Katakas3

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 3 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Ma olen nendega ühenduses olnud ainult telefoni ja emaili teel. Kasutasin nende tava emaili aadressi, kust toimus kogu kirjavahetus. Telefoni teel ajasin asju ainult Gerly ja Hannoga. Kui vahepeal hakkas keegi kolmas (Merili?) minuga suhtlema, võtsin ise ühendust Hanno ja Gerlyga, sest mulle tundus meeletu ajakulukas talle kogu asja hakata algusest peale selgitama. Olin väga järjepidev, kuid rahulik, arutlev, lahendusi pakkuv.

Otsustasin sõbra soovitusel nende kaudu reisile minna, detsembri kuu alguses tegin makse. Peale seda, kui olin makse teinud, tekkisid mul üsna kiirelt kerged kahtlused (peale esimese bronni tühistamist). Seejärel hakkasin igapäevaselt neile helistama ja kirjutama, nad on minuga alati väga viisakalt suhelnud. Kui üles kerkis teema, et paljudel on juba probleeme olnud, võtsin nendega kiirelt ühendust - et soovin raha tagasi. Selleks ajaks olid nad mulle ühe lühikese lennu piletid juba väljastanud (need piletid on tõesti makstud, minu mailboxis, ticket number on piletil peal - helistasin veel eile nii lennufirmale kui ka ettevõttele, kelle kaudu oli broneering tehtud - ka nemad kinnitasid, et piletid on makstud ja neid enam muuta ei anna). See summa arvutati kogusummast maha ja ülejäänud raha sain tagasi, juba minu kontol.

Sain eile oma raha tagasi, kuigi reisini on jäänud veel kaks nädalat. Tegin ka Tarbijakaitsesse avalduse, eile võtsin selle tagasi, sest õnneks peale meeletu aja- ja närvikulu ma muud kahju ei kannatanud.