Avien

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi
33 meeldimist
14 postitust / 146 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Miks Doha suht masendav oli?

sebin, järelikult polnud need kvaliteetselt järgi tehtud Nike'i ketsid ;) 

Jah, meie iga-aastane gripipuhang on parim võrdlus. 4. aprillil 2019 võis Postimehes näha pealkirja "Grippi on surnud 36 inimest, haiglaravil on jätkuvalt paljud".


Ja dengue palavik tundub jubedam, kuna see on gripiga võrreldes meile võõram. Kuigi selle sümptomeid kirjeldatakse kohati üsna võikalt, siis oluline on see, et...

a) Rasket grippi saab samuti väga valuliselt kujutada
b) Üllatavalt suur protsent dengue palaviku juhtumeid on sümptomiteta

Pean täielikult Veigoga nõustuma, sest teemaalgataja küsimus oli väga spetsiifiline. Google Mapsis kuvatavate piltide ja hindade põhjal on raske öelda, kas majutuskoht kannab Kubija ja Kivi Talu essentsi. Asjakohane vastus põhineb ikka isiklikul kogemusel ja inimlikul mõtlemisvõimel, mitte kaardiäpi külmalt kalkuleerival algoritmil.

kalvin, mida see pidi nüüd tähendama?

Kui tegu on narkootikumidega, siis tasuks pakkuda mingi protsendi läbimüügist transporditasuks.

Snoop, lounge access pole hinna sees. Kui saad teenindusklassi kõrgenduse Tallinnast Istanbuli, siis Türgi pealinnas maandudes hakkab kehtima sinu järgmise segmendi reglementatsioon. Kui see on Economy klassi pilet, siis äriklassi ootesaali ei saa. Teatud lendude puhul on kitsas ajaline vahemik, mil saab maandudes kasutada Arrival Lounge'i, ent igal juhul pole see võrreldav nende lipulaevaga.


Seega, mida saad teenindusklassi tõstmise eest algusega Tallinnast? Tõenäoliselt sisenemine Tallinna lennujaama äriklassi ootesaali ja lennukis C sektsiooni istme koos teeninduse ja toitlustusega.

Samuti loodan Albert Kleinile millalgi teada anda pärast reisi, mis põhjustel on mõtet sinna ronida :)

Mõnikord Momondo säilitab konkreetseks hetkeks aegunud hindu ja kuvab neid uuesti. Kui minna Tickets.ee või mõne muu pakkuja lehele, siis on hinnavahet näha. Aga ...

Kui sa oled saanud hea hinna edasimüüjalt kätte ja alles pärast kõikide andmete sisestamist kuvatakse veateade, siis on see pigem konkreetse portaali probleem, mitte Momondot puudutav küsimus.

Lojaalsuspunktide süsteem töötab teoorias järgnevalt.

Maailmas on kolm suurt põhilist allianssi. Star Alliance, SkyTeam ja oneworld. Pea igal lennufirmade alliansi liikmel on oma lojaalsusprogramm. Kui teenid ühe kaardi peale miile/punkte, siis saad hiljem neid lunastada kõikide sama alliansi lendude vastu. Tihti peab maksma vaid lennujaamamaksud või muud lisanduvad tasud, mis ei kuulu pileti baashinda.

Siiani on sul x arv punkte ShebaMilesiga ja nüüd broneerid Turkishi lennu. Tahad saada punkte. Ja eelmiste punktidega liitmist? Sel juhul on ainuke valik kanda need ShebaMilesi kaardile. Vabalt võid esitada suvalisele Star Alliance'i liikme lennule suvalise *A (lühend) liikme kaardi.

Aga asi pole ikkagi nii lihtne. Kui sa oled ostnud suure soodukaga pileti, siis kuulub see tõenäoliselt (!) P hinnaklassi. Kasutades veebiportaali wheretocredit.com, näeme, et Ethiopian Airlinesiga saad 0 miili. Turkish annab 25% miilidest. Seega, soovides üldse mingeid miile alles hoida, pead nende kaardi avama. Kui sul on aga mõni muu hinnaklass, siis kontrolli sealt lehelt üle, kas ShebaMilesi kaardiga saab selle eest miile.

Lennumiilid on üks halvimaid vanaduspõlve investeeringuid. Süsteem muutub ja nende väärtus devalveerub regulaarselt. Eriti nende lennufirmade puhul, mis rakendavad tasuta miilide jagamist erinevate pangakanalite krediitkaartide kaudu. Tulles tagasi uuesti Turkishi juurde, siis alles paar aastat tagasi sai P klassi eest 100% miilidest ehk tegu oli tarbija seisukohast väga mõistliku tehinguga. Sarnaselt polnud United Airlinesil süsteemi, mille käigus antakse miile mitte otseselt lennatud kauguste, vaid kulutatud dollarite põhjal. Odavamalt, aga pikemalt lendavatele inimestele, kes juhtumisi ka miile kogusid, oli see üsna muserdav uudis.

Nii et uuri Where to Credit lehte, tutvu programmide kodulehtedega ja kasuta Google't, et leida teiste kogemusi :) Edu!

Päriselt, norsu, päriselt ... ?

Minu arvamus on see, et kui teemasse pole midagi selle algataja jaoks kasulikku ja praktilist postitada, siis võiks selle tegemata jätta. Vastasel juhul kommunikeerib see juhuslikult Google'i kaudu teemadesse sattuvatele inimestele Trip.ee foorumi atmosfääri kohta negatiivset kuvandit.

Toredates reisifoorumites on lahked ja abivalmid inimesed :)

Ignoreerige kasutajat berliner, arvatavasti on tegu trolliga!

SÕBRALIK KULDREEGEL

azair = kasuta Euroopa tasandi lendudeks
Skyscanner, dohop, Momondo & sõbrad = kasuta ülemaailmseteks lendudeks

Ei vasta tõele. Sellel aastal pole pääsemine Cinque Terresse limiteeritud. Küll aga on suur tõenäosus, et see juhtub 2017. aastast.

Sportlik noormees (36), muidu vahva naisterahvas (30±5)...

Tutvumiskuulutus reisikaaslase otsingu kattevarjus?

wabamees, miks mehed Moskvas poodelda ei saa? Saadetakse ukse pealt tagasi?

Aga 8.5 tunniga igal juhul tasuta öömaja ei saa, seega pole mõtet Hotel Deski minema hakata.

Omast kogemusest võin väita, et Lufthansaga teenitud miile saab Turkishi kaardile koguda, kuid seejuures on oluline, et tegu poleks kõige odavama piletiklassiga. Teisisõnu jaguneb Economy hinnaklasside alusel ja soodsaimate hinnaklasside korral (näiteks P - promotional) puhul Turkish miile ei aktsepteeri.

Kui on Star Alliance liikme kaart, siis võib seda igal juhul esitada kõikide alliansi liikmete väljuvate lendude check-in kassas.

2014
Kambodža, Tai, Singapur, Holland, Itaalia (Sardiinia), Leedu, USA, Kanada, Türgi

Mõned meeldejäävaimad hetked on olnud võrkkiigega džunglis ööbimine, kajakiga Vahemerel sõitmine ja Niagara Fallsi nägemine.

2015
Uueks aastaks on juba võetud 12 lennupiletit, plaanis on Prantsusmaa, Maroko (proovime kindlasti Sahara kõrbes ära käia!), India (sinna läheme nende samade 175 EUR Raipuri piletitega) ja Šveits :)

Kõigist neist trippidest oleme kirjutanud oma reisiblogis, mida saate lugeda siit: http://www.hetked.ee/hetked Muidugi lisame sinna ka tulevaste reiside kohta üht-teist juurde!

Ikka võib juhtuda, et pagas jääb maha, Istanbuli Atatürk suuruses lennujaamas pole see väga suur ime. Endal jäi sinna lennujaama üks äraantav pagas ja sellega oli küllaga jama. Õnneks saadeti see järgmiste lendudega Eestisse järgi ning sai Tallinna lennujaamast kätte. Muidu suurusele vaatamata pole Istanbuli lennujaam üle mõistuse keeruline, siltisid ja teeviitasid jagub, nii et suurt probleemi orienteerumisega ei tohiks tekkida :)

Sarnase hinnaga võib hea õnne korral saada ka Turkish Airlines'iga Tallinnast (või Riiast-Helsingist), kuid üldiselt on tõesti tegu hea diiliga ja tasuks pigem ära võtta.

Ma ei mõista samuti neid inimesi, kes kritiseerivad konkreetse reisiplaani küsijaid. Paljud nendest ei küsi stiilis "Ma tahan saada Pariisist põhjalikku ettekujutust ja mul on selleks 8 tundi. Mida ma peaksin tegema?" Suur osa küsimustest põhinevadki juba eeldusel, et inimesel on 8 tundi aega ja ta tahaks midagi selle ajaga teha. Märksõna on pigem lühikesest ajaperioodist võimalikult maksimumi välja pigistamine.

Reisistiile ja motivatsioone selle taga on niivõrd palju erinevaid, et nende üle vaidlemine on üsna sisutühi ettevõtmine. Ei ole mõtet rääkida kohalikust elust aimu saamiseks turgude külastamisest või kujuteldavast nimekirjast kohtade maha kriipsutamiseks sihtriigi kuulsaimatest monumentidest, kui reisija eesmärk on kogeda erinevaid ekstreemalasid üle terve maailma. Sellisel juhul läheb ta Londoni, et Big Beni kellatornist köiega alla laskuda. Samal ajal teeb keegi vaatamisväärsusest pilti ja kolmas ei taha Big Benist üldse kuuldagi, vaid väisab Camden Marketit.

Seega oleks kõige parem, kui inimesed sellistes foorumi teemades puudutaksid kasvõi ühe-kahe sõnaga oma motiive reisimiseks või seda, mis paneb nende silmad reisimise juures särama. Kui see on kirjas, siis pole küll kellelgi enam õigust teemaalgataja mõtteid või plaane kritiseerida, sest nii palju kui eksisteerib inimesi, nii palju on ka erinevaid mõtteid ja reisistiile.

Bangkoki koha pealt soovitaks kindlasti:

a) külastada templeid
b) veeta üks õhtu mõnes tuntud katusebaaris
c) vaadata kurikuulsat ööelu (kasvõi ise osalemata)