reisimees

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
15 meeldimist
15 postitust / 96 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Sovitan Madonna di Campiglio't. Seal lähedal on veel ka Bormio ning muidugi ka Livigno, kuid mis on juba klass kõrgem piirkond.

P.S Moraali pole teemaalgatajale mõtet lugeda, minu arvates on sellele küsimusele võimalik väga hästi vastata.

Varssavisse 19 tundi, see on ikka ekstreemne. Mul tuttav pere sõitis päev enne ehk 11. juulil, kl 5:00 start ja Poznanis 19:30 (kohalik aeg). Kihutajad nad pole, passisid ka Lätis teetööde taga jne.

Jelgava-Šiauliai kaudu sõites peaks teekond pikem olema vaid 68 km ehk 45 min. Kui terve Leedu on teeremonte täis, siis polegi palju. Millegipärast ka mina kuulun nende hulka, kes foori taga seismise ja ebaühtlase liikumise asemel eelistab sujuvat kulgemist.

Takso on kindlalt kallim (ma ütleks, et kohe väga). Sõitsin 2013. a lõpus Länsisatamast Olympiaterminaali ja see maksis 17€ (mõned kilomeetrid).

Korraldatud bussireis kindlasti odav pole. Alati tuleb reis odavam, kui ise korraldada (v.a kui viimase hetke pakkumised). Kõige odavam sinna saada on oma autoga. Samas tekitab see kaks lisaööbimist, sest 840 km sõidad terve päev. Teine variant on öörongiga Helsingist, mis maksis 2008. a 466€ perele edasi-tagasi. Kui võtta sellest autokütus ja need lisaööbimised maha, siis rong eriti kallim ei tulegi. Aga rong väsitab vähem. Rongipileti ostmiseks helista, siis saad perekupee (on veidi suurem, netist seda vist ei saa). Kohapeal tuleb kasutada bussitransporti, kuid see on linna ja jõuluküla vahel piisavalt tihe, seega probleemi pole. Auto pluss on kindlalt see, et saab kaeda ka muid asju, mis jäävad tee peale. Elamissoovitusi mul rohkem pole, kui et hotell booking.com-ist või muust portaalist. Kohapeal on kaks parki: Jõuluvanaküla ja Santa Park (kui õigesti nime mäletan). Jõuluvanaküla on OK, seal läheb terve päev - lisaks Jõuluvanale on seal igasugused liumäed jm huvitavat. Santa Park on aga sisutühi ja teiseks meeletult kallis, st selle raha eest ei pakuta midagi mõistlikku. Oleme käinud Jõuluvanamaal kaks korda ja mõlemil korral oli Santa Park pettumus.

erkki, ega need USA DOT-reeglid ka kedagi ei kaitse otseselt, kui lennufirma tahab, siis jätab maha ikka. Sama asi on EU reeglitega http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32004R0261&rid=2 Point ongi selles, et lennufirmad ei saa päris nii nihilistlikku käitumist lubada, nii mainekahju kui nätaka tõttu, mis varem või hiljem tabab. Seega kui lennufirma ei ole suutnud piletit tühistada ja lasknud inimesel juba lennujaama tulla, siis vaevalt enam mingit lisaraha nõutakse. Sellepärast küsingi, et on Sul näiteid?

Lennust jäetakse maha mingitel muudel põhjustel, nt http://tarbija24.postimees.ee/796518/estonian-air-otsustas-peeter-rebasele-siiski-huvitist-maksta

Kommentaariks erkki 8.dets väidetele: õigus ja tegelik elu on kaks eri asja. Lennufirmal ei ole kindlasti õigust lennujaamas raha juurde nõuda või lennule mitte lubada, kui pilet on kehtiv. Kui seda tehakse, siis on tegu omavoliga, aga mitte õigusega. Kas tõesti on kedagi nii lennust maha jäetud?

iqzero, kui rongiga Valka minna ja sealt Valka jalutada, kuskohast seal Valkast see Riia rong ka läheb? Mina tean, et Valga jaamast pole vaja kuhugile jalutada. Valga jaamas on Riia rong ja lähed ühelt rongilt teisele.

Enne kui targutad ja ironiseerid, siis ehk enne laiendaksid silmaringi? Jääks teistel tuju rikkumata ja desinformatsioon avaldamata.

Snoop, otsin meeleheitlikult Spliti lennupileteid 217 euri kanti otselennuga alates talvest suvekuudeks, lubasid, et tuleb veel soodukaid, aga pole olnud. Mis värk on?

Kasutaja Snoop (siin foorumis) oskab Sind aidata 200 euroste lennupiletitega Tallinnast Splitti. Sealt taksoga hotelli v kodumajutusse.

Kui märkisid jalgsimatk, siis läbitakse maa 100% jalgsi.

jansfr, seda varianti - Ja ei kavatse kasutada ka rongivõimalust.
Rollerid, autod, bussid ja kõik muu mis teel liigub - nimetatakse pigem häälega reisimiseks. Ja kui sul sellised mõtted on, siis ma ei saa aru, mis sul küsimusi tekitad - ainult tuld. Loomulikult on võimalik niiviisi kulgema minna. 2000 km häälega ükskõik milliste vahenditega paari nädala jooksul läbida pole ju probleem. Pigem on probleem selles, et kui lased teepeal endale ligi igasuguseid ahvatlusi ja sellele aja ära kulutad, siis jah ei jõua.

maivar, palun loe mu jutt ja sellele eelnev nüüd korra veel läbi ja siis pöördu kellegi poole, kes nalja või mõistujuttudest paremini aru saab. Ja sa näed valgust.

Esimene nõu on see, et palun tee kõigepealt kaart lahti ja vaata, mille kohta sa küsisid. Kui seejärel veel küsimusi on, siis palun formuleeri uuesti.

Kiirteed mööda ja kõige otsemat. Ehk vt kaardile. Peast öeldes on see läbi Serbia. Ja ainult tuld. Ööbimiseks on teeääres hulgaliselt motelle-hotelle, nende pärast ära muretse.

Olen aili.ounapuuga nõus, et Venemaal üksi reisides peab väga ettevaatlik olema. Tegelikult peaks üle Vene piiri jõudes tegema hästi hirmunud näo pähe, sihtkohas hotelli jõudes - kui nii kaugele üldse õnnestub jõuda - sulguda hotellituppa. Usun, et vaid hotellis hommikusöögile, ning miks mitte ka õhtusöögile minnes võib sulanduda seltskonda. Tänavale ära ilma organiseeritud ekskursioonita mine. Tõsijutt, sest võõra ilmumist on oodatud ning hiljemalt 30m hotelliuksest väljumisest on ring kohalikest sinu ümber juba sulgunud ning imesta vaid, mis juhtuma hakkab. Ma olen kuulnud, et näiteks tualetti minnes peab isegi topelt ettevaatlik olema. Samal ajal Venemaa asemel nt Itaaliasse, Bulgaariasse või Prantusmaale (see valik on juhuslik) reisides pole probleemi.

Finnairi lehelt võetud info ja hinnad ei ole valed.

Snoop, ämbrites kolistad. Kas sinu arvates on normaalne, et tagasilend Finnairiga Dubrovnik - Helsingi 11:00-15:00 ja Hel-Tal 10:15-10:50 (järgmisel päeval)? Aga just sellele lennule reklaamid 236 EUR hinda. Magad lennujaamas?

Seejuures on pakuvad EA kui Finnair tavapärast varase tellija soodsamat hinda, mitte mingit soodukat. Kust võtad, et EA on tegu sooduspakkumisega? Tiba kallim pilet Finnairiga on 245 eur nägu, aga arusaamatuks jääb, mille põhjal väidad, et EA otselend 211€ on "suht kallis", aga Finnair on soodsam? Norwegian pole samuti odavam kui EA. Kui sulle meeldib lennata sama hinna eest või kallimalt ümberistumisega, siis on see sinu personaalne probleem, aga ära ürita selgeks teha, et see on soodsam. Omi miile võid teenida ka, see on ka sinu personaalne probleem, aga selle järgi küll ei hakkaks puhkuseplaane tegema, eriti kui EA otselend Tallinnasse kestab ca 3h ja seda õhtul, samal ajal kui Finnairiga matkad kogu päeva.

Snoop, ütle, milline odavlennufirma Eestist Splitti lendab?

Samuti, Sinu jutt Norwegiani ja Finnairi kohta on täielik jama. Mine vt nende kodulehelt hindu ja näed, et neljale näiteks maksab Splitti 1800€ ja Dubrovnikusse 1300€. Tallinnast loomulikult, ümberistumisega kusagil. Ma ei saa aru, millest Sa räägid? Või mõtledki Sa sellega, millest räägid?

Kirjuta oma soov http://www.oetztal.at/tourismus/angebote/anfrage.html ning sulle saadetakse paari tunni jooksul personaalsed pakkumised + majutuse soov lisatakse ka nimekirja, kust hotellipakkujad info leiavad ja saadavad lisaks oma pakkumisi. Nii tuleb info kätte ja oluliselt vähem vaeva. Kui ükski pakkumistest ei sobi, siis võid saata julgelt uue kirja.

Snoop, vabandan küsimuse pärast, aga kas oled 3-4 aastat olnud lõunameresaartel pagenduses ning nüüd, saabudes tagasi, loodad, et lennuhinnad on ikka jäänud sinna 3-4 aasta tasemele? Sinu varasemaid postitusi lugedes on jäänud mulje, et peaksid olema lennuhindade muutusega kursis.

Ärgem unustagem, et need lennud väljuvad Eestist, seega ei saa 211€ hinda võrrelda soodukatega, mida teised lennufirmad pakuvad vahel mujalt Euroopast (rääkimata nende tavahindadest, mis tõesti ongi 400-500€). Ning olles jälginud E-Airi viimase aasta piletite hindu, siis ca 211 € on väga soodne hind. Kui jääda ootama 160-170€ soodukat, siis suurema tõenäosusega jääks minemata. Aga talvise reisimessini võib ju katsetada ja ära oodata. Ja siis osta 250€ ja üle selle :)

Ja kui veel targutada, siis auto kütusekulu edasi-tagasi Horvaatiasse on vähemalt 500-700€ ning arvestades, kui palju rahvast suvel Eestist Horvaatia poole liigub, siis lennuki täissaamine ei tohiks nende hindadega probleem olla. Pigem unistab E-Air müüagi põhiosa piletitest keskmise hinnaga 300€-400€.

Rendiauto tuleb ikka enne kinni panna. Kui bronn olemas, siis oodatakse sind ära. Ma ei usu, et Bergamo lennujaam teistsugune on, kui muud lennujaamad (kunagi jõudsime jõulu esimesel pühal Las Palmasesse pea südaöösel ja polnud ka küsimust). Kui ette kinni ei pane, siis loomulikult on öösel büroo kinni. Ega rendifirmad ilma asjata ei küsi andmeid lennu kohta, millega saabud. Käi esimene kord ära ja näed, kuidas asjad käivad ja et süsteem toimib. Broneeri kodus ka hotell lennuka lähedal, kuhu rendikaga kohe sõidad, magad öö ära ja hommikul valge inimesena edasi.

Loen siin ja mõtlen, milles on point minna ARN-i laevaga ja siis kaaluda taksot/ekspressrongi lennujaama? Eks vajadusi on inimestel igasuguseid, aga näiteks 13:55 väljuvale lennukile jõuab ilusti E-Airi lennuga Tallinnast, maksab 118 eurot ehk ca 1000 SEK üks ots, kui paar nädalatki ette osta. Kui juba Arlanda Expressi pilet maksab vist 260 SEK, lisaks metroopilet maksab, laevasõit Stockholmi kindlasti omajagu, siis ka hinnavahet võrreldes lennukiga pole. Või kui on, siis on see nii väike, et see ei tasu ära, kui pabistada isegi 13:55 väjuvale lennukile jõudmise pärast.

Tiit156 kriitika Taani Legolandi aadressil / nende mõlemi võrdlus ei ole adekvaatsed! Olen ka mõlemas käinud, seejuures mõlemates väga ilusa ilmaga. Taani oma jättis parema mulje, kuigi ma ei oska midagi ka Günzburgi Legolandi kahjuks välja tuua. Kindlasti on mõlemad väga head kohad. Väide, et "Taani Legoland on suht mõttetu, atraktsioonid nigelad" on küll laest võetud. Ilmselt oli kolleegil tuju paha. Järjekorrad võivad Taani omas pikemad olla küll, meil oli näiteks nii, et pühapäeval oli üsna palju rahvast, aga esmaspäevasel päeval veel rohkem. Aga ma omalt poolt soovitaks veeta 2 päeva Legolandis, ükskõik kummas, ja valida ööbimine Günzburgi vm lähedusse või Taanis näiteks Veijlesse kui lähemal midagi pole. Vähemalt meie perel ei õnnestunud kummaski Legolandis kiiremini kui kahe päevaga hakkama saada. Taani Legoland on samuti väga suur.

Häälega reisides on ju lihtne: vaatad kaardilt, milline tee (või millised teed) viib Portugalist Prantsusmaa poole ja lähed esimese kiirtee-pealesõiduni / tanklani vmt, silt valmis ja edasi on juba vedamise küsimus.