joosep

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
8 meeldimist
0 postitust / 48 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

"See,et lapsed karjuvad lennukis vahest ,mis teha harjub ära ja kui ei harju siis tuleb panna kõrva tropid . Ise ei mäleta omast käest aga pigem tundub pikk lend ka lapsele piin"

See Lobjakase suhtumine on väga tervendav. Kui lapsed karjuvad, pange kõrvatropid ja harjuge ära, kui kedagi vägistatakse, harjuge ära, kui kedagi maha lastakse, harjuge ära. Aga järsku ma tahan siiski elada normaalse inimese kombel. Ja iga vanem peaks siiski oma laste kasvatusse niipalju panustama, et nad ei segaks poolt lennikutäit rahvast või poolt hotellitäit rahvast. Ja kui vanemad ei saa oma ülesannetega hakkama, istugu oma lastega kodus, mõelgu elu üle järele ja tulgu alles siis siia plõksima. Kui keegi soovib teha avaldust, et mul ilmselt ei ole lapsi, siis infoks, et mul on kolm last, aga selliseid kasvatamata jõmpsikaid mul tõesti pole olnud, kellede pärast oleks tulnud piinlikkust tunda.

Kui lähete autoga ja Lahti kaudu, siis pole vaadata ega teha mitte midagi. Kui Tampere kaudu, võite minna Hämeenlinna kindlusesse koos kindlusvanglaga, Hyvinkää raudteemuuseumi ja soovi korral ka Tamperes Särnkänniemi lõbustusparki.

Kroksile- miks see peaks olema vale koht- minu meelest täiesti õige koht.
Jaanusm- mis tähendab laiema silmaringiga ja ei allu üldisele paanikakülvamisele?
Ma ei ole kellegi vastane, aga kui ma lähen puhkusereisile, soovin veeta puhkust selliselt, nagu mulle meeldib. Olen Euroopa autoga läbi sõitnud idast läände ja põhjast lõunasse viimase 35. aasta jooksul, aga sellegipoolest rohkem Lääne-Euroopasse minna ei soovi- ma eelistan reisil kokku puutuda valgete inimestega- mitte nii, nagu viimati Milanos, kus kari neegreid ja jumal teab kes veel üritasid mulle maha müüa kõike paska alates mingitest käepaeltest kuni käekottideni. Ma lähen siiski puhkama ja soovin privaatsust. Täpselt sama lugu on lähinaabrite juures- Soomes Itäkeskuses, kus valget inimest enam ei näe. Õnneks teistest Helsingi keskustest on nad välja pekstud. Võib olla teeks nii, et räägiks siin probleemid lahti ja iga inimene teeb seejärel ise valiku, millisesse Euroopa või maailma otsa ta sõidab, kus ta tunneb end omas keskkonnas ja mugavalt.

Kaks nädalat tagasi läksime lapselapsega, kes on 11 aastane ja kannab sama nime, mis meie Helsingist laevaga Stockholmi ja meie käest küsiti Helsingis vanemate nõusolekut. Õnneks see oli olemas- nendele paberitele löödi peale Soome tempel ja sõit võis jätkuda. Tundub, et midagi on Euroopas muutunud.

Pikka aega pole Tripi uuenduste kohta olnud uudiseid. Seoses uuele versioonile üleminekuga oli üks põhiline valupunkt otsingu töölesaamine. Paraku on see siiamaani nagu pootsmani talivili, ei idane ega mädane. Kas keegi oskab öelda, millal võiks normaalselt toimiv otsing uuesti Tripi tagasi tulla? Väga keeruline on midagi vanade postituste hulgast leida.

Üks märkus veel. Kui vanas versioonis "ava valdkond" on erinevad valdkonnad tähestikulises järjekorras, siis uues testversioonis on arusaamatu järjekord- kõigepealt laevad ja kruiisid, siis autoreis, seejärel suusareis jne. Kas oleks võimalik ka siin tekitada tähestikulist järjekorda, oleks lihtsam orienteeruda?

Ma ei leia uues versioonis foorumis enam otsinguakent

Tere veelkord.
Tundub, et asi hakkab juba tragikoomiliseks muutuma. Nagu eelnevalt näha, on viiel leheküljelel tehtud kümned parandusettepanekuid, kuid valdava enamusega tripi moded neist pole arvestatud. Palun Tripi arendajatelt siiski konkreetsret vastust, kas neid parandus/täiendusettepanekuid arvestatakse või mitte- kui jah, siis milliseks kuupäevaks need on need paranduses/täiendused sisse viidud. Kui ei, siis nii ka öelge- pole mõtet siin oma aega rohkem raisata, et igapäevaselt vaadata, kas on midagi uut või mitte. Öelge see otse välja ja vähemalt mina ei tülita teid rohkem sellel koduleheküljel.
Aitähh!

Poegkaruga täiesti nõus.
Uus trip on nagu nõukaaegne kaubamaja- külastatavus oli massiline, aga osta polnud midagi. Sama siin- külastavus on vägev, aga lugeda pole enam kahjuks midagi. Olles ise huvitunud just autoreisist, tuleb kahjuks tunnistada, et kui viimase nelja nädala jooksul on sinna lisandunud viis postitust, siis kahjuks on see teema varjusurmas(või juba välja surnud). Siiski palve- palun tooge vana trip tagasi, ehk saab seda foorumit veel päästa. Seda, et te suudaksite uut trippi vanaga samaväärseks teha, ilmselt ei usu enam keegi- aeg on tenud oma töö.

See filtreerimise probleem on suhteliselt teisejärguline. Siin on lõpmatuseni küsitud, kas otsingut saab teostada postituse sisu järgi või ei. Siiani vastust ei ole. Ainult pealkirjade järgi otsida on suhtkoht mõttetu tegevus. Kas keegi on võimeline seda kommenteerima?

Lugupeetud tripi asjapulgad.
Lugedes kika postitusi ei saa ma ikka aru, millal ükskord on võimalik otsida postitusi neis sisalduva märksõna või fraasi järgi. Palun konkreetset vastust, mitte vastusest kõrvalehiilimist! Kui seda ei tule, siis nii õelgegi, aga ärge palun lollitage inimesi.
Tänan!

Üks lihtne küsimus- kui varasemas versioonis sai otsida postitusi nii postituse sisus oleva märksõna või fraasi kaudu, siis uues see ei toimi(võib olla ma ei oska leida)- kas see oleks võimalik see tagasi tuua või selgitada, kuidas see oleks võimalik?

Neid tulesid ja vilesid on siin piisavalt palju, kuid kahjuks väga ebaülevaatlik. Saan aru, et tegemist on katseeksemplariga, kuid kas niikaua kuni see katsetamine pole lõppenud, ei võiks olla ligipääs ka vanas formaadis foorumile. Oli tunduvalt praktilisem ja ülevaatlikum kasutada.

Kord või kaks aastas kerkib sama teema jälle üles. Kuna inimeste harimisest ilmselt asja ei saa, peaks kehtestama osalemiseks tõhusamad reeglid. Millised, seda ütlevad admin’id ja mode’d, kuid pakuks välja mõned mõtted:

  1. Kõik kasutajad registreerivad ennast õige nime all, mis on teada ainult admin’i(de)le. See väldib mitme kasutaja registreerimist ühe isiku poolt (viimane jama oli alles hiljuti, kui kolm mode’t said „FIE” käest nii, et sabasuled sahisesid).
  2. Uue teema algatamine tuleb muuta raskemaks- mitte keerulisemaks, vaid aeganõudvamaks, et inimesed ometigi hakkaksid kasutama otsingut, mitte ei „sülitaks” küsimuse uude teemasse.
  3. Parempoolsesse menüüsse tuleks tekitada „Prügikast”- kõik need postitused, mis ei vasta foorumi reeglitele rändavad sinna koos vajaliku põhjendusega. Moded ei ole grammatikaõpetajad, kes peavad kontrolltöid parandama. Postitajal peaks olema hiljem võimalus seda korrigeerida ja „tagasi tuua”.
  4. Mitte lubada enne uue teema algatamist, kui vanale teemale on algataja poolt tulnud selgitus, kas ta sai ammendava vastuse, või mitte.
  5. Võiks parandada otsingut- teha see menüüdega (näiteks: reisistiil- riik- otsingusõna).
    Võib olla see lihtsustab mode’de tööd ja nad saavad tegeleda sellega, milleks nad on ellu kutsutud.

Ei ole viimase aja kogemusi- aastal 2007 Malpensas- tagatis 0-.kr, broneeritud Avise kaudu.

Golf 3 oli juba elektroonilise spidomeetriga ja mingit vaierit polnud, mida lahti kruvida. Kuidas küll Norras õnnestub sellist veeuputusaegset ronti rentida?

Sõidan ka mõned korrad aastas Poola kaudu Euroopasse. Senikasutatud teed on allpool igasugust arvestust (v.a. 255 km kiirteed)- ehk oskad soovitada Poolas mõnda maršruuti, mida mööda võiks Euroopasse sõita mööda korralikke teid.

Sildade kaudu minnes võidad 30 euri, aga sõidad 220km pikema teekonna. Ma nagu erilist rahalist ega ajalist vahet siin ei näe.

Sõiduaeg umbes 5,5 tundi, peatuste aeg lisage juurde.

Ei ole päris Frankfurti välja sõitnud, sõidan töö pärast Fulda lähistele, mis on umbes 100km ligemal. Meeldib rohkem praamivariant, kuna hind on sisuliselt sama, kuid ajaliselt annab eelise, kuna ei pea tegema eraldi söögipeatusi- praamidel saad normaalselt süüa. Kui võimalik, alustage Stockholmist sõitu pühapäeva hommikul- linn ja maanteed suht hõreda liiklusega. Kui teete ainult tankimispeatusi, peaksite samal päeval kohale jõudma.

Loomulikult, kui sõidad puhkusereisil kohapeal olles päevas 400-500 km või 5-7tundi, saad kopa ette, nagu ütles Viktor 54. Võtaks tempot maha ja vaataks väheke ümbrust ka mujalt, kui autoaknast. Ise sõidame päevas keskmiselt sõltuvalt riigist 120-190km ja seegi on palju, ammugi siis eeltoodud läbisõidud.

Talverehvide kasutamine on Rootsis kohustuslik alates 1. detsembrist 31. märtsini, mustri sügavus peab olema vähemalt 3 mm.

Naastrehve võib kasutada 1. oktoobrist 30. aprillini.

Lubatud rehvikombinatsioonid järelhaagisega sõiduauto puhul

Auto - naastrehvid, haagis - naastrehvid
Auto - tavalised rehvid, haagis - tavalised või naastrehvid

Võib olla aitab:
www.holland.com/global