kulminaator

Reisisell, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 12 kommentaari
5 (0.8%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

London Eye , keset brittide pealinna, maksis 15.50 naela nina pealt, ehk siis umbes poole kallim kui see Eiffel. Ning kipun arvama, et elamus pole kuidagi võrreldav, Eiffel peaks ikka peajagu üle olema. 2 naelane kohvi Costa kohvikust Gatwickis on iga kell üle eesti kohvikutes pakutavast jamast, hinnavahet suurt pole, aga topsis on erinev kraam. Kariibidel ei näinud mitte ühtegi praadi alla 125 krooni ning seda 125 kroonist ma syya ei suutnudki, ilmselt olen liiga valiv. Sealt piraatide merelt parimaks hinna/kvaliteedi suhtena jäi meelde lasagne, 150 krooni, aga selle eest söödav (suurim summa mis seal prae eest tuli välja käia oli ligi 500 krooni, ja see oli lihtsalt maitsev, mitte mingi extravaganza). Jaapan samas, "kallis riik", pakkus 100 krooni eest juba väga korraliku toitu. Maltal saad maitsekast kohast pizza 125-150 krooni eest, "nurgataga" pizzatüki 30 krooni eest.
Hinnad on kinni ikka kohtades, mida kus einestad, mitte riikides ega linnades. Turustilõksudest ei maksa odavat kraami otsida, mine sinna, kus kohalikud söövad/joovad.
Ps. Kust te Eestis leiate normaalse päevaprae 35-40 krooni eest ? Minu meelest on enamustes kohtades hinnad üles läinud ja kvaliteet alla, kahju.

Kariibidele saab 25k persooni eest päris ilusti. Ise sai just käidud, ilm oli eestlasele igati sobiv (mitte liiga palav ja see 10 minutit vihma päevas saab kuskil palmi all v kohvikus istudes mööda saata). St Lucia oli väga ilusa loodusega sihtkoht.

Reis sai tehtud. Igati hästi läks :)

Lennud olid Virgin Atlantic'uga, kohapeal olnud hotell oli täiesti ok, kohapealne esindaja oli samuti agar meid aitama vajalikes muredes, kõikidest vajalikest muudatustest, täpsustustest (check-in tagasilennuks, kohalikud tuurid jms.) teavitati ette paberil ja aegsasti. Piletid ja voucherid saime kätte Gatwicki lennujaamast, kus nende nurk asub, sealsed inimesed olid igati abivalmid.

Hetke seisuga julgeks seda korraldajat täiesti soovitada, kui te neilt otse osta ei jule, siis Wris vahendab nende reise.

Küsimus siis selline kas teiste kindlustusfirmadega on sama "jama" ?

Ostsin Estravelist endale hotellitoa ning reisikindlustuse samal hetkel, pärast pabereid uurides selgus aga, et kindlustus hakkab kehtima mõned päevad hiljem (ei mäleta, kas see oli 3 või 6 päeva pärast kindlustuse ostu). Ehk siis, kui mulle oleks antud hotell andnud "hundipassi" kohe järgmisel päeval, oleksin võinud oma kindlustuse pabereid ainult tualett ruumis tarvitada, kuna mujal poleks neist mingit abi olnud.

Kas teistel firmadel on sama "poliitika" ja kas sellisel juhul on tegu mõne firma poolt naha üle kõrvade tõmbamisega ? Kindlasti on see kindlustusseltsile soodsa ja turvalise puhverdus ajaga, aga tavainimese jaoks on see ju tüssamine kui ta 2 päeva hiljem avastab, et reisi ta ei saa ja kuigi kindlustuse eest on makstud, see veel ei kehti, seega pole alust neilt midagi sisse nõuda.

Olin seal jaapanis 2 nädalat, selle aja jooksul vurasin palju palju ringi (ega ma sinna riiki hotelli ei läinud passima). Minul tasus kindlasti ka pass ennast ära (Tokyo, Osaka, Fukuoka, Kyoto ... ohjah). Kindlasti tuleb meeles pidada, et on ka JR-i alla mitte kuuluvaid rongifirmasid (need alternatiivid on teatud sihtpunktidesse suisa omalaadse monopoli saanud). Nii et alati ei saa JR-i passi peale loota.
Üldiselt soovitaks jaapanis mitte igat senti lugeda, pühendu lihtsalt uurimisele ja nautimisele, tihti sa sinnakanti ikka satud.
Enamustes rongi/metroo peatustes on kenasti inglise keelsed nimed olemas, ka on liinid märgitud värvidega ja peatused numbritega, orienteerumisel seal ei tohiks raskusi olla. Bussid aga näiteks on hoopis teine teema, eriti seal Beppu kandis (aga selle eest imeilusad onsenid).

Ilmselt on asi siis osariigiti erinev (kui sa ikka omast kogemusest räägid) tmikkor. Sugulase käest saadud info järgi võttis auto ost ühe päeva aega (ta sai ka pärast ühele kaaslasele auto edasi müüdud kui lahkus). Aga ilmselgelt on rendiga vähem jukerdamist, selles osas vastu ei vaidle.

Ehk veidike roheline küsimus, aga kui eesmärgiks on teil odavus, kas poleks siis hoopis otstarbekam nädalast pikemal ajal mingi vana saan osta kasutatud autode aiast ? Burgerimaal peaks ju igasuguseid autosid küllaga vedelema ning hinnadki peaksid head olema.

Saate ju auto ka pärast kasutamist tagasi müüa. Vaevalt ka autode ostu ja müüki mingi vanus piirab, tuleb vaid vaadata, et nahka üle kõrvade ei tõmmataks. Kui keegi on sellist mõtet proovinud, siis kommenteerige :).

Niipalju kui ma Chicagos nägin, siis on Ameerika ikka autoomaniku maa, jala käies lendab aeg korstnasse ja ühistransport just külastaja jaoks sätitud ei ole.
.
.
.
!

.ee domeeni saad vaid oma firma nimele või kaubamärgile, ilmselt eenet keelduks reisima.ee-d registreerimast, kuna see on liiga üldine nimi, mille sarnaseid tihti kuritarvitatakse. See eest välismaised .net ja .com domeenid tulevad paari klikiga, ilma küsimusi esitamata.

Aga muidu olen nõus, firmad kelled kontaktide lehed ei sisalda ühtegi reaalset nime ega kontakti, tekitavad vaid umbusaldust. Reisijad võiksid selliseid firmasid lihstalt boikoteerida. Ei ole vaja oma raha tundmatule pangaarvele surada, näiteid ju lähiminevikust käputäis, kus kergemeelseid lohku tõmmatakse.
Keegi ju ei käi turul nurga taga uhiuut 104cm diagonaaliga telerit ostmas, ostetakse ikka poest, kus pakutakse garantiid jms. Miks siis arvatakse et reisiturul on selline käitumine normaalne ?

Ma loodan et reisima.net mulle pahaks ei pane, aga mina nende alla sentigi ei annaks. Kodukal on vaid telefoni number ja tallinna (viimsi) aadress, krediidi info ytleb et firmal on kapitali täpselt osaühistu miinimumsumma eest. Vähemasti ei paistnud neil maksuvõlgasid kaelas olevat. Kodulehe domeen on registreeritud läbi privaatsust tagava firma mida tavaliselt tehakse siis kui oma nime üritatakse peita. Selliseid tegijaid tekib ja kaob igal aastal, milleks oma näppe paukuvate uste vahele toppida.

Kas ostsid piletid otse Virginilt ? Või kasutasid mingit vahendamise teenust ?

Kuskilt foorumist siit jäi silma et Virgin Atlantic vähemalt ei armasta uk-st algavate reiside eest eesti krediitkaardiga tasumist, kas holidays järgib sama käitumismaneeri või sai eesti kaardiga ilusti maksta ? Londoni kanti on mul pilet juba taskus, vaja koera sabast ka üle saada :)

ps. Tore kuulda, et kogemus positiivsete kanti kaldub :)

Teeks ühe kena maailma kaardiga t-särgi, kus oleks ilusa suure noolekesega näidatud selle pisikese kartulivabariigi asukoht ? Neile kes särke ei kanna v6iks sama illustratsiooni panna muudele esemetele. On vähem vaeva ja seletamist :)

Ise olen eesti kohta seletanud niipalju kui jaksu on olnud, valdavalt olen suutnud ikka ära selgitada et 'north-east europe' ning 'near sweden and finland'. nendest riikidest vähemalt teatakse miskit.

Kui olin teisel pool atlandi lompi, siis teati meie riiki sama hästi kui Tshehhit (kaasa reisinud kolleeg oli sealt), standartne vastus oli "what ?" ja "come again ?":)

Erandiks ühendriikides oli kanada preili, kelle mees oli poolenisti eestlane ja kes ei jaksanud koduminekut ära oodata et oma mehele kokkusattumisest rääkida. Lubas ka kunagi siiakanti reisile tulla.

Minul pole kunagi kotti lõhutud, lende on ikka paar tosinat selja taga, nii euroopasse, aasiasse kui ameerika maale. Lukud olen alati võimalusel ikka kottidele pannud (ja ameerikast tulles ei laamendanud keegi lukkude kallal). Ja üldiselt on soovitatav kotti mitte toppida kahtlast kraami, siis on ka sehkendusi vähem.

Arvestades seda mida lennukiaknast teinekord näha on pagasi 'laadimisel', siis kiletada võiks ikka ja õrnem kraam tuleks ise mullikile või paberi sisse panna, need transamehed viskavad teinekord kaupa tagantkätt nii nagu ise heaks peavad. Gatwicki omad näiteks kell 1 hommikul kui nad raskest rassimisest vihased olid, lajatasid nii et kolksud olid salongi kuulda ning sugugi mitte meeldivad kolksud.

Hinnalisem kraam ikka salongi kaasa :)

Ise oled enda k6ige parem abiline :)

Ise sai Finnairiga Jaapanis k2idud ning lend oli t2iesti ok, teenindus oli ka rohkem kui rahuldav. Proovi lennukis tukastada ja vudi vahepeal ringi, et vereringet taastada.