kuukivi

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
28 meeldimist
2 postitust / 100 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Singapur - see lennuväli on ulme, positiivses võtmes. Siiani minu imetlust vääriv. Ülipuhas, ilus, mugav jne. Leidsime sellise puhkenurga, kus tunned ennast ikka tõeliselt mõnusalt. Vaikne(puudub see tähelepanule kutsuv signaal ja mikrofoni karjutav info, millest aru saamiseks peab ikka tõeliselt pingutama.
Üübersuured(päris) potililled,suured aknad ilusa vaatega veel suurematele potililledele, mugavad LAMAMISTOOLID(vanemal inimesel hea jalad peast kõrgemale tõsta:), hämar jne. Luksuslikum kui nii mõnigi säästureisija hotellituba. Tagasiteel, kui jätkulennuni oli vaid tund aega, oli terminalis vastas kena ja üliheas sportlikus vormis lennujaama neiu, kes eskortis meid jooksuga ühest terminalist teise. Terminalide vahel käivad "skytrainid". Need olid omakorda pilku väärivad. Mul pole kodus aknad ka nii puhtad kui olid selle sõiduvahendi klaasid.

Kiiev - uus lennuväli pole ka enam hull variant. Võrreldes vanaga. Ühe kohviku juures on pikad, ilma käetugedeta pingid. Me magasime ja veetsime seal aega 6 tundi. Pärast kümmet tundi Aerosvit´i oli see luks variant.

Frankfurt - need puidust karkassiga pisut kipakad voodid seal koridorides on väga head magamiseks. Miinuseks on see, et seal on suht jahe. Magamisprillid ja kõrvatropid aitavad ajutise "kodutu" tunde unustada.

Mõtekas on viia pagas hotelli. Tavaliselt on nad lahked ja võtavad kotid hoiule, ehki check in ´i veel teha ei saa.
Kui juba selle A1 bussiga metroo algupeatuseni jõuad, siis pole mingit mõtet enam lennuväljale tagasi logistada. Vahemaa pole pikk aga buss on reeglina puupüsti täis, kotid on rasked jne. Metroo ja taevarongiga on mõnus, lihtne ja kiire Bangkokis liigelda. Metroo peatus on otse turu väravas.
Turu kaardid olid viimati saadaval sealsamas, metroopeatuse juures oleva WC juures.
Kui oled "korralik" shoppaja, ja kallis brändikaup pole eesmärgiks, siis tasuks turu jaoks varuda PALJU aega. Minu arvates on Chachuracki turg seda väärt. Sealt saad osta KÕIKE. Sama kaup, mis igal pool alustades kaubanduskeskustest ja lõpetades tänavaturgudega.

Mässasin ise ka eile sellesama Momondo´ga.
Minu tähelepanekud:

  1. Hinnad võivad olla oluliselt erinevad olenevalt sellest kas tahad osta ühe või kaks piletit. Ostsin eraldi piletid väikese vahega ja ka siis tuli teine pilet 30 euri kallim kui esimene. Lisaks on see paras risk, sest teise pileti ostmine oli paras närvide mäng. Leht oli ülekoormatud ja andis veateadet jne. Ehk on kasu kui osta 2 piletit korraga erinevatest arvutitest(itimehed muigavad vuntsi siinkohal eks:)

  2. Hinna kõrval vasakul pool on erinevad piletimüügi leheküljed. Erinevatel lehekülgedel on erinevad krediitkaardi tasud(19-45 eurot) Mina leidsin lõpuks sellise, mis krediitkaardi tasu ei võtnud.

  3. Kuupäevadega tasub kõvasti mängida. Päev siia-sinna võib hinda tõsta või langetada väga palju.

  4. Kui otsida otse pileti müüja kodulehelt, siis on hinnad kordades kallimad kui momondo kaudu ostes.

  5. Hinnad muutuvad kogu aeg. Tasub katsetada ja mängida kui on aega ja eesmärk on soodsamad piletid leida.
    See on nüüd koht filosoofiliseks aruteluks, et kui on aega pole raha või pole aega ja on raha või on aega ja raha...või pole kumbagi.

Airticket24´st ostetud piletid Tallinn, Frankfurt, Bangalore, Goa, Mumbai, Frankfurt, Tallinn toimisid.

Reisil kohatud ka Eesti paari, kes jätsid minnes viimase lennu Bangalorest Goasse(Jet Airways) ära.Tagasilendu alustasid Goast ja ei mingeid komplikatsioone lennuväljal.
Seda järele teha muidugi ei soovita. Neil pigem lihtsalt vedas, kuna kahel lennufirmal on teisi, suuremaid muresid nende veahinnaga piletitega seoses.

India reisist jäi järele 7460 ruupiat. Lennuvälja rahavahetuse kursid on ikka üüratud.
Kel huvi, kirjutage privaatsõnumitesse.

Kogu austuse juures Indiasse ja sealsetesse inimestesse....mina jääksin kogu selle kupatuse juures siiski väga skeptiliseks ja plätusid kotti veel ei pistaks.
Mis puudutab meilivahetusi, lubadusi, seletusi, isegi piletite saatmist meilile.
Usun, et enamus, kes Indias käinud nõustuvad minuga.
Kui Indias olles peatada tänaval inimene, seisatab ta, naeratab oma säravaimat naeratust ja kõigutab pead nii, nagu ainult nemad seda teevad. Küsid midagi...vastatakse aaaaa ja pea kõigub edasi. Kordad küsimust. Teie ümber hakkab kogunema inimesi. Kõikide pead kõiguvad. Arutelu läheb tuliseks. Igaüks juhatab eri suundades. Küsid veel midagi lihtsamas keeles...just say jes or no....pea kõigub, sina tänad ja lahkud nurga taha, et jätkata sama protseduuri.

JetAirways´i kontoris toimub sama asi. Parem käsi ei tea mida vasak teeb. TOHUTU hunnik pabereid, veel pabereid mis vaja paralleelselt täita. Ma ei imestaks kui seal on töötajad, kelle tööülesannete hulka kuulub meilide käsitsi ümberkirjutamine. Hindud armastavad paberipahna. Tohutult! Ja muidugi tembeldamist. Eriti pisikesed triiksärgis, viigipükstes ja plätudes ametnikud.

Kirjutasin ise JetAirways´i kolme kohta, et saada nende käest piletite kinnitus. Kõige teravam pliiats istus Facebookis. Saatis minu palve edasi ja küsis isegi paari päeva pärast, et kas sain piletid kätte. Sain piletid kätte.
Ühelt meililt tuli vastus Palun täpsustage enda meiliaadress, et saaksime teie probleemiga tegeleda.
....et siis alloooooo, ...kelle meiliaadressi sa tahad? Sa vastad ju mulle praegu, järelikult on sul minu meiliaadress!!!

Ma ei taha sellega absoluutselt hindusid halvustada. Meie jaoks on see lihtsalt arusaamatu kuidas neil asjaajamised toimuvad ja mida rutem sellest aru saada, et nii ongi, seda parem.
Siinkohal tervitused Chennaisse!

See on ikka ülimalt kummaline.
Ma olen juriidilistes küsimustes täiesti tume aga isegi minul tekkis seda Ebookersi vastust lugedes küsimus. Kuidas saab ostjat nö. süüdistada, et ta pidi justkui teadma, et ta ostab veahinnaga pileti? OK. Muidugi meie ju ka teadsimegi aga juriidiliselt....mismoodi sellist väidet tõendatakse?! Äkki lendan ma esimest korda, olen 77, internetis ringi ei kola, hindadest pole aimugi. Sel juhul peaks ka nende lepingutes ja tingimustes olema kirjas klausel selle kohta. Umbes nii, et alati enne ostmist peab ostjale jääma kahtlus, et tegemist on veahinnaga vms. Need väited mingitest A ja B tabelitest ja vastutuse delegeerimine ostja õlgadele...see on ju vägagi meelevaldne. Kuna lehte külastasid "ida Euroopa reisijad", siis nemad pole justkui austusväärivad kliendid:).
Sellest Ebookersi vastusest saan ma aru, et kuna JetAirways ega Lufthansa polnud nõus sellise hinnaga reisijaid vedama, siis ei jäänud ebookersil muud üle kui piletid tühistada.
Samas, Facebook`i "ebookersireland" lehelt lugedes pettunud inimeste emotsionaalseid sõnavõtte nägin, et keegi oli esitanud küsimuse:"Miks EbookersNL kohtleb enda kliente austusega ja ei ole veahinnaga pileteid tühistanud?" Nende FB lehel on vaikus tõepoolest. Samas, tegemist on ju ühe firmaga.

Tundub ka, et Airtickets24 kreeklastest meeskond peab siiamaani siestat. Vaikuse järgi eetris oletades pole nad siiani veel Lufthansa ja JetAirways`ga võitlusse asunud.
Iirlastel ka ilmad juba vilumad, toimetavad pisut asjalikumalt.

Uudishimu krutib:). Kas kellelgil, kes veapileti mujalt ostis, on ka tühistamiskiri tulnud?
Ja kas kellegil, kes ebookers.ie´st pileti ostis, on see veel alles?

Üks võimalus pisut tähelepanu saada on Facebook. Ebookers Ireland leheküljel on paar poolakat või tšehhi kisa tõstnud. Vastatud muidugi pole aga kustutatud ka mitte. Proovige ebookersiga suhelda sealtkaudu. Teises otsas istub vähemalt reaalne inimene, asi seegi.
JetAirways´l on ka oma FB leht. Mina kirjutasin sinna, kuna mul polnud e pileteid meilile tulnud nende poolt(meilidele ei vastatud). Ja uskumatu aga tõsi...vestluse aknas tuli vastus peaaegu kohe. Vabandati ette ja taha nagu ikka ja lubati asjaga tegeleda. Kaeblesin ka selle üle, et ma ei saa enda bookingut manageerida. Lubati ka sellele lahendust.
Piletid sain meilile täna hommikul aga manageerimisega pole midagi muutunud. Kui püüan nende veebilehel manage booking kaudu sisse saada siis annab sellise teate..

_Server error Jet MMB application.
Object refence not set to an instance of an object.

No ja siis veel terve lehekülg mingeid termineid,millest ma mõhkugi ei taipa.
Kas keegi aitaks sellestki aru saada mis see error suhtlusterminites tähendada võiks?

Kuna mingit infot eriti ei liigu, aeg venib, ärevus krutib, siis käiks välja paar vandenõu kildu.

Vaadates kasvõi ebookersi FB lehte ja lugedes Snoop´i poolt lisatud linke siis tundub, et tühistatud on tšehhide,poolakate ja nüüd siis ka eestlaste piletid. Huvitav, miks nii?! Kindlasti osteti neid pileteid üle terve euroopa, aega sellesk oli ju mitu päeva!
Meelevaldne tõlgendus aga tundub, et seni on tühistatud vaid Iirimaa ebookersi lehelt ostetud piletid. Ja vist ka ainult 29. sept.ostetud piletid.

Airtickets24.com kadus see 303 eurone pakkumine ära umbes 10. oktoobril. Paar päeva pärast seda nägin ma Reisieksperdi vaateaknal reklaami, mis pakkus Goasse lennupileteid 330 euroga. Olin väga üllatunud, et kuidas on see võimalik. Läksin huvi pärast sisse ja tegin päringu. Tingimused olid täpselt samad, mis veahinnaga piletitel, mille olin internetist ostnud. Hiljem tegin nende veebilehel uue päringu uudishimu rahuldamiseks. Ikka täpselt sama pakkumine. Vedajaks olid samamoodi Lufthansa ja JetAirways.
Nüüd oleks huvitav teada, kas ka Reisieksperdil on sama mure ja kuidas nemad olukorra lahendavad.

Minu soovitus on täiesti meelevaldne, kuna mul puudub sellises vallas igasugune kogemus aga
...kui keegi juba helistas Lufthansasse ja sealt kinnitati, et piletitega on kõik korras, siis äkki ongi?!

Ma helistaks või kirjutaks uuesti Lufthansasse ja küsiks, et kas nemad on Tallinn-XXX-YYY-Tallinn lennu eest raha kätte saanud. Kui on, siis äkki saabki lennata vaid Lufthansa lendudega.

Mul on kummaline see, et kui pärast ostmist Lufthansaga suhtlesin(olid siin samamoodi ärevad ajad kas piletid ikka kinnitatakse), saadeti mulle lendu kinnitav meil selline, millel on näha vaid Tallinn-Bangalore-Mumbai-Tallinn lend. India siselendudest pole märkigi.

Jälgin ärevusega teemat. Piletid on ostetud 9.oktoobril. Airtickets24´st. Seni pole veel kirja saanud.

Mann64,
kas sa vastasid reply´na ebookers´i kirjale või koostasid uue? Kui kirja saata pole võimalik, siis mismoodi neile teada saab anda kas loobud või maksad raha juurde?

Paar aastat tagasi olin ka mina dilemma ees kas kiirpaat või aeglane paat. Valisin aeglase kulgemise ja tegin õige otsuse. Mõnus seltskond, uued tuttavad, ilusad loodusvaated. Kiirpaadiga hoiad küll aega kokku aga pärast kaheksat tund sirge seljaga istumist ja Menkongi vee neelamist, oled huvi kaotanud nii kohaliku elu kui õlle vastu. Vaatad vaid, et mürast kurdistunud kõrvad pehme padja peale tasakesi saaksid asetada. Lisaks on see loetu põhjal ikka väga eluohtlik ettevõtmine. Jões hulbib palju lahtist prahti, puunotte jne.

Meil kaasnes aeglase paadiga ka üks kohalike ärimeeste poolt genereeritud lisaseiklus. Aeglane paat sõidab Luang Prabangi 2 päeva. Ööbimis linnakeseni oli jäänud umbes tund aega kui äkki laev kalda äärde looviti ja algas mingi sebimine. Korraga hakkasid inimesed kaldale minema ja vastas olnud veoauto kasti ronima. Selgus, et vee tase olla liiga madal ja laev sel õhtul enam edasi ei sõida. See, et inimesed vastu argumenteerisid, venelased karjusid ja kaevata lubasid, ei huvitanud kedagi. Mõne minuti pärast olid kohal ka kiirpaadimehed, kes muinasjutulist tasu tahtsid. Inimesed viidi veoautodega umbes kilomeeter, paar kallast mööda edasi....ja seal avanes järgnev vaatepilt. Kaldal maas olid kiled ja vaibad. Süttisid tulekesed ja grillid. Avati müügiputkad, keerati muusika põhja. Kohalikku lahjat ja kanget alkoholi oli valida oioi kui paljude markide vahel. Ööbimiseks sai rentida ka lisatasu eest muidugi nii sedasama aeglast paati kui ka teisi samasuguseid suuri ja väiksemaid paadikesi. Ühesõnaga...paadimehed olid pead kokku pannud ja välja mõelnud skeemi kuidas turistidelt enne õiget ööbimiskohta raha kätte saada. Ja seda nad said. Pidu kestis ja alkohol voolas hommikuni. Järgmisel päeval oli paadiseltskond ikka väga vait ja vagane. Ja järgmisel hommikul oli veetase nagu imeväel jälle normaalne.
Praegu tagasi vaadates oli see vahejuhtum tegelikult lahe seiklus. Ise vabatahtlikult poleks küll kile peal, seljakott kaisus Menkongi kaldal maganud.

Kirjutan Roop´i arvamusele kümne sõrmega alla. Juhul kui te Kambodias ikka rohkem ringi rallite(Ankor Wat jne.)siis ehk tõesti oleks mõtekas riigi külastus rannikul lõpetada(ja kindlasti mitte Shianoukvilles). Vastasel juhul ei kaalu loodetav rannamelu ja eestlaste hotellis süldi ning külma viina manustamine küll seda loksumise pikka piina üles.
Tai saared ja rannad on kordades mõnusamad.

Sihanoukville on kolekolekole koht, plusspunktidena meenuvad vaid odavad ja imemaitsvad lopsterid otse rannaliival.

Mina soovitan ka Varkalat. Vaata googlest pilte, saad rannast ja selle kohal korguvast kaldast hea ylevaate. Seal on toesti ilus. Aga ega seal muud midagi, peale paevitamise ja restoranides istumise, teha kyll pole. Trivandrum on vaike, larmakas,tavaline ja igav linnake. Mina soovitaks trippida yhe nadala Trivandrumist laande, sisemaa suunas. Seal on mitu wildlife sanctuaryt, Neyyar naiteks. Vaated lummavad, ohk kargem, loomad, loodus, maed jne. Rannikuaar on valdavalt igal pool yhesugune.

""Sooja maad on muidugi raske leida jaanuar-veebruar sellise hinnaga eks ole, aga äkki ehk on midagi kuhugile veel soovitada? Meie jaoks ongi oluline nautida sooja, loodust ja vaatamisväärsusi:)))""

Egle,

maakera on kahjuks juba risti-põiki läbi rännatud. Kõik riigid ja rannad on kenasti maakaardi peal kirjas. Ilmasaite maailma kliimakaardi ajalooga leiab ka igale maitsele. Nii, et loota, et siin tripi foorumis kolab keegi, kes omab infot mõne veel avastamata "hüpersuperodava" riigi kohta - no tule taevas appi!

Kui raha on 1000.- euri inimese kohta ja selle eest peaks veel PRAEGU ostma lennupiletid, siis jääb järele vaid "viimase hetke" pakett algusega Soomest.

Punkel,

ju ma siis ei julenud seal madudega palistatud randadel pikali visata, üks madu pea all ja teine jalatalda noolimas. Ja matkates sama lugu. Tahad korra silmapiiri kaeda aga ei saa. Tatsad pilk maas ja mängid madudega golfi. Seal on kohe selline teenus välja arendatud - renditakse matkajatele golfikeppe.

Ma ei soovita. Rannikut mööda matkates kulgeb su tee pigem lauskmaal, keset lõputuid külatänavaid, mis on üle rahvastatud ja motoriseeritud. Sellist asja, et üks küla lõpeb, ning on õhku ja ruumi, enne kui tuleb järgmine küla - seda seal ei ole. Vähem rahvast ja künkaid-mättaid leiad ida ja kirde Balil.
Kui just Balil soov matkata, siis ikka sisemaal, lõunast põhja suunduvatest magistraalidest eemal.

Mina ei planeeriks üldse Balil matkamist. Kõige mõistlikum on palgata autojuht. Rolleri juhtimiseks peaks olema ka raudsed närvid ja suur kogemus. Bali on tõeliselt üle motoriseeritud. Lõunas, seal kus on paar kuulsat templit koos tantsuetendusega, sõitsime 30. kilomeetrist vahemaad 1,5 tundi. Liiklusummikutes istumine on põhiosa matkamisest.

Baliga on üldse pigem nii, et ära kaia seal tasub aga tagasi ma enam ei läheks. Kui oled kunsti, esoteerika ja joogahuviline, siis tasub minna Ubudi. Seal on endale pesa teinud loendamatud "vaimsed õpetajad", kes korraldavad kõikvõimalikke valgustumise kursuseid. Pärast Julia Robert´si lehviva seelikuga riisipõldude vahel kulgemist on sinnaränne muidugi kõvasti hoogu juurde saanud. Filmimise ajal suunati vist inim- ja motomassid sujuvalt vasakule ära. Ubudi juures on küll paar päris kena matkateed riisipõldude vahel aga need on umbes 5-7 km pikad.
Jah aga isegi jalgrattaga sõitmine rollerite/autode vahel pole seal just ohutu tegevus.
Minna tasub muidugi ka mägedele ja templitesse. Rannaga on ka nagu on. Põhja- ja idakallas on kiviklibused, lõunas, kus on liivasemad rannad, on sisuliselt tegemist kõrghoonetega suurlinnaga.
Kui rahakott võimaldab, siis leiab muidugi ka selliseid liivaseid/vaikseid/puhtaid oaase hotelliga otse mererannal.

Et siis pika jutu resümee: Ubud, kirde/ida Bali, keskmaa mäed ja templid on kohad mis tasub üle vaadata. Väga lõõgastavad ja nauditavad olid Bedungal Botanical Garden ja Bedungul lake and temple. Bedungul asub keset Bali saart.
Matkamiseks ja rannapuhkuseks mõni teine saar.

...mulle meeldib vahel visualiseerida ennast kärbseks härra Holmes´i õlale ja aidata tal lahendada müsteerume sarjast
"on ilmas inimesi erinimelisi".

....et siis wabamehe segane signaal tõlkes kaduma ei läheks...

Wabamees ronis igavuse või siis ka meeleheite pärast suure kivi otsa, võttis riidest lahti ja hakkas kõva häälega karjudes ja rusikatega rinnale tagudes endale vastassugupoolt ligi meelitama.
Tegemist on tutvumiskuulutusega, kust võib välja lugeda millise välimuse ja parameetritega trip.ee kasutajad võivad Wabamehe innakutsele tormi joosta. Ma soovitan Wabamehel Taissse põigata, sealt leiab veelgi eriilmelisemaid punapäid(horisontaalis pool karvaseid ja pool siledaid).

Huvitav....metsas algas ka just põtrade jooksuaeg.

Kas kange ja tola on võrdväärsed?

Kuidas võtta. Kõik on tõlgendamise küsimus.

Minu arvamus on see, et Indias jäävadki ellu vaid kanged tolad. See väide kehtib juhul kui sa oled seljakotiturist ja reisid omal käel.
Tolatseda võib nii enda kui ka teiste arvelt. Kui seda teha enda arvelt, siis aitab see inimesel India hulluse ja ilu sees vaid energiat hoida ja „normaalseks“ jääda. See, kes on normaalne või mis asi see normaalsus üldse on – see on teine teema.
Jõekalda ja Margna ei halvusta ega mõnita mitte ühegi teo ega lausega kohalikke.
Indias lihtsalt on teistmoodi tegelikkus kui mujal maailmas. Võtame näiteks selle jalgratta rikša teema Delhis. Sellega kaasnes ka paras paraad. Mul oli Indias täpselt seesama dilemma. Kuidagi piinlik oli lasta sealsel „kitsa liistuga“ mehel ennast vedada. Kuid samas, see on tema töö ja toob leiva lauale. Aidata siis inimest või mitte?!

Ja pealegi. Võtan vabaduse avaldada arvamust, et ega see Jõekalda tegelikult selline „pirtsp...e“ ei ole. Saade peab müüma, vaatajanumbreid püüdma ja reisiraha tagasi teenima. Ja seda ta ju teebki.

Krokodilli sõnakasutus ja lauseehitus jätavad lugeja fantaasiamaailmale üsna vaba tõlke ulatuse.

Huvitav, miks peaks üks reisisaade olema "hullu kauplemise õpituba"?
Igaühe vaba voli kulutada enda raha kas elevantide või grillkana nautimiseks. Mõned inimesed oh imet kulutavad enda raha koguni mõlemale naudingule.

Igatahes saade on väga nauditav just nende kahe "tola" tõttu.

Aamen.

Olles lugenud Roy Strider´i "Minu Mongoolia" raamatut, pakun ma, et plaanid võivad olla ilusad suured aga seadused ja bürokraatia neist ei hooli.

Oletame, et sa ostad need soodsad piletid. Pole isegi vahet, on need piletid odavad või kallid. Pakid kohvrid ja koera. Aga. Neid pisikeses kirjas seadusesätteid, mida loomade veoks ametnikud välja on mõelnud - neid on PALJU. See sõna palju korruta veel erinevate riikide lennujaamadega, kus te ümber istute. Sa võid olla teinud korraliku kodutöö ja muretsenud endale kõikmõeldavatest asutustest igatsugu lubasid ja tõendeid....aga lennujaamas võib selguda tõsiasi, et puudu on ikkagi mingi pisikene tõendikene. Ja kõige hullem küsimärk selles ettevõtmises on veel mõni ettearvamatu lennujaamaametnik, kellel näiteks on paha tuju, kes tõlgendab koeravedamise seadusandlust pisut innovatiivses võtmes, kellele koerad või sina ise ei meeldi. Ja ongi kõik. Nuta, naera või trambi jalgu....aga koera riiki sisse/välja ei lasta ja kõik.

*ei oma koeravedamise kogemust.

Jah Snoop. Sul oli õigus! Jakarta on kole nagu öö. Isegi päevasel ajal. Sellist hullumeelset liiklust pole mina veel näinud. Rollerid kasutavad kiiremaks edasiliikumiseks korraks kõnniteele põikamise tehnikat. Vaatad ja imestad.
Kui keegi on siiski sunnitud väheke aega selles linnas veetma, siis tasub kasutada pikemate vahemaade läbimiseks kindlasti pigem bussi. Nimelt on ka selles linnas bussirajad. Jäi mulje, et bussirajal rolleriga sõitmise eest on trahv suurem kui kõnniteel sõitmise eest, sest bussirajad olid tõepoolest tühjad. Takso on küll odav aga liigub nagu 100 aastane tigu.
Lennujaamast kesklinna ja tagasi saab odavalt ja kiiresti Damri airport bussiga.

Lennujaamas peatuvad ainult(eks pisut kaugemal on igatsugu pakkumist)fix hindadega taksod. Nusa Duasse(24 km)maksab umbes 100 000 kohalikku.

Mutianpu

postitus tekitas huvi ja ma tegin samasuguse katse. Kui proovisin Air Baltic´u lehel Riiast Istanbuli soodushinnaga pileteid märtsiks leida, siis olenemata kuupäevadest teatas süsteem lõpus, et kahjuks soodushinnaga pileteid soovitud kuupäevaks pole. Avasin siis paralleelselt Turkich Airline ja Air Baltic´u lehed, tegin päringu mõlemas süsteemis samadele kuupäevadele....ja voilaa...sain Air Baltic´u lehel soodushinnaga piletid.
Müstika ja maagia.

Herra RannasKoit
peaks õigluse nimel suure tüki raamatu honorarist trip.ee´le annetama, sest ta kasutas raamatu kirjutamisel siinseid teadmisi.
2 kuud ajas näpuga järge ja muudkui nokitses käsikirja kallal.

Rahu ja rõõmu südamesse tehtud kirjatööd käes hoides!