riksti

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 16 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Hot buffet - nagu eelnevalt mainitud... muna, peekon jms
Continental breakfast - tavaliselt mingi kukkel, moos, v6i ja tee-kohvi. Kui eriti hasti laheb, saab m6ne kr6buski (corn flakes vms) ka
American breakfastiga pole kunagi kokku puutunud, kuid stereotyypide jargi pakuks, et v6ib-olla pannkoogid? Ehk oskab keegi seda punkti taiendada

Ei tea, kuidas mujal randadega lood on, aga Rio de Janeiro peamistes randades (Ipanema, Copacabana) sa ujuda kyll ei saa. Lainetus on nii tugev, et inimesed lahevad p6lvini vette (eriti julged v6ib-olla isegi kuni veetase poole reieni t6useb) ja siis seisavad seal ning ootavad, et laine neist yle pyhiks.
Kui laine su endaga kaasa t6mbab, siis kaldale ei pidavat saama. Seet6ttu ei torma ka vetelpaastjad sulle kaldalt jargi, vaid saadetakse triivimasattunule hoopis helikopter jarele, mis ta v6rguga kokku korjab(natuke kalapyygi moodi) ja kaldale toibuma toimetab.
Sellisest paastmisviisist lugesin k6igepealt vist Lonely Planetist, kui rannas istusin ja k6igest 15 minutit hiljem 6nnestus seda ka oma silmaga naha. Paris huvitav oli.

Meie siselendude lennukid olid kyll paris korralikud. Yhes 6nnestus isegi business classis istuda, kuna Brasiilias on eriti levinud komme lennukitesse rohkem pileteid myya, kui kohti on. Seega tasub lennujaama mitte paris viimasel minutil j6uda oma check-in'i tegema.

Meie dzunglitripp kestis neli paeva ja oobisime laevas/hotellis, mis yhte lahesoppi oli paika pandud (Jungle Palace - http://www.brazils-hotels.com/manajung.htm). Sealt viidi meid siis edasi erinevatele trippidele. Me olime endale enne giidi broneerinud, kes meie eest seal hoolitses, kuna kui sa juba keset j6ge oled, siis on sealt raske iseseisvalt minema saada.

Nagu eelnevalt mainitud - parim osa minu Brasiilia reisist olid just need neli paeva Negro j6el.

Kui mina seal käisin (mis, tõsi küll, oli 2002. aastal), oli siselendudel sooduspakkumine turistidele, mis lubas sul teha 5 otsa arvestusega, et sa edasi-tagasi ei sõida. Meie lennud olid Sao Paulo -> Iguacu Falls -> Rio de Janeiro -> Brasil -> Manaus (just see amazonase tuur oli minu arvates parim osa reisist) -> Sao Paulo.

Ei tea, kas selline pakkumine veel kehtib, aga kui võimalus on, siis soovitan kasutada, kuna viie pileti hind selle pakkumisega oli ikka oluliselt parem kui neid ükshaaval ostes.

Meie pulmareis laheb Tahitile ja Bora-Borale. Loodan, et saab tore olema. Kui sama sihtkohta uurida tahad, siis tasub meeles pidada, et jaanuar peaks seal vihmahooaeg olema. Princess Cruises aga naiteks ainult talvehooajal sinna kruiise teebki, nii et v6imalik, et see vihmahooaeg pole pariselt nii hirmus :)

Ega nad k6ik kyll selliste kommetega ole. Tuleb tunnistada, et enamik minu siinseid s6pru v6tavad valisjalan6ud ara, kui tuppa tulevad. Eks see ikka s6ltub sellest ka, kellega suhtled.

Parkimine muidu sama kui Eestis, ainult et parkimiskohad on tihti päris kitsad. Sellega pole ma veel päris ära harjunud

Mina võtaks ilmselt automaadi kui valikut on. Mäletan, et alguses oli äärmiselt keeruline endale meenutada, et juhtida tuleb rohkem parema käega, nii et vasak käsi käiguvahetuseks vaba oleks.

Kui mu vend Londonisse lendas ja sealt auto rentis, soovitasin tal selle Heathrow'st välja võtta ja mitte mõnda kesklinna autoparki kasutada. Tema oli selle soovituse üle päris õnnelik lõpuks, kuna Heathrow'sse saad kesklinnast ikkagi metrooga ja sealt lahkudes lähed kiirteele, kus on oluliselt lihtsam vasakpoolse liiklusega harjuda.

Ringteid on Inglismaal palju, reeglid samad mis meil - ringil sõitjatel on eesõigus. Põhiline reegel kui on suurem ring kaherealise pealesõiduga: esimesest (vasakpoolsest) reast väljud kui tahad minna kahele esimesele välja suunduvale teele, kui tahad kolmandat jne siis mine sisemiselt (parempoolselt rajalt). See võib muidugi muutuda, kui konkreetsed markeeringud teised on.

Kiiruspiirangud: linn tavaliselt 30 mph, maantee 60 mph, kiirtee 70 mph. Kui näed märki, mis Eestis tähendab kõigi piirangute lõppu, siis inglismaal tähendab see, et hakka nüüd 60 mph sõitma - ka linna sees võib seda märki ette tulla.

Mõnikord võib ette tulla kaameraid, mis kiirust mõõdavad. Kuigi, vähemalt siinkandis on neid hoiatusi hulgi, aga töötavaid kaameraid ainult käputäis. Kui aga töötavad, siis saad ka kõige väiksema ületamise eest trahvi. Nii et kui märkad, et kõik kohalikud korralikult sõidavad, tasub ka endal kiirus alla võtta.

Ja lõpuks - vilkuv kollane autodele kui jalakäijate ülekäiguraja juures seisad ei tähenda seda, et kohe valgusfoor ei tööta. See tähendab, et võid liikuma hakata, kui jalakäijaid ei ole.

Edu!

Kristi

Suvalistel p6ldudel oobida ei tohi - private property jms. (maakohtades ringi k@ies v6ib isegi n@ha hoiatusi " No trespassing! Will shoot!") aga k@mpinguplatse kasutades ei tohiks mingit probleemi olla.

See sõltub täiesti sellest, mida sa tahad. Mina ostsin oma läpaka dell.co.uk-st ja kui PC hankisin, siis pandi see mulle juppidest kokku, need sain www.overclockers.co.uk-st (viimase kasuks otsustasin sellepärast, et see tundus olevat ainuke variant, kuidas Windows Vistat vältida).

Rõivad... sõltub, kust ostad. Kui sa just Primarki, Tescosse ja Asdasse ei lähe (Tesco ja Asda on supermarketid, Primark müüb äärmiselt odavat, aga seetõttu mitte väga kvaliteetset kaupa - riided venivad kergesti ja kaotavad vormi), siis nad ilmselt Eestis müüdavast väga palju odavamad pole. Ainult valik on kindlasti suurem.

Isiklikud lemmikud on Next (next.co.uk) ja Jane Norman (http://www.janenorman.co.uk/), mis tõsi küll teab mis odavad pole, aga müüvad kvaliteetseid ja ilusaid riideid.

Kui satud sellisesse kohta, kus eesti mõistes komisjonikauplusi võib leida (charity shops), siis sealt võib äärmiselt odava hinnaga aga päris häid asju leida. Probleemiks on muidugi õige suuruse leidmine, sest erilist valikut pole.

Edu!

Kristi

Kas pakk peab tulema Birminghamist Eestisse? Ise olen sellistel juhtudel (s.o. siis odavamate asjade saatmisel) tavalist posti (Royal Mail) kasutanud. Saatsin inimestele vaikeseid kingitusi ja laksid maksma kuskil £5. http://www.royalmail.com/portal/rm/jump1?catId=400023&mediaId=400033 annab hinnad m6nda tyypi pakkidele-kirjadele.

Tuleb tunnistada, et viimane pakk j6udis kohale alles kuu aega hiljem, aga see oli postistreikide ajal, nii et tavaliselt ta ehk nii kaua aega ei v6ta.

Ei tea t@pselt, kuidas selles hostelis, kus sina oled, lood on, aga enamik hosteleid, kuhu mina sattunud olen, v6tavad raha mitte toa vaid inimeste arvu pealt. Nii et ega neile ilmselt v@ga ei meeldiks, kui keegi salaja sisse smuugeldatakse. Aga ise ei ole seda proovinud teha, nii et ei oska oelda.

Lennukiga mina ilmselt tegelema ei hakkaks.

Rong oleks k6ige mugavam. Kas tahad birminghamist kindlasti labi minna? Sest Kings Crossist laheb rong Leedsi ja sealt edasi Bradfordi. Kui birminghami tahad k6igepealt minna, siis enamik neid ronge laheb London Eustonist ja siis tuleb Birminghamist edasi orienteeruda. www.qjump.co.uk aitab sul seda reisi kokku panna. Ja kui piletid varakult ara ostad, v6id ysna odavalt ka saada.

Bussiga on suhteliselt odavam muidugi, aga www.nationalexpress.com vaidab, et gatwickist Bradfordi minek v6tab aega 7-8 tundi ja ei tea, kas sul on nii palju aega ja tahtmist parast lendu veel bussis istuda.

Edu parimate variantide leidmisel!

Ei ole easyjet'i oma kasutanud, kuna iga kord kui olen hotelli otsinud on www.hotelclub.com pakkumised paremad olnud. Teinekord on isegi sama hotell hotelclub'is odavam olnud. Eks need hinnad tegelikult vist kõige rohkem sõltuvadki sellest, millise lepingu vahendaja-leheküljed hotelliga teevad.

Edu otsimisel!

  1. Odavamad lennud tulevad kampaaniatega t6esti, aga teinekord on nad ka pidevalt kodulehekyljel odavpakkumistena kirjas (naiteks ryanair). Muidugi on nad tihti sellistesse lennujaamadesse, mis suurematest linnadest sadade kilomeetrite kaugusel on.

  2. Istekoht pannakse t6esti piletile alles check in'is, aga kui tegemist on t6elise odavlennuliiniga, on v6imalik, et sulle ettemaaratud kohta yldse pole ja sa pead ise selle eest v6itlema kui lennuki peale laskma hakatakse.