veikok

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
1 meeldimist
2 postitust / 30 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid
  1. www.ida-ischgl.at. Asula servas, 10 minutit liftini. Suusakapid lifti juures, pole vaja majja tassida. Iga päev soome- ja aurusaun, mõnus konte kuumutada peale mäel rassimist.

Juulikuus tsiklitripil ainukeseks kogemuseks ja kokkupuuteks politseiga, 7C-lt põhja poole alla tulles, võeti kogu seltskond ringteel maha. Vana korjas paberid kokku ja hakkas jorutama teemal "ega te üleval väikest õlut ei teinud, meil Rumeenias mingit promilli lubatud pole jne.". Kuna seekord tõesti jäi "passil" õlle võtmata otsustasime väikselt kaasa mängida. Jorutamine - vihjamine, et no kui puhute ja midagi peaks ette viskama siis 3 kuud jalamehed, tsiklid peate transaga minema vedama jne., kestis oma jagu. Oseselt ka ei õeldud, et saate end puhumisest välja osta aga igati püüti mõista anda et see on võimalik. Lõpuks, ca 20 minuti suhtluse järel, kui puhumiseni jõuti, oli vist tondi pettumus suur kui kõigilt 0 saadi. Viimasele mehele enam puhuda ei andnud, ütles et sa oled "lukcy guy", jagas paprid tagasi ja soovis head reisi.
Kui valida teekonna Oradea- Deva siis E79/76 oleks mõitlik paar aastat veel vältida.
Külastada tasuks ka kanjonit https://en.wikipedia.org/wiki/Bicaz_Gorge
Kui huvi mägedesse, pinnasteedele välja jõuda (matkabussiga ei soovita, küll aga "parketimaastur" täiesti sobiv) siis tee mida mööda sinna jõuab on https://www.google.ee/maps/place/45%C2%B022%2712.6%22N+24%C2%B048%2732.5%22E/@45.370152,24.809013,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x0
Käpmad: kõigis külastatud kohtades turvalisus väga hea - alal aed ümber, turvamees uitamas ja ööseks välja unustatud asju ka keegi ei puutunud. Ehk läks lihtsalt hästi. Olmega kõike näinuna-kogenuna ka täiesti talutav. Soe vesi kõikjal külastatud paikades. Uuemad kohad täiesti OK, vanemad mitte just nii väga aga käis ka. Kohalikke väga kämpades eikohta, eelistavad metsikult telkida mägijõgede kallastel, seal nädalavahetused korralikult ülerahvatatud. Negatiivsena jäi silma, et kõik pakend jäetakse sinna kus ollakse, laga on metsik. Ja kevadel suurveega uhutakse see siis lõpuks veehoidlatesse. Üks selline oli oma pinnast lausa 1/3 ulatuses plastpudelitega keaetud.

armsad lapsevanemad
olge inimesed, kannatage veel need 3 aastat kuni noorem laps vähemalt 5 aastaseks jõuab saada. Ohutate endid, lapsi ja poolt lennukitäit rahvast, eriti neid kas teist kummgil pool 5-6 rida kohad saavad. Nõus et soov ja vajadus päikest talvel ammutada. Enne pühi oli järjekordne eriti "meeldiv" lennureis kus viibis 5 last, vanuses 0,5-4 aastat. 6 tundi (Tenerife) on neile ikka liig miks liig. Ja nad ei asunud vahetult minu ees ega taga (hoidku selle lõbu eest, kogemus mis võtab pikaks ajaks tsarteriga sõidu isu). Lasti sellist tranglit et anna olla, kui üks lõpetab siis järgmine alustab. Istmete vahe on hullem kui peale tuumaplahvatust ja vanemad leiavad et selline kogu rahva terroriseerimine on väga "bro". Peale lennukist välja saamist ei või mitu nädalat tittesid silmaotsaski näha.
Hakake nüüd andma, olen 3 last inimesteks kasvatanud kui kukute pritsima et pole lapsevanem jne. Aga ehk on iga juba sinnamaani jõudnud et saab kvalifitseerida "vana ja loll". Vast oleks isegi noore ja lollina oma võsukesi ilma otsa vedanud, paraku 20+ aastat tagasi neid lõbusid suurt veel ei pakutud. Ladusid oma kabajantsikud Lada tagaistmele ja rännatud sai omajagu.
Ja eks saab ka äriklassis lennatud kuid starter seda ei paku. Ja paraku kisa vastu pole meie tramm-lennukites veel helikindlaid kardinaid ka välja mõeldud.

Eelmine suvi tsikliga läbi sõidetud A129, lääne poolt Laadogast mööda. Tee nagu venemaal kombeks - paras jupp, ca 50 km viimase peal renoveeritud, siis teist sama palju sellist, et enda autoga kohe kuidagi ei raatsiks seal liigelda. Mis plaanide ja kavade järgi see teede korrastamine sealmail käib ei suutnud kohe kuidagi endale arusaadavaks teha. Piiriületustest töötab kindlalt Kostamuksa, ligemal väidetavalt ka Värtsila. Öömaja julgeks soovitada "Vinteri suvila" http://www.taru.ru/, ja kes tunneb mõnu saunasoojast kindlasti käia ka sealses saunas http://www.taru.ru/index.php?lang=eng&act=banya. Kuumalt lavalt otse Laadogasse.

Kanal on remondis ja Fromborgi infopunkti noormehe sõnul pidavat asi 100 aasta pärast valmis saama. Kohal käies erilist entusiasmi liigutamisel ei paistnud, vast sadat aastat ei lähe aga niipea valmimist ei paista. Lisaks saime valvurimuti käest korralikult sõimata (teeotsas telliskivi ees, rohkem mingit infi polnud).
Öömaja leidmisel erilist vaeva nägema ei pidanud, sildid "noclegi" väljas, 10-15 € eest nägu saab korraliku magamise.

Auto sai võetud hotellist ilma ette broneerimiseta, valikus erinevad Toyotad. Sai vist isegi neilt eelnevalt e-kirjaga uuritud kas ettebroneerimine vajalik aga seda vajalikuks ei peetud. ARKis tegin nn. "rahvusvahelised load". Liiklus linnas sarnane Tallinnaga.

Värskendaks teemat. Kas kellegil tekkinud kogemusi antud piirkonnas. Avis ja Europcar välistavad rendikaga Serbiasse sõita.

http://en.ski-france.com/ski-area-3-vallees/saint-martin/trolles-b/?sr=1
Jaanuarikuus väga head pakkumised
Korterites saun, ukse ees saad suusad alla panna, õhtul tagasi otse tuppa. 12 km õhtune kojutulek.

Mina sain eesnime muudetud Ryani piletil Tallinna lennujaama infotelefonile helistades. Broneeringu lehele tekkis teine nimi, kuidas nad seda tegid mulle ei seletatud.

Viimane kord kui Autoeuropa teeneid kasutan.

  1. Veneetsias hakati nõudma 262 € suurust täiskasto ostu. Keeldumisel nõuti 1500 € deponeerimist.
  2. Kuna kaardli nii palju raha polnud nõustuti vastu võtma peale pikka vaidlust abikaasa kaart.
  3. Seal samuti sellist summat polnud, nõustuti võtma 1100 €. Kõik tasumised toimusid ka hiljem tema kaardilt
  4. Esialgselt, broneeringu tegemisel, tasutud 30 € summat keeldutakse vabastamast.
  5. Broneerimise hetkel küsitud 165 € asemel kasseeriti 177 € mille avastasin alles nüüd dokumentide sorteerimisel seoses vaidlusega.

Mina enda autoga Ukrainasse ei läheks, kui siis rendikaga. Jooks velgesid-rehve siduge katusele (või pärakärusse), teed nagu peale pommitamist. Suurte aukude vahel pisut väiksemad augud ja natuke asfalti. Eestis ei olnud nõuka ajal ka teed sellised kui seal praegu. Valgevenes aga teed paremas korras kui meil.
Maikuus tsiklitripp Krimmi tehtud, läbi Valgevene. Valgevene piiril arvestage ajaluluga 2-4 h. Pähe otseselt ei panda aga ametnikud kala nägudega, toksivad ühe sõrmega andmeid arvutisse, vahepeal võitlevad metsikus koguses olevate kihulastega, siis olgu kirbukirjaga "bumagad" mitmes eksemplaris täidetud jm. jura mis aega ohtralt kulutab. Reisikindlustus kehtib nende jaoks vaid siis kui sinna on selgelt välja kirjutatud "Belaruss", minu "kogu maailma" hõlmav kindlustus seda fraasi ei sisaldanud ja pidin 2 € eest selle juurde soetama. Saatkonnas viisa väljastamisel peeti sobivaks aga kohapealne ametnik on kuningas.
Valgevenes bensu hind 0,6 €, Ukrainas 1,2 €. Diisel vist samas suurusjärgus. Kaardiga sai tasuda peaaegu kõikides tanklates. Aga esmalt kontrollitakse kas su kaart ikka sobib, siis pead ütlema mitu liitrit soovid, tangid ära, lähed maksad. Tipp oli see ku tanklaoperaator soovis peale kaarti esitamist ka PIN koodi.
Krimmis praegu juba hooaeg alanud aga kodumajutust peaks jaguma. Leida õnnestus üks kämpa kus organiseeritult võimalik telkida. Ülejäänud navi poolt pakutavad kämpad lõunarannikul kas muudetud kinnisvaraarenduse aladeks või prügimägedeks. Kodumajutus kuuele (3 kahest tuba, köögi kasutamise võimalus, duss karja peale) küsiti 60 €/öö, hooajal on hinnad kindlasti kallimad.
Rahvast pidavat olema juulis kui murdu, Jaltas rannas mere äärde jõudmiseks peab sõna otseses mõttes astuma üle inimeste, kukkumiseks ruumi ei olevat.
Omal plaan lähiaastatel sinna tagasi minna, aga lennukiga ja septembrikuus nagu kohalikud soovitasid. Siis nn. "barhatnõi seson", suurem osa puhkajaid lahkunud, hinnad normaliseerunud, õhk ja meri soojad.

Ülalpool oli juttu broneeringus nime tähtedega eksimisest ja et kuni kolm tähte võib valesti olla (reinreisija 1. apr. 2011 07:46)
Kas on ka kusagil viide ka sellele juhtub olema.

Tänud ette

Tallinnas käsipagasit ei kaaluta. Küll aga Itaalias Bergamos enne turvaväravaid kaaluti üle. 10, .. probleemi ei tehtud, 11 suunati kõrvale ja taskuid lubati täita. Pea igas lennujaamas on võimalus pagasiväravates oma kotti kaaluda, mõistlik enne üle kontrollida

to marx
Raha lisatoimingu eest juurde ei küsitud. Saadaks kusagile e-kirja aga kahjuks ei leia ühtegi aadressi kuhu sellist laadi probleemiga pöörduda

Kas kellegil kogemusi pagasiga. Jama järgmine et bronn tehtud, e-posti kinnitus leakunud, raha pangas reserveeritud aga pagasi kohta näitab kõigil neljal reisijal 0. Kuigi sai kõigile pagas pandud. Tegin siis pagasi bronni juurde aga selle kohta kinnitust e-posti saabunud ei ole ja pangas ka lisaks raha ei küsita. Ryanairi kodulehel My booking all esimese reana 0 checked bag, teisel real 1st checked bag.

Riia- Dubai lennukipiletid olid 100% välja müüdud. Üritati 15 tuh. juurde küsida, sellest keeldumisel pakuti esmalt välja varianti paadiga Rootsi ja sealt lennukiga edasi. Pisut aru pidanud, nõusoleku andnud, sain vastuse et "maksame raha tagasi". Ju siis oli bürool mingi riskikindlustuse omavastuse määr väiksem kui see juurdemakstav summa.
"Moraalse kahju" komensatsiooniks käisime nende kulul siis Pärnus Terviseparadiidis.

Väske kogemus Aves Traveliga: Dubai asemel bronniti lennukipiletid Dublinisse. Märkasin vaid tänu sellele et hakkasin autot broneerima ja otsima mis kell siis täpselt lennuk saabub, 2 päeva enne väljalendu. Vähe ei jäänud puudu et oleksin kui tola olnud Riias ja nõudnud et saatke mind Dubaisse, endal Dublini piletid näpu vahel. Nii et lugege täht-tähelt kõik mis müüakse ja saadetakse läbi.

Eelmisel sügisel sai nende "päevadega" end haneks lasta tõmmata - seisa mitu tundi järjekorras, siis tuleb välja et valik sisuliselt olematu. Ja enne lendu teatakse et see reis tühistatakse, pakume nimelt toda reisi, meid ei huvita kas teile see see sobib või ei. Ja kui ei sobi maksame raha tagasi ja pista oma plaanitud puhkus ...

minnes tehke kodutöö korralik, kohapeal on sildimajandus olematu.

Trysili kohta leiad otsingus hulga materjali, koduleht http://www.skistar.com/en/trysil/
Kui väikelastega siis ise valiks Turistsenter´i. Seal ka lasteala. Teisena Fagerasen Panorama kus tõeline laste paradiis Smotteparken. Aga mäe tagumise külje suur miinus see et pea alati tuuline ja kui veel juhtub korralikult külma olema pole suurem asi.
Ise üürime tavaliselt Storsten Hytteområdes apartamendi (Lisetra) kus saab trepist otse nõlvale ja nõlvalt jällegi oste treppi.

http://www.visitfinland.com/w5/index.nsf/(pages)/Visit_Finland_Home
Vanasti oli see ka eesti keeles. Seal täpselt kirjas mis lubatud ja kuidas põhjanaabrite juures tavad ja kombed. Austusega suhtutakse nii inimestesse kui loodusesse, seda oluliselt rohkem kui meil tavaks.
Kehtib igameheõigus, ka üheks ööks telkimisel. Kui soovite rohkem tuleb üles otsida maaomanik ja luba saada. Ei ronita teistele õue ja alale mis tõkestatud või märgiga tähistatud. Lõket ei tehta kui pole spets.kohta. Kõik mis kaasa tuuakse võetakse lahkudes ka kaasa.
Aastaid suvel Soome trett tehtud. Pea iga kord ka mõni öö kusagil järve ääres metsikult telkides mööda saadetud ja ühtegi korda mingit probleemi tekkinud pole. Omal toiduvalmistamiseks kaasas alati priimus v. gaasipliit, viimane grillalusega, julgen soovitada.

Võta GPS kaasa, sealt leiad matkabussi magalad nime alt kus Autocamp sees. Hinnatase on suht stabiilne ja selle määrab tärnide arv, vaata inernetist järgi. Eraldi tahetakse raha saada dussi kasutamise eest. Austrias tuleb arvestada sellega et kohaliku aja järgi 22.00 on öörahu. Väravad kinni ja mingit tegevust ei tomu. Jumala vaikus ja kõik magavad. Hilinesime 15 min. ja magasimegi värava taga parklas. Tsehhis (ka mujal endise Idaploki maades) seevastu käib läbu öö läbi. Sisse saab ka peale ametlikku sulgemist probleemideta. Slovakkias Liptovski Mikulasi külje all kämpas oli isegi politsei patrull pidevalt kohal aga jälgiti vaid seda et keegi sigadusi ei tee. Laulvad-pidutsevad seltskonnad neid ei huvitanud. Inimene tuli puhkama ja slaavlase temperamendi juurde puhkuse näol käib paraku korralik läbu.
Bussi rentides vaadake et oleks kindlasti korralik (soovitavalt 50 m) pikendusjuhe, vee voolikul erinevad otsad (nii tavaline kastmisvooliku oma kui ka keermestatud otsikud). Kämpades pikenduseta kõrghooajal suht keeruline võrgutoidet saada. Mingi jama oli ka paaris kohas pistikupesadega, kahjuks probleemi olemust enam ei mäleta. Lahendust aga küll - kuna kaasa sai rabatud jupp juhet siis koukisin voolukapi lahti ja sai tekitatud omavoliline ühendus. See vajab aga pisut teadmisi, kui päris esimest korda väga ei soovita. Vee saamise-andmisega kämpades probleeme ei olnud, küll aga tanklates. Austrias läks isegi ühe taadiga seisuks (ostsime sealt ka kütte), hakkasime tankima vett (polnud parasjagu spets otsa mis tal seal oli, pisut nirises maha) ja see tuli midagi jahuma et ei või vms. Kuna ma suurt välja ei teinud ärvardas midagi politseist aga kuna mahuti sai ka õnneks täis saime minema.
Matkabussiga liikumise eelisena näen just seda et mingit ajalist täpset graafikut koostama ei pea, jõuad millal jõuad ja magad seal kus parajasti platsi leiad. Mitu ööd magasime ka rekkade parklates.
Teemaksu ära kindlasti unusta - n.Slovakkias mingit plagu kusagil pole ja unustasimegi. Mentidele on selle pealt raha kogumine vist arvestatud palgalisana. Pidas kinni, selline nägu oli peas et siit peab midagi saama. Käis 2 tiiru ümber bussi ja kui avastas et kõiksugu maksumärgid on aga Slovakkia oma pole siis läks vanal kui tuli põlema -nägu naerule. Ametlik tasu on vist 5 euri, pidin 10 andma et dokumendid tagasi saada.