Ingmar30

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

1 meeldimist
4 postitust
12 kommentaari
Viimased kommentaarid

Konks oli selles, et mul oli ka ühe hotelli raha maha läinud ja need kurjavaimud ei tühista ju enne, kui näevad konkreetselt ametliku lennu teadet, et on tühistatud.

Mul oli see eriti nõme variant veel, et läbi vahendaja lol.travel, lennuk on Finnairi oma, aga flight operator on samas British Airways. Lennu nr on BA6087. Esialgselt peaks 21.03 minema.

Kas keegi teab, kui nt Soome õhuruum läks eile kinni, siis peaks ju kõik lennud olema tühistatud?

Nt Tallinnast Soome ja ka nt Soomest Jaapanisse?

Mul oli ostetud läbi vahendaja Tallinn-Helsinki-Osaka ja tagasi samapidi.

Läbi lol.traveli.

Tallinn-Helsinki lend oli tühistatud, aga ei näe, et Osaka lend oleks olnud tühistatud.

Ilmselt lennufirmad nii hõivatud, et nad ei jõua lihtsalt iga lennu juurde kirjutada "tühisatatud" ja personaalselt kõigile saata või käikbi mingi sobitegemine ja poetakse selle taha et ei jõu kõigini?

Miks üldse kõik siin arvavad et saate raha tagasi, kuna kuulutati ju välja pandeemia. See on nagu force majeur. Sama et nt vulkaan hakkab purskama. Selleks on kindlustustel eraldi väli, kuhu tuleb linnuke märkida, kui teete reisikindlustuse. Kui selle märkisite ära ja tegite selle eest lisatasu, siis kindlustus hüvitab teile antud hetkel reisi kahjud, nt lennupiletite hinnad. Kui seda märget ei teinud, siis ei hüvita.

Kui lennufirmad ise tühistavad lennud, tänu üldisele (eri)olukorrale ja riikide poliitikatele, siis ärge arvake, et te saate raha tagasi. Unustage ära.

Mõelge loogiliselt - kui kõik lennufirmad peaks kõigile nüüd piletirahad tagasi maksma, siis ma arvan et enamus lennufirmasid maailmas võiks kohe pillid kotti panna igaveseks. Miinused oleks lihtsalt nii suured.

Seda eriti arvesse võttes, et suur osa lennufirmasid maailmas üldiselt heal ajal isegi töötavad vaevu kasumiga või on üldse olnud kogu aja suures kahjumis (hea näide - Al-Italia ja paljud muud firmad, mis koguaeg raskstes olnud, nt SAS vms).

Kui lennufirma pakub teile voucherit nt aasta pärast tulevale lennule, siis pigem võtke see voucher ja lootke, et lennufirma üldse elus püsib. Kui te saate oma reisi edasi lükata.

Ise kasutasin seda varianti - pidime minema suurema seltskonnaga Jaapanisse. Läbi lol.traveli sai ostetud piletid ja British Airways korraldas lende läbi Finnairi lennukite Helsinki kaudu. Segane skeem aga nii oli. Pmst nüüd British Airwaysi lehelt sai voucheri, millega panime järgmise aasta samaks ajaks 22. märts kuni 4. aprill (1 kp. erinevusega) lennud.

Seda epideemia kindlustust seda linnukest meil polnud lepingus muidugi.

No see on sellisel juhul ikka paras gambling ju... Põhimõteliselt jätta omal Kyotos igaks juhuks 1.2 ööd enne reisi "tühjaks", st mitte hotellidega kaetult, et ehk leiab sinna mõne ryokani. Tundub veider... Sest suure tõenäosusega on praegu kuvatavad hinnad ryokanitel muutuvad ja need liiguvad ajaga üles. Ka odavaimad ryokanid on suure tõenäosusega tunduvalt kallimad, kui korralikud odavamapoolsed hotellid. Mina nt sain jube Kyotos omale öödeks hotellid ja 70 Euri ööbimise hinnaga ruumi kohta, st nägu 70 Euri. Selle rahaga ryokanit ei saa, mitte mingi valemiga. Ryokan on tore proovida, aga kui ei õnnestu, pole ka väga hullu, kui sul on muidu väga sarnane hotell ryokanile, üdini jaapani stiilis ja veel koos siseaiaga. Ma õnneks just ühe sellise leidsin :)

no hüva. küllalt öeldud. kui see info tõele ka vastab, siis pole tal isegi mõtet mõelda Pekingisse sõidule, kuna telefoni teel või meili teel keegi talle ju Viisa saamist ei kinnita :D

Kui mina peaks nt. Pariisi sõitma roninga või lennukiga et sealt taotleda mingit Viisat ja öeldakse, et me teile Viisat lihtsalt ei anna ja punkt - mine lenda Tallinna tagasi. Neil pole sest sooja ega külma et ma raiskasin hunniku raha ja aega.. siis ma ei lendaks enam kunagi Pariisi tagasi.
Kardan et Hiina puhul ongi sama case mul. Kahju.

Nende vastuse peale ei oskagi enam eriti midagi kosta. Kui hiinlased tahavad siia tulla, polegi neil vist muud teha kui vaaritada oma kodumaal ühest riigi otsast teise kümme korda, maksta selle eest hiigelsummasid kokkuvõttes, mis küündivad korraliku reisi hinnani, et äkki siis kümnende korraga isegi veab :P
Sain sõnumist aru küll - see on peaaegu lootusetu üritus, kui sellel hiinlannal puudub oina järjekindlus ja hiiglaslik rahakott.

Aga tänan sellegipoolest :D

Tähendab, leidsin nii www.bookinghouse.ee kui ka www.estravel.ee-st Finnairi lennud Guangzhousse talvekuul. Aga pidid ju maha võetama. Kuidas seda seletada? Nendel kahel lehel, mis andsin, on valeinfo või vananenud info?

http://book.finnair.com/pl/FinnairOnline/wds/FareServlet;jsessionid=LNTRsT5lGNykmnXH2Fyl9G14Mm9fLmbtR4P5wQxTpLCpGzY2pwTJ!-924580603!-1101535041

Selle lingi järgi oleks hinnaks hoopis 23318.00 EEK. Kui jälgida sealseid skeeme.

Paar asja jäi veel segaseks, nimelt see, et kas tõesti lendab Finnairi lennuk Tallinnast Hong Kongi, mitte Helsinkist?
Ning kui ma õigesti aru saan, on sinna Hong Kongi lennud ja tagasi max. 6 päeva kohapel, või oli 4 päeva. Mul oleks vaja minna 2 nädalaks, 13 päeva umbes (12-14).

Ning veel üms imelik lugu: miks on www.bookinghouse.com'is üleval Finnairi lennud Tallinn-Helsinki-Guangzhou talvisel ajal, ehk jaanuaris, kui need pidid maas olema. ?

9300 on juba nii odav et mingit enam odavamaks kampaaniat küll ei viitsiks taga otsima hakata. See sobib suurepäraselt, kui ainult jõuaks nüüd regada, parimad ajad oleks 17. või 24. jaanuar mulle.

to af

Seda nägin ise kah et on Tallinn-Hong-Kong otse :D aga tahaks teada, kas seda saab ikka kindlasti hetkel bronnida. Et kas vabu kohti on jaanuaris näiteks (jaanuari teine pool).
Samas, kui sedasi ei saa, peaks olema võialik minna ka Stockholmi kaudu ju. Sellisel puhul muidugi ei lendaks Finnairiga.

No, isegi kui katkestatakse lennud talvel, peaks saama siis näiteks Stockholmi kaudu ju. Ise ei leidnud sealt lingilt mingit uudist. Ei saa küll aru, miks peaks Finnair katkestama need lennud Kantonisse talvel, kui neid on siiani tehtud.