Ivar Kalev

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 40 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Bensiinijärjekorrad olevat kadunud sisuliselt koos devalveerimisega (info valgevenelaselt). Diislil ei pidavat seal riigis järjekordi olema, kuna enamus bensiiniga (nagu meil 20 aasta eest).

Siit paistab selge vastus:
spirits (including beer containing more than 7% Vol. alcohol) 3 litres

Samas jääb arusaamatuks see klausel:

What are the rules for personal luggage?
Travellers are allowed to take up to 50 kg of personal luggage with them to Belarus, up to a value of 1,500 euros.

Any items in addition to this are subject to duty at 30% and not less than 4 euros per kilo.

Oskab keegi seda kommenteerida?

Kas Valgevenesse on sisseviimiseks ka mingi alkoholi koguse piirang?

Siis tundub, et liisingusõiduki jaoks ei pea lisadokumente vormistama või oli hea õnn piiriületusel.

fighter, kas käisid liisingufirma sõidukiga või oli sõiduk teise füüsilise isiku nimel?

Kas kellelgi on kogemusi liisingusõidukiga piiriületusest? On see probleem Leedu/Läti või Valgevene piiril? Või on vaja mingit dokumenti?

Plaan minna läbi Vilniuse üle piiri. Kas teab keegi, mis päevadel ja kellaaegadel on järjekorrad väiksemad?

Plaan minna matkaautodega.
On seal midagi vaadata ka, mida ei tasu vaatamata jätta?

See aeg on tipphooaeg, mis tähendab kõrgemaid hindu. 1 öö mainitud riikides on bussile kuskil 500 kr kanti ja pisut peale, sõltuvalt inimeste arvust bussis. Meil oli eelmisel aastal 420-450 kr/öö (2 inimest bussis).
Vaatamata kõrghooajale ei tohiks kohtadega kämpingus üldiselt probleeme olla, kuna majandussurutis mõjutab ka Euroopa puhkajaid.

1 asi veel. Kui jõuate õhtul kämpingu värava taha, siis võite ööbida hommikuni värava ees parklas (kui on, tavaliselt on). Sisse sõidate hommikul. Siis säästate ühe ööpäeva maksumuse. See on igati lubatud ja mingit pettust sellega ei tee.

Mis riigid plaanis on?
Täpsusta ka, mis ajal lähed.

Need 2 komponenti annavad hinnainfo, siis saaks anda kohe suurusjärgud.

Küsis diorella 20/02/2010 - 19:52:
Mis asi nende juures “ebamäärase taustaga osapoolele” viitas.

Kirjutas Ren 19/02/2010 - 21:57:
...Piisab ka sellest, kui lugeda kõige esimesi foorumi postitusi, vaadata, kui palju infot tuleb firma kohta välja www.reisima.net kodulehelt, mis tel. nr. on ettevõttel jne...

See jäi omalt poolt lisamata aga on juba ammu tuntud tõde, et usaldusväärse taustaga osapool on identifitseeritav. Kui ettevõtte omanikke ja töötajaid pole kodulehel välja toodud, siis see on juba selge signaal, et mingi temp on teoksil.
Aus ja usaldusväärne ettevõte ei varja ilma põhjuseta oma olulisi taustaandmeid.

Ei osanudki seda kohe välja tuua, kuna see tundus iseenesest mõistetav.
Ehk on abiks edaspidi "ebamäärase tausta" määratlemisel. Kahjuks elame veel maailmas, kus keegi püüab kedagi pettes midagi saavutada.

Nõuded Reisima.neti vastu kipuvad tagatist ületama

Tarbijakaitseametile on tänaseks laekunud ligi 30 avaldust reisist ilma jäänud Digistar Group ehk Reisima.neti klientidelt ning tagasinõutav kogusumma kipub 200 000 krooni suurust tagatist juba ületama.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete juht Hanna Turetski ütles Tarbija24.ee'le, et kui eilseks oli laekunud 17 avaldust, siis täna hommikuks oli lisandunud veel üheksa.
Samas pole kõigi tänaste avalduste puhul veel kindel, kas kannatanutel on alles kõik vajalikud dokumendid. Siiski märkis Turetski, et kogusumma ületab tõenäoliselt reisifirma tagatist - avaldusi kogutakse aga 5. märtsini ehk veel tervelt kaks nädalat.

Turetski sõnul on amet pöördunud kindlustusfirma poole tagatise avamiseks klientide nõuete rahuldamiseks. Kui 5. märtsiks on kõik nõuded kogutud, tagatis avatakse. Kui summa on suurem, läheb tagatis proportsionaalsuse põhimõttel kõikide vahel jagamisele. Ülejäänud raha kättesaamiseks peab siis juba ilmselt pöörduma kohtusse.

Eile pöördus tarbijakaitseamet ka politsei poole, kahtlustades reisifirmat seoses reisipakettide müümisega turismimessil kelmuses, kuna firma oli selleks ajaks teadlik oma makseraskustest.

Turetski ütles, et tarbijakaitseamet sai esimese avalduse Reisima.neti kohta üks päev enne 12.-14.veebruarini toimunud Touresti algust, kuid selle põhjal ei olnud võimalik firma messil osalemist takistada, sest kaebuse sisu tuli kõigepealt uurida.

Küll aga nõustus firma reisimessil tarbijakaitse survele järele andes ise esmaspäeval oma makseraskusi tunnistama ja kirjutama avalduse tegevuse lõpetamise kohta. «Kui nad ei oleks seda teinud, siis oleks pidanud ootama näiteks nende likvideerimist ja pankrotti,» tõdes Turetski.

Kuigi Õhtuleht kirjutas reisist ilma jäänud Reisima.neti klientidest juba jaanuari alguses, ei olnud enene 11. veebruarit keegi tarbijakaitseameti poole pöördunud.

Esmaspäevast alates ei tohi Reisima.net enam reise müüa, kuid Turetski sõnul ei saa selles päris kindel olla, et nad seda teinud ei ole. «Ma ei julge seda 100 protsenti väita, sest ühe inimese puhul on kerge kahtlus, et äkki on 15. kuupäeval veel müüdud,» ütles ta.

Allikas: tarbija24.ee
http://www.tarbija24.ee/?id=227113

tonlist kirjutas: "Eelpool kirjutanu soovituse suhtes (uurida tunnustatud ja lugupeetud ettevõtte arvamust) olen kahjuks skeptiline. Paraku käib Eesti olematu ärikultuuri juurde konkurendi halvustamine igal võimalikul ja võimatul juhul."

Siiski ei ole see kindlasti igal alal nii. Minul küll varasem kokkupuude reisifirmadega puudub aga usun, et ka sellel alal on arenenud kultuuriga ettevõtteid, kelle puhul on välistatud nii madalale langemine. On ju ammu teada, et "konkurendi halvustamine igal võimalikul ja võimatul juhul" ei tee kuidagi edukamaks.

Edu teistele selles pikas ja vaevalises arengus!

Mis siin enam otsida, need on ju siin juba antud:

http://www.sitsiilia.eu/

Mae Merusk - Servizi turistici

Partita IVA: 0535400829

tel/fax: + 39 091 6890299

tel: + 39 3392437077

E-mail: meribo@meribo.ee

Viiteid ebamäärase tausta kohta leiab hõlpsasti kasutades internetti:

  • vaata tasuta maksuvõlgade raportit ( http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs.php?eregnr=11378598 )
  • vaata omanikeringi, kaua nad on varem selle ala peal tegutsenud
  • võrdle hindu teiste pakkujatega - ÄRA KUNAGI OSTA KÕIGE ODAVAMAT (väga tihti see ei olegi odavaim, nagu antud juhulgi)
  • astu läbi mõnest tunnustatud ja lugupeetud sama ala ettevõttest ja küsi ka nende arvamust selle ettevõtte kohta

Võib-olla veel nippe aga nendest juba ka piisab mõtlevale inimesele,
Nii saad suure tõenäosusega oma viga vältida.

Õige koha, kust reise osta leiab eelneva tulemusel.
Loodetavasti on abiks!

Ma soovitan võtta seda näitliku õppetunnina vältida tehinguid ebamäärase taustaga osapoolega ja soetada omale asju ettemaksuga kõige odavamatest kohtadest.
Nii need asjad kipuvad elus tihtipeale minema.

Vähem kui aasta tegutseda jõudnud ja veel nädalavahetusel turismimessil osalenud Viljandi reisifirma teatas, et on sattunud rahalisse ummikseisu ning tekkinud probleeme asub lahendama tarbijakaitseamet.
REKLAAM

Ärinime all Reisima.net töötanud osaühing Digistar Group riputas eile oma koduleheküljele teate, et firma on maksejõuetu ega suuda täita tarbijate ees valmisreiside korraldamise kohustusi.

Küsimustega juba broneeritud ja väljastatud reiside kohta palub firma saata endale e-kirja, rahaliste pretensioonide lahendamisega tegeleb aga tarbijakaitseamet.

Digistar Groupi telefon oli eile välja lülitatud ning tegevjuhi Linda Ilmjärve telefon oli suunatud kõneposti. Sinna jäetud palvele lehetoimetusega ühendust võtta ja samasisulisele e-kirjale Ilmjärv eile ei reageerinud. Nõnda jäi selgusetuks, mis on maksejõuetuse põhjused ja kas järgneb pankrot.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna peaspetsialist Kadri Kauksi ütles, et tarbijakaitseametisse oli firma pöördunud oma initsiatiivil.

Allikas:
http://www.sakala.ajaleht.ee/?id=225765

Kirjutad:
"pakutud nimekirja vaadates tuli kohe tunne, et vot nendesse kohtadesse küll matkaautoga ei läheks. Väga kenad kohad, aga väga ebamugavad kämpariga liiklemiseks."

Milles see kämpariga liiklemisel ebamugavus seisneb? Liiga kitsad teed, puuduv teekate, madalad tunnelid?
Iseeenesest, kui vähegi lähedusse normaalne tee viib, siis peaks ju väiksema transpordiga ikka lähemale saama?
Kuidagi ju publik neid kohti külastab?

Kahju teist aga printige nende kodulehelt tasuta kutse turismimessile ja minge neilt oma õigust nõudma sinna. Või siis uusi reise broneerima, kes julgeb.

Küsin eelneva postituse kohta, kas see on kuidagi seotud ka matkaautode kohta?
Ei leidnud kuidagi mainitud kodulehelt viidet matkaautode kämpinguvõimaluste kohta. Ehk saad täpsustada, kas sinna on mõtet matkaautoga minna?

Seda ma ütlen, et meie kõige õudsam kämpingukogemus Euroopa reisidest pärineb just Itaaliast, ühest Ravenna kämpingust. See oli ikka ropult räpane. Samas Veneetsia vastas Fusinas oli kämping tip-top.
Ma hakkan vaikselt neid soovitatud kohti täpsemalt uurima, küll siis küsin jälle.

Reis on meil 22.juunist kolm-neli nädalat. Eks pool reisist kulub ikkagi puhkamisele rannas.

suur tänu juba asjalike juhtnööride eest!

Plaan on külastada Itaalias erinevaid huvitavaid kohti. Pole seal peale Veneetsia ja muinasjutulinna San Gimignano rohkem vaadanud. Kindlasti Rooma. Muu veel selgumas siin soovituste, eelmisel aastal sõbra poolt läbi sõidetud Itaalia kogemuste ning Gallo Nero omaniku Marco (pärit Toscana piirkonnast) asjalike nõuannete abil. Aega on piisavalt ja saab ehk mõistliku reisiplaani koostada.

Plaan ise on järgmine.
Paari-kolme päevaga jõuame oma bussidega Itaaliasse. Siis teeme turismireisi mööda Itaaliat ning esimese nädala lõpus maandume Sitsiilias puhkusele (ringreisid ja lebamine).

Kui maadmööda teid vähendada, siis praamiga Napolist. Ilmselt sealt allapoole ei ole ka midagi olulist vaadata. Kilomeetreid säästaks 500, mis on umbes 65 l kütust x (oletame) 20 kr/l = 1300 kr. Palju see praamipilet võib maksta ilma broneeringuta? Meile ei meeldi broneeringud, kuna see piirab reisimist. Reis peaks olema loominguline!

Sitsiilias külastamiseks kohtade soovitused on vägagi teretulnud!

Isole Lipari saarte osas veel täpsemat selgust ei ole. Marco soovitas külastada Salina saart. Kui peaks tegema valikuid nendest saartest, millised siis?
Plaan on minna motorolleritega, need on meil reisil kaasas. Hommikul praamiga sinna ja õhtul tagasi.

Lisaks soovitas Marco külastada Itaalias järgmiseid kohti:
1) Cinque Terre - La Spezia lähedal
2) Continental, Belmare ja Marina di Castagneto - Cecinast pisut allpool
3) Capraia Isola saar Corsica saarest kirde pool
4) Palinuro - Napolist u.100-150 km lõunas - kaardi peal nii kõrvaline koht, et tavaline turist ei satu sinna ilma soovituseta vist mitte kunagi. Ei tea, mis seal siis põnevat on. Peab veel täpsustama.

Eks kämpingute valikul on oluline matkabussi parkimisvõimalused, samuti puhtus, pesemisvõimalused (dushid), ranna lähedus.

Esimene asi - füüsiline ruumipuudus bussis. Teil läheb selles bussis ülikitsaks olemine. Suvel päästab natuke see, et bussi seistes käib elu õues. Kasutage seda maksimaalselt.

Teine asi - indiviidide sobivus. Olete varem pikemalt koos viibinud? 2 nädalaga saab tekkida väga palju erimeelsusi. Minul tekkis oma parima eluaegse sõbraga (tema oli oma bussiga) täiesti uskumatult.

On teil teada marsruut / reisikava?
Mis buss see on?
Siis oskaks ehk edasi juhendada.

Kuigi võiks odavam olla. Võrreldes Saaremaale või Hiiumaale sõiduga on ikka kõrged aga ilmselt ei ole neil riigipoolset toetust nagu meil Vjatsheslav Leedole.

Samas küsimus, kas oskab keegi soovitada lõunarannikul paremaid matkaautode kämpinguid? Siin foorumis esialgu avastatud linkidel on suhteliselt õnnetud variandid silma hakanud võrreldes näiteks Horvaatiaga. Ilmselt on süüdi ka internet, mis pole veel igale poole Sitsiilias jõudnud ja kodulehtesid ei ole kõigil.