Avien

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
31 meeldimist
13 postitust / 139 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Samuti loodan Albert Kleinile millalgi teada anda pärast reisi, mis põhjustel on mõtet sinna ronida :)

Mõnikord Momondo säilitab konkreetseks hetkeks aegunud hindu ja kuvab neid uuesti. Kui minna Tickets.ee või mõne muu pakkuja lehele, siis on hinnavahet näha. Aga ...

Kui sa oled saanud hea hinna edasimüüjalt kätte ja alles pärast kõikide andmete sisestamist kuvatakse veateade, siis on see pigem konkreetse portaali probleem, mitte Momondot puudutav küsimus.

Lojaalsuspunktide süsteem töötab teoorias järgnevalt.

Maailmas on kolm suurt põhilist allianssi. Star Alliance, SkyTeam ja oneworld. Pea igal lennufirmade alliansi liikmel on oma lojaalsusprogramm. Kui teenid ühe kaardi peale miile/punkte, siis saad hiljem neid lunastada kõikide sama alliansi lendude vastu. Tihti peab maksma vaid lennujaamamaksud või muud lisanduvad tasud, mis ei kuulu pileti baashinda.

Siiani on sul x arv punkte ShebaMilesiga ja nüüd broneerid Turkishi lennu. Tahad saada punkte. Ja eelmiste punktidega liitmist? Sel juhul on ainuke valik kanda need ShebaMilesi kaardile. Vabalt võid esitada suvalisele Star Alliance'i liikme lennule suvalise *A (lühend) liikme kaardi.

Aga asi pole ikkagi nii lihtne. Kui sa oled ostnud suure soodukaga pileti, siis kuulub see tõenäoliselt (!) P hinnaklassi. Kasutades veebiportaali wheretocredit.com, näeme, et Ethiopian Airlinesiga saad 0 miili. Turkish annab 25% miilidest. Seega, soovides üldse mingeid miile alles hoida, pead nende kaardi avama. Kui sul on aga mõni muu hinnaklass, siis kontrolli sealt lehelt üle, kas ShebaMilesi kaardiga saab selle eest miile.

Lennumiilid on üks halvimaid vanaduspõlve investeeringuid. Süsteem muutub ja nende väärtus devalveerub regulaarselt. Eriti nende lennufirmade puhul, mis rakendavad tasuta miilide jagamist erinevate pangakanalite krediitkaartide kaudu. Tulles tagasi uuesti Turkishi juurde, siis alles paar aastat tagasi sai P klassi eest 100% miilidest ehk tegu oli tarbija seisukohast väga mõistliku tehinguga. Sarnaselt polnud United Airlinesil süsteemi, mille käigus antakse miile mitte otseselt lennatud kauguste, vaid kulutatud dollarite põhjal. Odavamalt, aga pikemalt lendavatele inimestele, kes juhtumisi ka miile kogusid, oli see üsna muserdav uudis.

Nii et uuri Where to Credit lehte, tutvu programmide kodulehtedega ja kasuta Google't, et leida teiste kogemusi :) Edu!

Päriselt, norsu, päriselt ... ?

Minu arvamus on see, et kui teemasse pole midagi selle algataja jaoks kasulikku ja praktilist postitada, siis võiks selle tegemata jätta. Vastasel juhul kommunikeerib see juhuslikult Google'i kaudu teemadesse sattuvatele inimestele Trip.ee foorumi atmosfääri kohta negatiivset kuvandit.

Toredates reisifoorumites on lahked ja abivalmid inimesed :)

Ignoreerige kasutajat berliner, arvatavasti on tegu trolliga!

SÕBRALIK KULDREEGEL

azair = kasuta Euroopa tasandi lendudeks
Skyscanner, dohop, Momondo & sõbrad = kasuta ülemaailmseteks lendudeks

Ei vasta tõele. Sellel aastal pole pääsemine Cinque Terresse limiteeritud. Küll aga on suur tõenäosus, et see juhtub 2017. aastast.

Sportlik noormees (36), muidu vahva naisterahvas (30±5)...

Tutvumiskuulutus reisikaaslase otsingu kattevarjus?

wabamees, miks mehed Moskvas poodelda ei saa? Saadetakse ukse pealt tagasi?

Aga 8.5 tunniga igal juhul tasuta öömaja ei saa, seega pole mõtet Hotel Deski minema hakata.

Omast kogemusest võin väita, et Lufthansaga teenitud miile saab Turkishi kaardile koguda, kuid seejuures on oluline, et tegu poleks kõige odavama piletiklassiga. Teisisõnu jaguneb Economy hinnaklasside alusel ja soodsaimate hinnaklasside korral (näiteks P - promotional) puhul Turkish miile ei aktsepteeri.

Kui on Star Alliance liikme kaart, siis võib seda igal juhul esitada kõikide alliansi liikmete väljuvate lendude check-in kassas.

2014
Kambodža, Tai, Singapur, Holland, Itaalia (Sardiinia), Leedu, USA, Kanada, Türgi

Mõned meeldejäävaimad hetked on olnud võrkkiigega džunglis ööbimine, kajakiga Vahemerel sõitmine ja Niagara Fallsi nägemine.

2015
Uueks aastaks on juba võetud 12 lennupiletit, plaanis on Prantsusmaa, Maroko (proovime kindlasti Sahara kõrbes ära käia!), India (sinna läheme nende samade 175 EUR Raipuri piletitega) ja Šveits :)

Kõigist neist trippidest oleme kirjutanud oma reisiblogis, mida saate lugeda siit: http://www.hetked.ee/hetked Muidugi lisame sinna ka tulevaste reiside kohta üht-teist juurde!

Ikka võib juhtuda, et pagas jääb maha, Istanbuli Atatürk suuruses lennujaamas pole see väga suur ime. Endal jäi sinna lennujaama üks äraantav pagas ja sellega oli küllaga jama. Õnneks saadeti see järgmiste lendudega Eestisse järgi ning sai Tallinna lennujaamast kätte. Muidu suurusele vaatamata pole Istanbuli lennujaam üle mõistuse keeruline, siltisid ja teeviitasid jagub, nii et suurt probleemi orienteerumisega ei tohiks tekkida :)

Sarnase hinnaga võib hea õnne korral saada ka Turkish Airlines'iga Tallinnast (või Riiast-Helsingist), kuid üldiselt on tõesti tegu hea diiliga ja tasuks pigem ära võtta.

Ma ei mõista samuti neid inimesi, kes kritiseerivad konkreetse reisiplaani küsijaid. Paljud nendest ei küsi stiilis "Ma tahan saada Pariisist põhjalikku ettekujutust ja mul on selleks 8 tundi. Mida ma peaksin tegema?" Suur osa küsimustest põhinevadki juba eeldusel, et inimesel on 8 tundi aega ja ta tahaks midagi selle ajaga teha. Märksõna on pigem lühikesest ajaperioodist võimalikult maksimumi välja pigistamine.

Reisistiile ja motivatsioone selle taga on niivõrd palju erinevaid, et nende üle vaidlemine on üsna sisutühi ettevõtmine. Ei ole mõtet rääkida kohalikust elust aimu saamiseks turgude külastamisest või kujuteldavast nimekirjast kohtade maha kriipsutamiseks sihtriigi kuulsaimatest monumentidest, kui reisija eesmärk on kogeda erinevaid ekstreemalasid üle terve maailma. Sellisel juhul läheb ta Londoni, et Big Beni kellatornist köiega alla laskuda. Samal ajal teeb keegi vaatamisväärsusest pilti ja kolmas ei taha Big Benist üldse kuuldagi, vaid väisab Camden Marketit.

Seega oleks kõige parem, kui inimesed sellistes foorumi teemades puudutaksid kasvõi ühe-kahe sõnaga oma motiive reisimiseks või seda, mis paneb nende silmad reisimise juures särama. Kui see on kirjas, siis pole küll kellelgi enam õigust teemaalgataja mõtteid või plaane kritiseerida, sest nii palju kui eksisteerib inimesi, nii palju on ka erinevaid mõtteid ja reisistiile.

Bangkoki koha pealt soovitaks kindlasti:

a) külastada templeid
b) veeta üks õhtu mõnes tuntud katusebaaris
c) vaadata kurikuulsat ööelu (kasvõi ise osalemata)

Guatemala City on sarnane ülejäänud Ladina-Ameerika (või Kesk-Ameerika) linnadele, kus tasub ilma kohaliku sõbrata slummidest eemal hoida, uurida eelnevalt ohtlikumate piirkondade kohta ning mitte demonstreerida kõigile oma rahalist seisu :)

Iseenesest tasub majutuskohtade tausta internetist eelnevalt uurida, kui on soovi aega kokku hoida koha peal ööbimispaikade otsimise arvelt.

Tasub uurida vähem külastatavate saarte kohta, mis on põhilistest turismimekadest eemal. Sinna sõit võib küll maksta rohkem ning ajaliselt kulukam olla, ent puhtamad rannad ja ehedamad keskkonnad võivad seda väärt olla!

Lastminute.ee võib olla hea sait, kuid kõik oleneb sellest, mida täpsemalt otsid. Üldiselt jaotuvad viimase hetke pakkumiste lehed regioonide kaupa. Kui reisid USAs, siis võib kasulikuks osutuda Travelzoo, kuid samas Holidaypirates keskendub rohkem UK-le ja Hollandile ning selle DE versioon loomulikult Saksamaale. Mõningad kodumaiste reisibüroode kodulehed võivad olla head viimase hetke pakkumiste jaoks Tallinnast või Helsingist.

Kas Ryanairi kuulsad kõnejärjekorrad baseeruvad isiklikul kogemusel või kuuldustel? Näiteks valesti läinud nime parandamine võttis telefoni teel vaid minuti-kaks ning ei läinud sugugi palju maksma.

Tiranas on mõnus kohvikukultuur, soovitan mõni päev kuhugi välja maha istuda ja lihtsalt kohalike moel hetke nautida. Lisaks sellele soovitan sõita Ohridi järve äärde, kus on soojematel aegadel mõnus suvitada. Sealt on võimalik minna (kuigi soovitan enne internetist üle kontrollida) ka suure järve Makedoonia poolele.

Soovitan kindlasti ka lugeda enne minekut üht-teist Albaania kohta, sest see on omapärase ajalooga maa ning see aitab tänapäevastki seisu paremini mõista.

Kõige aeglasem on sõita bussiga ja rongiga. Rongiga on võimalik sõita, kui jõuda bussiga Varssavisse ja sealt hüpata rongi peale. See võib teha sama summa välja, kui Tallinnast selle uue liiniga sõita ning kokkuvõttes isegi pikemaks, sest juurde lisandub vahepeatuse aeg.