Tiina Olop

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Lp Annika J!

Loen Teie kirjutist ja olen äärmiselt üllatunud nähes, et jaksate kulutada aega anonüümse netikommentaari peale (eesnime kasutamine ilma perekonnanimeta seda ju on), milles pealegi on faktid valed ja moonutatud. Ma ei kommenteeri reeglina kunagi ühtki kirjutist sellel leheküljel (olgu ta siis põhjendatud või mitte), kuid nähes Teie soovi mustata just mind isiklikult, pean vajalikuks selgitada laiemale üldsusele tegelikku olukorda ning sealjuures Teie käitumist Teie puhkusenädalal Sitsiilias.

Teie hotellituba vastas Teie reisikonsultandi poolt tehtud broneeringule. Te ei olnud broneerinud tuba laia voodiga, seetõttu saite TWIN toa, mis tähendab kahte eraldi voodit. Kolmas voodi on olemas paljudes hotellitubades ning kuni Teie saabumiseni ei ole mainitud fakt olnud probleemiks ühelegi varasemale reisijale. Tuletan Teile meelde, et Teie saabumisõhtul käisin Teie tuba vaatamas, kuigi minu sellekohasele soovile telefonis reageeris Teie abikaasa üsnagi vastumeelselt. Teie toas olles esitasite Te mulle kolm küsimust: kus on laud (väitsite, et milleks need rõdud siis muidu on ehitatud), kus on seif (minu vastuse peale, et seifid asuvad vastuvõtukorrusel eraldi ruumis, teatasite Te, et oma kella Te sinna küll jätta ei julge, kuigi seife Te vaatamas ei käinud) ning kus on minibaar (juhin Teie tähelepanu asjaolule, et hotellikirjelduses oli lubatud minikülmik, mis Teie toas ka oli). Ehk oli probleem selles, et puudusid joogid… Tubade läbikostvus hotellis Citta del Mare pole suurem kui mistahes hotellis mistahes kuurordis. Katkistest vooditest, ripplaest, seinalt mahakukkunud nagist ei ole Te kordagi rääkinud ei mulle ega hotelli personalile. Saanud tunda Teie edasist käitumist, julgen väita, et kui asjad oleksid Teie toas ka tegelikult nii halvasti olnud, poleks Te neid fakte enda teada jätnud.

Tol õhtul oli hotell 100% reserveeritud ja vastuvõtuosakonna juhataja sõnul avanes võimalus vahetada tuba alles järgmisel päeval. Teie keeldusite ööbimast Teile antud hotellitoas ja saabusite hotelli vastuvõttu koos pagasiga. Mis edasi juhtus, kuulub kahjuks juba kasvatamatuse klassikasse… Teie ja Te abikaasa karjusite minu peale, kasutades sõnu “idioot”, “igavene tõbras”, hotelli nimetasite sõnaga “peldik”. Nõudsite viivitamatult uut hotelli, kuid kuna oli peagi saabumas südaöö, ja reisiesindajal puuduvad volitused iseseisvalt Teie poolt juba varem makstud hotelli asemel sama raha eest Teile uut hotelli otsida, mida ma Teile ka teatasin, läks Teie käitumine järjest kontrollimatumaks. Juhin Teie tähelepanu asjaolule, et üle paari aastakümne turismis töötanuna tean, et mistahes reisikorraldaja teenistuses olev reisiesindaja ei oma õigust vahetada kliendi hotelli iseseisvalt; vastava küsimusega tegeleb broneerimisosakond. Võimalikke vahetusi oleks saanud käsitleda järgmisel päeval, millest Teie aga kuuldagi ei tahtnud. Olgugi, et Teil oli tuba olemas, lisaks polnud sellel toal tegelikult mitte midagi viga.

Hotell Citta del Mare püüab alati oma klientidele vastu tulla, kui asi puudutab toavahetust, isegi siis, kui selleks tegelikult põhjust ei ole. Konkreetsel kuupäeval oli hotell aga täis ja vabu tube lihtsalt ei olnud.

Kuna Te siiski oma tuppa tagasi minemast keeldusite ja lärm hotelli vastuvõtus oli liiga suur, häirides ka juba ülejäänud hotellikülalisi, uurisin siiski ööbimisvõimalusi mujal. Leidsin ühest teisest hotellist Teile vaba toa, aga kuna läbi reisikorraldaja broneeringut polnud, nõuti nn rack rate’i (letihinda) ehk 97 USD inimese kohta/öö. Ka sellest Te keeldusite.

Nüüd nõudis Teie abikaasa otsekohe lennupiletit tagasi Tallinnasse. Selle korraldamisest keeldusin mina, sest kogenud klienditeenindajana tean ma nii oma kohustusi kui ka õigusi. Ja teatud punktis eksisteerib ka kliendi käitumises piir. Teatasin oma seaduslikust õigusest lõpetada Teie kohtlemine kliendina, sest alandasite mind igati, solvasite minu inimväärikust, sõimasite ja karjusite, ning seda kõike tunnistajate juuresolekul.

Palusin hotelli vastuvõttu (Teie juuresolekul, muide) vahetada Teie tuba hommikul esimesel võimalusel, ja seda minu isikliku kohalolekuta. Nii hotelli vastuvõtt ka tegi. Seega on üleliigne väita, et pooleminutiline hotellitoa vahetus Teie enda teene oli.

Samuti pole tõene Teie väide kümne toa vahetamise kohta .

Tuletan Teile meelde, et ähvardasite TopToursi nii kogu reisil oleva grupi meelestamisega TopToursi vastu, meediaga (telesaatega “Reporter”) ja Tarbijakaitsega, mille peale ei ole ma väitnud, et Teie ei võida, vaid väitsin, et kliendina on Teil selleks õigus. On tõepoolest uskumatu, mida Te siia foorumisse olete kirjutanud.

Juhin Teie tähelepanu ka asjaolule, et hotellitoad jagatakse hotelli poolt ära enne klientide saabumist hotelli. Reisiesindajad töötavad neile edastatud lõpliku nimekirja alusel. Hotelli palvel kirjutavad reisiesindajad üles klientide sünniajad, mis antakse üle hotelli vastuvõttu samal ajal, kui kliendid hotelli saabuvad (teisiti poleksi see ju võimalik, kui sünniaegu küsitakse klientidelt bussis). Seega on Teie halvemate hotellitubade noorematele reisijatele jagamise väite puhul tegemist üsna kummalise spekulatsiooniga.

Hotell Citta del Mare on väga suur ja sellel territooriumil liigub tõepoolest ringi paar koera. Tegemist on hotelli valvekoertega, kes on hotellikülastajate suured lemmikud. Mul on väga kahju, kui Teid need koerad häirisid.

Ühes asjas on Teil õepoolest õigus – kohalikud inimesed Sitsiilias on väga toredad. Paraku saavad ka nemad aru sõnast “idioot”…

Olen töötanud tursimis kaua, aastate jooksul näinud ilma ja inimesi ning palju erinevaid situatsioone-emotsioone. Siiski ei mõista ma, kustkohast küll tulevad inimesed, kelle ego ei mahu ei bussi ega lennukisse ega isegi hotellituppa ära. Kes arvavad, et klienditeenindajat võib lõpmatuseni alandada ja mõnitada. Kes arvavad, et ühe inimese karjumine teise inimese peale on õigustatud. Kes arvavad, et reisilt tulles on sobilik avalikus foorumis klienditeenindajaid mustata-laimata, tuues ära teenindaja ees- ja perekonnanime, samal ajal iseennast üsna anonüümseks jättes. Ehk ei oska sellised inimesed oletada, et reisiesindajad, kes töötavad ka giididena, omavad ülihead ja treenitud mälu – nad teavad suurepäraselt, kes millega puhkusel olles tegeles, kes kellega väljas käis jne jne jne. Mis siis saaks, kui ka klienditeenindajad sama mudeli järgi käituksid? Leimaksid anonüümselt kõiki neid, kelle kasutajanimede taga peituvad tegelikud nimed meile niikuinii teada on? Tuleks üks suur ärategemine või?

Laenates Ansipit – no tule taevas appi!

Lugupidamisega,
Tiina Olop
TopTours’i esinduste juht

PS Pikemat kahepoolset kirjavahetust Annika J ja minu tagasihoidliku isiku vahel antud foorumis ei tule, kuna leian, et olen selgitanud Annika J poolt kirjeldatu tegelikku paikapidamatust ning seega ei kommenteeri ma enam tema mistahes väiteid nii enda kui TopToursi kohta.