kase58

Rändur, liitus Tripiga 9 aastat tagasi. Tahab minna:
0 meeldimist
6 postitust / 8 kommentaari
46 (7.4%) külastatud sihtkohta
Viimased kommentaarid

Ma pole NAG kindel. Nad suutsid kogu meie reisiplaani ilka täiesti ära rikkuda, kuna suvatsesid kõik sama päeva reisid ära annulleerida.
Lennupark vana ja väsinud. Mingid vananenid ja kohutavad välismaised stjuardessid tahasilennul
Ei muuda meeldivamaks mitte teps ka tasuta soe vesi ja kohvi.
Vähemalt 7+ reieijat on selle lennukompanii mista listi pannud

Ma eelistaks kui juba valida Air Balticu. Kuigi seal omad bead

Seni truu olnud Finnairile ja Qatarile

Tere

Üritasin ka seda kodulehte sorteerides broneerida piletit Sri Lankale, aga edutult
Kuidas näeb välja sinu lennumarsuut ja kuidas broneerisid.
Kuidas Kairosse lendad? Kellega?

Wauu
Nii selle riigi kohta : super soojad inimesed, lahkus, sobralikkus ja imehead söögid .
Sooritatage peasaarelt reise vaikesaartele. Meie veetsime põhilise aja First Landing Bach hotellis:lai Liivamägi rannariba, siis päeval kusagile saarele. Võrratut kalaroad.

Meil info , et nendes maades kus puudub saatkond, on võimalik saada viisa ka lennujaamast Bamakos.
Saime meid vastuvõtvalt reisibüroolt Mali turismiameti juhi poolt allkirjastatud paberi.
Selle meie kirja alusel on ka info Välisministeeriumi kodulehele pandud.
Must manner on must manner - igaks juhtumiks küsisime saatkonnast järgi.
Kuna inglise keele oskus oli neil kehva , siis sain ikka nii palju aru, et soovitatakse eelnevalt viisa ära tehac
Uurisime Air Franse esindusest järgi - et ei tekiks probleeme lennukisse pääsemisega. Nemad vastasid, et pole probleeme, aga palusid igaks juhtumiks saatkonnast küsida. Saatkond jälle suunas lennukompaniisse.
Nokk lahti, saba kinni
seega 2 võimalust :
1) viisa eelnevalt ära vormistada
2) minna riskile et piirilt see saada

Siinsetele lugejatele, kes lennanud Finnairiga ja pagas kas polegi veel saabunud või hilinenud - informatsiooniks mille sain Finnairi backofficelt Eestis(Tartus) kuhu kõik pretensioonid laekuvad. teile makstakse kinni esmatarbekaupade ostud 70 EUR ja siis ülejäänud tsekkidest 50 %.
Nii nagu Finnair seda ise kommenteerib: selline kompensatsiooni poliitika on HEATAHTE AVALDUS. Ehk tekib ka küsimus : pagasi kaotamine on samuti Hea Tahte Avaldus.

Soovitus kõigile : pöörduge Euroopa Tarbijakaitse ameti poole. Mina sain sealt abi ja Finnair on kohustatud kompenseerima kulutused 100% pagasi kadumise või hilinemisega.
Nad sogavad nii palju kui võimalik Ja eriti eestlasi püütakse lohku tõmmata.

Kodulehel puudub neil igasugune info nn sisemisest kompensatsiooni poliitikast.

Ärge andke jonni ja usukuge mind - Finnair on minemas allakäigule : FinnAir pluss punktide aeg lüheneb, joogid tasulised, teenindavad paksu krohvikorra all laiskust täis prouad ....

Lendasin 26.detsembri ja siiani pole oma kohvrit näinud. Saabudes Helsingisse ootasid minu tuttavad pea tund aega ennem kui pagas saabus. Täielik korratus seal.
Soovitavalt võta Finnairiga või Helsingi kaudu lennates pagas kaasa lennukisse. Nii palju kui võimalik, et pärast poleks muretsemist ja närvipinget.

Ära kindlasti peatu Kalvi mõisas. Oleme seal saanud väga ebameeldiva suhtumise osaliseks. Teeninduskultuur seal küll kõrge pole. Ja ka hinnatase mitte vastav kvaliteedile. Tundub, et kliente seal ei armastata ja ka teenindajad ei soovi omanikule raha tuua sisse.

Saabusin paar päeva tagasi. Super koht puhkamiseks. Soovitan minna ja annan reisi ideid.
Reis sai tehtud omal käel ja kohapel 8 ööd/9 päeva.
Soovitan siin reisibürood THE TRAVEL PLANET
www.keralatourism-travel.com

e-mail:info@thetravelplanet.in mr.N.Venkatesh

Kvaliteedi ja hinna suhe paigas. Keralas elasime The Travancore Heritage´s. Soovitan siiralt. ja ka Ayurveda hooldused on seal super.