builderman

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
13 postitust / 18 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

ESB kohta ei tea, aga Rockefelleri keskuse kohta sai uuritud, et on ka kahe korra pilet, millega saab ühe korra käia siis näiteks päevasel ajal ja teist korda siis õhtusel-öisel ajal.
Hinnad leiab siit : http://www.topoftherocknyc.com/tickets_landing.aspx (klikates nupule BUY). Kahe korra pilet on 1,5 korda kallim, kui tavapilet.

Toredat avastamist !

Tänan Sind asjaliku vastuse/selgituse eest. Kõik täiesti õige. Tubli !
Aga nüüd ...
... loe palun hoolikalt minu küsimus uuesti läbi, siis loe oma esimene kommentaar läbi ja seejärel loe palun läbi dante kommentaar.
Ja nüüd, kui oled ehk süvenenult ja rahulikult need kommentaarid uuesti läbi lugenud, .... ..... kas Sulle, kui antud keskkonna kvaliteetsemaks muutjale (mida Sa ise väidad), ei tundu, et dante kommentaar/selgitus on igati 5+ , aga Sinu esimese kommentaari postitamata jätmine oleks muutnudki/muudakski seda keskkonda igati kvaliteetsemaks ja mina arvan, et ka sõbralikumaks. Mõtle.

Edu kõigile !

Tänud kommenteerinutele.
Asi nimelt selles, et Priceline kaudu tehtud broneeringuga garanteeritakse kohad vaid KUNI kahele inimesele. Aga meid on neli (pere). Ja soovime olla ühes toas, mitte kõik mööda hotelli laiali erinevates tubades. Teistes broneerimissüsteemides saab ära märkida tellimisel, et mitmele inimesele tuba vaja, aga Priceline lehel selline koht nagu puudub. Seega tuleb välja, et nende kaudu ei saa ühte tuba perele broneerida.
Hotelli hommikusöök ei ole üldsegi primaarne (see ju ainult moosi-saia lugu USA-s, mitte nagu Euroopas, et laud lookas). Kui vaja juurde maksta lisainimeste eest, siis maksan. Asi ju ikkagi selles, et soovime olla ÜHES TOAS, mitte selles, et kahe inimese pealt lisamaksu 30$ kokku hoida.

P.S. ixxx kodaniku tüüpi kommentaarid võiks foorumitest aga moded alati ära kustutada - need ju täiesti mõttetud (muudavad foorumit delfi-suguseks)!
P.P.S. To ixxx - ära alahinda kunagi vastast !!!

Edu kõigile !

Kristo: Saatsin sulle sellekohase esialgse info e-posti peale. Esialgu pead saama käima selle aparaadi peal WinCE süsteemi. Ja see ei ole illegaalne tegvus - muide. Kuna tegemist avatud aparaadiga.

Muide, kellel tekib sellise aparaadi vastu huvi, siis eile nägin seda Sikupilli Euronics´is müügil. Ja hind oli üllatavalt soodne - 1990.- krooni (samas kui üle tee asuv ON-OFF müüb sama aparaati midagi üle 3000.- krooniga).
Minu jaoks igati tore abiline (minul peal siis TomTom, Garmin, Navigon ja veel palju muud tarkvara pdf failide lugemiseks, Notpad, Player ja muud vigurid).
Navigoniga lasen Eestis ja Euroopas ringi, PuertoRicos kasutan Garminit, Soomes käies aga Navigoni ja TomTom on lihtsalt igaks juhuks ...)
Prose kiirus ehk on jah natsa lahja, aga kui sa just lennukist langevarjuta välja hüpates ei taha navigeerima hakata, siis mina olen küll kõik kohad saanud selle aparaadiga ära käia. Eks ta maitse asi ole. Navigoni menüü ja kaardid on graafilises mõttes muidugi minu jaoks kõikidest teistest üle (ka paljukiidetud TomTom´ist).
Real View lisab graafikamängu veelgi.

Sai siin kah Miami ajaks omale siin nädal tagasi mini-VAN (Chevy Equinox 4WD) Billigeri kaudu bronnitud ja võetud kõik lisad jne ning hind oli kah mulle sobiv (hetkel peast summat ei mäleta).

Aga nüüd hakkan siin Orlando jaoks kah autot nädalaks bronnima ja selle lisade valiku koha peal tekkis oma mõttes väike küsimus, et mida see 1 tasuta paagitäis kütust siiski tähendab ?
Ega vist midagi muud ei saa see tähendada, kui et auto võid tagasi viia "tühja paagiga" ehk siis sellega, mis sinna parajasti sisse on jäänud. Kas olen asjast õigesti aru saanud ? Sest muidu peab ju üldjuhul täispaagiga auto tagasi andma.

Ja mulle tuli kah see viisakuskiri koos vaatamisväärsuste ja marsruutide soovitusega (kus teised Billigeri kliendid on käinud/näinud Miamis ja selle ümbruses). Tundub esialgu igati viks ja kraps firma - loodame, et kohapeal kah Alamoga probleeme ei teki.
Eks annan pärast reisi siis kah siia ülevaate/arvamuse Billigeri autorendist.

Kas USA-st ostes vidoekaamera, mis filmib SD-HC mälukaardile, kuid NTSC formaadis, on Eestis mõtetu või saab siiski ka Eestis (telekast, arvutist/läpakast) selles formaadis filme vaadata ? Kas Euroopa telekad toetavad NTSC formaati ?
Või tuleb mingi progega need filmid ümber formaatida - s.t. NTSC -> PAL ?
Või on ümberformaatimine raskendatud ?

Tänud ette, kui keegi tehnikafriik oskaks selgitada seda mulle.

Lihsalt selleks, et oleks võimalik kasutada ka muid programme ja kaarte, kui ainult Navigoni põhiseid (teadupärast iga proge kaardid ei ole igas urkas täiuslikud - üks katab paremini ühte piirkonda, teine jälle paremini teist piirkonda).
Ja nüüdseks muidugi asi juba ammu lahendatud ja FS PocketLoox N100 lahti lukustatud ja peal nii Navigon, TomTom kui ka Garmin + veel muid kasulikke programme.

Et kui Buldooza on Chicagos ära käinud, ehk valgustab meid tripilisi natuke, kuidas selle Billiger'i kaudu renditud autoga siis asjad seal Chicagos sujusid. Kas lisandus kohapeal rendiautoauto kasutamisel ka mingeid maksusid ja kui, siis mis maksud veel lisandusid (tax, ldw, cdw jne) ?

Ja kuidas selle Billigeri'ga üldse see asjajamine käib - valid auto ja tingimused välja, maksad ära krediitkaardiga ja mis edasi - kas tuleb meilile mingi kinnitus, et sellele iskule, sinna sihtkohta, selles rendifirmas ja nendeks kuupäevadeks on auto broneeritud ja vastavad tasud tasutud ?

Loodan, et Buldooza leiab aega vastata. Või on veel kedagi, kes selle firmaga edukalt asju ajanud - jätaks kah kommentaari.

Mis arvate, kas perele (4 inimest) tasuks Priceline kaudu pigem bronnida 2 tuba kui jääda lootma ühe toa peale, kus on kaks kingsize voodit.
Et kui riskida vaid ühe toa bronnimisega 3,5* hotelli, võib juhtuda, et selles toas on vaid kaks üheinimese voodit (ja seega saab seal magada vaid kaks inimest).
Sest kui õnnestuks, et selles toas oleks kaks laia (king-size) voodit, siis saaks ilusti ka 4 inimesega ühes toas hakkama.
Mis variandi teie valiksite ?

Lähed USA-s esimesse suvalisse (suuremasse) elektroonikapoodi ja ostad 90-200 $ eest lihtsamat sorti Garmini, Tommi või Navigoni, kus kõik vajalikud kaardid juba sees (USA, Puerto Rico, Canada) ja saad pärast ka Eestis kasutada (muretsed lihtsalt vastava kaardi juurde). Seal need asjad ca 2x odavamad.
Loomulikult saad ka kalleimaid variante osta - kõik sõltub, kas tahad lihtsalt navigeerida või on plaanis ka muid lisavõimalusi kasutada.

Ei tea mis selle perepoliisi puhul mõtetut on, nagu Veigo oma postituses märgib ?
Endal just USA-sse minek ja mõtlesin kah nagu perepoliisi peale (miks siis igale ühele eraldi teha).
Ehk Veigo on nii tore ja selgitab seda asjaolu ka pikemalt ...

Kuna me ise ka pigem loodusfriigid, siis kaldun ka Everglades´i külastusele. Lihtsalt soovisingi teada saada, et kas ühe päeva jooksul on mõtet sinna Key West´i tormata (lihtsalt 8 tundi edasi-tagasi sõitu ja ega muud seal suurt teha ei jõuagi).
Aga paari-kolme päeavaga vist juba leiaks seal tegevust (snorgeldamised, langevarjutamised jms). Aga jah ühe päevaga oleks see vaid n.ö. läbitormamine - nautida midagi ei jõua.
Veelkord tänud seniste vastuste eest.

Kas perega (4 inimest) hotelli broneerides on mõtekam siiski brobeerida 2 tuba, kuna Priceline vastuvõetud hinna puhul teatab järgmisel lehel, et antud broneering garanteerib majutuse kuni kahele inimesele standard toas.
Ning lisaks teatab, et kaks queen voodit, kaks king size voodit, suitsuvaba ruum jms tuleb endal ise täpsustada hotteliga suheldes peale seda, kui broneering on fikseeritud ja saad teada hotelli nime.
Tundub, et kindla peale minek oleks ikkagi kahe toa broneerimine. Olgugi, et üsna levinud on USA-s just kahe laia voodiga toad, kuid kindel selles ei saa ju olla.
Ja seda enam, et olles nüüd üsna palju hotellipakkumisi ja Priceline vähempakkumisi võrrelnud, tuleb välja, et kahe toa hinna kokku saab Priceline vähempakkumise kaudu üldjuhul isegi soodsamalt, kui näiteks tavaotsinguga ühe toa hinna.

Kas USA viisavabadus laieneb eestlastele ka Puerto Rico suhtes ? Ehk siis, kuidas on selle USA-sse reisiga (antud paketi raames), kui üks vahepealsetest sihtkohtadest on Puerto Rico. Teadupärast on nende riigipeaks ka USA president jne (http://et.wikipedia.org/wiki/Puerto_Rico). Aga Puerto Ricosse saabumisel tuleb olla kas USA kodanik või omada USA viisat. Kas viisavabadus USA-ga tähendab ka viisavabdust Puerto Rico'ga või kui vahepealene peatuspunkt Usa reisi kestel on Puerto Rico, siis ikkagi tuleb Eesti kodanikul taotleda USA viisat ?

Kas USA viisavabadus laieneb eestlastele ka Puerto Rico suhtes ? Ehk siis, kuidas on USA-sse reisiga, kui üks vahepealsetest sihtkohtadest on Puerto Rico. Teadupärast on nende riigipeaks ka USA president jne (http://et.wikipedia.org/wiki/Puerto_Rico). Aga Puerto Ricosse saabumisel tuleb olla kas USA kodanik või omada USA viisat. Kas viisavabadus USA-ga tähendab ka viisavabdust Puerto Rico'ga või kui vahepealene peatuspunkt Usa reisi kestel on Puerto Rico, siis ikkagi tuleb taotleda USA viisat ?

Levi ei sõltu kaardist. Positsioneering (ehk hetke asukoha määramine) toimib Eestis ka Lääne-Euroopa kaardiga, lihtsalt hetkeasukoht on "hallil alal".
Kontrolli, kas SD-l kõik failid ikka peal (SD-l peavad peal olema ka kõik n.ö. seadme käivitus- ja toimimisfailid, kuna SD kaardi pesasoleku ajal töötab seade SD kaardi pealt.

Mida Šveitsis soovitate vaadata, parimad vaatamisväärsused või ilusaimad ööbimiskohad looduses ...

Veel infoks (meie esialgsed plaanid):
Siit alustame sõitu läbi Läti, Leedu, Poola ja Tšehhi kuni Austriani välja ja seda ilma ööbimisteta, s.t. sõidame "transiidina", vahepeal muidugi tankimised, jalasirutused ja einestamised. Seega plaanime 1,5 päevaga Viinis olla.
Sealt alates hakkame alles ringi vaatama : Viin (1-2 päeva), Veneetsia (1 päev), Itaalia alpid, Garda järv, Genovas (0,5 päeva) vaataks muidugi akvaariumi ära (oleme "looma-loodushullud"), Rooma (1-2 päeva).
Ja siis juba ülespoole tagasi : Pisast vaid "läbisõit", siis Verona, Milano ja siis Lõuna-Prantsusmaal käiks krokodillikasvanduses (0,5 päeva)(kus üks kord juba käidud, kuid teist korda ka minemata ei jäta - omaette fiiling).
Ja siis jällegi Šveitsi (1 päev) kaudu tagasi kodu poole läbi "vahemaade" mõistagi "transiidina".
Saksamaad ei "külasta", kuna seal juba piisavalt käidud ja veelgi minemas sinna.
Esialgsete kalkulatsioonidega peaks nagu hakkama saama kahe nädalaga ... aga eks kohandame marsruuti ka "käigu pealt", kui vaja ...