pv

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
12 meeldimist
0 postitust / 116 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Aasta alguses sai käidud samades kohtades. Lisaks eelnevatele kirjutajatele lisaks omaltpoolt ka paar tähelepanekut:

HCMC peaks arvestama taksosõidul piisava ajavaruga. Näiteks district 1-st lennujaama saamiseks (vahemaa ca. 8 km) kulus 17,00 ajal 2,5 h. Rollerite armee on meeletu, mis autosõidu kohati sõna otseses mõttes teosammul liikumiseks muudab. Keskpäevane sõit ja varahommikune sõit kujunesid ootuspäraseks. 
HCMC-s külastasin ka turgu ja eriti meeldis turu kõrval asuv food market, kus saadaval erinevaid maailma köökide roogi suhteliselt mõistlike hindadega.
Phu quoc kohta niipalju, et osades randades üllatas lamamistoolide nappus, paljudes kohtades olid toolid ainult hotelli klientidele. 
Nightmarket on ka koht, kus korra ära käia võiks saarel.

PS. Mekongi kahepäevane tuur tundus vähemalt meie reisiseltskonnale tuuri sponsoreerivate firmade külastusmatkana. Nägid ühte-teist, samas oodati igal pool, et kas annetad või ostad midagi. 

Jaanika30_le
Laupäeval ja pühapäeval ei tohiks olla veoautode erilist liikumist Poolas. Sealmaal veokatel liikumiskeeld va. erilubadega veokad. Hullem lugu eelpoolsoovitajate poolt mainitud teetööd ja kui lähed 4-ndamal kuupäeval siis peab ilmselt arvestama ka Poolas toimuva ralliga, mille katsed toimuvad Suwalki ja Augustowi lähistel.( Ilmselt väga palju autosid liikvel).

Tere Illar, plaanivad ilmselt kümnedtuhanded ja lähevad tuhanded Taisse sellel ajal. See su väljend noks kallim on väga suhteline. Saab palju odavamalt ja palju kallimalt hakkama, koik soltub Sinu soovidest, elustandardist jne.
Rahaga on lihtne, soltub EUR voi SEK kursist vs. Tai baht. Üldjuhul mingi raha siit kaasa ja ülejäänu vajamineva kisud kas seinast välja voi maksad kaardiga. Euroopa pankade vahetuskursid üldiselt kahjumlikud kui motled siitpoolt bahte osta. Sinu viidatud ringreisi lingil avaneb mulle pilt, mida Tais omal pole kohata olnud juhust, rahvast seal ikka rohkem kui üksindust veiniklaasiga jagav preili.
Tai kohta tagasisidet leiad aga ohtralt toksides ülal paremas nurgas asuvasse otsingumootorisse sona tai.
Edu ja kui küsimusi, proovin ikka joudumööda aidata. Edu veelkord!

Soovitan analoogsed eelnevad samasisulised postitused ette votta ja labi lugeda. Kohad kust odavaid pileteid leida ei muutu eriti, hind pisut kindlasti.

Kui toesti ainult peesitama, siis koh samet ka alternatiiv.
Taksosoit Bangkokist ca. 1500 bahti, liinibussiga 100 kohalikku raha (bussiga 4 h. taksoga 2,5h.)
Selle aasta alguses olin seal, idanaabreid oli kuidagi liigselt palju sinna tekkinud,aga arvestades nende majanduse praegust seisu on ehk olukord parem.

Mingi liiklus seal Railay ja Ao Nangi vahel oli ka pimedamal ajal, ilmselt liikumise hind vahe teine ainult. Railayl igav, see soltub ootustest ja tegevussoovidest, ennast vasitas paev monikord nii ara, et ohtuti ei olnud tihti viitsimist isegi sooma minna. Samas eks ole railayl teisigi igavlejaid, mingeid lahendusi leiab ikka ja voimalus ju bronnida nadalaks, kui meeldib siis pikendada seal edasi elamist peaks olema ka voimalik.

Heikkile niipalju, et Premium peaks olema parim, järgneb Blue comfort ja edasi siis tavaklass. Hinnapoliitika ilmselt sõltub seni ostmata jäänud vabadest kohtadest lennukis. Tegu tšarterreisiga ja soovitakse kõik kohad ära müüa.
Nende lehelt siis copy-paste reisiklassidest:
Premium (Boeing 767)
Premium-lentoluokkaan sisältyy:

  • 10 kg enemmän matkatavaraa
  • Golfbagi mukaan maksutta
  • Lounge-palvelut menomatkalla Helsingin lentokentällä (Aspire-loungen aukioloaikojen puitteissa.)
  • Oma erillinen lähtöselvitys
  • Kolmen ruokalajin illallinen, lämmin ruoka valittavissa kahdesta eri vaihtoehdosta.
  • Maksuttomat juomat lennolla (ei shampanja)
  • Henkilökohtainen viihdejärjestelmä lennolla.
  • Enemmän jalkatilaa ja mukavampi istuin koneessa
    Huom! Alle 2-vuotiaat eivät voi matkustaa Premium-luokassa.

Perusluokka:
Valitse perusluokka kun haluat matkustaa edullisesti ja tavanomainen lomalennon matkustusmukavuus riittää sinulle. Hintaan sisältyy voileipä, lämpimät ateriat voi varata lisäpalveluna matkavarauksen yhteydessä tai viimeistään 2 vrk ennen lentoa. Suosittelemme aterioiden varaamista kaikille kaukolennoille.

Varaa lentoluokka matkavarauksen yhteydessä.

Blue Comfort (Boeing 767)
Blue Comfort -lentoluokkaan sisältyy:

  • Enemmän jalkatilaa
  • Henkilökohtaisen viihdejärjestelmän käyttö lennolla.
  • Voileipä. Lämmin lentoateria on varattavissa lisäpalveluna*
  • Suosittelemme lämpimän lentoaterian varaamista kaikille kaukolennoille, varaa viimeistään 10 päivää ennen lentoa.

Peatustega 7h. päevasel ajal sõites ei jõua Te Budapesti 3 päevaga kuidagi. Kiireim tee sihtkohani on ilmselt läbi Ostrava - Brno - Bratislava kulgev kiirtee. viamichelin.com annab suhteliselt reaalse ajaplaani arvestades, et sõidate lubatud kiiruse piiril peatumata.
See Poola ja Tsehhi vahel olev sild on vist siiani lõpetamata, muidu teeolud kiiduväärt.(Itaalias autoga käinuna peaksite enamuses teest ju teadma)

Minemise viisidest ilmselt lihtsaim viis siiski lennates. Korfule läheb hooajal(juuni-sept) päris paljudest linnadest ka lende, leida vaja vaid lennukestvuselt ja hinnalt sobiv variant. Selle eelpoolmainitud 350 Eur variandi leidsin bookinghouse kaudu.
Ise käisin jah autoga Eestist, sõitmine kohapeale paras piin, eriti kui aega vähe. Praamisõitu ette ei võtnud,viibisin mandril kuna leidsin väga mõnusa koha enda jaoks ja plaanitud rändamisest midagi välja ei tulnud. Praam käis tihti ja autoga ülesaamine oli ka norm. hinnaga(eelnevalt uurisin).

Lennujaamas mälu järgi maksis 24h 100 Bahti, linnapeal olid odavamad hoiukohad, aga ei tundunud eriti usaldusväärsed need 10 bahtised kohad natukenegi väärtuslikumale kraamile. Pigem soovitaks selle kupatuse koju jätta(eriti kui sinu kupatuse nime all on mingid paksemad riided).

Mis sind konkreetsemalt huvitab: kohale saamise hind sinna või kohapealse elamise hind (eluase+söök)?
Mai lõpus käisin autoga seal kandis, kuna ei leidnud endale sobivatel kuupäevadel, mõistliku kohale- ja tagasisaamise kestvuse ja hinnaga lennupileteid. Juuni teiseks pooleks ja edasi olid 350 Euriga pileteid Korfule algusega Riiast(lennureisi kogukestvus ca.6-7 h. nii minekul kui tulekul).
Kohapealne elu on turistile öömaja suhtes kõige kallim juuli teisest poolest augusti lõpuni(sealkandis tipphooaeg).
Omalkäel ilmselt odavam ikkagi kui läbi büroo, tippajal ehk hinnavahe väiksem.

Maya bay (kui seda fimipaika mõtled) asubki ju Phi-phi saarestikus, seega päeva ajal võimalus ära käia tundub mõistlikum nii ajaliselt kui rahaliselt. Ega seal lahesopis erilist muud teha polegi kui vaadata ümbritsevaid kaljusid ja edasi-tagasi voorivaid turiste. Ujumiseks ja rahulikuks päiksevõtuks leidub läheduses paremaid kohti.

Olles hiljuti octavianuse nimetatud maad sõidukiga läbinuna, siis minu kogemused sellised. Poola siitpoolt kuni Varssavini oli hea läbida öisel ajal ja kui võimalik, siis sõitmine ajastada nädalavahetusse. Esiteks enamus kiirteid 2 realised ja seal suht sage, kui rekkad proovivad üksteisest mööduda ja see möödumine võib mõnikord ka minuti võtta. Teiseks ettevaatust teises reas väga kiiresti sõitmisel, osad poolakad ei vaevu vaatama tahavaatepeeglisse, enne kui teise ritta keeravad ja hakkavad mööduma eespoololevast aeglasemast autost, võib-olla ei taju nad ka kiiruste suurt erinevust tagant läheneva autoga või teevad seda meelega- ei tea. Kolmandaks rekkadel seal sõidukeeld laupäeval kella 10-nest pühapäeva lõpuni, aga poola see on veokate meka. Neljandaks kaamerad on üldiselt piirangutega alas, kus tuleb tugevalt hoogu maha võtta.
Pikema või nö. kolhoosibrigadiiri lisaantenniga on seal pea kolmandik sõiduautodest. Ise ootasin alati mõne kiiremalt sõitva kohaliku numbriga auto ja siis vaikselt sappa. Hoo võtsid nad maha peamiselt ikka külades, seega ka oht kohalike liiklusvalvureid seal näha suurem. Minek läbi Panide maa oli nädalavahetusel öisel ajal ja tulek nädala sees päevasel ajal - erinevus tuli kusagil 3 tundi. Võib-olla tagasisõidul oli ka peatusi vähe rohkem ei julge seda 3 h ainult liiklustiheduse arvele panna, kuigi päevasel ajal tuli ka mõnes kohas lausa seista autoga maanteel.
Tsehhi, Slovakkia ja Hungari olid rahulikumad liikluse poolest ja ise sõites 140-150 km/h sõitsin teistest mööda ja sõideti ka minust mööda. Politsei uuris kiirteedel esimeses kahes riigis pigem vinjeti olemasolu kui liiklemiskiirust.

Saartele minekust niipaalju, et sellised kaugemad saaretuurid kuhu minnakse kiirpaadiga (fastboat) peate ilmselt kolmekesi minemisest loobuma (võimalus ükshaaval käia). Laps nagu aru saan Teil selline aastane, Ta ei pea seda loksumist ja põrutamist lihtsalt vastu. Endalgi tegu, et istmel paigal püsida, kui laine vähe vale nurga all paadiga kokku saab.
Turiste on sellel ajal igalpool ja sellist saart, kus ainult Teie ei julge küll välja pakkuda.

Kohapealt kindlasti mõtekam vaadata, erit kui veel pikalt kohapeal olla soov. Mida pikemaks ajaks hotelli, korterit, bungalot jms. rendid seda soodsam peaks tulema hind. Rannapuhkuseks Krabi linn ise niiväga hea valik ehk polegi. Korraliku peesitamise ja ujumise randa seal ju pole. Punkel pidas ehk silmas Noppharat Thara randa, mis iseenesest Ao Nangi kõrval. Rahvast seal rannal vähem ja kant ise ka rahulikum. Ujumisega jah ei oska pakkuda kuidas lood, korra ise seal tagumises otsas vette minnes ja väikse saareni ujuda soovides tundus, et sügavaks ei lähegi(ujukad jäid kuivaks, ilmselt oli mõõna aeg kah).
Üs. vii interneti läbi enast hindadega kurssi(kohapeal hinnad osutuvad ilmselt odavamaks) ja google maps kah abiks, aru saamaks kus mis asub ja kuidas nendesse kohtadesse üldse saab(igale poole sealkandis mööda teed ei saagi).

Finnair lendab Taisse üldiselt Airbus 330 või 340, milles peaks olema C42(business class) Y221(economy) istet, süüa saad 2 korda, lisaks joogid. Tavaliselt inimesed elavad oma lennuaja üle kas magades, aknast välja vaadates,lugedes raamatut,naabri(te)ga juttu ajades või multimeediat kasutades(filmid, mängud, muusikat kuulates).
Lisasin lingi istmete paigutusest :http://www.seatguru.com/airlines/Finnair/Finnair_Airbus_A330-300.php

Lendamist jätkatakse siis: Stockholm, Kopenhaagen ja Oslo Skandinaavias, lisaks Amsterdam, Brüssel, Moskva, Peterburg, Vilnius ja Kiiev. Võib-olla ka Trondheim.

Saksamaaga ok Frankfurdiga on ühendus olemas (LH), aga imestama paneb, et Berlin või München kavast välja jäetud ja mis veel kummalisem Londonisse mitte mingisse lennujaama enam ei lennata.
Pariisi kohta ei võta sõna, kuna puudub kogemus-teadmine lennuki täituvuse osas.

Lisan:
msander Heathrow on juba tohutute jätkulendude võimalustega sõlmpunkt, Berlinis on valmimas Brandenburgi lennujaam, millest loodetakse ka midagi analoogset.
EA konseptsioon oli ju sõlmpunktidesse vedamine, kust võimalus kuhuiganes edasi saaks lennata.

Mind täitsa huvitab, millised 5 lennukit siis alles jäetakse: 3 CRJ jäävad alles + 2 Saab-i? Ideel lennutada oma riigist tähtsamatesse sõlmpunktidesse peaks sellest isegi piisama, omaette teema, kas valikul on üldse mingi loogiline põhjendus(või on see sunnitud valik). Mugavad pole neist lennukitest ükski igatahes.
Minu kõige suuremaks skepsise põhjuseks on alati olnud Estonian Airi lennupargi valik. Finnair, AirBaltic ja isegi paljud odavlennufirmad sõidavad enamuses kõik kas Airbuside või Boeingutega. Tänaseks oleme siis jõudnud olukorda, kus parima tahtmise juures me isegi talvereisijate lemmiksihtkohtadesse Egiptus-Kanaarid oma lennukitega enam ei jõua. Lennukaugust lennukitel lihtsalt niipalju pole. Samas täna kõige paremini täituvatele charterliinidele peame paratamatult mujalt rentima lennukeid, mis nii kaugele otse lennata jõuaks. Paindlikuse puudus sellel tänasel lennupargil ikka väga nigel ja loomulikult, kui alternatiive pole (miks ei võiks meie oma lennufirma meie puhkusereisijaid sihtkohale ja tagasi lennutada), tänane lennukipark võimaldab ainult Euroopa keskele lennata, siis piloodid peavad mujale tööle minema. Finnair on omamaiseid reisifirmasid vähemalt igal võimalusel lennutamas oma lennupargiga(järelikult tasuv äri). Embraeritele vastavad mudelid on ka Airbusil olemas, mis on tunduvalt mugavamad ja suudavad pea poole kaugemale lennata. Milleks meile üldse mingeid Kanada ja Brasiilia imesid siia vaja?

Idee poolest olen sinuga nõus msander, lihtsalt õhus on palju küsimusi seoses EA-ga ja tema strateegiatega. Milleks võeti tööle üldse hr. Taskila - müüma Finnairile mittesobivaid lennukeid? 3 aasta perspektiiv kasumisse jõudmisel tänu lennupargi strateegia täielikul muutmisel? Oma vanimatest töötundide poolest 170-netest said nad lahti (töötavad Finnairi mehed usinalt et kõiki ära anda - vaata nende lennupargi vahetamise strateegiat), kus on lubatud 190-ned (nende lennutunnid vist veel nii otsakorral pole)? Lepingutel on oma hind, need tuleb ilmselt kinni nüüd maksta, või oligi see algstsenaariumisse sisse kirjutatud selline case?
Strateegiline investor ei olnud ilmselt nõus nii palju maksma, kui asi paberil sellel ajal väärt oli, nüüd on peagi see hind saabumas, lihtsalt tööpostile palgatud härrasmehed viivad kavandatud strateegia lõpule?
Lihtsalt minu nägemus asjade käigust.

Pakun välja oma arvamuse: Peagi müüakse riigi osalus (vähemalt osaliselt) ühele varasemale spekuleeritud kosilasele lihtsalt odava rahaga maha. Käesolevad sammud kuidagi viitavad selles suunas.

jokker: Phuketilt Phi-phile lähevad praami moodi asjandused (2-3korda päevas) hind u. 500 Bahti üks ots ja Krabi ning saare vahel käivad ka praamid (mäletamist mööda 1 korra päevas) hind u.350 Baht. Pileteid neile leiad pea igast reisiputkast, milliseid sealmaal leidub ohtralt.
PS. Oma Taiteemalistes postitustes olen Krabist ja Ao nangist natuke kirjutanud, äkki leiad endalegi midagi, mis huvi võiks pakkuda.

4 - päevalist touri Krabilt siis kuhu? Mäletamist järgi oli Barracudal pakkuda Ao Nangist algavat 4 saare tuuri, mis kestis pool päeva.
Lisasin lingi kah: http://www.barracudastourkrabi.com/

Smartlynx Airlines lennukite kohta leiad infot siit Mim:
http://www.planespotters.net/Production_List/search.php?fleet=8628&fleetStatus=1
c/n nupule vajutades saad vähe täpsemat infot konkreetse lennuki kohta. Y180 (istmete konfiguratsioon) istekohta selles lennukis on, seega maksimumarv istekohti, mis selle tüübi lennukikeresse panna saab. Istmete vahe (seat pitch) selles lennukis seega 28 in (71 cm) & 29 in (74 cm) (1-class, maximum)
Ilmselt lendate väga kitsa istmevahega lennukis.