilma kiivrid julgevad sõita

Politsei on viimasel ajal väga aktiivne turistide suhtes.  Kiivrita sõit max 30000THB

Hilisem jootraha võrdub samamoodi pistise andmisega. Paljud klienditeenindajad maksavad makse jootrahalt mis nad on saanud? Seadus kohustab saadult hüvelt maksu maksma. Kaardiga makstes arvele jootraha juurde lisada, siis täpselt see juhtub.

Iga asi ikka õigel ajal ja kohas. Kaupa ostes tuleb hinnas tingida, mitte jootraha anda. Tõsi ka seda on juhtunud, suuremas koguses tehnika ostul ja tehti korralik allahindlus. See oli klienditeenindaja vaba otsus, tänutäheks andsin tippi. Sina mulle, mina sulle. Tema palk on kindel kuupalk või vastavalt töökohale ka müügiboonus. Teda ei huvita, kui kallilt või kui suure protsendi oma palgast kulutasid teenuse ostmiseks.

Seda kõike võib võrrelda lendamisega erinevates hinnaklassides. Kas oled tavaklient, premium või midagi enamat. Mida rohkem maksad, seda personaalsema teenuse saad.