spek

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
4 meeldimist
10 postitust / 62 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

@jaanusm selle RIX'i minekuga justkui keegi ei arvesta, on ta siis LUX'iga või AB'ga, rääkimata autost, pagas juurde, kui homebase TLL - ei tule sealt ei 3h, ega 50 EUR ega muud "hüve". 
Kuhu kategooriasse läheb see parema läbitavusega auto, nädalaks? IFAR?
Kusagilt nagu ilustame teatud momente

@sigala, võttes meid välja kõigi nende valuatsioonidega, on tripis reaalne valuatsioon käimas priority pass'i ja booking.com 10% soodusega, uh? Seega numbrite mõttes relevantne

uurisin ise ka, kuidas auto saata DK’sse sadamasse, et saaks laevale laadida - ega siin head varianti ei tulnudki - lased kellegil sôita voi jààd ikka rendikate peale / oleneb palju varustust vms. 

Tulenevalt yellow trafficust ja nende autode hoidmisest on big4 rental fleet tagasihoidlikum, saad Sixti plati/signature’iga kaardiga plangu LC150ne, highest category, Fààridel olukord kurvem, priceline (ilma upgradeita) 200+ eur pàev. lennupilet AY’ga 300+, seega see isesôitmine, kui aega on - vôib tàitsa teema olla. 

up.


ja kas keegi algataks teema - kuidas neid asju kasutatakse?

jaa, see lend nende kahe vahel kyll

viisaga klaar
Qatari First class ka nüüd waitlistitud.

AY lendab LAX’i ka, direct, seega kui JFK sinna vahele ja sealt affiklassis edasi?

osta odavaim light ja upgrade’i J’sse

saatsin àra.

update’in

Tiibetist uuemat info? vahepealsetel

aastate keegi külastanud?
PM

kui see ühekordne lend, siis ju àriklassi pàrast ekstra ei vààri kumbki kûûnlaid. pigem siis BA voi LH first, voi minna middle east’i J voi I klassi lennuga.

AY’l samuti A350wb lendmas,
säti end siis uue lennuki soovis
selle peale.

to tom: IHG alumises otsas vms olles saad 10 ööga endale mitu uut tasuta ööd, alumises otsas kindlasti.

rääkimata nende best price guarantee cashbackist vms

loyalti appe just ei tundu olema?

Booking vs ketid?
Momomdo vs alliansid?
nt TK, QR, AY, LO vms appid?

Kui niisama antakse, võib ta olemas-olla, ent saad sisuliselt kõige low-classimad lounge’id, mida turul pakutakse.

Muidugi võib flightpattern olla selline, et flagship’i lounge ei olegi tee peal, ent siis ei ole neist teisejärgulistest ka midagi oodata.
8-12 lendu aastas võiks anda juba pigem staatuse alliansis.

kui oleks doonorit 30000’le SAS miilile, teeks vahetuse voi ostaks need ka

ülduudishimu ja harimise mõttes võiks antud teema, laiemalt, miilid vms, Trip foorumis küll olla.

Keegi algataks?

Aga ost-müük osas - endiselt olen neist huvitatud, palun pakkuda.

head tripikad :)

väga meeldib lennata, pikki vahemaid. 
Kui on ideid punktide kogumiseks, ostmiseks - palun teada anda

Kui puntke on veel seismas või aegumas, on huvitatud neid veel soetama.

punkte veel kellegil seismas?

up. Võite pakkuda ka SAS'i ja Lufti punkte, doonoritena siis