kaseke49
Reisihuviline
kaseke49
Liitus Tripiga 16 aastat tagasi
3 meeldimist
1 mittemeeldimist
0 postitust
22 kommentaari
On külastanud:
Viimased kommentaarid

Va GoAdventure esindaja! Aitäh, et võtsite vaevaks reageerida.Selge on see, et üksi või siis kahekesi ei saa suure reisifirma vastu. Teil jääb kindlasti õigust ülegi.Nagu eespool mainisin, pole ka viriseja.Olen palju reisinud erinevate firmadega nagu Estour, Toptours,Dominatravel, Baltic Tours ja lõpuks kaks reisi Teie firmaga.Kahjuks kolme esimest pole enam olemas. Ühegi firmaga pole kunagi probleemi olnud.Ka Teie firmaga möödunud aastal Egiptuse reisi ajal.Nii Tallinnas kui ka kohapeal oldi väga mõistvad ja hoolivad, kuna jaanuari lõpus algasid seal rahutused.Kuna olin kümnendat korda Egiptuses, siis oli kõik tuttav ja hirmu rahutuste pärast ei tundnud.Arvan, et selle reisi probleemidest räägime tripi väliselt edasi.Ju siis oleme olnud erandid paljudest, kellel läks hotelligan ikkagi pahasti. Grand Balisse ma enam kunagi minna ei soovi. Pr Tsultanja, mustad käed pole meedikute problee. Soovin minagi Teie firmale edaspidiseks jõudu.

0
0

Esitasime pretensiooni 01.novembril, öeldi, et jurist vastab 15. päeva jooksul.Eile õhtupoolikul helistati , et jurist läks just puhkusele ja tuleb järgmisel nädalal.Ei taha enne tarbijakaitsesse pöörduda, võibolla siiski vastavad. Minu reisikaaslane on samuti šokeeritud. Me ei saanud sellel reisil puhata, vaid saime psühhotrauma.

0
0

Tarmo38, olen suhteliselt positiivne inimene. Meie kindel soov oli minna Alanyasse ja hotelli Remi. Meid oli 8 inimest , keda paigutati valesse hotelli. Kuna meie reis oli broneeritud 2 kuud varem, ei saaks nagu olla tegu ülebroneeringuga.Hotell oli tõesti kehv.See asus Sides. Saime hoteli hinna teada fuajees juhuslikult kohanud eestlaselt, kes oli juba varem seal ja samuti vales hotellis.Aita Sillar oli reisiesindaja , kes meid mõnitas ja lubas lennujaama jätta kui pole sellesse hotelli nõus minema.Kui küsisin temalt ,milline mobiilifirma on soodsam Tallinnasse helistamiseks , vastas ta, et ei ütle.Kas see on normaalne käitumine.Jõudnud kohale Side hotelli, mille nime praegu ei mäleta ja ei tahagi mäletada, kutsuti turvamees, et meid välja tõsta, kuna keegi ei tahtnud sellesse hotelli minna. Väljusime bussist siiski ise. Meist neli inimest olid hotelli Club Bella Mare ja nemad sõitsid taksoga omal jõul sinna hotelli.Need olid noored, kellel kaasas 2 aastane laps.Meie seiklus kestis 2,5 päeva, kuni saime mingi Alanya hotelli, kuid enda omast palju kehvema. Puhkus oli täielikult rikutud.

0
0

Paar aastat tagasi oli GoAdventure asjaajamine veel korras Praegu on seal hoopis teised lood.Nagu ma juba eespool olen kirjutanud, pannakse inimesed kehvematesse hotellidesse kui oled ostnud.Minu jaoks oli see eriti nõme. Meil oli nii Türgi reisiga. Olen palju reisinud, kuid sellise mõnitamise ja päris alandamise ohvriks pole veel kunagi langenud. Ma ei ole vinguja tüüp. Tundub, et raha tasumisel ei broneerita õiget hotelli, vaid tehakse endale vaheraha odavama hotelli broneerimisega, kuhu siis sunniviisiliselt viiakse.Tegime pretensiooni, kuid sellele nad ei vasta. Kui hotellide hinnavahe on 180-200 eurot, teenivad reisikonsultandid endale kenakese summa. Andke nõu, mida teha. Kas pöörduda Tarbijakaitseametisse? Kui ise poleks selles olukorras olnud ei usukski , et nii võidakse teha. Andke palun teada, kellega on veel selliseid asju juhtunud. Reisibüroo peab ikkagi vastutama selliste tegude eest.

1
0

Tahaks veel lisada 26.okt.kommentaarile, et paneb küll muretsema GoAdventurega reisimine.Ei saa aru , miks pannakse inimesed valedesse hotellidesse. Tookord oli meid 8 inimest, kes viidi valesse hotelli. Valid endale puhta ja korraliku teenindusega hotelli ja sind viiakse kusagile urkasse, kus lehkas kõik kloori järele nn. restoranis.Süüa seal ei saanud, iiveldama ajas. Helistasime Tallinnasse GoAdventure kontorisse ja suure protesti peale viidi meidlõpuks Alanyasse hotelli Grand Bali, aga mitte Remi hotelli, mis oli meil tellitud.Grand Bali hotellis saime viimasel päeval mingi kõhuhäda. Mina ei tunne end praegugi veel hästi, ikka on veel magu hell. Oksendasin kohutavalt ja kõht oli lahti.Olin 3 korda Alanyas, kaks eelmist korda Remi hotellis, kus puhas toit ja viisakas kohtlemine.Grand Balis aga tundus, et kõik ei olnud hästi.Pole enne kuulnud, et ka Türgist võib kõhuhäda saada.Olen väga pahane GoAdventure töötajate peale. Meid seekord lausa ähvardati turvamehega kui ei ole nõus minema sinna hotelli , kuhu viiakse. See oli minu kõige ebameeldivam reis, olen palju reisinud.

0
0

Väga halvad kogemused GoAdventurega. Olime 11.okt.-18.okt. Türgis. Pandi valesse suvalisse hotelli Sidesse, reis ostetud Alanyasse Remi hotelli. Hinnavahe 180 eurot. Seda firmat ei saa usaldada.Olen nii nördinud, et ei oska midagi ette võtta. Aita Sillari, eesti esindaja ainult mõnitas meid lennujaamas ja lubas sinna jättagi kui pole nõus Sisesse minema.

2
1

Praegu kui olen juba 2 päeva kodus olnud, siis naeran ka kõigi nende "komejantide" peale, mis seal sai üle elatud. Uva , ära tunne ennast süüdi. Me ju ise valisime selle hotelli. Poole aasta jooksul on Egiptuses väga palju muutunud. Nüüd mõistan, et Hurgadasse puhkama minnes peab olema kõigeks valmis, siis ei tule pettuda. PS. Meil oli kaasas ka laps ja nendega on vahel keerulisem kui arvata võib. Oleme ikka mõnusad ja reisime ka edaspidi Hurgadasse.

0
0

Olen Sinuga 100% nõus Elysees hotelli kohta. Algul vaidlesin ka vastu kui polnud selles hotellis veel käinud

0
0

Olin 8-ndat korda Egiptuses ja näinud ka igasuguseid hotelle, kuid seekord ei saanud silma kinni pigistada. Põrandale pudenes ainult liiva natuke jalatsitelt kui tulime rannast. Muide minu kodu on alati korras. Selles hotellis küsitakse juba toa numbrit kui sisened restorani ja see kirjutatakse isegi üles. Üheski hotellis pole küsitud korduvalt toa numbrit kui lähed toitu võtma. Minu arvates on see küll solvav ja näitab teenindajate harimatust. Niisuguse teeninduse eest ei saagi jätta jootraha. Jätan jootraha ainult hea teeninduse eest. Muide, see oli esimest korda kui ma polnud hotelliga rahul.

0
0

Eile siis saabusime Elysees hotellist ja väga pettunud:

1.Hotelli personal ülbe ja ebasõbralik. 2.Märga koristust toas ei olnud ja harjaga pühiti kokku kui midagi kogemata pudenes põrandale. 3.Toidud iga päev samad ja iga pala loeti. Kui hommikul võtsid omleti ja hiljem läksid pannkooke võtma siis küsiti uuesti toa numbrit. See oli ebameeldiv ja solvav.Söögikoht muidu puhas ja vaged linad laual. 4.Iga päev jätsin tippi voodile, kuid kahel viimasel päeval toodi ainult üks käterätik. 5.Rannas toolid üksteise kõrval ja privaatsust polnud.Rand vene naiste ja egiptuse meeste "paradiis". See kooslus jõi ja lärmas. 6.Hotellil suhteliselt olematu oma territoorium. 7.Eelviimasel päeval kohtasin vannitoas prussakat.

Olen suhteliselt leplik inimene, kuid sellesse hotelli tagasi ei lähe. Olin toas nr 1317. Meie seltskond oli 4 liikmeline ja arvamus hotellist kõigil sama.

0
0